Doven hiustenhoitotuotteet

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Ostin vähän aikaa sitten Doven Color Care -shampoon vaalennetuille ja raidoitetuille hiuksille ja olenkin sitä jonkin verran ehtinyt käyttää. Vaikuttaa ihan ok:lta, aika pesevä tuo kyllä on mutta ei kuitenkaan takuta tukkaa. Eikä ole vielä ainakaan lätsäyttänyt tukkaa ollenkaan vaikka silikoneja ilmeisesti on tuossa aika reippaasti... ihan käyttökelpoinen tuote!

edit. Hankinpa sitten vielä tuolle seuraksi Kiiltävät & sileät hoitiksen joka sekin nyt ensikokeilulla tuntuu ihan kivalta. :) Tukka selvisi hyvin pesun jälkeen ja tuntuu pehmeältä. Saapa nähdä sitten miten pidemmän päälle käy.
Viimeksi muokannut si3nna, 01 Elo 2007, 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Humppasusi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1026
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 17:48

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Humppasusi »

^Joskus aikaisemmin käyttelin noita color care-tuotteita, ja tykkäsin erityisesti hoitsikasta. Lätsäytti mukavasti :D
1cMiii Suosikkituotteet XZ-sarja kokonaisuudessaan. Kasvatan omaa väriä takaisin.
lee_

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja lee_ »

Minulla on käytössäni värisarjan tehohoitoaine. Sellainen marjapuuronpunainen purnukka. Hirvittävän muovisen tuntuista ja haisee saippualta (dovelta). Helposti levittyvää eli pieni määrä riittää pitkäänkin tukkaan. Kyllä tällä nopeasti tukan selväksi saa mutta en uskalla käyttää usein kun en halua pysyvää silikoonikelmua tukkaani. Testasin siis ohjeen mukaisella 5 minuutin vaikutusajalla.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mä ostin jätettävän hoitoaineen (suihke, vaaleansininen puteli). Ajattelin josko olisi tarpeeksi kevyttä että voisi laittaa aamuisin kuiviin hiuksiin että saa tukan kiharalle. Ehei ei todellakaan toimi ainakaan kuivaan tukkaan, suoristaa ja lässäyttää ja tekee tukasta MUOVISEN. Mulla ei oo ikinä ollut mitään tuotteita mitkä sais tukan tuntumaan muovilta. Huhhuh. Ja tuoksu on tosiaan se voimakas saippua, tulee pää kipeeks jos nuuhkii hiuksia  :-X
katajainen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 343
Liittynyt: 15 Heinä 2007, 13:06

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja katajainen »

Minä ostin joskus doven marjapuuron värisessä putelissa olevaa jätettävää hoitoainetta, olikohan tuo nyt värjätyille hiuksille. Toimivuus on ok, mut lyhentää hiustenpesuväliä kun tuntuu muuttuvan jotenkin rasvaseks jo seuraavan päivänä, kun yleensä pesen joka kolmas-toinen päivä. Ja se tuoksu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta; käy henkeen, silmiin kirvelee ja nenä vuotaa koko loppupäivän, aluks pystyin sietämään sitä mutta nyttemin en enää yhtään. Tekee niin flunssasen ja sairaan olon. En käytä enää, mutta en raaski poiskaan heittää :D
1cCii,18.6.2010 pituus 34cm
MiuMiu

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja MiuMiu »

Ainut Doven hiustenhoitotuote jota olen kayttanyt on tumman sinisessa purkissa oleva hiusnaamio (Dove Regenerating Hair Mask) . Onkohan tama nimenomaan tuo norahin kehuma tuote?
Tama kylla toimi silloin hiuksissani hyvin, koska ne olivat todella kuivat raitojen oton jalkeen. Teki hiuksista liukkaat ja sileat jo lyhyen vaikutusajan jalkeen. Haju nyt tietenkin oli se tyypillinen Dovemainen, mutta se ei kuitenkaan jaanyt huuhtelun jalkeen hiuksiin juurikaan.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

MiuMiu kirjoitti: Ainut Doven hiustenhoitotuote jota olen kayttanyt on tumman sinisessa purkissa oleva hiusnaamio (Dove Regenerating Hair Mask) . Onkohan tama nimenomaan tuo norahin kehuma tuote?
Jees, juuri tuo. Eihän tuo tietenkään parhaimmille kampaamotuotteille vertoja vedä, mutta tykkäsin kyllä tuosta ja teki hiuksista oikeasti pehmeät ja hyvän tuntuiset. INCI oli ainakin minun purkissani suhteellisen hyvä, sisälsi muutakin kuin silikonia.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Minäkin käytin aikanaan tuota ainakin muutaman purkin peräkkäin, tykkäsin silloin kovasti. IMCIä en muista tarkasti, mutta sisälsi mielestän vähän ainakin silkkiä ja jotain urea-jotakin.Tuote silotti ja tuntui jossain määrin myös kosteuttavalta, mutta asettaisin kuitenkin esi. Cutrinin vuosien takaisen Oyster rasittuneiden hiusten tehohoidon tuon Doven edelle. Kyllä Dove silti varmaan sen hintansa väärti on.&nbsp; ;)
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Dovet haisee pahalta eikä toimi mulla, karmeinta oli ne pikku pussukat joissa oli muka sitä hoitoainetta mitä värjäyspaketeissa tulee, se haju oli niin kamala että siitä sain päänsä kipeeks&nbsp; :-X
epe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 422
Liittynyt: 28 Touko 2007, 17:15

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja epe »

Tämä menee nyt kyllä vähän OT, mutta tuo Doven anti-age hoitis on ihan loistavaa säärikarvojen ajeluun! Tänään sitä kokeilin, kun ei ollut mitään muuta käden ulottuvilla ja olin ihan häämästynyt miten sileää jälkeä tuli. Voisin ostaa yhden putelin ihan vaan tähän käyttötarkoitukseen...
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Doven Pro Age -shampoo ja -hoitis ovat yllättäneet minutkin positiivisesti, mutta ihan tukkatarkoituksessa! Ne meinaa jopa mullistaa minun elämän. :D

Normaalisti en voi pestä ja hoitaa hiuksiani illalla, jos haluan niiden aamulla näyttävän yhtään miltään. Kaikki kombinaatiot on kokeiltu, mutta silti tukka on aamulla rasvainen viimeistään siinä vaiheessa, kun sille näyttää harjaa.

Nyt voin kuitenkin pestä illalla hiukset Doven Pro Agella ja käyttää lyhyellä vaikutusajalla sarjan pikahoitsikkaa. Näiden jälkeen en laita jätettävää. Harjaan hiukset ja annan niiden kuivua itsekseen. Ennen nukkumaanmenoa nostan etuhiukset pienellä klipsillä päälaelle. Aamulla kostutan hiukset vedellä ja suihkutan niihin Paul Mitchellin Soft Sculpting Sprayta ja föönaan ison pyöröharjan kanssa. Ja kas vain, tukka on siinä kunnossa, että sillä voi ihan hyvin lähteä töihin! Mikään paraatikampaus tällä keinolla ei synny, mutta tällä saa helpotusta niihin aamuihin, kun pitää herätä kuudelta.

Sarjan tehis on myös ihan jees tälle päälle. Tekee hiuksista sileät, mutta silti paksut ja tuuheat.
Viimeksi muokannut Tuikkuli, 17 Helmi 2008, 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
meriucha

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Itse olen joskus kokeillut Dovea kun aivan ensimmäiset tulivat kauppoihin (muistaako kukaan&nbsp; ;D), mutta silloin toki hiukset eivät olleet vaalennetut joten en tarvinnut sitten sitä kosteutusta niinkään.

Kaverini sitten kärsi todella kuivista hiuksista koska föönaili joka päivä ja tietenkin pesi hiuksetkin joka päivä. Oli sitten ostanut Doven shampoota ja kyllä se ihan käteenkin tuntui että jotain positiivista se oli saanut aikaan, eli ei aivan kökköä sitten ollut jos sitä kosteutusta ihan todella tarvi. Että kyllä siitä sellainen ensiapu on, kunnes saa sitten kunnon tököttejä päähänsä.
tiita
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 791
Liittynyt: 12 Maalis 2008, 19:56

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja tiita »

Koska Doven kosteusvoiteet vartalolle sekä suihkusaippuat ovat mielestäni hyviä, päätin joskus kokeilla Doven hiustenhoitotuotteitakin. Dovella oli joskus suihkittavaa hoitista, joka oli hyvää kostuttamaan hiuksia aamuisin. Tujumpaa tavaraa tarvitaan jätettäväksi, mutta ajoi asiansa aamuisin. Samaa sarjaa XZ suklaa-vanilja suihkeen kanssa, muistelen vaan että Doven suihkittavassa olisi ollut silikoneja. Tuoksu perusdove. En ostanut uudelleen.

Myöhemmin hairahduin ostamaan jätettäväksi Doven violetissa pumppupullossa olevaa ainetta. Karmeinta tavaraa mitä olen tähän mennessä päähäni työntänyt. Vaikka ainetta laittoi vain vähän, se tuntui latistavan hiukset hetkessä. Ja tuoksu oli voimakas ja pysyvä, leijaili nenään vielä aamulla iltaisen hiustenpesun jälkeen. Kaksi kertaa yritin saada tuotetta toimimaan, turhaan. Roskiinhan se meni.
Kyllä se siitä, koska aina se siitä
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja olivia »

Mulla on Doven sileät&kiiltävät voidemainen jätettävä ja lähmäähän tuo jonkunverran mutta tekee hiuksista sileät ja taltuttaa sojottavat pikkupörröt (jota varten tuotteen ostinkin). Glyserin on ainakin incissä ennen silikonia.

Kokeiltua on tullut myös värjätyille hiuksille tarkoitettua shampoota ja hoitista, shampoo ei pitänyt päätä kauaa puhtaana, hoitis teki hiuksista tosi liukkaat ja kivannäköiset (kiitos silikonimäärän?)
Breathe me.
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Doven hiustenhoitotuotteet

Viesti Kirjoittaja miolla »

olivia kirjoitti: Mulla on Doven sileät&kiiltävät voidemainen jätettävä ja lähmäähän tuo jonkunverran mutta tekee hiuksista sileät ja taltuttaa sojottavat pikkupörröt (jota varten tuotteen ostinkin). Glyserin on ainakin incissä ennen silikonia.
Mä ostin tänään saman. Mulle jäi tosin hieman epäselväksi, että onko tää jätettävänä latvahoito vai ajaako enemmän latvasuojan hommaa?
Vastaa Viestiin