Doven hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Ostin Doven hiuksiin jätettävän hoitovoiteen Kiiltävät & Sileät. Ihan ok tuote, silottaa ja pehmentää hyvin. Inci löytyy FAQ osiosta. Tuoksu on perus dovemainen. Ostan luultavasti uudestaan kun tuo loppuu.
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Olen kokeillut Doven värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota, hoitoainetta ja jätettävää. Ihan ok sileät hiukset tuli, no eipä yllätä kun pelkkää silikonia ovat  ::) jätettävä teki hiuksista ikävän lähmäiset ja tuoksui aivan karmealle.
Justiina

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Minulla on sitä värjätyille hiuksille olevaa hoitoainetta jopa kaksi pullollista. Olen ne joskus ostanut, kun tykkäsin niistä, kun ne selvitti niin hyvin tukkaa. Harmittaa, kun on tullut ostettua, kun niissä on niin paljon sitä silikoonia.

Mulla ei kumminkaan ole Dovet tehneet mitään huonoa tukalle, on aina tukka selvinnyt hyvin, ollut puhdas monta päivää tai ole ollut mitään muutakaan negatiivistä ongelmaa.

Tein tässä vähän aikaa sitten tukkaani oikein paljon kiharoita, ja niiden selvittämiseksi käytin hoitoaineena oikein runsaasti sitä varjätyille hiuksille tarkoitettua Dovea. Tukka selvisi oikein kiitettävästi, ja pysyi puhtaana kolme päivää, (vasta neljäntenä päivänä pesin).
Ainoa huono puoli oli, kun nuuhkasin tukkaa, niin se haisi ihan kamalalle saippualle.
Saheli

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Mulla on tuota Kiiltävät ja sileät pikahoitista. Käytän sitä tehisten jälkeen ja kyllä se silkkiseksi hiukset tekee. En tiedä olisiko aina pidemmän päälle hyvää yksinään, mutta noin se toimii erittäin hyvin.
helion
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 231
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 09:36

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja helion »

Tästä nyt on jo melkein kaksi vuotta aikaa, mutta ostin silloin reissussa Doven vaaleansinisessä (muistaakseni) pullossa olevan jätettävän hoitoaineen. Minulla se toimi hyvin, takut aukesivat jne... Koko pullo tuli käytettyä ja aika nopeaankin, eli ei jäänyt kaappiin unohduksiin.
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Satine »

Tänään kokeilin värjätyille hiuksille tarkoitettua tehokosteuttajaa. Annoin olla tukassa yli kaksi tuntia. Huuhdellessa hiukset tuntui todella hyvin selvitetyiltä ja sileiltä. Nyt jo suurimmaks osaks kuivuttuaan ei tunnu niin kivalta  :( : latvat ei tunnu yhtään kosteutetuilta ja hiukset "sojottavat" vähäsen.
Kyllä on pakko yrittää käytellä nää loppuun, vaikka muihin aineisiin sekoitellen tai jotain.
Only a vampire can love you forever
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Mä voitin joskus Trendin tekstariarvonnassa koko paketin näitä Dove-hiustuotteita  ;D Siinäpä sitten käyttelin niitä ja vieläkin olis jäljellä jotain naamiota ja hiuksiin jätettävää  ::) Tuoksu on kamala, ihan kuin Dove palasaippuassa ja lopputulos sama kuin Sunsilkillä jne. eli kiiltävän silikoninen ja aika raskaat hiukset  mutta hoidotehoista en olis niin varma  :-\
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

^naamio, sinisessä purkissa oleva, on oikeasti hyvä tuote ja hoiti ainakin mun silloista huonokuntoista tukkaa aika hyvin. Nyt on tukka parempi ja nätti mutta edelleen voisin tuota Dovea ostaa.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Elluli »

norah kirjoitti: ^naamio, sinisessä purkissa oleva, on oikeasti hyvä tuote ja hoiti ainakin mun silloista huonokuntoista tukkaa aika hyvin. Nyt on tukka parempi ja nätti mutta edelleen voisin tuota Dovea ostaa.
Kiva kuulla.&nbsp; :) Täytyypä kokeilla jossain vaiheessa.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Cerise

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Tukkis kirjoitti: Onko kukaan kokeillut uutta Kiiltävät & Sileät shampoota/hoitoainetta/jätettävää hoitsikkaa?
Mulla on tuo jatettävä. Kivasti toimii tähän tukkaan, saan sillä tosiaan pehmeät
ja kiiltävät hiukset. Ainut joka häiritsee on tuoksu, niin saippuamainen&nbsp; :-X
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

Nyt on Dovelta tullut uutuuksia, punaisissa purkeissa shampoo, hoitoaine ja tehohoito. Sh ja ha vaikuttivat incien perusteella perus skeidalta, mutta tehohoito oli mielestäni ihan testaamisen arvoinen. Eikä se maksanutkaan sokoksella kuin 2,90. Olikohan teemana "Kauneus ei ole iästä kiinni" tai jotain ???
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

^ Eikö nuo ollut jotain anti-age -doveja? Näin mie muistelisin.
jean

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja jean »

helion kirjoitti: Tästä nyt on jo melkein kaksi vuotta aikaa, mutta ostin silloin reissussa Doven vaaleansinisessä (muistaakseni) pullossa olevan jätettävän hoitoaineen. Minulla se toimi hyvin, takut aukesivat jne... Koko pullo tuli käytettyä ja aika nopeaankin, eli ei jäänyt kaappiin unohduksiin.
Itsekin olen käyttänyt tuota suihketta joskus useammankin pullon. Todella selvittävää. Tuli varsinainen "silkkitukka", toisaalta ehkä liiankin liukas... Ehkä ostan uudelleen tuota, muita Doven tuotteita en varmaan olekaan käyttänyt.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Humppasusi kirjoitti: Nyt on Dovelta tullut uutuuksia, punaisissa purkeissa shampoo, hoitoaine ja tehohoito. Sh ja ha vaikuttivat incien perusteella perus skeidalta, mutta tehohoito oli mielestäni ihan testaamisen arvoinen. Eikä se maksanutkaan sokoksella kuin 2,90. Olikohan teemana "Kauneus ei ole iästä kiinni" tai jotain ???
Nämä punaiset oli tosiaan anti age -tuotteita. Mainoskuvassa oli hieman ryppyisempi rouva. :D

Löysin muuten tällaisen sivun netistä, josta näkee Dove-tuotteiden incit. Sieltä näkee tukkatuotteet, mutta myös muut tuotteet. Nuo uudet punaiset eivät ole vielä listalle ehtineet.

http://www.unilever.com/pioti/FI/p3.asp?selectCountry=FI&language=FI&brandid=DOVE
minde

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja minde »

Itelläni ei oo toiminu mitkään Dovet ollenkaan, en ole enää puoleen vuoteen ainakaan edes yrittänyt. Tuntui, että hiukset olivat heti muutaman tunnin jälkeen uudestaan rasvaiset ja tuoksu tosiaan oli aika perus saippuamainen, ei mitenkään erityisen houkutteleva..
Vastaa Viestiin