Valkit + muut kampauksentekovälineet

Leikkaukset sekä kampaukset
muutettu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1432
Liittynyt: 21 Maalis 2008, 06:14

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja muutettu »

Mulla on Bumpitsit olleet varmaan jostain juhannuksesta asti, enkä ole käyttäny kertaakaan. ::) Olin aluksi niistä tosi innoissani, koska tykkäisin kovasti sellaisesta kampauksesta kuin niissä mainoskuvissa on. Ovat kuitenkin jääneet käyttämättä, koska en vaan saa niitä pysymään niin tukevasti etteikö päivän aikana Bumpitsin tippuminen pelottaisi. Mulla on melko liukas tukka, että ehkä hiuspuuterin kanssa saattaisi onnistaa. Sen kerran, kun olen jaksanut tupeerata Bumpitsin pysymään, on hiusten asettelu nätisti ollut hankalaa - hiukset kyllä kohoaa kivasti, mutta tippuvat Bumpitsin päältä "nopeasti alas" niin että pää näyttää kulmikkaalta. Jos tästä nyt ymmärsi mitä tarkoitan...

Valkeista: ainakin Citymarketteihin on tullut uusi valikoima kampauksentekovälineitä. Itse ostinkin sellaisen ison valkin Carrie-nutturaan (jämäkkä nepparikiinnitys). Valikoimassa oli myös pienempi versio siitä, sekä tällaisia: http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/34313 ... g.summ.jpg
Sen lisäksi näytti olevan jotain strasseja, jotka suoristusraudalla painetaan kiinni tukkaan - voisi olla hauska lisä bileiltaan, mutta en sitten tiedä miten hyväksi ovat hiuksille.

Ja asiaan: mä olen ihan rakastunut vanhoihin kunnon tarrapapiljotteihin! :l Kaipasin jotain tyvikohotuskeinoa ja kun ei Volumasteriinkaan ollut varaa, niin nappasin Prismasta mukaan pari pakettia papiljotteja: ihan isoimpia sekä toiseksi isoimpia. Ja kukapa olisi uskonut! Hiuksista tulee aivan ihanat, todella kuohkeat, tyvestä äärimmäisen kohottuvat, kauniin laineilevat, "bouncyt" hiukset. Vautsi! Laitan nämä kosteaan tukkaan, annan kuivua meikkauksen ajan ja tarvittaessa kuivaan loppuun föönillä. Ennen käytin muotoiluun rautaa, niin tämä säästää tukkaa lämmöltäkin. Ja toki mikä parasta: hiukset voi jättää joko auki upeille laineille, tai käyttää laineita pohjana esimerkiksi victory rollseille. Jee, vanhassa vara parempi! :ts
Viimeksi muokannut muutettu, 30 Maalis 2011, 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So it goes.
Venin
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 124
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 16:43

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Venin »

Löyty Youtubesta aivan mahtava video ja vinkki http://www.youtube.com/watch?v=I13J7ArH ... ure=relmfu :D
Oli pakko kokeilla heti ja toimii! Hiukset ei tosin riitä siihen toiseen versioon (tai en vain osaa) minkä tyttö tekee toisena mutta tuo leikattu sukka oli aika nerokas ja opiskelijaystävällinen idea.
Viimeksi muokannut Venin, 01 Touko 2011, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.
kleio
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 17 Marras 2008, 19:13

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja kleio »

^ Voi vitsi miten hyvä nutturantekovinkki ja niin syötävän soman epämääräisen suloinen tuo tyttökin.  :D

Ryhdynpä heti harjoituksiin, katsotaan miten onnistuu.
Iherbin alennuskoodi ensitilaajalle KOR084. Vitacostin 10$ alennuskoodi ensimmäistä kertaa tilaavalle: http://goo.gl/YZ3A3v
Karoliina

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Karoliina »

^^Todella helppo ja nopea tapa tehdä nätti nuttura!  :) Tein itse valkin polvipituisesta sukasta, joten jo videolla näytetyllä ekalla tavalla nutturasta sai todella ison ja muhkean! Itse pidän vähän sellaisista "epämääräisistä" ja "ei niin siisteistä" kampauksista. Ja pitkä sukka mahdollisti sen, että nutturasta sai todella ison ja vielä pystyi epämääräisesti kiepsasemaan loput hiukset nutturan ympäri. Love it!  :-*
bree hodge
Haiven
Haiven
Viestit: 44
Liittynyt: 13 Maalis 2010, 14:25

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja bree hodge »

On tullut tehtyä noita "sukkanutturoita" ja niiden innoittamana ostin Anttilasta sellasen pyörylän, joka on päällystetty tekohiuksilla. Niitä oli tummia ja vaaleita. Maksoin vitosen verran. No jokatapauksessa kuvittelin, että tämä pyörylä kieputetaan tukkaan kuten tuo sukkakin. En vain saa sitä onnistumaan. On aivan liian liukas ja tukevaa nutturaa mahdotonta saada aikaiseksi tuohon tyyliin.  Onkohan muilla kokemuksia tuosta härpäkkeestä? Olenko tajunnut sen käyttötarkoituksen väärin?
kasvatan tukkaa ja lapsiani..
Kauris
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2846
Liittynyt: 24 Syys 2011, 16:47

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Kauris »

^^ Sukka on paras idea ikinä. Saan sillä tosi kauniita nutturoita ja se pysyy todella tukevasti päässä eikä uhkaa sortua joka toinen minuutti. Lisäksi minusta se tunne, kun raskas hiuspyörylä pomppii pääni päällä, on verrattoman hauska. :D

Lisäksi jos tuon paremmannäköisen sukan pyörittää kosteisiin hiuksiin ja menee nukkumaan, saa aamulla satumaiset kiharat. ;) En tosin tiedä rasittaako hiusta, luultavasti vähemmän kuin kuuma rauta.
Vyötärö-alaselkämitassa.
Hiukset normaalit <3 Mill Creek keratin conditioner, Giovanni Smooth as Silk, Alba Botanica jätettävä
Iho vaikea: herkkä, punoittava, näppylöivä, epäpuhdas, pintakuiva, rasvoittuva <3 yksinkertaiset herkän ihon tuotteet, Xyliderm, öljyputsarit.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Virus »

Ostin tämmöisen taannoin Tukholmasta enkä keksi, kuinka sitä kuuluu käyttää. ???

Koska se on leveä, se ei pujotu hiusten sekaan kuin nokanmallinen klipsi, joten banskunutturat ja vastaavat ovat poissuljettuja. Joku litistetty nuttura tuonne väliin..? Yyh.

Kuva
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Miten noita ovaalinmuotoisia kampajuttuja oikein käytetään, siis näitä jotka on linkissä ylimpinä?

http://www.google.fi/search?hl=fi&q=ova ... 4QTgofXcCQ

Vaistoni väittää, että näillä saattaisi olla jotakin tekemistä jonkinlaisten nutturaviritysten kanssa. For Dummies -luokan ohjeita kaipaan.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Mää tein tommoisilla ponnarin joskus peruskouluiässä. Pysyivät loistavasti kasaripermiksessä. ;D
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^^ Munkin muistaakseni noi oli suosiossa joskus 80-luvulla tai 90-luvun alkupuolella. Tuollaisella voi siis tehdä ponnarin silleen pystyyn niin, että tuo toisen pään lukitussysteemi tulee ylos. Ei siis mikään nutturajuttu.&nbsp; :)
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Gekko »

Ei nämä kyllä minulla pysy millään tavalla ponnaritarkoituksessa. Hiukseni ovat liukkaat ja suorat. Jonkinlaisen epämääräisen french twistin kanssa sen sijaan tuntuu pysyvän, kun on enemmän tukkaa välissä.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Pähkinä
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1502
Liittynyt: 21 Huhti 2008, 15:25

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Pähkinä »

^ Liukkaassa ja suorassa tukassahan kaikki kampaukset ja hiushärpäkkeet pysyvät hieman huonommin. 80-90-luvuillahan tukka oli usein _jonkin_ verran kuivempi ja usein vielä jonkinlaisella hamppukiharalla.&nbsp; ;D Ehkäpä hieman pienemmällä banana clipillä saisit halutessasi sellaisen ponnarinkin? Ja voihan tuolla tietty tehdä muitakin kampauksia, jos keksii, kunhan se vain päässä pysyy.

Tässäpä muutama kuva sellaisista ponnareista.&nbsp; :D

http://www.liketotally80s.com/banana-clip.html

http://0.tqn.com/d/womenshair/1/0/C/E/- ... naclip.jpg

http://media3.onsugar.com/files/2010/03 ... xlarge.jpg

http://img2.etsystatic.com/il_fullxfull.69931006.jpg
Gekko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 652
Liittynyt: 21 Syys 2011, 08:58

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Gekko »

^ Ai sen oikea nimi on banana clip. Ilmankos mä en löytänyt juuri mitään ohjeita. Kiitän, nyt olen valaistunut.

En ole löytänyt pieniä tuollaisia mistään, joten ponnarin voi unohtaa, mutta hyvä kun keksin miten saan niillä tuon french twistin pysymään. Tukkani on tuskaisessa mitassa, joten kampauksia on vaikea keksiä.
Hennatut vyötärömittaiset hiukset 1b M ii.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

^ En muista minkä mittainen sun tukka on, mutta mun äiti ja miehen veljen avovaimo ovat käyttäneet lyhyeen ylikasvaneeseen polkkaan sellaista härveliä, jossa on kaksi kampaa ja välissä venyvä osio(kuminauhoista ja helmistä), jonka alle epämääräisen mittaiset hiukset jäävät. Kovin pitkää tukkaa tuollainen härveli ei jaksa kannatella, mutta lyhyessä tai puolipitkässä ohuessa tukassa toimii. Markkinoilla ainakin noita myydään ja sain itsekin sellaisen joululahjaksi, mutta se ei jaksa kannatella mun tukkaa ja on muutoinkin vääräntyylinen.

Toivottavasti jollakin välähtää mikä tuon härvelin nimi on kun en sitä tiedä... Jos tuosta mun sepustuksesta nyt mitään voi ylipäänsä tajuta&nbsp; :D
Hue
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4497
Liittynyt: 29 Heinä 2006, 13:02

Vs: Valkit + muut kampauksentekovälineet

Viesti Kirjoittaja Hue »

Mua alkoi nyt kiinnostamaan mikä on tuo Eiffen tarkoittama hiushärpäke! Mun hiuksissa ei varmaan vielä ole tarpeeksi pituutta, mutta muutaman kuukauden päästä ehkä on!

Mun hiukset on aivan raivostuttavan hirveät, vaikeat ja rumat. Ne ei ole oikein missään mallissa, niska on ihan epämääräinen, sivuista toinen lyhyempi eikä ne ylety vielä ponnarille. Niskaakaan ei viitsis koko ajan siistiä lyhyemmäksi, että nekin joskus kasvais.
Vastaa Viestiin