Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
doomsower

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja doomsower »

petomaani kirjoitti: Mie olen silloin tällöin (parempien aineitten puutteessa) laittanut hiuksiin tota Sunsilkin Care & Repairia. Emmie nyt tiedä, ONKO siitä ollut apua vai ei.. Ihan jees paikkapaikoin.
Sama mömmö on mullakin, jätettävä siis. En ole pahemmin uskaltanut käyttää, epäilytää että tekeekö se enemmän haittaa kuin hyötyä. En mä kyllä ole huomannut mitään vaikutusta sillä..
Justiina

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Justiina »

Mulla on taas ollut kans käytössä tuota samaa jätettävää ku petomaanilla ja doomsowerilla. Enkä huomannu mitään vaikutusta, ja heitin tuotteen roskiin, kun meni hermot ku se ei näyttänyt kuluvan millään tavalla loppuun.

Lisäksi mulla on oranssissa/punaisessa purnukassa oleva geeli/vaha. Käytän sitä otsatukkaani, ja se tekee kyllä otsiksen heti rasvaisen näköiseksi. En pysty sitä enää edes käyttämään, kun menee hermot siinäkin.

Hyvä että ne ovat halpoja, niin ei ainakaan harmita tuollaiset hutiostokset...
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Mulla oli joskus noita sunsilkin jätettäviä, kun en vielä paremmastakaan tiennyt  ::) En kyllä silloinkaa niistä tykännyt ja tulikin heitettyä roskiin parin kokeilun jälkeen. Jätti hiukset lähmäisiksi. Enkä usko, että niillä mitään hoitavaa vaikutusta onkaan. Suojaamaan noita voisi käyttää pesujen aikana latvoissa, mutta muuten ei kiitos..
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Husky »

Katselin tuota ruskeille hiuksille tarkoitettua hoitista, mutta jäi hyllyyn kun heti alussa oli silikoni. Mutta jäi silti kaivelemaan. Kaipaisin jotain vastaavaa tuotetta hieman väriä virkistämään ja kohentamaan. Olisikohan muilla markettisarjoilla vastaavaa halpaa ja toimivaa? Vai onko tuo ainut ja täyttä kuraa?
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mena »

Eikös Pantenella ole samanlainen?

Mä ostin tota punaisten hiusten jätettävää, ja oon tykännyt. Ennen mulla oli se VO5 jätettävä punanen tuubi, mutta en sen loputtua löytänyt mistään sitä ja pakko oli jotain hommata että saa tän pörrön pysymään kuosissaan  ::)
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Joulun aikaan sunsilkin värjätyille hiuksille (punaiset, blondit ja brunetet) tarkoitetut tuotteet ainakin sopivat tuoksunsa (joku pipari tms.) puolesta, tosin mitään värjäävää ominaisuutta niissä ei ole. Noissa tuotteissa esittelytekstitkin ovat vähän "tekee sitä muttei ehkä sittenkään"- tyyliin "Luo upean kiillon ruskeille hiuksille/parantaa väriä/ei värjäävää vaikutusta". Öö, okei.
Maria
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 378
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 00:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Maria »


Mulle tulee Sunsilkistä hilsettä,kun aloin käyttämään laadukkaampia niin sekin ongelma katosi
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Husky »

Katselen myös pantenen versiota tuosta tänään kun markettiin pääsen. Voihan sitä ostaa ja kokeilla. Vahinko ei ole suuri.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Jos sitä silikonia välttelet niin luulisi sitä olevan pantenessa yhtä lailla.  :)
Husky
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2022
Liittynyt: 12 Syys 2006, 09:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Husky »

Ja olikin, mutta ei mielestäni heti niin alussajos nyt oikein ymmärsin. Hyllyyn kuitenkin tuo jäi.
Lyhyt poikatukka liukas ja taipuisa. Toimivat tuotteet O&H, Small talk, XZ Tyrnitehis, EHS Hunajahoitis.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mena »

Keltis kirjoitti: Joulun aikaan sunsilkin värjätyille hiuksille (punaiset, blondit ja brunetet) tarkoitetut tuotteet ainakin sopivat tuoksunsa (joku pipari tms.) puolesta, tosin mitään värjäävää ominaisuutta niissä ei ole. Noissa tuotteissa esittelytekstitkin ovat vähän "tekee sitä muttei ehkä sittenkään"- tyyliin "Luo upean kiillon ruskeille hiuksille/parantaa väriä/ei värjäävää vaikutusta". Öö, okei.
Suomeksi: Pirusti silikonia  ;D Ja myyhän noi varmasti paremmin kuin pelkkä kaikille värjätyille hiuksille tarkoitettu silikonimössö  ;)
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja olivia »

^Onkohan nuo erivärisille hiuksille tarkoitetut shampoot ja hoidot kuitenkin samaa mömmöä? Taitaa olla  ::)
Breathe me.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mun muistaakseni niis on jotain pieniä eroja. Mut ei vissiin mitään ratkaisevaa...
Justiina

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Justiina »

lynx kirjoitti: Mutta turhahan se tavallaan on muiden kommentteja näistä tuijotella, kun jollakin muulla nämä voi toimiakin. Tavallaan eihän siinä kokeilessa häviäkkään mitään, kun halpoja ovat. Mutta en kyllä kasaisi suuria odotuksiakaan noiden suhteen.
Niinpä juuri. Minulla eräs kaveri käyttää tosi paljon Sunsilkejä, koska ne ovat hänen mielestään tosi hyviä. Eli kyllä ne joillekkin sopii.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Mulla on joku reilu vuoden vanha Silky & Straight -voide, käyttelen koko ajan sitäkin pois. Ei tee yhtään mitään (tai ehkä aavistuksen selvittää) mutta ei myöskään ole mitään haittaa joten meneehän se tossa muiden rinnalla kun en yksistään käytä. Onneksi puteli on jo aika lopussa. Kiitos Sunsilk-riesapullosta kuuluu äidille ::) Meni joskus muinoin ostamaan vaikka pyysin jotain toista ainetta. Onneksi en koskaan ole kokeillut shampoita tai hoitoaineita.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Vastaa Viestiin