Sivu 1/1

Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 19:20
Kirjoittaja -kata-
Kokemuksia Sunsilkin jätettävistä hoitovoiteista olisi kiva kuulla :) !? Niitä on muistaakseni ainakin 3 erilaista pulloa. Niitä olen kaupassa katellut, olisivat edullisiakin, mutta en oo niitä vielä "uskaltanut" ostaa...

Muutenkin mitä mieltä olette sunsilkin shampoista ja hoitoaineista ? Itse aikoinaan niitä käytin ja sunsilk oli elvitalin lisäksi suosikkejani, mutta sitten siirryin ns. kampaamo tuotteisiin ja nämä kaikki jäi...
Olen vähän saanut sellaista käsitystä että sunsilkit ja fructikset ovat aika monen mielestä huonoa tavaraa. Jos olen käsitykseni kanssa oikeassa, niin miksi näin ? Olisi kiva vähän kuulla kokemuksia ja kommentteja  :) !

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 19:27
Kirjoittaja Armada
Minulla on Sunsilkin vaurioituneille hiuksille tarkoitettua hoitovoidetta, jonka ostin latvasuojaksi. En pidä niin olennaisena mitä ainetta latvoihini laitan. Kunhan on jotain märkää, että pörröisyys häviää.  :D Käytän ainetta myös latvojen suojaksi ennen pesua. Kyllähän tuo nyt menee, mutta tuskin tulee ostetta toista kertaa. Muusta Sunsilkistä ei ole kokemusta, eikä luultavasti tulekaan ellei sarjaan tule joku shampoo tai hoito silikonittomana.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 19:37
Kirjoittaja Henriikka
Mulla on tuollainen Care & Repair -hoitovoide, oranssi pullo siis. Ostin halvan hinnan perässä kun ajattelin, että mikä tahansa silikoninen latvoille kävisi.
Mutta tuo on aika huonoa, tahmaa jotenkin latvat.. Ja purkki tuntuu kestävän ikuisuuden. :p

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 19:40
Kirjoittaja helion
Mulla on satunnaisessa käytössä Sunsilkin Care & Repair hiuksiin jätettävä hoitovoide (siis se oranssi pullo). Ei mun mielestä mitenkään ihmeelliseltä vaikuta ja siksi varmaankin pullon sisällöstä kulunut vasta todella vähän, vaikka jo aikoja (kuukausia) sitten ostettu. Mutta kun kaikkea pitää kokeilla!  ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 20:28
Kirjoittaja Ishamael
Tuli kokeiltua joskus kolmisen vuotta sitten, ja yhtä tuskaa oli niidenkin pullojen poiskäyttö.
Shampoo ja hoitis oli sellaista oranssia sarjaa, muistaakseni duo keratin vahingoittuneille hiuksille.
Jo muutaman pesun jälkeen hiukset alkoivat nimittäin tuntumaan aivan jumallattoman muovisille :o
Millään muilla tuotteilla en ole kyllä kuuna päivänä onnistunut saamaan samalaista fiilistä, hiukset tuntuivat aivan luonnottomilta!
Mulla oli silloinkin juuri lyhyeksi leikatut hiukset, ja niihin oli laitettu aika monta värinpoistoa joten ne olivat varmasti huokoiset ja imaisivat kaiken mikä lähelle sattui tulemaan.
Mutta onneksi se muovimainen fiilis lähti kyllä jo ensimmäisessä pesussa kun vaihtoi sarjaa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 20:46
Kirjoittaja RockQueen
Ostin joskus "markettiaikoinani" sen oranssin jätettävän. Olen nyt koittanut sitä poikkiksen luona käytellä pois, en kehtaa roskiinkaan viskata. Ei se nyt ihan mitään kamalaakaan ole mutta ei tietenkään mitään hyvääkään. Eli suht yhdentekevä ::) Laitan sitä aika vähän kerrallaan latvoihin, liikaa jos menee niin tulee helposti lähmäinen tunne. Tuoksu ei kyllä miellytä :-X

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:30
Kirjoittaja Triina
Kaapista löytyy yksi jätettävä, violetti Satin Proteins. Kamalanhajuista halpaa silikonilitkua, mutta jos latvat ovat ihan karheat, niin tuolla saa ne sileäksi. On tosi riittoisaa, koska hiukankin liikaa laitettuna lähmästää.

Joskus kokeilin rasvoittuvien hiusten shampoota ja suihkemaista jätettävää, nimi oli Aqua jotakin. Shampoo oli aika huonoa, joskin siihen aikaan en tiennyt hiustenhoidosta yhtään mitään. Ainakin riittoisuus oli olematon. Suihke taas teki limaisen ja likaisen näköäiseksi hiukset, vaikka INCI oli oikeastaan hyvä. Käyttämättä jäivät enkä uusia Sunsilkejä enää ikinä hanki.

Sinulle, kata82, sanoisin, että älä tuhlaa rahojasi näihin tai moneen muuhunkaan markettituotteeseen, koska hiustesi kunto vaatii hoitoa. Sinuna säästäisin uutterasti siihen Tigin S-factoriin tai muuhun varmasti hyväksi tiedettyyn tuotteeseen ja lakkaisin turhan pohtimisen ja murehtimisen. Se summa nyt ei kuitenkaan mikään ihan hirveä ole.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:37
Kirjoittaja Mii-
Mulla on ollut ruskeiden hiusten shampoo ja hoitoaine. Ja tietty värjättyjen hiusten vanhaa shampoota ja hoitoainetta käytin ja tykkäsin siitä silloin. Noi ruskean tukan jutut tuoksuu ihanalta  :-* Ja hoitoaine selvittää hiukset kyllä. Eli päivittäisessä käytössä (Don't kill me...) on.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:40
Kirjoittaja Amilo
Kokeilin joskus kaverin luona sitä punaisten hiusten väriä korostavaa hoitojuttua. Silloin oli kuparinväriset hiukset. Kaksi kertaa kokeilin ja molemmilla kerroilla tuntui, että väri näytti suorastaan haalistuneelta, eikä todellakaan millään lailla korostunut.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 21:48
Kirjoittaja Erykah
Ishamael kirjoitti: Tuli kokeiltua joskus kolmisen vuotta sitten, ja yhtä tuskaa oli niidenkin pullojen poiskäyttö.
Shampoo ja hoitis oli sellaista oranssia sarjaa, muistaakseni duo keratin vahingoittuneille hiuksille.
Jo muutaman pesun jälkeen hiukset alkoivat nimittäin tuntumaan aivan jumallattoman muovisille :o
Millään muilla tuotteilla en ole kyllä kuuna päivänä onnistunut saamaan samalaista fiilistä, hiukset tuntuivat aivan luonnottomilta!
Mulla oli silloinkin juuri lyhyeksi leikatut hiukset, ja niihin oli laitettu aika monta värinpoistoa joten ne olivat varmasti huokoiset ja imaisivat kaiken mikä lähelle sattui tulemaan.
Mutta onneksi se muovimainen fiilis lähti kyllä jo ensimmäisessä pesussa kun vaihtoi sarjaa.
Mulla on samalaisia kokemuksia noista, paitsi että n pesun syväpuhdistavalla, että hiukset alkoi taas tuntua normaaleilta.
Noiden lisäksi Sunsilkilta oon kokeillut vain punaisten hiusten jätettävää, mikä toimi latvoihin ihan hyvin.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 22:17
Kirjoittaja Euphoria
Minä olin jo Sunsilkin kauppoihin tullessa aivan kampaamotuotteisiin hurahtanut. Ostin kyllä jonkun tuuheuttavan voiteen, mutten käyttänyt sitä kuin kerran. Se ei todellakaan tuuheuttanut. Isälle ostin kerran sitä Aqua-shampoota ja hän sanoi päänahan kutisseen todella kovasti. Oli kuulemma kuin olisi ollut jotain elukoita kävelemässä päänahassa ja pitkin naamaa. Toista kertaa ei meille ole kyseistä tuotetta ostettu.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Heinä 2006, 22:24
Kirjoittaja calypso
Joskus olen käyttänyt Sunsilkin hoitoainetta tukan lätsäyttämiseen mutta montaa kertaa peräkkäin en käyttäisi, tuntuu inhottavalta jos silikoni alkaa kerrostua tukkaan. Shampoita en ole kokeillut enkä aiokkaan.

Joskus puolisen vuotta sitten kokeilin punaisille hiuksille tarkoitettua jätettävää hoitovoidetta ja oli kyllä kamalinta paskaa mitä ikinä olen tukkaani laittanut. Se levittyi huonosti ja vain takutti, hamputti ja lähmästi latvat ja haisi ihan uskomattoman pahalle. Pää tuli ihan kipeäksi tuosta löyhkästä, joka ei laimentunut muutamassa tunnissakaan. Jouduin sitten pestä tukan uudelleen, kun latvatkin olivat niin järkyttävän tuntuiset ja näköiset.  >:(

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 00:19
Kirjoittaja marenki
Multa löytyy oranssi aurinkojätettävä (siis voide). Tekee hiukset huonomman näköiseksi kuin ennen levitystä. Tukk atahmaantuu ja himmenee. En saa tätä ikinä kulumaan loppuun, enkä varmasti enää ikinä osta mitään Sunsilkiä. >:(

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 01:30
Kirjoittaja RockQueen
Hihi muuten tuli mieleen että jokunen kuukausi ennen kun Sunsilk lanseerattiin Suomessa niin Trendissä joku superjulkkiskampaaja hehkutteli sitä että "Yeah vihdoin se tulee Suomeen! Sunsilk on kampaamokamaa markettihinnoilla!" Jepjepjoo.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 07:04
Kirjoittaja Mii-
RockQueen kirjoitti: Hihi muuten tuli mieleen että jokunen kuukausi ennen kun Sunsilk lanseerattiin Suomessa niin Trendissä joku superjulkkiskampaaja hehkutteli sitä että "Yeah vihdoin se tulee Suomeen! Sunsilk on kampaamokamaa markettihinnoilla!" Jepjepjoo.
Mäki muistan tän! Mut se sunsilkin aiempi mainos oli ihana&nbsp; :-* ne ökkömönkiäiset hiuksissa. Se takkutukan örrimörri oli paras. Aww<3 Sellasen vois ottaa kotiin lemmikiks.

Mikä ihme teillä on siinä niin vaikeaa heittää parin euron huono ostos roskiin jos ei sitä&nbsp; halua käyttää?&nbsp; ::)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 09:41
Kirjoittaja Hermione
Mulla on jätettävistä liila (vaikeasti hallittavat hiukset, tai jotain), oranssi aurinkojätettävä sekä ruskeille hiuksille tarkoitettu. Kaikissa on yhteisenä ominaisuutena se, että latvat jäävät tahmeiksi ja takkuisiksi, vaikka kuinka kosteaan tukkaan pistäisi ja föönaisi päälle. Toimivat kunnon silikonimössön tapaan, jos päälle vielä sipaisee vaikka kiiltosuihketta (eli pelkkää silikonia). Tykkään aurinkojätettävän ja värihiusten tuoksusta&nbsp; :-* Muuta hyvää ei sitten näissä olekkaan. Värijätettävä tämän lisäksi toimii vielä kohtalaisena muotoiluna päälipörröille. Pitää paremmin pörröt kuosissa kuin mikään kokeilemani vaha!

Shampoita ja tavahoitiksia en ole oikeastaan koskaan käyttänyt. Enkä juurettamisen ( ;D) jälkeen ainakaan edes uskalla kokeilla. Päänahka alkaa kutista jo pelkästä ajatuksesta...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 13:06
Kirjoittaja -kata-
Triina kirjoitti: Sinulle, kata82, sanoisin, että älä tuhlaa rahojasi näihin tai moneen muuhunkaan markettituotteeseen, koska hiustesi kunto vaatii hoitoa. Sinuna säästäisin uutterasti siihen Tigin S-factoriin tai muuhun varmasti hyväksi tiedettyyn tuotteeseen ja lakkaisin turhan pohtimisen ja murehtimisen. Se summa nyt ei kuitenkaan mikään ihan hirveä ole.
Triina, osuvasti sanottu&nbsp; ;D ! Näin minä itsekkin itselleni koitan vakuutella, että järkevintä olisi säästää nekin vähät rahat ja sitten joskus taas ostaa lisää oikeesti hyviä tuotteita, eikä sillävälin kun parempiin ei ole varaa, niin hukata ne vähäisetkin kaikenmaailman humpuukkeihin&nbsp; ::)&nbsp; ;D ... mutta sitten mä aina kuitenkin löydän itseni marketin hyllyjen välistä kuvittelemasta että jospa täällä jotakin hyvää olisi...&nbsp; ;D Mutta onneks mä nyt aika hyvin olen saanut itseni hillittyä.

Kyllä mulla onkin kovana tavotteena (ainakin haaveena) säästellä rahaa niin, että olis taas joskus varaa ostaa parempia tuotteita, mutta se on kuitenkin kohtalaisen iso kynnys mulle tällä hetkellä kun olen työttömänä ja elän pienellä päivärahalla ja ns. tärkeämpiäkin säästökohteita elämässä on kuin hiustuotteet&nbsp; ::) (ai mikä vois olla tärkeempää, höh&nbsp; ;D) . Yhteen parturikäyntiinkin menee jo pelkästään päälle 100€ ja pitäs käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, joten siihenkin pitäisi aina säästää, mutta kun ei ole oikein mistä säästää nyt&nbsp; :-\, ei haluaisi palata entiseen tyyliinkään, mutta nykyisen tyylin ylläpitäminen maksaa tuloihin nähden aivan liikaa&nbsp; :-\...

Elämä on&nbsp; :) ... Lottovoittoa odotellessa&nbsp; :D ...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 13:37
Kirjoittaja RockQueen
kata82 kirjoitti: Yhteen parturikäyntiinkin menee jo pelkästään päälle 100€ ja pitäs käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, joten siihenkin pitäisi aina säästää, mutta kun ei ole oikein mistä säästää nyt&nbsp; :-\, ei haluaisi palata entiseen tyyliinkään, mutta nykyisen tyylin ylläpitäminen maksaa tuloihin nähden aivan liikaa&nbsp; :-\...
Oletko kokeillut käydä jossain kampaamokoulussa, esim. amiksessa laitattamassa tukan? Hinnat on tosi paljon pienemmät, opettajat katsoo vierestä ettei oppilas mokaa, ja jos pyydät niin voit saada viimeisen vuoden opiskelijan tekemään duunit. Aikaa vasta-alkajilla toki menee enemmän mutta aika on rahaa eks jeh ;) Kandee pistää harkintaan jos on vähänkään mahdollisuutta käydä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 14:40
Kirjoittaja Axamit
Ja tosiaan jos amista ei kaupungistasi löydy, on myös näitä pienempiä "yksityisiä" kampaamokouluja, joissa myös voi olla halvempaa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 14:45
Kirjoittaja -kata-
Joo, täälläpäin on ammattikoulun parturikampaamo linja. Kävin siellä kerran joskus aikoinaan laitattamassa raitoja ja tasauttamassa latvat, niistä tuli ihan jees...Mutta kun kyselin silloiseen tasapitkään tukkaani jotain uutta, niin oppilas ja opettaja itsekin oli sitä mieltä että ei tähän oikein mitään, mutta tasavärinen ruskea voisi olla hyvä...Olin vähän että, ei kiitos&nbsp; ::), että eikö muuta...
Vähintäänkin yhtä halpa, ellei jopa asteen vielä halvempi kuin amis, niin oli eräs kampaaja jolla kävin aina tasauttamassa latvat ja otattamassa raitoja ja hänkin oli sitä mieltä että ei hän lähtis tekemään tähän tukkaan oikein mitään uutta, eikä värjäämään.

Vaihdoin sitten kampajaa ja sain vihdoin mitä halusin ... Menin vain että saiskohan tähän mun tukkaan mitään muuta mallia, uutta ja kivaa, niin hän oli heti että tottakai, siihenhän saa vaikka mitä ! ... Sain uudenmallisen, vähän lyhyemmän, kevyemmän ja kerrostetun, sekä monivärjätyn. Olin ihan että wau, voiko mun tukka näyttää näin kivalta, tuntui heti jotenkin enemmän omalta kuin entinen tyyli!
Mutta nythän sitten ongelmana on tietysti se että se maksaa aivan liikaa ja pitäisi käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, mielellään vähän useamminkin, että näyttäs hyvältä. Jokapaikassa on kallista, jotain kymppien hintaeroja alle tai yli saattaa olla, mutta edullisesti ei saa mistään, kallista on&nbsp; :-\ ...
Ja ne kaksi yllä mainitsemaani paikkaa jossa ennen kävin (ovat tämän paikkakunnan ja lähiseudun halvimmat paikat), niin jos kummassakin paikassa oltiin sitä mieltä että eivät lähtisi tekemään mun tukalle yhtään mitään, niin ei tee mieli&nbsp; hirveesti sellasiin paikkoihin mennä enää vaikka sais sata kertaa halvemmalla...Ehkä hekin tekisivät jos vaatisin että haluan, mutta en tiiä, luotto menee osaamiseen ja muuhun jos suhtautiminen aikasemmin on sellasta että no jaa, en mää tiiä -meininkiä&nbsp; ::) .


Edit edit : Niin ja anteeksi vain, sillä tämä meni jo of the topic&nbsp; :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 14:48
Kirjoittaja Henriikka
^ Ehkä he eivät uskaltaneet toteuttaa mitään radikaalia. :) Voisithan tietenkin käydä uudelleen kysymässä, että onko nyt mahdollista saada samalla tavalla värjättyä ja kerrostettua tai jotain.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 14:56
Kirjoittaja Mii-
Joo, nyt menet sinne ja sanot että tarvis vaan samaa tyyliä laittaa, et kaipaa mitään uutta&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 14:59
Kirjoittaja -kata-
Henriikka kirjoitti: ^ Ehkä he eivät uskaltaneet toteuttaa mitään radikaalia. :) Voisithan tietenkin käydä uudelleen kysymässä, että onko nyt mahdollista saada samalla tavalla värjättyä ja kerrostettua tai jotain.
Tämä missä ennen aina kävin, niin melkein joka kerta kysyin, että eikö olisi jotain muuta mitä voisi tehdä ... Ja jos kerta kerran jälkeen saan aina saman vastauksen, että ei siihen oikein oo, en mää tiiä, ei ei ja ei ... Niin en kyllä enää mene anelemaan&nbsp; ;D !

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 16:59
Kirjoittaja sininen kissa
Markettituoteaikoina tuli käytettyä Sunsilkiä, jotain vaaleille hiuksille tarkoitettua (vanhanmallisissa pulloissa) sekä Care&Repair-sarjaa. Vieläkin on jälkimmäisen jätettävä kaapissa. Jälkeenpäin ajateltuna olivat kyllä täyttä kakkaa hiuksille, eivät tosiaankaan tehneet yhtään mitään hyvää. Tuo jätettävä kyllä selvitti silloisen kärsineen hampputukkani pesun jälkeen, mutta samalla lähmäsi ja vei kaiken kiillon.

Tiedän kyllä yhden aivan upeahiuksisen tytön, joka käyttää Sunsilkiä, eli ehkä se voi joillekin sopiakin... Itse en enää rahojani moiseen shittiin tuhlaa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 19:09
Kirjoittaja Sanna
Käyttelin Anti-flat-jätettävää yhden näytepussillisen verran, ja se oli kyllä ihan käyttökelpoista tavaraa. Voisin ehkä jopa ostaa, ellei minulla olisi jo muutenkin (parempia) jätettäviä varmaan pariksi vuodeksi varastossa...&nbsp; ::)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 19:13
Kirjoittaja Saheli
Olen käyttänyt joskus Care&Repair-sarjaa ja se oli silloin ihan hyvä, tosin hiukseni olivat paremmassa kunnossa kuin nyt. Käytin myös yhtenä kesänä sitä aurinkosuoja-kookos-shampoota ja hoitoainetta, jotka tekivät hiuksistani ihan liimat, näytti siltä, kuin en olisi lainkaan pessyt hiuksiani.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 22:00
Kirjoittaja helion
Ostin täksi kesäksi tuon aurinkosuoja-kookos-shampoon ja hoitoaineen, ja olen kyllä ihan tykännyt niistä. Tosin mun hiukset eivät hirveästi välitä millä niitä pesee, koska joka toinen päivä on kuitenkin pestävä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 09:18
Kirjoittaja Mii-
helion kirjoitti: Ostin täksi kesäksi tuon aurinkosuoja-kookos-shampoon ja hoitoaineen, ja olen kyllä ihan tykännyt niistä. Tosin mun hiukset eivät hirveästi välitä millä niitä pesee, koska joka toinen päivä on kuitenkin pestävä.
Mitä mitä, kookos&nbsp; :o :-* mulle kans! Oon ihan vammautunu kookosjuttuihin... Onko tuo ihan kelpo kamaa? vai täyttä silikonimössöä?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 11:14
Kirjoittaja helion
Lisäsin jo hoitoaineen incin tuonne listaan ja kohta näpyttelen shampoon. Omalla kohdalla toimii siis ihan jees.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 12:22
Kirjoittaja Tuikkuli
Mullakin on ollut ihmeen monta Sunsilkia, joista osan olen pistänyt kiertoon. ;)

Kesäshampoo ja -hoitis (kookoksen vivahtavat) mulla oli viime kesänä ja ne pullot sain ihme ja kumma kulutettua loppuun saman tien. Kelpasi siis tälle päälle. Värjättyjen hiusten shampoosta mulle on jäänyt muistikuva, että se olis ollut yllättävän pesevää. Tai jotenkin siitä jäi vähän karheaksi... Rasvoittuvien hiusten shampoo oli liian pesevä ja sen käytti avokki loppuun. Rasvoittuvien hiusten suihke on tosiaan INCI:n puolesta OK, mutta käytössä kuraa. Ei tee mitään, mutta lopulta tahmaa. Hoitovoiteista Duo Keratinin (tms.) laitoin kiertoon, kun tahmasi liikaa. Punaisten hiusten voidemaista jätettävää en ole saanut käytettyä, kun sekin on vähän liian raskasta. Sellaiset violetit silottavat tuotteet taas oli hullun silikonisia ja lätsäyttäviä, kieroon siis nekin.

Noita kaikkia mulla on siis ollut ihan normipullot. Lisäksi olen testaillut erinäisiä näytteitä, mutta niistä ei sen enempää... En ole kyllä yhtään vakuuttunut Sunsilkista!

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Heinä 2006, 11:33
Kirjoittaja deko
Kaapista löytyy violettipulloinen jätettävä. Ihan kelvollista latvaliimaa, hajukaan ei ole häiritsevä. Laitan sitä latvoihin ennen värjäyksiä suojaamaan vanhaa hiusta silikonikalvolla ja muistaessani ennen pesua latvoihin suojaksi jos siltä tuntuu. Ja uskon placebovaikutukseen lujasti ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Heinä 2006, 13:43
Kirjoittaja muori Pippuri
Miulla on sitä oranssia jätettävää. Ei ole kovin hyvää. Ei tuo hiuksiin kiiltoa yhtään.
Olen lähinnä käyttänyt sitä pituuksiin ennen föönausta, mutta en muuten.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Heinä 2006, 13:55
Kirjoittaja siili
marenki kirjoitti: Multa löytyy oranssi aurinkojätettävä (siis voide). Tekee hiukset huonomman näköiseksi kuin ennen levitystä. Tukka tahmaantuu ja himmenee. En saa tätä ikinä kulumaan loppuun, enkä varmasti enää ikinä osta mitään Sunsilkiä. >:(
Mulla on kans tää. Ihan kauheeta mönjää. Oon laittanut joskus pörröisiin latvoihin, siihen tarkoitukseen ihan ok.
Aiemmin on ollut liila pullo, se oli parempaa latvoihin. Ei tullut niin "liimaista" tukasta.
Musta tuntuu että nuo jätettävät uusiutu jossain vaiheessa, se mun vanha liila pullo on ihan erinäköinen kun kaupassa nyt olevat. Vai uusiutuko pelkkä pakkaus?

Aika harvoin tulee käytettyä, lähinnä silloin "hätävaraksi" kun Bonacuren latvasuoja pääsee loppumaan.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 19:04
Kirjoittaja Hermione
Keksin vahingossa tänään mainion miksin näille jätettävile latvaliimoille. Sekoitin kädellä pähkinän verran aurinkojätettävää ja pari suihkausta H&M kiiltosuihketta. Yleensä nämä jätettävät karheuttaa ja takuttaa tahmeuden lisäksi, mutta nyt oli huomattavasti parempi koostumus. Jäi samanlainen liukas tunne latvoihin kuin BC:n latvasuojan jälkeen. Taitaa sittenkin tulla käytetyksi nämäkin tarjousostokset (mulla on siis liila ja aurinkojätettävä)!

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 31 Heinä 2006, 19:41
Kirjoittaja MerGirl
Mulla on jotain blonde hiuksiin jätettävää voidetta jonka pitäisi antaa samalla kiiltoa, ihan ok sinänsä koska en huomaa mitään eroa onko sitä vai ei =)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Elo 2006, 15:41
Kirjoittaja stinttapo
Joskus siinä vanhassa sarjassa oli joku kutisevalle hiuspohjalle tarkotettu sh ja hoitoaine, se shampoo kyllä oikeesti autto kutinaan..Incejä en sillon vielä hoksannu kattella. Mutta muistaakseni näissä "kutina-tuotteissa" tais olla jotai mantelia tms...
Mutta tästä tosiaan on varmaan kolme vuotta..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Elo 2006, 16:40
Kirjoittaja -kata-
Mitäh, onko H&M:llä jotain kiiltosuihketta ?? Onko hyvää ? Mielenkiinto heräs !

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Elo 2006, 17:40
Kirjoittaja erksu
Kun matkalle lähdettiin niin äiskä osti tuon Care&Repair sarjan hoitoaineen (oranssi pullo). Lupasi aurinkosuojaa ja tuoksuna kookos. No, aine ei haissut pätkääkään kookokselle (ainakaan minusta) ja haju oli öklö, latvoista tuli muovisen oloiset eikä selvittänyt hyvin...:O Ei kiitos.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Elo 2006, 20:53
Kirjoittaja Hermione
kata82 kirjoitti: Mitäh, onko H&M:llä jotain kiiltosuihketta ?? Onko hyvää ? Mielenkiinto heräs !
Ainakin joskus parisen vuotta sitten oli. Vaalean marjapuuron värinen suihkepullo, maksoi noin 5 euroa, alkoholiton. Suoraan pullosta sitä ei kyllä voi suihkia, mutta käden kautta toimii hyvin ja antaa vielä kiiltoakin.

EDIT: On siis ponneton pullo.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Elo 2006, 14:36
Kirjoittaja Supervixen
Olen tainnut kolmea Sunsilk-tuotetta kokeilla ja yhtä mitäänsanomatonta markettisarjaa saa hakea. Mulla oli kai vaaleille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine (haihtunut mielestä kun oli niin huonoja) ja ennen edellisen permiksen ottoa ostin Sunsilk talvihiusten hoitoaineen joka on jäänyt kaappiin seisomaan. Ei pysty käyttämään edes satunnaisesti enää kun se ei yksinkertaisesti tee hiuksille mitään. Sunsilk = yäk. Koko sarjan nimikin ja purkkien ulkonäkö on niin halpis että.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Elo 2006, 15:16
Kirjoittaja MerGirl
Sama täällä, kaikki olemme joutuneet uhreiksi. En tykkää "tehohoidosta" (siis naurettavaa), enkä tavan hoitoaineesta, ei hoida, tai siis hiukset ei tunnu kovin pehmeiltä. Shampoo nyt pesee ainakin.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Elo 2006, 17:14
Kirjoittaja Euphoria
Kehtaavatkin mainostaa niin mahtipontisilla mainoksilla näitä tuotteita.&nbsp; >:( Onneksi en ole mennyt lankaan ja kokeillut.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 19 Loka 2006, 10:36
Kirjoittaja Mena
Onks siinä ruskeiden hiusten sarjassa jätettävää hoitoainetta? Vai onks se kolmas tuubi tehis... Mietin vaan, että toimisko latvasuojana samoin ku VO5 fade defy, tuo tuubi vetelee kohta viimosia ja se piparintuoksu vois olla kiva :) Kokemuksia?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 19 Loka 2006, 16:06
Kirjoittaja Hermione
Miiwa kirjoitti: Onks siinä ruskeiden hiusten sarjassa jätettävää hoitoainetta? Vai onks se kolmas tuubi tehis... Mietin vaan, että toimisko latvasuojana samoin ku VO5 fade defy, tuo tuubi vetelee kohta viimosia ja se piparintuoksu vois olla kiva :) Kokemuksia?
Kolmas tuote on jätettävä. Fade defyä en ole kokeillut, mutta tuntumalla vaikuttaisi aika samantapaiselta tuotteelta. Itselleni ei tämä riitä latvasuojaksi, tykkään liukkaansilikonisesta tunnusta latvoissa, ja tästä ei sitä oikein tule. Kohtalaisen pehmeäksi kuitenkin latvat jättää. Hyvä tuoksu!

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 18 Marras 2006, 16:50
Kirjoittaja petomaani
Mie olen silloin tällöin (parempien aineitten puutteessa) laittanut hiuksiin tota Sunsilkin Care & Repairia. Emmie nyt tiedä, ONKO siitä ollut apua vai ei.. Ihan jees paikkapaikoin.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 19 Marras 2006, 13:17
Kirjoittaja doomsower
petomaani kirjoitti: Mie olen silloin tällöin (parempien aineitten puutteessa) laittanut hiuksiin tota Sunsilkin Care & Repairia. Emmie nyt tiedä, ONKO siitä ollut apua vai ei.. Ihan jees paikkapaikoin.
Sama mömmö on mullakin, jätettävä siis. En ole pahemmin uskaltanut käyttää, epäilytää että tekeekö se enemmän haittaa kuin hyötyä. En mä kyllä ole huomannut mitään vaikutusta sillä..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 20 Marras 2006, 21:56
Kirjoittaja Justiina
Mulla on taas ollut kans käytössä tuota samaa jätettävää ku petomaanilla ja doomsowerilla. Enkä huomannu mitään vaikutusta, ja heitin tuotteen roskiin, kun meni hermot ku se ei näyttänyt kuluvan millään tavalla loppuun.

Lisäksi mulla on oranssissa/punaisessa purnukassa oleva geeli/vaha. Käytän sitä otsatukkaani, ja se tekee kyllä otsiksen heti rasvaisen näköiseksi. En pysty sitä enää edes käyttämään, kun menee hermot siinäkin.

Hyvä että ne ovat halpoja, niin ei ainakaan harmita tuollaiset hutiostokset...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Marras 2006, 12:30
Kirjoittaja Miracle
Mulla oli joskus noita sunsilkin jätettäviä, kun en vielä paremmastakaan tiennyt&nbsp; ::) En kyllä silloinkaa niistä tykännyt ja tulikin heitettyä roskiin parin kokeilun jälkeen. Jätti hiukset lähmäisiksi. Enkä usko, että niillä mitään hoitavaa vaikutusta onkaan. Suojaamaan noita voisi käyttää pesujen aikana latvoissa, mutta muuten ei kiitos..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 09:50
Kirjoittaja Husky
Katselin tuota ruskeille hiuksille tarkoitettua hoitista, mutta jäi hyllyyn kun heti alussa oli silikoni. Mutta jäi silti kaivelemaan. Kaipaisin jotain vastaavaa tuotetta hieman väriä virkistämään ja kohentamaan. Olisikohan muilla markettisarjoilla vastaavaa halpaa ja toimivaa? Vai onko tuo ainut ja täyttä kuraa?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 10:33
Kirjoittaja Mena
Eikös Pantenella ole samanlainen?

Mä ostin tota punaisten hiusten jätettävää, ja oon tykännyt. Ennen mulla oli se VO5 jätettävä punanen tuubi, mutta en sen loputtua löytänyt mistään sitä ja pakko oli jotain hommata että saa tän pörrön pysymään kuosissaan&nbsp; ::)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 17:16
Kirjoittaja Nienna
Joulun aikaan sunsilkin värjätyille hiuksille (punaiset, blondit ja brunetet) tarkoitetut tuotteet ainakin sopivat tuoksunsa (joku pipari tms.) puolesta, tosin mitään värjäävää ominaisuutta niissä ei ole. Noissa tuotteissa esittelytekstitkin ovat vähän "tekee sitä muttei ehkä sittenkään"- tyyliin "Luo upean kiillon ruskeille hiuksille/parantaa väriä/ei värjäävää vaikutusta". Öö, okei.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Joulu 2006, 20:29
Kirjoittaja Maria

Mulle tulee Sunsilkistä hilsettä,kun aloin käyttämään laadukkaampia niin sekin ongelma katosi

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 11:34
Kirjoittaja Husky
Katselen myös pantenen versiota tuosta tänään kun markettiin pääsen. Voihan sitä ostaa ja kokeilla. Vahinko ei ole suuri.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 15:29
Kirjoittaja Nienna
Jos sitä silikonia välttelet niin luulisi sitä olevan pantenessa yhtä lailla.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Joulu 2006, 16:18
Kirjoittaja Husky
Ja olikin, mutta ei mielestäni heti niin alussajos nyt oikein ymmärsin. Hyllyyn kuitenkin tuo jäi.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 11:56
Kirjoittaja Mena
Keltis kirjoitti: Joulun aikaan sunsilkin värjätyille hiuksille (punaiset, blondit ja brunetet) tarkoitetut tuotteet ainakin sopivat tuoksunsa (joku pipari tms.) puolesta, tosin mitään värjäävää ominaisuutta niissä ei ole. Noissa tuotteissa esittelytekstitkin ovat vähän "tekee sitä muttei ehkä sittenkään"- tyyliin "Luo upean kiillon ruskeille hiuksille/parantaa väriä/ei värjäävää vaikutusta". Öö, okei.
Suomeksi: Pirusti silikonia&nbsp; ;D Ja myyhän noi varmasti paremmin kuin pelkkä kaikille värjätyille hiuksille tarkoitettu silikonimössö&nbsp; ;)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 12:03
Kirjoittaja olivia
^Onkohan nuo erivärisille hiuksille tarkoitetut shampoot ja hoidot kuitenkin samaa mömmöä? Taitaa olla&nbsp; ::)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 12:13
Kirjoittaja Mena
Mun muistaakseni niis on jotain pieniä eroja. Mut ei vissiin mitään ratkaisevaa...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 19:05
Kirjoittaja Justiina
lynx kirjoitti: Mutta turhahan se tavallaan on muiden kommentteja näistä tuijotella, kun jollakin muulla nämä voi toimiakin. Tavallaan eihän siinä kokeilessa häviäkkään mitään, kun halpoja ovat. Mutta en kyllä kasaisi suuria odotuksiakaan noiden suhteen.
Niinpä juuri. Minulla eräs kaveri käyttää tosi paljon Sunsilkejä, koska ne ovat hänen mielestään tosi hyviä. Eli kyllä ne joillekkin sopii.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Joulu 2006, 21:54
Kirjoittaja Sheppa
Mulla on joku reilu vuoden vanha Silky & Straight -voide, käyttelen koko ajan sitäkin pois. Ei tee yhtään mitään (tai ehkä aavistuksen selvittää) mutta ei myöskään ole mitään haittaa joten meneehän se tossa muiden rinnalla kun en yksistään käytä. Onneksi puteli on jo aika lopussa. Kiitos Sunsilk-riesapullosta kuuluu äidille ::) Meni joskus muinoin ostamaan vaikka pyysin jotain toista ainetta. Onneksi en koskaan ole kokeillut shampoita tai hoitoaineita.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 11:48
Kirjoittaja Shine
Latz kirjoitti: ^Onkohan nuo erivärisille hiuksille tarkoitetut shampoot ja hoidot kuitenkin samaa mömmöä? Taitaa olla&nbsp; ::)
On varmaankin tehty joitain (täysin merkityksettömiä) eroja, jotta inceistä ei näkisi, että onkin ihan samaa kamaa kaikissa väreissä. Mutta mitään varsinaiseen tietylle hiusvärille sopivuuteen noilla eroilla ei liene vaikutusta.

Itse on pari kertaa pessyt vaaleat hiukseni äipän luona ruskeille tarkoitetuilla tuotteilla, ja ei kyllä tod ollut ruskeasta tietoakaan sen jälkeen&nbsp; :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 16:52
Kirjoittaja Kemuli
Onkos kellään kokemusta tuosta Sunsilkin suihkeesta? Vaaleansinisessä purkissa olevaa? Siinä lukee, että selvittää ja hoitaa hiuksia ja pitäisi pitää rasvoittuvuus poissa pidempään, mutta lienekö näin?&nbsp; ;) INCI lupaa mm. panthenolia, joka tosin tulee "heti" parfumin jälkeen&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 19:31
Kirjoittaja -kata-
^ Mä ostin ton joskus ehkä n. vuosi sitten, mutta ei se tuntunut tekevän oikein yhtään mitään, ei hyvää, muttei pahaakaan, mutta ei ainakaan mitään rasvoittumista ehkäissyt, en huomannut mitään eroa ... Annoin sen sitten äidilleni joka on sitä käytellyt pois. Laitan välillä äitini lyhyttä tukkaa ja olen tota sitten välillä suihkinut, niin eipä senkään tukassa oikein tunnu tekevän yhtään mitään, ei hyvää, ei huonoa ... Tuntuu vähän niinkuin pelkkää vettä melkein suihkisi!
Suihke on myös ärsyttävän "suurta", vai miten sitä nyt parhaiten kuvaisi, huono suutin, ei tule tasaista suihketta, tai sanotaanko nyt niin että kuivaan tukkaan sitä ei passaa ainakaan mennä suihkimaan tai saa äkkiä epätäsaisen märän tukan. Kuten esim. jos verrataan AC:n, VO5:sen tai Herbinan suihkepulloihin, niin niissä suihke on paljon paljon hienompaa kuin sunsilkin putelissa. En tiedä sitten onko pulloja uusittu vuoden sisällä, mutta päällisin puolin näyttää ainakin ihan samanlaisilta kuin aina ennenkin, viimeksi tänään vilkaisin kun kattelin muutamia juttuja marketissa.

Niin joo ja se piti vielä sanoa, että Inci siinä ei vaikuta pahalta kyllä ollenkaan, mutta silti se vain tuntuu niinkuin pelkkää vettä suihkisi...Jännä juttu.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 19:51
Kirjoittaja Kemuli
^ Kyllä, tuo suutin on juuri sellainen kuin kuvailit! Tosin, jos painaa kovaa ja "pohjaan" asti niin alkaa tulla sellainen pilven tapainen, mutta aika huono, totta! Enpä minäkään näin yhden käyttökerran jälkeen vielä ole mitään eroa huomannut, mutta sen se teki, että sai mun hiukset hienoille laineille!&nbsp; :D Olin kyllä posiitivisesti yllättynyt, kun ei niitä saa pysymään missään muodossa muuten, kuin vahvimpia aineita käyttäen! (tai sitten tuo oli vain tuuria&nbsp; :-X )

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 21:12
Kirjoittaja Hallonnikas
Kemuli kirjoitti: Onkos kellään kokemusta tuosta Sunsilkin suihkeesta? Vaaleansinisessä purkissa olevaa? Siinä lukee, että selvittää ja hoitaa hiuksia ja pitäisi pitää rasvoittuvuus poissa pidempään, mutta lienekö näin?&nbsp; ;) INCI lupaa mm. panthenolia, joka tosin tulee "heti" parfumin jälkeen&nbsp; ;D
Mulla tuo tuntui vaan pesun jälkeen hieman helpottavan selvittämistä, ja kyllä musta tuntui että hiukset pysyivät yllättäen myös "raikkaampina" pitempään. Suuttimessa en huomannut mitään sen kummempaa, en ole tainnut ajatella koko asiaa suihkiessani. Plussaa tietty siitä että ainakin se aikaisempi versio tuosta suihkeesta tuoksui aivan taivaallisen raikkaalle greipille, nykyään on taidettu muuttaa tuotetta niin että se (ainakin pullon mukaan) sisältää vesimeloniuutetta.. En ole ainakaan löytänyt tuota greipintuoksuista enää mistään..&nbsp; :-\

Jos joku tietää että tehdäänkö sitä vielä niin alan metsästää sitä tukkatuoksukseni ;)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 22:41
Kirjoittaja almiros
Eipä ole minullakaan kehuttavaa. Paitsi jos tukka on jostain syystä jäänyt pesemättä ja pitäisi lähteä vaikka kauppaan, niin suihkauttaa sitä sinisessä pullossa olevaa "nopeasti rasvoittuville hiuksille" tarkoitettua suihketta raikastuksesi, niin ei ainakaan ole hiukset tunkkaisen ja likaisen hajuiset.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 22:54
Kirjoittaja Tuikkuli
Ihan turha kapine mielestäni tuo suihke. Kastelee hiukset likomäriksi, mutta muuta ei sitten teekään. Paitsi jos yliannostelee siinä toivossa, että saisi jotain vaikutusta aikaiseksi, saakin korkeintaan tahmaa. Lisäksi tuntui tekevän hiukset mattaiseksi ja hajukin oli minusta aika tunkkainen. :-X Mulla oli sitä iänvanhaa mallia.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Joulu 2006, 23:13
Kirjoittaja -kata-
^Tosiaan melkein yks yhteen olen samaa mieltä Tuikkulin kanssa, paitsi että haju mun mielestä siinä on miellyttävän mieto, pehmeä, hitusen raikas ... Jos nyt vaikka vertaa AC:n tai VO5:sen suihkeisiin.
Eli ei nyt voi ehkä suositella kokeiltavaksi, mutta jos joku sitä käyttää ja se tuntuu sopivan niin tuskin se mitään pahaakaan tekee&nbsp; :) !

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 09:11
Kirjoittaja alessia
Onko kenelläkään kokemuksia uudesta Sunsilkin hoitiksesta? Näin cittarissa vihreän ihanan raikkaan värisen pullon, jossa on jätettävää hoitoainetta? Tarkempia tietoja tai nimeä ei jäänyt muistiin, mutta kiinnostus heräsin, lähinnä värin takia&nbsp; ;D.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Tammi 2007, 22:49
Kirjoittaja Cerise
Mummo jätti mulle täällä käydessään jotain Sunsilkin näytteitä, joku Aloe Vera-shampoo
ja siihen kuuluva jätettävä. Silikoneja löytyy molemmista, yllätys yllätys&nbsp; ;) mutta en
ole uskaltanut kokeilla. Avasin sen jätettävä-näytepussin, mutta aine oli kamalaa lirua
ja näytti oudolta, niin heitin samantien roskiin. Millon nuo Aloe Vera-jutut on kauppoihin
tulleet? Meinaan, että olikohan pilaantunutta tjtn kun oli tosiaan niin kauhean näköistä
ja tuntuista, vai onko tuo ihan oikeasti tuollaista&nbsp; ???

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 10:28
Kirjoittaja Shine
^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 10:45
Kirjoittaja dripple
Sunsilkkejä olen ostanut vain kerran: yhden hoitoaineen joka tuoksui hedelmäiselle purkalle (hubba bubba tms.) ja tuoksu jäi hiuksiin sillä seurauksella että kaksi miestä kävi kimppuun tuoksun houkuttelemana ;D Ei voi olla ihan sattumaa koska a) hoitista käytin vain pari krt b) olen varattu, en antanu miesten olettaa mitään c) mitään vastaavia hyökkäyksiä ei ole aikaisemmin sattunut d) molemmat miehet sanoivat hiusteni tuoksuvan vastustamattomille.

Tämä ei ole vitsi vaikka tosiaan toivoisin niin.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 10:49
Kirjoittaja Hunajapupu
Shine kirjoitti: ^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.
Muistaakseni tuo vihreä Sunsilk oli juurikin tuota Aloe Vera -juttua, kun pikaisesti noita kaupassa näin viime viikolla.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 12:04
Kirjoittaja alessia
Hunajapupu kirjoitti:
Shine kirjoitti: ^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.
Muistaakseni tuo vihreä Sunsilk oli juurikin tuota Aloe Vera -juttua, kun pikaisesti noita kaupassa näin viime viikolla.
Ratkesikin jo tämän uuden vihreän salaisuus. Kyseessä on Sunsilk Fresh & Flowing, tarkoitettu normaaleille hiuksille ja ennen kaikkea niille jotka ovat kyllästyneet hätäponnariin. Aloe Verasta ei siinä kyllä ole mitään mainintaa, olisikohan se aloe vera jokin toinen laatu. Raikkaan näköiset pullot tosiaan, ja raikas tuoksu, vaikken Sunsilkiä muuten hehkutakaan.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 12:09
Kirjoittaja Hunajapupu
^Aa, hyvä kun korjasit alessia! Mistäköhän mä sitten sen aloe veran nappasin siihen muistikuvaani, olen varmaan nähnyt jonkin muun purnukan samalla reissulla jossa on mainostettu aloe veraa ja sitten muistin sen olevan Sunsilkeissä.&nbsp; ??? Temppuileva muisti näköjään.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 13:45
Kirjoittaja Shine
^Ai juu, tuo hätäponnari-juttuhan niissä mun bongaamissa vihreissä puteleissakin luki. Eli varmaankin sellaiset "kevyt tuotteet" kyseessä. Aloe verasta en osaa sanoa mitään kun en niihin sen paremmin tutustunut.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 18:25
Kirjoittaja olivia
Sain tänään näytteet Sunsilkin brunette shampoosta ja hoitovoiteesta. Shampoota ainoastaan kokeilin, oli ruskeaa kun levitti kämmenelle mutta muuttui vaaleaksi samantien? Ei ainakaan näkyvästi väriä kirkastanu ja hiukset jäivät karheiksi pesun jälkeen.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 18:40
Kirjoittaja marien
Sunsilkin värjätyille hiuksille (ruskeat) tarkoitettu jätettävä hoitoaine oli loistavaa, voisin jopa ostaa uudelleen. Kiillottaa, pehmentää, ei latista tukkaa. Sen sijaan huuhdeltavat hoitoaineet ovat ihan vetistä litkua, sama kuin ei käyttäisi hoitoainetta ollenkaan&nbsp; :P

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Tammi 2007, 19:08
Kirjoittaja Cerise
Shine kirjoitti: ^Ai juu, tuo hätäponnari-juttuhan niissä mun bongaamissa vihreissä puteleissakin luki. Eli varmaankin sellaiset "kevyt tuotteet" kyseessä. Aloe verasta en osaa sanoa mitään kun en niihin sen paremmin tutustunut.
Niissä mun näytepusseissa on niiden purkkien kuva, ovat valkoisessa purkissa jossa on vaaleanvihreä
korkki. Ja pusseissa kerrotaan tuotteiden olevan uutuuksia, en sitten tiedä kauanko mummo oli
noita näytteitä säilytellyt jos ovatkin jotain vanhoja joita ei enää ole&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Tammi 2007, 08:29
Kirjoittaja alessia
Cerise kirjoitti:
Niissä mun näytepusseissa on niiden purkkien kuva, ovat valkoisessa purkissa jossa on vaaleanvihreä
korkki. Ja pusseissa kerrotaan tuotteiden olevan uutuuksia, en sitten tiedä kauanko mummo oli
noita näytteitä säilytellyt jos ovatkin jotain vanhoja joita ei enää ole&nbsp; ;D
Nämä uudet Fresh & Flowingit on sellaisissa omenanvihreissä pulloissa. Ihan uusia ne ovat, ei löydy edes nettisivuilta.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Tammi 2007, 19:14
Kirjoittaja olivia
marien kirjoitti: Sunsilkin värjätyille hiuksille (ruskeat) tarkoitettu jätettävä hoitoaine oli loistavaa, voisin jopa ostaa uudelleen. Kiillottaa, pehmentää, ei latista tukkaa.
Laitoin tuota tänään pyyhekuivaan tukkaan ja antoi kiiltoa ja poisti sähköisyyden. Tuoksukin oli kiva.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 18:16
Kirjoittaja Eleonora
minulle kyseinen sarja ei sovi yhtään. kuivattaa ja hamputtaa paksua, vaalennettua tukkaani niin että vihaksi pistää :(

mutta ei ne muut markettisarjat oo sen parempia, ainut on lorealin nutri-gloss naamio, se on loistotuote-..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Tammi 2007, 19:43
Kirjoittaja Varis
Mä kyllä koin noi tuotteet ihan ok-markettikamana silloin kun viimeksi noin 4-5 vuotta sitten olin rääkännyt hiuksiani värinpoistolla. Sunsilkit oli silloin juuri tulleet. Oranssi shampoo ja hoitis oli silloin käytössä. Tällä hetkellä mulla on vain oranssi jätettävä, mutta se on liian kevyttä silottaakseen latvan. Muuten tuoksu on ok.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Tammi 2007, 13:55
Kirjoittaja Crysania
Mä käyttelin juurikin Sunsilkkejä ennen valaistumistani. Vuosi sitten kokeilin pitkästä aikaa rasvaisen tukan shampoota ja voi jumalauta minkä takkukasan se aiheutti mun tukkaan. Kunnon shampoolla pestessä mun tukka ei takkuunnu juuri ollenkaan, mutta tuo aiheutti suurin piirtein rastat mun päähän.&nbsp; >:(

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 12 Huhti 2007, 16:44
Kirjoittaja Superstar
Täytyy myöntää että vielä muutama vuosi sitten käytin SunSilk -shampoita ja vieläkin löytyy kaapista 4 muotoilutuotetta. Mutta kun miettii niin vaikka SunSilk shampoot ja hoitoaineet ovatkin aika halpoja niin ainakin itselläni purkit tyhjenivät alle kuukaudessa. Nykyinen Tigini on käytössä joka toinen päivä ja purkeista vähän alle puolet jäljellä ja ostosta 7 kuukautta. Ja Tigin shampoo on monta kertaa parempaa muttei kuitenkaan hinnallisesti huomattavasti kalliimpaa todellakaan.

Juuri itse asiassa kävin suihkimassa vähän kaapista löytynyttä Re-style quick fix -suihketta. Sain kyllä kunnon suihkun päälleni eli pyyhe olkapäillä olisi ollut fiksu ajatus. Hiukset kastuivat märiksi ja nyt tunne on vähän tällainen tahmainen eikä tuoksukaan ole kovin miellyttävä. Ihan kuin olisi lakkaa kököttyneenä paikoittain. Ei hyvä!

Lisäksi löytyy tuota Anti-flat -voidetta jota en ole varmaan vuoteen kokeillut koska en koskaan oikein huomannut merkittävää tehoa. Ja myös löytyy tuota Fresh for longer -suihketta jonka suutin muistaakseni antoi myös suihkun tekemättä hiuksille oikeastaan mitään. Neljäs tuote on joku tuollainen Sculpt fix -geeli jota olen kyllä käyttänyt aina kun piipparilla olen tehnyt kiharoita jokaisen suortuvan pohjana. Siihen tarkoitukseen ihan kelpoa, mutta ei siitä muuhun kyllä olisi.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Touko 2007, 13:12
Kirjoittaja Tuikkuli
Sunsilk-tuotteiden incit näkee muuten listattuna täältä:

http://www.unilever.com/pioti/FI/p3.asp?selectCountry=FI&language=FI&brandid=SUNSILK

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 20:01
Kirjoittaja höpsökkä
Pakko nostaa tämä ketju tuolta alhaalta...!
Tulen tänne kehumaan noita uusia, v.vihree purkki ja v.sininen shampoo ja hoitoaine!!!
tosi hyviä, ja hiukset tuntuu ihanilta pesun jälkeen!
suosittelen..
halpaa ja hyvää!
toi vihree, fresh & jotain mikä sen nimi nyt olikaan.. hiukset pysy puhtaina yllättävän pitkään, en nyt muista oliko 2-3 päivää vai kuin, nyt on käytössä toi tuuheuttava sininen..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 22:37
Kirjoittaja Mena
^ Mä kattelin noita incejä ja melkeinpä alkaa kaikki silikoneilla. Ehkä sen takia tosi ihanan tuntuinen sileä tukka.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 20 Heinä 2007, 22:51
Kirjoittaja Magia
^^ Niin, tosiaan johtuu varmaan hiusten silkoisuus juurikin noista silikoneista. Varmasti harvakseen käyteltynä hyvää, saa nopeasti hyvän tuloksen, mutta pidemmässä käytössä silikonien kertyminen hiuksiin ei saata hirveän hyvää tehdä. Ei taida Sunsilkeistä ylipäätäänkään kummoisia hoitotehoja löytyä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 21 Heinä 2007, 12:42
Kirjoittaja Husky
^Silikonilla varmaan suuri osuus tosiaan silkkisessä tuloksessa. Ei kai siinä mitään jos päänahka kestää silikonia kunhan muistaa sen syväputsarin käytön varsinkin jos värjäilee tukkaa. Syväputsarilla lähtee ne silikonit jotka mulla ainakin tuntuu samentavan hiusväriä ja aiheuttavan sitä, että väri ei tartu tukkaan kunnolla.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Heinä 2007, 12:44
Kirjoittaja Mella
Mulla on ollut tapana tilailla Sunsilkin sivuilta ilmaisnäytteitä: jos ei toimi niin ei ole ainakaan rahat menneet hukkaan. Parhaiten on toiminu vaaleille hiuksille tarkoitetut tuotteet, kirkasti todella ihanasti tukkaa ja jopa äitini huomasi jotain tapahtuneen ja tukkani olevan ihan eri näköinen. :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Heinä 2007, 13:08
Kirjoittaja Eudokia
Mulla on käytössä Sunsilkin Deeply Brunette- sarjan shampoo ja hoitoaine sekä Summer Intense hiuksiin jätettävä hoitovoide. Shampoo on ihan ok, hoitoaine aika lirua; siitä riittää vain neljään käyttökertaan. Hoitovoide jättää hiuksiin ihanan tuoksun ja selvittääkin hieman, mutta en varmaankaan ostaisi sitä toista kertaa (lieneekö enää myytävänäkään).
Katselin Tokmannilla, että Sunsilkin shampoot ja hoitoaineet olivat hyllystä melkein myyty, joten ne taitavat olla aika suosittuja. Itse en oikein pidä pullojen väreistä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Heinä 2007, 14:56
Kirjoittaja Deadly Nightshade
Eudokia kirjoitti: Mulla on käytössä Sunsilkin Deeply Brunette- sarjan shampoo ja hoitoaine sekä Summer Intense hiuksiin jätettävä hoitovoide. Shampoo on ihan ok, hoitoaine aika lirua; siitä riittää vain neljään käyttökertaan. Hoitovoide jättää hiuksiin ihanan tuoksun ja selvittääkin hieman, mutta en varmaankaan ostaisi sitä toista kertaa (lieneekö enää myytävänäkään).
Katselin Tokmannilla, että Sunsilkin shampoot ja hoitoaineet olivat hyllystä melkein myyty, joten ne taitavat olla aika suosittuja. Itse en oikein pidä pullojen väreistä.
Tuossa Sunsilkin Deeply Brunette -sarjassa ei muistaakseni ollut mitään hoitavaa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 22 Heinä 2007, 15:10
Kirjoittaja Mena
^ Mä ostin joskus ton ruskeiden hiusten hoitoaineen. Ekoilla kerroilla tuntui hyvältä mutta viikon verran kun oli sitä käyttänyt niin tukka oli karmeeta hamppua. Eli ei tosiaan taida olla mitään hoitavaa...&nbsp; :-X

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Helmi 2008, 23:16
Kirjoittaja moondancer
Kylmiä väristyksiä tulee noista sunsilkeistä. Muutama vuosi sitten, kovan blondaus rupeaman jälkeen kun tukka natisi ja latvat ratisi ja käytössä tietysti sunsilkit "hoitamassa". Meni kyllä monet yöt itkeskellessä ja päätä rapsutellessa kuin hoitsikasta tuli päähän niin jumalaton kutina! ja silti lykkäsin päähäni sitä uudelleen vaan ja rapsuttelin yö kaudet. Onneksi puteli sitten lopulta tuli finaaliinsa&nbsp; ja loppui kutinat ja kitinät siihen...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 00:18
Kirjoittaja Jekku
Tein tänään syntiä kun kävin kaupassa. Retkahdin uusiin Sunsilkeihin, en vain voinut vastustaa&nbsp; :-[

Eli, ostin uuden Fabulous Shine sarjan koko arsenaalin: natural looking shine shampoon, silky glamourous shine hoitoaineen ja fabulous shine kiiltoseerumin ohuille ja normaaleille hiuksille. Ne vaan jotenkin hurmasivat violeteissa kimaltelevissa purkeissaan ja epäsunsilkkimäisessä olemuksessaa. En vielä ehtinyt kokeilla, ehkä huomenna sitten.&nbsp; :) Saa nähdä mitä tästäkin tulee, mutta toiveena olisi että näillä saisi "meikattua" tukan bilekuntoon silloin tällöin kun kerran lupaillaan "satumaista kiiltoa"...&nbsp; ;) Tuoksuukin hyvältä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 00:33
Kirjoittaja Valentine
^ Ovatko nuo täynnä silikonia?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 10:27
Kirjoittaja Magia
^ Hyvin todennäköisesti kyllä. ;D Noita kiiltotippoja katselin itsekin, ne ainakin olivat ihan pelkkää silikonia, mikä oli odotettavissakin. Mutta jos nyt joku haluaa tuollaisia silkki-/kiiltotippoja, niin nytpähän löytyy Sunsilkilta halvalla. Tipat olivat vaan ilmeisesti tuubissa, ei ole minusta kovin kätevä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 10:57
Kirjoittaja Lauretta
Minä en kyllä Sunsilkiä päähäni pistä: sehän on pelkkää silikonimömmöä! :o Tosin minulla löytyy yksi Sunsilkin, ja Garnierinkin hoitoaine, mutta pakkopa ne on käyttää loppuun, että saa uusia ostettua.

Olen muuten huomannut, että jos pesen esim. seitsemän kertaa sellaisella shampoolla, joka sisältää silikonia, niin mulla lähtee kaikki karvat päästä. En siis pidä Sunsilkistä alkuunkaan.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 10:59
Kirjoittaja Valentine
^itse olen ratkaissut nämä turhien shampoiden ja hoitoaineiden loppuun käytön sillä, että käytän niitä sheivauksessa vaahtona ja hyvin toimii&nbsp; ;D.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Huhti 2008, 11:23
Kirjoittaja tiita
^ Heeei, aika näppärä idea :D

Itse en myös Sunsilkin shampoisiin ja hoitoaineisiin enää koske. Pari putelia oon joskus päähäni laittanu, enkä tykänny. Hiuksista tuli muoviset ja elottomat. Katselin tuota uutta sarjaa kyllä, mutta tiedän jo mihin se omassa tukassa johtaa, niin suosiolla jätin hyllyyn. Ainoa, mitä voisin harkita on tämä vihreässä purkissa oleva jätettävä, latvasuojaksi.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Huhti 2008, 18:45
Kirjoittaja pallopaita
Nyt seuraa tietoa meikäläisen kokemuksista tästä Sunsilkistä.
Eli siis joskus kolmisen vuotta sitten muistelisin sitä käyttäneeni noin parin pullon verran shamppoota ja hoitsikkaa kun
en silloin kiinnittänyt huomiota oikeastaan yhtään millasta kakkaa sinne päähäni tungin : FF nykyään karttelen sunsilkkiä
kuin ruttoa ja käytän sitä vain pakkotilanteissa eli siis suomeksi jos olen kylässä ja se on ainut vaihtoehto. Inhottaa ne
kuivat ja sähköiset hiukset mitä ne mössöt saa aikaan&nbsp; >:(&nbsp; Anttilassa kierroksella ollessani en oikein tiennyt olisiko
pitänyt itkeä vai nauraa kun näin uudistuneet etiketit ja ajattelin että sama vanha paska uudessa purkissa ja että siinä
on kyllä niin mainostuksen riemuvoitto . Hehkutetaan että hyvät tuotteet on ja hupskeikkaa, eipäs sitten olekaan : <

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 30 Huhti 2008, 14:20
Kirjoittaja tiina1982
Kärsin ajoittain kutiavasta päänahasta, joka on sietämätöntä!&nbsp; :-[ Ainut tavara, jonka olen huomannut tepsivän tuohon on juuri tämä Sunsilk Shampoo, joka on tarkoitettu kutiavallle ja herkälle päänahalle... Vähän huonolla omatunnolla käytän, mutta ei voi mitään, kutinnasta eroon aineella kuin aineella ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Touko 2008, 16:16
Kirjoittaja Firestarter
^
Oletteko jo kokeilleet vaivaan XZ-suklaa&vanilja shampoota? Itse sain tuolla kuivuuttaan kutiavan päänahan rauhoittumaan. Eikä sisällä silikonia kuten Ss.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Touko 2008, 17:06
Kirjoittaja tiina1982
Pelinainen Kannattaa kokeilla, itse olin tosi helpottunut, kun ajattelin jo ettei mikään auta. Mulla on myös tuota XZ suklaa&vanilija shampoota, muttei auta kutinaan. Kaikki olen kokeillut läpi, muttei ole löytynyt muuta kuin tuo sunsilk :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Touko 2008, 19:35
Kirjoittaja Cherry
Jekku kirjoitti: fabulous shine kiiltoseerumin ohuille ja normaaleille hiuksille.
Mä katsekin myös tuota kaupassa tänään. Taisivat olla lähes 100% silikonia, ja mietin, että voisin joskus kokeilla latvasuojaksi tuota. Laitatko kokemuksesi tuosta tuotteesta jos olet jo ehtinyt kokeilla. Ikinä en ole sunsilkiä ostanut, mutta tuohon tuotteeseen saattaisin jopa sortuakin.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Touko 2008, 15:03
Kirjoittaja Hannele~
Ennen kampaamotuotteita mun suosikkihoitikset oli Sunsilkin se "kookoskesähoitis" ja talvihoitis, joka oli valkoisessa purkissa. Molemmissa kiva tuoksu! Nykyisin kookoshoitiksen jämät toimivat karvojen ajelussa.&nbsp; ;D Jätettävät ei kyllä olleet alkuunkaan hyviä...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Touko 2008, 16:20
Kirjoittaja Jekku
Pakko kehua tuota Fabulous Shine sarjaa, saa pehmeän ja kiiltävän biletukan vaikka se onkin vain silikonien tekemä temppu, eli en kyllä joka pesulla uskaltaisi mokomia käyttää!&nbsp; :D Se latvaseerumi oli iloinen yllätys. Ei ollenkaan tahmaava ja todella kevyt, eli hiuksista ei tule raskaita. Todella pehmeät ja kiiltävät kylläkin.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 08:23
Kirjoittaja Neriana
Näpertelin eilen tuota Fabulous Shine hoitoainetta mutta en uskaltanut ostaa.. Koskaan ei ole mitään ongelmia silikonien kanssa ollut mutta te olette, ihanat juurekset, istuttaneet kauhukuvia tippuvista hiuksista ja rokonarpisesta päänahasta :D Itse haluaisin sellaiset hiukset mistä suoranaisesti ponnari valuu pois.. Oikein liukkaat ja kiiltävät..
Jekku hoi, millaiset hiukset sinulla on? Jättikö hoitoaine yhtään pörröä? :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 08:32
Kirjoittaja Elluli
^No mulle ei ainakaan ole IKINÄ tullut mitään päänahkaoireita Sunsilkeista, vaikka niitä vuosia käytinkin taannoin. Hiukset oli vaan kiiltävät ja terveen näköiset. Sittemmin olen vaihtanut arvokkaampiin ja laadukkaampiin tuotteisiin koska Sunsilkin teho perustuu lähinnä silikoniin ja pintasiloitukseen, ja nykyään mä haluan "oikeasti hoitavia" tuotteita hiuksiin.

Mä en usko että ulkoinen hiustenhoito voi ikinä aiheuttaa hiustenlähtöä, siihen on aina jotkut sisäiset syyt jo tukkaa tippuu.. Päänahka voi kyllä ärtyä joistakin ainesosista, mutta niitä saattaa olla muidenkin valmistajien hiustuotteissa

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 08:39
Kirjoittaja Neriana
Täytynee kokeilla.. On mullakin Lanzaa yms. ja yleensä käytänkin ensin noita hyviä hoitiksia, huuhtelen ja vielä kerran laitan jonkun silottavan perään.. On ollut käytössä VO5 Perfect lenghts mutta se ei ole ihan niin silottava kuin toivoisin.. Joten ajattelin että täytyypä ostaa lisää silikoneja&nbsp; ;)

EDIT.

Nyt on sitten fabulous hoitoaine laukussa..&nbsp; ::) Kävin lähimarketissa hakemassa lounasta ja päätin että jos siellä on tuota hoitista niin lähtee varmana mukaan ja kyse on kohtalosta :D (tuossa kaupassa ei nimittäin ole koskaan m.i.t.ä.ä.n uutta ja valikoima todella suppea.) Pullo on syötävän hyvän näköinen ja hoitis tuoksuu ihanalle!
katsotaan vain miten käy kun kotona pääsen sitä testailemaan :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 09:21
Kirjoittaja Hannele~
Mäkin käytän aina jotain silikonista pikahoitoainetta tehohoito- ym muhittelujen jälkeen, sellaseen voisi vaikka ihan tuo sunsilk sopia. (Kunhan saan edelliset hoitoaineet loppumaan...&nbsp; ;D) Tärkeintä että vaan&nbsp; silottaa mahdollisimman hyvin, en kuitenkaan päänahkaan asti sitä laita.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 15:09
Kirjoittaja Neriana
Nyt on sunsilkit kokeiltu ja pakko vetää tuo tuoksu takaisin.. Kun sitä ottaa käteen putilosta niin haisee ihan miesten partavedelle.. Mutta tässä hiusten kuivuessa ainakin haju häviää, toivottavasti kokonaan.. Ainakaan vielä ei kutise missään yms. Hiukset tuntuvat liukkailta ja pehmeiltä.. En uskalla liikaa innostua sillä ovat vielä hiukan kosteat.. Kuivana sen sitten vasta näkee..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 15:56
Kirjoittaja Hannele~
Kerrohan miten kävi kun hiukset kuivahtaa...&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Touko 2008, 20:29
Kirjoittaja Neriana
No niin, nyt uskaltaa jo tuulettaa :) Hiukset ovat vielä kosteahkot, mutta silti pinta todella sileä mitä ei yleensä tämän tukan kanssa usein näe.. Jos vielä föönaisi harjan kanssa niin aivan varmasti kiiltävä ja sileä lopputulos :)
Tungin tuota ainetta jopa jätettävänä hiukan latvoihin..&nbsp; ::)

EDIT:

Nyt hiukset kokonaan kuivat ja todella kiiltävät ja ihan ok sileät, ei ainakaan mitään pintapörröä. Silti ei latistanut tukkaa, tosin INCIstä en pongannut amodimenthiconea mikä ehkä ihan hyvä juttu.. En nyt saanut ihan sitä "ponnari valuu" tulosta, tuskin koskaan saankaan kun on luonnonkihara, mutta uskon jo seuraavalla kerralla tuotteen vaikuttavan paremmin.. Heh, tuntuu tyhmältä ajatella että muut täällä välttelee silikonia kuin ruttoa, ja minulle missään ei tunnu olevan sitä tarpeeksi :D Toisaalta hauskaa sekin, että minua h.ä.v.e.t.t.ä.ä. seistä siellä sunsilk-pantene hyllyllä..&nbsp; :-[ Vilkuilen koko ajan ympärilleni ettei ole muita juureksia vain mailla halmeilla.. Kohta varmaan vartijat pysäyttää kun näytän ihan siltä että varastan jotain.. Piilottelen pulloja käsissäni ja yritän tihrustaa INCIä yms. :D

Ja hirveä häpeä ja syyllisyys kun maksan kassalla.. Sekoilin rahoissa ja kädet tärisi :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 01:01
Kirjoittaja Jekku
Mulla on hiukset rintsikoiden hakasiin asti, pörrööntyvät ja välillä saa taistella oikein kunnon takkupalloja vastaan!&nbsp; >:( Mutta, jos tahdot että ponnari putoaa päästä, niin suosittelen sitä seerumia! Kun menen ratsastamaan laitan tukan ponnarille ja tuon seerumin jälkeen ei kyllä nuttura pidä, itse asiassa pari hiuslenksua on tippunut johonkin matkan varrelle!&nbsp; :D

Jep, mua hävettää myöskin roikkua jollain markettihyllyllä, musta tuntuu että kaikki katsoo&nbsp; ;D Mutta mua kyllä hävettää kampaamossakin tutkia tuotteita kun mulla on päässä tällainen risukasa, tuntuu että siellä mua katsotaan että "tee nyt tuolle heinäkasalle jotain"... Joo, hullu olen...&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 15:57
Kirjoittaja Mimiya
Mun kokemukset Sunsilkeistä ovat olleet aika kehnoja, en enää ostaisi ollenkaan kyseistä sarjaa. Ne tuntuu jotenkin jättävän tukan lähmäisiksi tai sitten tulos on aivan plus miinus nolla. XZ on paljon parempi mun tukalle noista markettisarjoista kyllä. Sunsilkin tuotteet vaikuttaa kaikki musta hirveän samanlaisilta.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Kesä 2008, 16:33
Kirjoittaja Neriana
Tuo fabulous jää kyllä käyttämättä.. Valitettavasti miehen partavesi haju tökkii niin kauheasti.. Ja fructisilla saa paljon sileemmän tuloksen.. Tuo fabulous jättää hiukan karheaksi ja kiiltoakin saa enemmän tuolla fructiksella..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Kesä 2008, 00:55
Kirjoittaja Jekku
Mä taas pidän siitä tuoksusta mietona. Kun purkista käteen sitä ottaa se on voimakas mutta kun se tuoksu laimenee huuhtelun jälkeen se on ihan jees.&nbsp; :) Vaikka kyllä se varmaankin alkaisi tökkiä jos sitä useammin käyttäisi, pari kertaa kuukaudessa ei ala vielä tökkiä.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Kesä 2008, 15:19
Kirjoittaja Memmuuh
Ostin tänään Sunsilkin Fabulous Shine kiiltoseerumin, ja piti tulla kehumaan sitä. :D
Latvasuojaksi ja siloittamaan hiuksia tuon ostin, ja siloitukseen toimii kyllä aivan loistavasti (yllätys, kun on lähes pelkkää silikonia). Tuossa on hyvin kevyt koostumus, joten ei ollenkaan lähmää, pisti miten paljon tahansa, mutta siloittaa kylläkin varmaan paremmin kuin mikään muu kokeilemani tuote. Tuoksu on sellanen mieto perus-Sunsilk, ihan kiva siis. :)
Tykkään kyllä tosi paljon!&nbsp; :-*&nbsp; Tuubissa on vain 25ml, mutta aine on varmasti hyvin riittoisaa. Hintaakin tuolla oli vain 2,5 euroa.&nbsp; :P

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Kesä 2008, 16:41
Kirjoittaja vilmalotta
Mäkin ostin ton kiiltoseerumin (maksoin kyll 4,10e...)ja kyl se toimii latvoissa! Paremmin ainakin ko Glissin latvasuoja, mikä se nyt on...mitään tuoksua mä en tuossa edes erota, en kyllä yleensäkään oo kovin tuoksuherkkä. Musta toi on jees, tai en vaan paremmasta tiedä ;)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Kesä 2008, 17:03
Kirjoittaja Memmuuh
^ Ahaa eli siis tuo oli sitten Sokoksella tarjouksessa kun sieltä sen ostin, vois käyä hakemassa toisenkin kun saa nyt kerran noin halvalla. ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Kesä 2008, 12:16
Kirjoittaja Neriana
Laitatteko tuota seerumia kosteisiin vai kuiviin hiuksiin?
Onko kukaan luonnonkiharan omistaja kokeillut seerumia?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Kesä 2008, 12:19
Kirjoittaja Memmuuh
^ Laitan kosteisiin hiuksiin latvasuojaksi, mutta käytän myös kuiviin hiuksiin jos haluan siloitella. Ja minulla on juurikin luonnonkiharat hiukset. :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 03 Kesä 2008, 12:40
Kirjoittaja Neriana
No kait minunkin täytyy sitten kokeilla :D Latvat niin kurjassa kunnossa että ei auta kun leikkaaminen, mutta jos saisi nyt siihen asti edes feikattua ne joten kuten hyvän näköisiksi :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Kesä 2008, 00:13
Kirjoittaja Nukkumatti
Suorastaan inhoan sunsilkkiä, etenkin hoitovoiteita. Kamalaa moskaa. latvoille sillontällön laitan jos ovat pörheät, muuten putelit ovat pysyneet laatikonpohjalla vuosikausia&nbsp; ::)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Kesä 2008, 17:47
Kirjoittaja Cadsuane
Eipä ole sunsilk täälläkään vakuuttanut. Ostin kerran rasvoittuville hiuksille (vaaleanvihreä pullo) tarkoitetun shampoon ja hoitoaineen. Shampoo tuli käytettyä, mutta tuo hoitoaine alkoi tökkiä jo pahasti, kun teki hiuksista niin muovisen tuntuiset.
Lisäksi olen kokeillut talvishampoota ja Care&Repair-hoitovoidetta, jotka molemmat makaavat vielä laatikon pohjalla, kun talvishampoo ei pese kunnolla ja hoitovoide ei tee hiuksiin mitään, sama kun sitä ei olisi ollenkaan.
Hiuslakka pullokin teki tenät, joten en osta enää toiste.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 17:59
Kirjoittaja petomaani
Nyt kokeilussa kolmen päkki Sunsilkkia; Sunsilk deeply brown shampoo, hoitoaine (poishuuhdeltava) ja hoitovoide, jätettävä (samaa deeply brownia siis kaikki). Hoitoainetta ja -voidetta olen käyttäny, shampoon "löysin" taas yks yllättäen wc:n kaapeista.. Toi hoitovoide on muuten jännä: kun paat sen kosteeseen tukkaan, tuntuu kuin laittas uudelleen poispestävää hoitoainetta, siis hius on käteen ihan saman tuntusta ja tekee mieli lähteä huuhtelemaan pää uudemman kerran. Sitten kumminki ku tukka kuivuu, kaikki on OK.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 19:55
Kirjoittaja Neriana
Millaiseksi tuo sunsilkin hoitovoide jättää hiukset? Kun ainoat kokemukset markettijätettävistä on olleet lähmäisiä ja tahmeita yms..&nbsp; :-\ Tai sellaisia että ei edes huomaa onko hiuksiin laittanut jätettävää..

Jättääkö tuo lähmäiseksi? Silottaako hiuksia yms?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 21:27
Kirjoittaja petomaani
^mulla tekee tukan syvän kiiltäväksi, tykkään. Ja kun hiukset kuivuvat, tukka on sileä ja pehmoinen, vaikka alkuun tuntuki, ettei tästä mitään tuu.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 21:38
Kirjoittaja Elluli
Tuli mieleen Sunsilkista että mä voitin kerran arvonnassa kaikki ko.sarjan tuotteet&nbsp; ::) Shampoot, hoitoaineet, jätettävät kaikille hiustyypeille, sekä kaikki muotoilutuotteet.

Silloin oli ihan onnessani, olihan paketti yli 100 euron arvoinen mutta jossain vaiheessa(tultuani juureksiin..) noita jäi käyttämättä paljon ja annoin äidille ja kavereille. En tiedä ovatko he käyttäneet.. äiti nyt ainakin.

Joskus muinoin (v.2004) oli vielä Sunsilk Aloe-sarja, vihreä korkki ja valkoiset putelit, niitä käytin monta pulloa shampoota ja hoitista + jätettävää voidetta ja tykkäsin kyllä. Tuli ihan hyvät, kiiltävät hiukset eikä noi lähmänneet.. Myös Color-sarjan purkissa olevaa naamiota muhittelin tyytyväisenä ja samaista hoitoainetta käytin. Mut jotenkin nykyään en enää PYSTY. Juurekset ja JOnsu on aivopesseet mut niin että uskon vakaasti sunsilkin olevan täyttä p*skaa hiuksille.&nbsp; ;D Muita markettisarjoja kyllä käyttelen ilman tunnontuskia, mm.XZ, Elvital, LV tehis ja VO5-sarjan tuotteita on käytössä. Vaikka onhan niissäkin tätä hirveänkarmeeta silikonia osassa :o&nbsp; :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2008, 23:45
Kirjoittaja Tiitunen
Tuo Aloe-sarjan jätettävä voide oli mitä uskomattomin silottava. Jos tarvitsisin jotakin mahdollisimman silottavaa ainetta, ostaisin tuota, jos sitä vielä saisi.

Viime kesänä käytin matkalla Sunsilkin vaaleiden hiusten näytesampoota enkä kyllä tykännyt. Tuntuu, että päänahkaan jäi mieletön silikonikerros, joka latisti hiuksetkin. Ei ihme, että ennenvanhaan tuntui, että hiukset on aina lättänät, kun käytti kaikenmaailman sunsilkeja iloisella mielellä.&nbsp; ??? Ei kai Sunsilkissa sinänsä ole mitään erityisen kauheaa, mutta monissa muissa markettisarjoissa on ainakin jokin silikoniton tai vähäsilikoninen, tykätty tuote, mutta Sunsilkissa kaikki ovat sitä samaa silikonimössöä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Kesä 2008, 07:13
Kirjoittaja petomaani
Veikkaisin, ettei se silikoni silloin tällöin käytettynä ole myrkkyä tukalle :) ottaen huomioon, etten itekään tota Sunsilkin triplaa käytyä kuin pari kertaa kuussa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Kesä 2008, 12:04
Kirjoittaja Eleonora
Ei toki ole, mutta kun noissa ei tosiaan taida olla hoitavia aineita mukana juurikaan. Se on itselleni ainakin suurempi haitta, kuin silikoni itsessään. Ainakaan hoitovoiteessa ei ole mitään, mitä kannattaisi päähänsä tunkea ( ei sillä, että siellä mitään haittaavaakaan tosin olisi muistaakseni).

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Kesä 2008, 20:20
Kirjoittaja PlatineBlond
Itse olen nyt hetken aikaa käyttänyt Sunsilkin Lively Blonde ja Care & Repair -jätettäviä. Blondea laitan juureen ja pituuksiin ja tuota Care & Repairia sitten latvoihin. Haluan ainakin uskoa, että nuo toimii. :D Kyllä hiuksistani on vähän tullut pehmeämmät ja silkkisemmät, ja se tuoksukin on ihan kiva. ;) Yhtään ei jää lähmäisiksi. Hiukset kyllä suoristuu suoristusraudalla paremmin kun on käyttänyt noita jätettäviä, ja pysyykin pitempään suorana.

Joskus vuosi sitten käytin Sunsilkin jotain suoristavaa hoitoainetta. Oli sellainen violetti purkki(todella iso, olisikohan ollut 500ml, ostin ulkomailta). Se kyllä tuntui suoristavan hiukan, ei mitään kauhean tikkusuoraa tehnyt, mutta kyllä se näitä laineita vähän suoristi. :) Huvittaisi kokeilla tuota uudestaan, mutta en tiedä myydäänkö sitä Suomessa? ??? Ulkomailla se maksoi vain 2,20e, vaikka olikin niin iso purkki. :D

// Pienellä googlettamisella löytyi, että tuote on Sunsilk Silky & Straight Conditioner. Ja taitaapa sitä Suomestakin löytyi, mutta ei kyllä noin isoa purkkia noin halvalla. :(

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Kesä 2008, 20:59
Kirjoittaja petomaani
No, kyllä mie ainaki tukkaani sitä hoitovoidetta tungen, ellei tukka ala sitten tippua päästä&nbsp; ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 29 Kesä 2008, 23:44
Kirjoittaja Tiitunen
Juu, en minäkään silikonia sinänsä kammoa, kyllä sitä hiustuotteissani olla, mutta mun käsitellyille ja pitkille hiuksille ei varmaan mikään sunsilk-tyyppinen ole rittävän hoitava. Kyllä minun mielestäni Sunsilkin hoitovoiteita voi hyvin käyttää latvasuojana ja tietty muitakin tuotteita, jos ne itselle sopii. Pointtini oli siinä, että itse tarvitsen hoitavammat tuotteet tähän ongelmatukkaan ja tosiaan, kun on hento hiuslaatu ja pesee useamman kerran peräkkäin silikonisella sampoolla, hiuksiin jää kalvo ja ne muuttuvat lättäniksi. Ei varmastikaan tipu hiukset Sunsilkia käyttäessä muilta kuin urbaanilegendojen henkilöiltä.&nbsp; :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 18:15
Kirjoittaja Cadsuane
Ostin tänään ihan uteliaisuudesta tuon Fabulous shine-kiiltoserumin (vaikka tuolla ylempänä kirjoitin että en enää osta sunsilkiä enää ikinä...&nbsp; ;D) Paketissa sanotaan että "silminnähtävä" ero hiuksissa. Mikroskooppisen nähtävä sanon minä.... >:(
Laiton seerumia hiuksiin enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää, eikä ole kyllä minkäänlaista vaikutusta&nbsp; ??? , sama kuin sitä ei olisi ollenkaan. Tosin tukka on paksu ja hyvä kuntoinen, joten seerumia varmaan uppoaa seilusti ennen tätä luvattua "satumaista kiiltoa".
Ovatko&nbsp; muut seerumia kokeilleet saaneet aikaan minkäänlaista kiiltoa?
Asiaan voi tosin vaikuttaa se että tuote on tarkoitettu ohuille ja normaaleille hiuksille... ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 18:18
Kirjoittaja Memmuuh
^ En tuosta kiillosta tiedä kun en sillä silmällä oo hiuksia kattellut tuon kiiltoseerumin laiton jälkeen, mutta silottaa ainakin hyvin. :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 22:01
Kirjoittaja vilmalotta
Juu en mäkään mistään kiillosta tiiä mitään, mutta mun hamppuraa ainakin silottaa ja pehmentää ihanasti :)laitan kyllä todella paljon enemmän, ku vaan pisaran ;)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 15:32
Kirjoittaja Lauretta
Jei, minun Sunsilkin hoitoaine vetelee viimeisiään, joten kohta siitäkin päästään!

Elluli, miekin aina joskus (ENNEN) unelmoin, että voittaisin esim. Sunsilkin tuotepaketin. :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 22:21
Kirjoittaja Elluli
Lauretta kirjoitti:
Elluli, miekin aina joskus (ENNEN) unelmoin, että voittaisin esim. Sunsilkin tuotepaketin. :D
Hih!&nbsp; :D

Mä olin tosiaan silloin aivan haljeta onnesta, kun noudin ison ja painavan sunsilk pakettini postista! Nyt jos voittaisin sellaisen niin olisin ihan&nbsp; :o&nbsp; ::)

Meillä on muuten vieläkin yks Sunsilk shampoo (fresh&flowing, vihreä pullo 400ml) kylppärissä, mies ja poju 3v. käyttää sitä ja on jo kohta lopussa. Ei ollenkaan paha tuoteseloste näytä olevan, hoitava betaiini heti kolmantena tuoteselosteessa ja silikoni (dimethiconol) vasta yhdeksäntenä. Kyllä mä tuota voisin välillä käyttääkin, tuskin mitään pahaa aiheuttaa. Miehen tosi herkkä päänahkakin on kestänyt tuon ilman mitään oireita.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 22:25
Kirjoittaja Lauretta
^ Vähän OT, mutta onko sillä jotain merkitystä, monentena se silikoni siinä listassa on? Ainakin kaikkien puheiden perusteella tuntuu olevan... :D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 22:27
Kirjoittaja deko
Lauretta kirjoitti: ^ Vähän OT, mutta onko sillä jotain merkitystä, monentena se silikoni siinä listassa on? Ainakin kaikkien puheiden perusteella tuntuu olevan... :D
Ekana olevaa ainetta on eniten ja vipana olevaa vähiten eli ne on pitoisuusjärjestyksessä. On sillä merkitystä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 20 Heinä 2008, 16:08
Kirjoittaja Mile
Meillä on toi Sunsilk Deeply Brunette shampoo & hoitoaine & jätettävä. Ainoa noista mitä käytän on jätettävä, se on ihan ok. Shampoo & hoitoaine ei toimi ollenkaan, ne jättää hiukset kummallisen likasen tuntuiseksi.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 15:01
Kirjoittaja Lauretta
Oliskohan Sunsilkillä jotain latvasuojaa tai vastaavaa, jota vois käyttää latvoihin? Aiemmin tuolla puhuttiin jostain kiiltoserumista, niin onko se tarkoitettu juuri tuohon käyttöön?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 15:36
Kirjoittaja Retro
^Veikkaisin sen olevan sen verran silikonipitoista, että käy latvasuojasta.&nbsp; :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 31 Heinä 2008, 15:50
Kirjoittaja Memmuuh
^Juu sehän on melkeenpä pelkkää silikonia. Sopii hyvin siis latvasuojaksi. :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Elo 2008, 15:59
Kirjoittaja Tiitunen
Niin ja eikö kaikki Sunsilkin "hoitovoiteet" ole tosi silikonisia, niitä voisi varmaan periaatteessa kaikkia kokeilla latvasuojina, jos eivät ole liian lähmääviä tai muuten epämiellyttäviä käyttää? Kokeilin muutama vuosi sitten silottavan liilan sarjan hoitovoidetta, ja kyllä se tosiaan silotti latvoja...&nbsp;

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Elo 2008, 01:08
Kirjoittaja Villis
Käytin ilmaisnäytteen Sunsilkin tuuheuttavasta hoitovoiteesta ja hiukset tuntuvat kivan pehmeiltä ja ilmavilta föönauksen jälkeen. Käytän yleensä jätettävänä Potion 9:ä ja se antaa ilman muuta paremmin muotoilutukea, mutta jos mun pitäisi kertakokeilun jälkeen päättää, kumpi on parempi hoitoaine tietämättä merkeistä mitään, niin tämän Sunsilkin kyllä varmaan valitsisin. Voisiko joku kertoa, miksi tämä on pidemmän päälle kelvotonta? Silkkaa silikonia?

INCI on tämmöinen: Aqua, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Dimethiconol, Dimethiconol / Silsequioxane Copolymer, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Trideceth-12, Humulus Lupulus, Glycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfym

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 07 Elo 2008, 13:14
Kirjoittaja Lauretta
^ Sen silikonin takiahan Sunsilkiä vältellään, joten luulisin sen johtuvan tuosta.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 19 Elo 2008, 15:10
Kirjoittaja Memory
Olen positiivisesti todella yllättynyt, kun kärsin liiallisen käsittelyn aiheuttamasta kiillottomuudesta, ja päätin sitten kokeilla sunsilkin uutta fabolous shine- shampoota ja hoitoainetta. heti yhden käyttökerran jälkeen huomasin, että hiuksissani oli runsaasti enemmän kiiltoa kuin aiemmin, ja muutenkin tuntui hyvälle. nyt olen käyttänyt tätä viikon.
rahaa säästyi huimasti, kun pullon hinta oli reilut kaksi euroa, jos vertaa että ostin ennen tuotteeni kampaamoista.
en sitten tiedä onko pidemmän päälle lainkaan hyvä tähän tukkaan, kun kerta sisältää niin paljon silikonia... ???

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 19 Elo 2008, 18:10
Kirjoittaja NarnianQueen
Villis kirjoitti: Käytin ilmaisnäytteen Sunsilkin tuuheuttavasta hoitovoiteesta ja hiukset tuntuvat kivan pehmeiltä ja ilmavilta föönauksen jälkeen. Käytän yleensä jätettävänä Potion 9:ä ja se antaa ilman muuta paremmin muotoilutukea, mutta jos mun pitäisi kertakokeilun jälkeen päättää, kumpi on parempi hoitoaine tietämättä merkeistä mitään, niin tämän Sunsilkin kyllä varmaan valitsisin. Voisiko joku kertoa, miksi tämä on pidemmän päälle kelvotonta? Silkkaa silikonia?

INCI on tämmöinen: Aqua, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Dimethiconol, Dimethiconol / Silsequioxane Copolymer, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Trideceth-12, Humulus Lupulus, Glycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfym
Silikoni on listassa vasta säilöntäaineen (DMD Hydantoin) jälkeen, joten pelkkää 'sitä ihteänsä' ei tuo tuote siis ole.&nbsp; :) Muita kosteuttavia ja hoitavia aineita on myös mukana, kuten Polyquaternium-16 sekä rasva-alkoholi Cetearyl alcohol.
Mitä olen kampaamoiden jätettäviä katsellut, sen kummempia eivät monet niistä suinkaan ole. Sunsilkin imago vain on todella huono Juurikasvussa, mutta esim. MakeUpAlleyssa tästä kauhusarjasta löytyy todella paljon kiittäviä arvioita. Eli, jos jokin halpa tuote toimii, miksi pitäisi lähteä etsimään kalliimpaa?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Elo 2008, 23:12
Kirjoittaja Luscious
Minkä hintainen ja kokoinen se fabulous shine seerumi on?
Testasin äsken sitä hieman ja siloittaa kyllä mukavasti. Etsin halvinta mahdollista latvasuojaa, olisiko se tässä?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2008, 08:08
Kirjoittaja ansq
tuubi on pieni. hintaa en muista.oisko ollu pari kolme euroa..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2008, 16:01
Kirjoittaja Luscious
^Kiitti! Olisiko puteli 50ml?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2008, 18:44
Kirjoittaja Memmuuh
Ei taida olla kun 25ml. Normaalihinta lienee joku 4 euroa.  ::)
En kyllä itte sillä hinnalla olis välttämättä ostanu, mutta löysin sen 2,5 eurolla. ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2008, 18:52
Kirjoittaja ansq
juu hinta/koko-suhde on aika isoero.. mutta itse aine on hyvää, ei latista silti hiuksia vaikka täyttä silikonia kenties on ::) ja antaa kivasti kiiltoa!!!!

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2008, 19:44
Kirjoittaja Nienna
Halppiskauppa Maxissa alle 5 eur, samoin Anttilassa. Mutta Sokoksella myytiin 2,5 eur hintaan :o.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Elo 2008, 12:29
Kirjoittaja Rosilda
Joo, se kiiltoseerumi on 25 ml, ja mulla se&nbsp; ainakin on kulunut tosi nopeasti. Siinä neuvotaan laittamaan jotain pari tippaa, mutta mä olen kyllä laittanut enemmän, ei meikäläisen päässä se pari pisaraa tunnu missään. Olen kylläkin siis välillä laittanut muuallekin kuin latvoihin. Ja mun tukka imee aina tuhottomasti kaikkia aineita.
En kyllä pahemmin tykkää kyseisestä aineesta. Ostin sen lähinnä kiiltoa antamaan, mutta nyt kun minulla ei ole tällä hetkellä muuta latvasuojaa niin olen pistänyt latvoihin. Täytyy kyllä ostaa joku muu latvasuoja, mutta kyllähän tuo nyt välttää paremman puutteessa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Syys 2008, 17:13
Kirjoittaja Cabello
Mulla jäi tuo kiiltoseerumi kaupanhyllylle juurikin tuon hinnan takia. Voisihan sitä silti joskus raaskia kokeilla.

Uh, mulla on joku iänvanha Sunsilkin hoitoaine (sininen pullo) lojunut kaapin perällä iät ja ajat, mutta nyt se näyttää olevan loppumispisteessä. Olen kyllä iloinen päästessäni siitä eroon.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 01 Joulu 2008, 00:13
Kirjoittaja nelma
Minä olen käyttänyt viimeisen reilun vuoden aikana melkeen kaksi pullollista daring volume-jätettävää enkä voi kyllä valittaa. Ei se mielestäni tuuheuta näkyvästi (en kyllä föönaa hiuksiani niin kuin ohjeissa kehoitettiin), mutta en onnistu myöskään lähmäämään sillä koskaan hiuksiani vaikka sitä kuinka laittaisin. Tosi hyväkuntoisiin hiuksiin en käyttäisi, enkä jonkun tosisilarisen hoitsikan perään, silloin voisi tuntua raskaalta. Etenkin kun föönaan laitan tätä, yrityksenä estää hiuksia tuntumasta aivan rutikuivilta. Voi pistää myös föönin jälkeen silottamaan pintahaivenia...

Silikoneja ei inkeissä näy. ainakaan mitä minä tunnistaisin. Dimethiconol on seiskana ja kasina, mutta onko se veteenliukenematon silari?

Millaisia kokemuksia muilla on tuotteesta?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 18:36
Kirjoittaja Tunturikarpalo
^ Dimethiconol ei ole vesiliukoinen. Milloinpa Sunsilkissä ei olisi silikonia? ;) Voihan olla, että jossain tuotteessa ei sitä ole, mutta haluan kyllä nähdä sen omin silmin! ;D

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 02 Joulu 2008, 21:29
Kirjoittaja nelma
No mutta onko tuota tuossa nyt paljoakaan? Tai eikö ole paljon pahempiakin. Eihän -cone tai -siloxane ole myöskään vesiliukoisia (?) ja niitä näkee paaaaljon korkeammallakin markettituotteiden inceissä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 26 Maalis 2009, 21:28
Kirjoittaja Vovka
Oletteko muut huomanneet Sunsilkin valikoiman pienentyneen hiustuotehyllyssä? Sinänsä en kyseistä merkkiä kaipaa, mutta Sunsilkin kiiltoseerumi on mielestäni loistava latvasuojana ja harmittaa, kun sitä tuntuu olevan nykyään vaikea löytää. Ehkä Niveat, Glissit sun muut ovat vieneet tilaa markkinoilta.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 26 Maalis 2009, 22:07
Kirjoittaja Luscious
Mä ostin just eilen vapaavalinnasta tota seerumia. Kivaa kiiltoa antaa, mutta on kyllä aika kallis kun tuubissa on alle kaks ruokalusikallista! Hiuslakkoja ei sitten löytynytkään kuin yhtä laatua joka oli joku ultra strong.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Maalis 2009, 22:19
Kirjoittaja garme
Mulla on pari jätettävää Sunsilkilta, Care&Repair ja vaaleille hiuksille tarkoitettu, molemmat ostettu joskus aikoja sitten. Vaaleiden hiusten tuotetta en muistanut omistavanikaan kunnes sen viime viikonloppuna jostakin kaapin pohjalta bongasin, en muista edes käyttäneeni sitä joten kovin kummoinen tuote ei mahtanut olla kyseessä. Tuota care&repairia olen viime aikoina käyttänyt latvasuojana ja siloittelijana silloin tällöin että se kuluisi pois. Ei se taida mitäänn hoitaa, mutta ei se nyt mitään varsinaisen hirveääkään tee, joten varsinkin pidempiin hiuksiin sitä pystyi pesun jälkeisenä päivänä ihan hyvin lätkimään ja hiukset siloittuivat, asettuivat ja selvisivät vähän paremmin. Ei minun mielestäni hirveästi lähmännyt vaikka kerran laitoin tosi paljonkin. En kyllä ostaisi uudelleen kuitenkin, hajukin tässä on ällö.

Sunsilk tuntuu jotenkin hävinneen, mainoksia ei näy enkä löytänyt suomenkielisiä nettisivujakaan enää. Onhan noita tuotteita toki vielä kaupassa, mutta tuntuu että vähemmän, ennen ne tuntuivat vievän puolet marketin hiustuotehyllystä.


Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Maalis 2009, 10:00
Kirjoittaja Nukkumatti
Mä oon tullut siihen tulokseen, että sunsilk on hirveintä moskaa mitä kaupan hyllyltä löytyy.
Kasa silikonia ja parfyymiä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Maalis 2009, 17:56
Kirjoittaja keesha
Mäkin oon tuota kiiltoseerumia ostanut jo 2 putelia, mutta nyt kun entinen loppui ja en löytänyt sitä enää kaupan hyllystä päätin kokeilla Wella shocwawesin vastaavaa gloss serumia. Isompi purkki, lähes sama hinta. Tää on muutenkin siinä mielessä parempaa, että kiiltoa tulee vähemmällä määrällä enemmän eikä se vaikutus katoa niin nopeasti kuin tuon sunsilkin seerumissa. Tällä tosin onnistuin lähmäämään hiukset, sillä tosi vähän tätä ainetta riittää helposti, enkä ollut tottunut kun yleensä tota sunsilkiä&nbsp; saa läträtä melko reilusti. Kaiken muun lisäksi tässä shockwawesissa on kiva tuoksu, joten vastaisuudessakin sunsilkit jääköön hyllyynsä. :)

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Kesä 2009, 17:23
Kirjoittaja malic
Ääh, kyllästytti vähän kun kaveri keväällä valitti että hiusväri haalistuu jo viikossa. Kävin kylppärissä kattomassa hiustuotevalikoimaa ja ainoa shampoo oli Sunsilkin se vaaleanvihreä, muistaakseni rasvoittuville/normaaleille hiuksille tehty shampoo. Hoitoainetta en ees muista. Ok, opiskelija, mutta jos tarkoitus on vähänkään ylläpitää väriä, miksei sitä voisi tehdä värjätyille hiuksille tarkotetuilla tuotteilla? :(

Puhuttiin joskus sit syväputsaamisesta ennen värjäystä ja kaveri oli sitä mieltä, ettei hänen hiustuotteissaan oo silikonia…

Mulla ittelläni on Sunsilkin joku hoitis ollut viimeksi keväällä käytössä CWC-pesussa, kun olin kotona ja se oli ainoa hoitis. Täytyy sanoa, ettei niiden tuoksua ole todellakaan ollut ikävä. Käytin Sunsilkia joskus lukioaikana, siis pari-kolme vuotta sitten.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 14 Heinä 2009, 09:08
Kirjoittaja -kata-
770378 kirjoitti: Ääh, kyllästytti vähän kun kaveri keväällä valitti että hiusväri haalistuu jo viikossa. Kävin kylppärissä kattomassa hiustuotevalikoimaa ja ainoa shampoo oli Sunsilkin se vaaleanvihreä, muistaakseni rasvoittuville/normaaleille hiuksille tehty shampoo. Hoitoainetta en ees muista. Ok, opiskelija, mutta jos tarkoitus on vähänkään ylläpitää väriä, miksei sitä voisi tehdä värjätyille hiuksille tarkotetuilla tuotteilla? :(
Vaikka käyttäs kuinka värjätylle hiuksille tarkoitettuja tuotteita, niin hiusvärin pysyminen ei ole sen enempää taattua. Mulla ei ainakaan ole mitään eroa värin pysyvyyden kannalta mitä käyttää.

Olenkin monta kertaa ihmetellyt näitä värjätyille hiuksille olevia sarjoja (puhutaan nyt sitten markettikamasta tai kampaamotuotteista), että mitä hyötyä niistä muka värin pysyvyyden kannalta on... Minä ainakin kuvittelisin, että jonkinlaista väripigmenttiähän tuotteessa pitäisi olla, että väri tukassa pysyisi pidempään parempana ja sitähän noissa normaaleissa värjätyille hiuksille tarkoitetuissa tuotteissa ei tiettääkseni ole.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 09:40
Kirjoittaja Neriana
Minä ostin tässä ihan hiljattain sunsilkin fresh & flowing combon (vaaleanvihreät) kun tuntuu että olen kaikkea kokeillut ja hiukset rasvoittuvat sikanopeasti ja ovat sellaiset elottomat, ohuet ja lähmäiset.

shampoo tuntui todella hyvältä ja pesi hellävaraisesti, hoitoaine silotti mutta ei latistanut hiuksia. Pesuvälikin pidentyi 3 päivään kun yleensä saan pestä hiukset joka toinen päivä. Hiukset myös tuntuvat pitävän muotonsa paremmin, eivätkä ole lässähtäneet ja painuneet yön jälkeen.

Laitoin varmuuden vuoksi unileverille kyselyä sunsilkistä, että onko sarja lopettamassa kun uutuuksia ei ole lanseerattu pitkiin aikoihin ja koko ajan tuotteet ovat alennuksessa.. Aina kun löydän jonkun hyvän tuotteen, ne yleensä vedetään markkinoilta :D ajattelin siis varmistaa etukäteen että eihän nyt vaan käy niin..

tykkään myös tämän setin tuoksusta, mielestäni se on kivan raikas ja päärynäinen.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 28 Tammi 2010, 11:19
Kirjoittaja salute
^^ Mun mielestä kyllä shampoilla on eroa siinä, miten hyvin ne pitävät värin tukassa. Sitä ei toki huomaa tietyissä helposti pysyvissä väreissä, kuten takatukkani 3.0:n sävyisessä hiuksessa. Mutta räikeät värit, erityisesti sinipigmenttiset, vaativat kyllä tarkkaa sensuuria shampoon suhteen. Esimerkiksi XZ:n xylitoli sekä normaaleille hiuksille tarkoitettu vievät pinkistä otsiksestani värit heti ensimmäisessä pesussa värjäyksen jälkeen, mur. :D En osaa kyllä sanoa, mikä ainesosa INCI:stä tuon ilmiön voisi aiheuttaa. XZ-sarjan tyrni, värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo, antaa otsiksen loistolle huomattavasti enemmän armonaikaa. Vaikka sulfaatittomat shampoot tottakai pesevätkin vähemmän => loistavampi sävy pidempään.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 30 Tammi 2010, 15:21
Kirjoittaja nany
Kaapista löytyy useampiakin Sunsilkin hiuksiin jätettäviä hoitoaineita takavuosilta, mutta ovat kyllä jäänet lähes käyttämättä. Omille hiuksilleni ne ainakin tuntuvat liian raskailta ja rasvaisilta. Mutta kuivemmille ja vähemmän rasvoittuville hiuksille voivat sopia paremmin. Itse olen siirtynyt suihkutettaviin hoitoaineisiin.
Vovka kirjoitti: Oletteko muut huomanneet Sunsilkin valikoiman pienentyneen hiustuotehyllyssä?
Kyllä olen huomannut! En noista Sunsilkin tuotteista muuten niin välitä (tavalliset shampoot ja hoitoaineet on ihan hyviä, mutta eivät kuulu lemppareihini), mutta olen ehdottoman rakastunut kyseisen tuotemerkin muotovaahtoon! Tämmöinen kuin "Sunsilk Volume booster, hair mousse, strong hold" vihreässä pakkauksessa. Ainoa kokeilemani muotovaahto, joka saa nämäkin hiukset pysymään tuuheina pitkään! Ennenkin sitä sai vain yhdestä kaupasta koko kaupungissa ja nyt sielläkin oli laput "tuote poistuu valikoimasta". Ärsyttää muuten pikkuisen, eihän tuota saa enää mistään! >:(

Ja muutenkin Sunsilkin tuotteet ovat kadonneet näkyvistä, mistähän syystä..?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 30 Tammi 2010, 15:30
Kirjoittaja Neriana
^ minä lähetin kyselyn Unileverille sunsilk tuotteista, että ovatko poistumassa valikoimista.. Eivät vastanneet kyselyyni yhtään mitään. Aijon soittaa Unileverille alkuviikosta, kun näköjään internet palautteen kautta tulleita kysymyksiä eivät huomioi ollenkaan..

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 23 Maalis 2010, 14:17
Kirjoittaja pitkätukka
Olen käyttänyt Sunsilkiä edellisen kerran varmaan 10 vuotta sitten. Tulin ostaneeksi kuitenkin äskettäin sen Color & Shine -shampoon, jossa väitetään olevan UV-suoja (punainen pullo). Testaan uusia shampoita ensin vain etuhiuksiin, jotka tarvitsevat lähes päivittäisen pesun. Shampoo ei osu siinä juurikaan päänahkaan. Niin tein nytkin.

Siihen se kokeilu kyllä jääkin ja Sunsilk kokee (aikaisemman Fructis-shampooni tavoin) alennuksen vessanpesuaineeksi. Se pesi otsiksen niin tehokkaasti ihan nitiseväksi, että en ikinä uskalla laittaa sitä koko päähäni. Päänahkani ei siedä niin kovia pesuaineita, vaan alkaa mennä rikki ja pukkaa ihottumaa. Hiukseni tarvitsevat kokemukseni mukaan kyllä sulfaatillisen shampoon, joten sopivan etsiminen onkin sitten oma taitolajinsa... Olen löytänyt sellaisen jo Schwarzkopfin Gliss Liquid Silk Glossista, joten kokeilutarvetta ei oikeastaan enää olisi. Uteliaisuus laittaa silti testaamaan välillä jotain muuta.

Eipähän tarvitse ostella erikseen kylppärinpesuaineita, kun käytän siihen sopimattomia shampoita&nbsp; :D.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Maalis 2010, 10:52
Kirjoittaja usagi
Olen tykännyt Sunsilkin violetissa purkissa olevasta Silky & Straight (?) - hoitoaineesta. Se on ainut jonka jälkeen hiukset eivät nouse omituisille töyssyille kuivuttuaan. Lätsäyttää tukan kyllä kanssa ja huuhdella saa. En viitsi käyttää jatkuvasti koska yleensä herkistyn tuotteille joissa on paljon parfyymia (esim. Rainbowin violetti hoitis) muutaman purkin jälkeen&nbsp; ::).
Tuoksuu kyllä sinänsä hyvälle.
Jätettävät on ok jos ei vaadi jätettäviltä oikeastaan mitään&nbsp; ;D. Käytin vihreäpurkkista Fresh & flowingia aika pitkään vaan silikonisena latva- ja hiussuojana kun muut tuotteeni olivat silikonittomia. Selvitti tukkaa ihan tarpeeksi lyhythiuksiselle.
Hienosti suomennettu se light* siinä purkissa (siis kevyt)&nbsp; ;D.


Vs: Sunsilk

Lähetetty: 24 Maalis 2010, 11:04
Kirjoittaja Neriana
Mä olen yllättävää kyllä tykännyt tosi paljon siitä fresh & flowing pikahoitiksesta sekä jätettävänä käytössä sunsilkin volume lilassa pumppupullossa --> tätä tosin vain pituuksiin. Tekisi mieli kokeilla sitä vihreää fresh & flowing jätettävää.. En tiedä miksi alunperinkään ostin tuon lilan kun vaihtoehtona olisi ollut myös se vihreä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 04 Elo 2010, 06:12
Kirjoittaja Hilippa
Sunsilk on näköjään uudistunut. Tai ainakin pullojen ulkomuoto on muuttunut, mutta onkohan sisältö edelleen sitä samaa vanhaa?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2010, 13:13
Kirjoittaja Corvus
Onko kukaan nähnyt missään sitä valkoista Winter Care -hoitista? Se oli loistotuote ainakin silloin, kun itselläni oli pitkät hiukset. Metsästelen sitä nyt taas, kun siinä oli aivan ihana tuoksu. Muuten en Sunsilkeistä ihan hirveästi perusta, mutta tuo nimenomainen hoitoaine oli mahtavaa.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 25 Elo 2010, 15:32
Kirjoittaja imaria
Hilippa kirjoitti: Sunsilk on näköjään uudistunut. Tai ainakin pullojen ulkomuoto on muuttunut, mutta onkohan sisältö edelleen sitä samaa vanhaa?
Joo, Trendissä näin ensimmäistä kertaa uusien Sunsilkien mainostuksen, ja äkkiä kun katsoin niin mietin, että kappas, L'anzan mainos.&nbsp; ;D Ei ollut ei...

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Elo 2010, 03:44
Kirjoittaja pitkätukka
^Anttilan mainoslehtinenkin mainostaa nyt oikein kokoaukeaman verran Sunsilkejä.

Nätit pullot ja uteliaisuuteni heräsi aavistuksen verran, mutta olen toistaiseksi hiustuotteiden ostolakossa ja aikaisemmat Sunsilk-kokemukseni ovat sitä paitsi olleet huonoja. En jotenkin jaksa uskoa, että tuotteet olisivat kohentuneet paljoa entisestä. Vai onkohan tässä kyse vain pakkausten uudistamisesta ja sisältö on ennallaan?

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Elo 2010, 12:56
Kirjoittaja imaria
Yritin googlailla incejä, muttei niitä tietenkään löytynyt PAITSI Drugstoren sivuilta, joista löytyi kyllä uudenlaisia pulloja hieman erilaisella etiketillä. Suomessahan näitä nyt markkinoidaan muutaman eri hiusekspertin nimellä, mutta nämä ameriikkalaiset versiot oli kehitetty kaikki Teddy Charlesin kanssa.&nbsp; ;D

Täytyy ruveta pitään silmät auki, kun kävelee hiustuotehyllyjen ohi. En hirvittävän tarkkaan tuolta Drugstoren sivuilta noita incejä jaksanut kyttäillä, mutta kyllä ne aika silikonipainotteisilta näyttivät ainakin hoitoaineiden osalta; shampoissa oli listassa myöhemmin, mutta oli kuitenkin. Ei houkuttele vieläkään.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 08 Loka 2010, 10:48
Kirjoittaja Hilippa
Vibrant Colour Protection naamioon tuli langettua. Hoitotehoja tässä ei juurikaan ole mutta silottajana vaikuttaa olevan lähes tulkoon yhtä hyvä kuin Tigin dumb blonde hoitoaine joka on aiemmin ollut ihan ykkössilottajani. Myös naamion tuoksusta pidän.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 09 Maalis 2011, 21:04
Kirjoittaja Venin
Tuli ostettua se värjättyjen hiusten hoitoaine, osaksi mainoksen orjana ja tuoksu oli ainakin omaan nenään jotenkin miellyttävä. Juuri testattu mutta hiukset vielä märät, huuhdellessa hiukset oli ainakin kuin silkkiä vain eli menee todennäkösesti silotteluun jos ei muuta.

Edit. Tuli supersileät ja kiiltävät hiukset kyllä, ja jopa liian liukkaat eli ei meinaa saada kunnolla kiinnikkään. Silikoni teki ilmeisesti tehtävänsä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 27 Syys 2011, 17:00
Kirjoittaja pitkätukka
Tää käsittelemätön hius on aivan mahtavaa. Pakko hehkuttaa asiaa tässä Sunsilk-ketjussa. Ostin nimittäin kokeilun vuoksi Sunsilk Vibrant Colour Protection -hoitoaineen. Kestovärjätyt hiukseni inhosivat sitä (kuten melkein kaikkea muutakin paitsi paria tiettyä, turhan kallista, hoitista). Nyt näille näkyy kelpaavan jopa tämä aine, jonka tuomitsin aikaisemmassa elämässäni ihan kuraksi. Tuloksena on mukavan sileät ja takkuuntumattomat hiukset.

Muoks pari päivää myöhemmin: On mulle todella outo kokemus omistaa niin liukkaat hiukset, etteivät ne tahdo pysyä millään kiinni nykyisin yleisimmin pitämälläni hainhammasklipsi- tai solkisykeröllä. :o Muuten tosi jees (hiukset eivät takkuunnu yhtään), mutta tämä vähän häiritsee.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 16 Helmi 2014, 18:59
Kirjoittaja Hilippa
Pitkään välttelin silikoneja shampoossa, mutta viime aikoina olen käyttänyt jo usempaa silikonista shampoota ja Sunsilk smooth & shiny on ollut yksi niistä. Eikä ole pahaa sanottavaa: pesutehoa riittää mutta ei jätä hiuksia hamppukasaksi vaan nimensä mukaisesti ihan kivan sileiksi. Hoitoainetta en tosin tohdi yleensä siltikään jättää käyttämättä.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Kesä 2015, 15:01
Kirjoittaja enna
Kuva

Käytössäni on Sunsilkin Fabulous Shine -hoitoaine, mutta eihän tämä ole (odotetustikaan) mistään kotoisin. Tuoksu ei varsinaisesti mikään hyvä ole, mutta ei onneksi jää hiuksiin kiinni. Takut tällä saa kyllä auki, hiukset ovat silikonikyllästeisen siloiset huuhtelemisen jälkeen.

Vs: Sunsilk

Lähetetty: 05 Kesä 2015, 22:53
Kirjoittaja Triina
Olen tavallaan aika yllättynyt, että Sunsilk pitää pintansa vuosi vuoden jälkeen, koska samassa hintaluokassa melkein mikä vain on parempi. Tai no, kyllähän näillä sellaisen nopsan silotuksen saa, jos ei muuta kaipaakaan ja ehkä paksulle ja karhealle, mutta muuten hyväkuntoiselle hiukselle toimivat. Mulla on ollut käytössä viimeisen 8 vuoden aikana yksi tuote, oranssipulloinen silottava hoitoaine, joka on hyvä latvojen suojaamiseen uidessa ja todella nopeaan pikasiloitukseen. Se on siinä tarkoituksessa kelvollista. Muuten en koko merkistä tykkää oikein yhtään.