Doven hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja deko »

^muistatko hintaluokkaa (alle vitosen - alle kympin?) ja putelin kokoa? Onko kuinka riittoisaa eli riittääkö "herneellinen" vai laitetaanko suosiolla teelusikallinen? Oletko kokeillut sekä kuiviin että kosteisiin?

Voisi olla melko kiva latvasuojana ja helposta markettilöydettävyydestä tulee plussaa. Jostain syystä minulta ei nyt löydy mitään silikonista siihen hommaan kelpaavaa kotoa eli voisin kuvitella kehittäneeni Ihan Oikean Ostotarpeen :D
this too shall pass.
Alicia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 26 Helmi 2009, 20:47

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Alicia »

120 ml   6,90€.

Paketin mukaan sopiva annostelu on 1-4 painallusta eli enemmän kuin herneellinen. Minun hentoisiin mutta vaalennuksen vuoksi kärsineisiin latvoihin ja pituuksiin menee kahden painalluksen verran, jotta ne saa pesun jälkeen selväksi. Enemmän menee kuin latvahoitoa (esim. Bonacure), mutta noin saman verran kuin muita yöhoitoja (esim. Total Repair 5 yöhoitoa). Kuiviin hiuksiin en ole testannut.  

Total Repairiakaan en käyttänyt yöhoitona kuin muutaman kerran. Enimmäkseen sitäkin käytin latvojen selvittelyyn pesun jälkeen. Total Repair on mukavamman tuntuista levitellä hiukseen, jättää hiukset keveiksi, tuoksukin on hyvä ja selvittää hiuksetkin paremmin, mutta seuraavan aamun sileydessä Dove tuntuisi näin lyhyen tuttavuuden perusteella vievän voiton. Eli yön jäljiltä latvat tuntuisivat pysyvän sileämpänä Dovella.  Talvikelillä Total Repairin jälkeen sai vielä suihkauttaa hoitosuihketta sähköisyyden poistoon, toisin kuin Doven jälkeen ei ole tarvinnut. Tosin pakkasta ei vielä ole ollut kuin parisen astetta..

Jos tykkää perinteisistä silikonisista latvahoidoista, niin tälle tuotteelle ei välttämättä lämpene. Silottavuudessa ja selvittävyydessä perinteiset latvahoidot voittavat. Mutta minun käyttötarpeeseen yöhoidot vaikuttavat vastaavan hyvin. Silikonisia saa annostella varovaisemmin jotta ei tule lähmäistä lettiä, näiden yöhoitojen kanssa ei tarvitse olla yhtä tarkkana. Todennäköisesti ostan uudelleen vielä tuota Total Repairiakin jos sitä jossain kaupassa sattuu tulemaan vastaan. Tykkään vaihdella välillä tuotetta fiiliksen mukaan  :).

Viimeksi muokannut Alicia, 03 Tammi 2012, 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.iHerb.com alennuskoodilla IDO234  10,00$ alennus uusille asiakkaille ensimmäisestä tilauksesta.
Katariina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1005
Liittynyt: 17 Heinä 2007, 18:58

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Katariina »

Intense repairin 1 minute syvähoito sen sijaan on aivan loistavaa tavaraa! Kiharalle hiukselle toimii hyvin. Ei lätsäytä, rasvoita mutta hoitaa enemmän kuin perushoitis.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me
Varjotar

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

Mulla Dovet teki hiuksista lähmäiset tai sitten takkuiset. Ei siis mitään miksi käyttäisin. Tuoksutkaan eivät liiemmälti ihastuttaneet. Miten mahtaa olla näiden uusittujen kanssa?
Kitkat
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 09:57

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Kitkat »

Instant Repair tehohoitoaine testattu ja yllätyin positiivisesti. Ei tarvinnut laittaa hiuksiin jätettävää hoitoainetta ollenkaan jälkeenpäin. Haju on myös tosi mitäänsanomattoman mieto, mistä tykkään  :)
DiiDii
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 120
Liittynyt: 21 Tammi 2012, 17:21

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja DiiDii »

Minä sain tuota tehohoitoa kaverilta pikku tuubin kokeiltavaksi, ja on todella hyvä tuote, hiuksista tulee todella pehmoiset ja hoidetun tuntuiset  :ts pakko metsästää itselle koko tuubi
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

MUAssa on niin vaikuttavat arvostelut doven oil care hoitoaineesta, että mun oli pakko ostaa sitä.

http://www.makeupalley.com/product/show ... nditioner=

inci-Water (Aqua) , Cetearyl Alcohol , Dimethicone , Stearamidopropyl Dimethylamine , Hydrogenated Coconut Oil , Behentrimonium Chloride , Fragrance (Parfum) , Mineral Oil , Lactic Acid , Dipropylene Glycol , Amodimethicone , Potassium Chloride , Disodium EDTA , Gluconolactone , Trehalose , Prunus Amygdalus Dulcis Oil (Sweet Almond) , DMDM Hydantoin , PEG-150 Distearate , PEG-7 Propylheptyl Ether , Cetrimonium Chloride , Adipic Acid , Sodium Sulfate , Methylchloroisothiazolinone , Methylisothiazolinone , Yellow 5 (CI 19140) , Red 33 (CI 17200) , Blue 1 (CI 42090)

toi inci ei oikein vakuuta, ja esim. dmdm hydantoin on formadelhydin vapauttaja, mutta aion nyt kuitenkin kokeilla.

Se haisee kyllä sille kuvottavalle dove hajulle jo pullon läpikin, toi haju on karsein juttu doven tuotteissa.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
lillamilla
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1316
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 22:54

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lillamilla »

Mop:in hoitiksen loputtua ja iherbin sekä LF:n toimitusten kestäessä luvattoman pitkään kaupasta tarttui mukaan Doven  Nourishing Oil Care -tehohoitoaine, hintaakin kun oli vain 3 euroa +inci näytti hyvälle. ( tosin kolmantena dimethicone, mutta joukossa erilaisia öljyjäkin).  Tuubista tulee kahta eri väristä ainetta.
Nyt ollut käytössä kaksi kertaa.  Lisäksi sotkin sekoitukseen hieman Sweet Almond öljyä. Ihan passeli  tämä tehis on. Luulisin että vähemmän käsitellylle hiukselle voisi olla ihan supernannaakin. Itsellä tekee hiukset selvästi kiiltäviksi, ja pehmeiksi, samalla ilmaviksi. Kuitenkaan en saa hiuksia märkänä harjattua läpi, kuten esim. MOP:n Hydratingin kanssa. Kuivana tukka on melkein sama kuin muidenkin hoitoaineiden jälkeen, ehkä hieman tavanomaista muotoutuvampi.
2a /b F ii. Hunajanvaalea, lapaluille yltävä hennon kiharainen tukka. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Samaa olen käyttänyt ja minä olen pitänyt tehiksestä. Varsin hyvä tuote varsinkin tuohon hintaan! Haen erityisesti siis tuotteilta silottavuutta ja Dovella sellainen vaikutus on ollut.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Mun hennattu pehko kaipaisi tehokasta silottajaa eikä vahingossakaan lisää rakennepaikkaavia jottei mene entistä karheammaksi, mietin Dovea ja tota Intense repairia kun sitä kaverikin kehui kovasti ja täälläkin se on noteerattu mutta onko siinä oikeasti jotain paikkaavia osia kun kuitenkin nimenomaan korjaavana naamiona mainostetaan?
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
amelié
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 165
Liittynyt: 11 Maalis 2008, 20:29

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja amelié »

Dove Nourishing oil care tehohoitis ei sopinut mulle yhtään :-\
Varmaan ainut hiushoito joka on lähmännyt tätä tukkaa, jolle yleensä on vaikea löytää tarpeeksi tujuja naamioita ja hoitoja. Hiukset ovat kyllä tällä hetkellä harvinaisen hyvässä kunnossa, joten voi olla että tuo oli liiankin tehokas. Pitää varmaan testailla uudestaan joskus kun on kuivempi kausi menossa.
Metalliapina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 314
Liittynyt: 16 Marras 2009, 20:36

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Metalliapina »

En sittenkään tykännyt tuosta oil care hoitoaineesta; se kyllä tekee kiiltävät hiukset, mutta siinä on se tyypillinen silinkonihoitsikan ongelma, eli ainakin mulla se tekee niin tönköt kuivan oloiset hiukset, että niitä katkeilee hulluna.

Mutta noin yleisesti tosi hyvä ton hintatason hoitoaine.
It's just that in the Deep South, women learn at a young age that when the world is falling apart around you, it's time to take down the drapes and make a new dress
kemp
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 77
Liittynyt: 10 Loka 2012, 05:09

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja kemp »

ostin Doven Heat Defence shampoota + hoitoainetta.

tuotekuvaus:
Tiesitkö? Muotoilulaitteet voivat nostaa hiusten lämpötilan vahingoittavan korkeiksi, kun proteiinit hiuksissa alkavat hajoamaan jo 140°C:ssa. Doven kehittynyt vahingoittuneiden hiusten hoito- ja korjausteknologia:
Mikrokosteusseerumi rakentaa suojan hiuksen ympärille auttaen sitä suojautumaan korkeilta muotoilulaitteiden korkeilta lämpötiloilta. Hoitaa hiuksia ja valmistaa ne muotoiltavaksi.

fi.dove.com

mun mielestä kuulostaa ainakin hyvltä!
käytän niin paljon fööniä ja nyt oon vielä jäänyt koukkuun suoristurautaankin, että kaikki tollanen lämmöltä suojaava menee kokeiluun!

oon käyttänyt ahkerasti myös tuota Nourishing Oil Care tehohoitoainetta ja olen tykännyt paljon.

tekis mieli vielä hankkia tuo Overnight Treatment , mutta pitääpä malttaa palkkapäivään saakka odotella.

kuitenkin käy niin, että kohta mut taas löytää sokoksen hius-ja kosmetiikkaosastolta ja loppu kuun saakin syödä vain sitä surullisen kuuluisaa nuudelia.
Viimeksi muokannut kemp, 22 Loka 2012, 05:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Dove tehohoitoaineista Nourishing oil care on jo muodostunut yhdeksi suosikkimarkettitehikseksi, mutta vaihtelun vuoksi ostin viimeksi Color care -version. Senkin tuoksu on miellyttävä ja on toiminut melko odotetulla tavalla. Kuitenkin ainakin näin kovemmilla pakkasilla se tuntuu Oil care tehistä kevyemmältä, eikä ole ihan riittänyt pitämään hiuksia niin hoidetun tuntuisina kuin toivoisin. “Onneksi” tässä on kuitenkin talvea vielä jäljellä, niin kerkeen testata vielä myös Intense repair  express treatment -tuubin.
Vieras

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onko Doven jossain sivuilla incit noista tuotteista? Mielestäni oon kolunnut jo koko sivuston. Telkkarissa on mainostettu jotain uusia hoitiksia tms. ja ne kiinnostas, Dovelta kun en oo mitään hiustuotteita koskaan käyttänyt.
/ incit löyty (:
/ harmittavan paljon näissä silikonia /:
Viimeksi muokannut Vieras, 15 Helmi 2014, 12:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin