Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Mulla on jätettävistä liila (vaikeasti hallittavat hiukset, tai jotain), oranssi aurinkojätettävä sekä ruskeille hiuksille tarkoitettu. Kaikissa on yhteisenä ominaisuutena se, että latvat jäävät tahmeiksi ja takkuisiksi, vaikka kuinka kosteaan tukkaan pistäisi ja föönaisi päälle. Toimivat kunnon silikonimössön tapaan, jos päälle vielä sipaisee vaikka kiiltosuihketta (eli pelkkää silikonia). Tykkään aurinkojätettävän ja värihiusten tuoksusta  :-* Muuta hyvää ei sitten näissä olekkaan. Värijätettävä tämän lisäksi toimii vielä kohtalaisena muotoiluna päälipörröille. Pitää paremmin pörröt kuosissa kuin mikään kokeilemani vaha!

Shampoita ja tavahoitiksia en ole oikeastaan koskaan käyttänyt. Enkä juurettamisen ( ;D) jälkeen ainakaan edes uskalla kokeilla. Päänahka alkaa kutista jo pelkästä ajatuksesta...
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Triina kirjoitti: Sinulle, kata82, sanoisin, että älä tuhlaa rahojasi näihin tai moneen muuhunkaan markettituotteeseen, koska hiustesi kunto vaatii hoitoa. Sinuna säästäisin uutterasti siihen Tigin S-factoriin tai muuhun varmasti hyväksi tiedettyyn tuotteeseen ja lakkaisin turhan pohtimisen ja murehtimisen. Se summa nyt ei kuitenkaan mikään ihan hirveä ole.
Triina, osuvasti sanottu  ;D ! Näin minä itsekkin itselleni koitan vakuutella, että järkevintä olisi säästää nekin vähät rahat ja sitten joskus taas ostaa lisää oikeesti hyviä tuotteita, eikä sillävälin kun parempiin ei ole varaa, niin hukata ne vähäisetkin kaikenmaailman humpuukkeihin  ::)  ;D ... mutta sitten mä aina kuitenkin löydän itseni marketin hyllyjen välistä kuvittelemasta että jospa täällä jotakin hyvää olisi...  ;D Mutta onneks mä nyt aika hyvin olen saanut itseni hillittyä.

Kyllä mulla onkin kovana tavotteena (ainakin haaveena) säästellä rahaa niin, että olis taas joskus varaa ostaa parempia tuotteita, mutta se on kuitenkin kohtalaisen iso kynnys mulle tällä hetkellä kun olen työttömänä ja elän pienellä päivärahalla ja ns. tärkeämpiäkin säästökohteita elämässä on kuin hiustuotteet  ::) (ai mikä vois olla tärkeempää, höh  ;D) . Yhteen parturikäyntiinkin menee jo pelkästään päälle 100€ ja pitäs käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, joten siihenkin pitäisi aina säästää, mutta kun ei ole oikein mistä säästää nyt  :-\, ei haluaisi palata entiseen tyyliinkään, mutta nykyisen tyylin ylläpitäminen maksaa tuloihin nähden aivan liikaa  :-\...

Elämä on  :) ... Lottovoittoa odotellessa  :D ...
Viimeksi muokannut -kata-, 24 Heinä 2006, 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

kata82 kirjoitti: Yhteen parturikäyntiinkin menee jo pelkästään päälle 100€ ja pitäs käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, joten siihenkin pitäisi aina säästää, mutta kun ei ole oikein mistä säästää nyt  :-\, ei haluaisi palata entiseen tyyliinkään, mutta nykyisen tyylin ylläpitäminen maksaa tuloihin nähden aivan liikaa  :-\...
Oletko kokeillut käydä jossain kampaamokoulussa, esim. amiksessa laitattamassa tukan? Hinnat on tosi paljon pienemmät, opettajat katsoo vierestä ettei oppilas mokaa, ja jos pyydät niin voit saada viimeisen vuoden opiskelijan tekemään duunit. Aikaa vasta-alkajilla toki menee enemmän mutta aika on rahaa eks jeh ;) Kandee pistää harkintaan jos on vähänkään mahdollisuutta käydä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Ja tosiaan jos amista ei kaupungistasi löydy, on myös näitä pienempiä "yksityisiä" kampaamokouluja, joissa myös voi olla halvempaa.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Joo, täälläpäin on ammattikoulun parturikampaamo linja. Kävin siellä kerran joskus aikoinaan laitattamassa raitoja ja tasauttamassa latvat, niistä tuli ihan jees...Mutta kun kyselin silloiseen tasapitkään tukkaani jotain uutta, niin oppilas ja opettaja itsekin oli sitä mieltä että ei tähän oikein mitään, mutta tasavärinen ruskea voisi olla hyvä...Olin vähän että, ei kiitos  ::), että eikö muuta...
Vähintäänkin yhtä halpa, ellei jopa asteen vielä halvempi kuin amis, niin oli eräs kampaaja jolla kävin aina tasauttamassa latvat ja otattamassa raitoja ja hänkin oli sitä mieltä että ei hän lähtis tekemään tähän tukkaan oikein mitään uutta, eikä värjäämään.

Vaihdoin sitten kampajaa ja sain vihdoin mitä halusin ... Menin vain että saiskohan tähän mun tukkaan mitään muuta mallia, uutta ja kivaa, niin hän oli heti että tottakai, siihenhän saa vaikka mitä ! ... Sain uudenmallisen, vähän lyhyemmän, kevyemmän ja kerrostetun, sekä monivärjätyn. Olin ihan että wau, voiko mun tukka näyttää näin kivalta, tuntui heti jotenkin enemmän omalta kuin entinen tyyli!
Mutta nythän sitten ongelmana on tietysti se että se maksaa aivan liikaa ja pitäisi käydä vähintään 4 kertaa vuodessa, mielellään vähän useamminkin, että näyttäs hyvältä. Jokapaikassa on kallista, jotain kymppien hintaeroja alle tai yli saattaa olla, mutta edullisesti ei saa mistään, kallista on  :-\ ...
Ja ne kaksi yllä mainitsemaani paikkaa jossa ennen kävin (ovat tämän paikkakunnan ja lähiseudun halvimmat paikat), niin jos kummassakin paikassa oltiin sitä mieltä että eivät lähtisi tekemään mun tukalle yhtään mitään, niin ei tee mieli  hirveesti sellasiin paikkoihin mennä enää vaikka sais sata kertaa halvemmalla...Ehkä hekin tekisivät jos vaatisin että haluan, mutta en tiiä, luotto menee osaamiseen ja muuhun jos suhtautiminen aikasemmin on sellasta että no jaa, en mää tiiä -meininkiä  ::) .


Edit edit : Niin ja anteeksi vain, sillä tämä meni jo of the topic  :D
Viimeksi muokannut -kata-, 24 Heinä 2006, 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

^ Ehkä he eivät uskaltaneet toteuttaa mitään radikaalia. :) Voisithan tietenkin käydä uudelleen kysymässä, että onko nyt mahdollista saada samalla tavalla värjättyä ja kerrostettua tai jotain.
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
Mii-

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Joo, nyt menet sinne ja sanot että tarvis vaan samaa tyyliä laittaa, et kaipaa mitään uutta  ;D
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Henriikka kirjoitti: ^ Ehkä he eivät uskaltaneet toteuttaa mitään radikaalia. :) Voisithan tietenkin käydä uudelleen kysymässä, että onko nyt mahdollista saada samalla tavalla värjättyä ja kerrostettua tai jotain.
Tämä missä ennen aina kävin, niin melkein joka kerta kysyin, että eikö olisi jotain muuta mitä voisi tehdä ... Ja jos kerta kerran jälkeen saan aina saman vastauksen, että ei siihen oikein oo, en mää tiiä, ei ei ja ei ... Niin en kyllä enää mene anelemaan  ;D !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
sininen kissa
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 287
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 09:52

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja sininen kissa »

Markettituoteaikoina tuli käytettyä Sunsilkiä, jotain vaaleille hiuksille tarkoitettua (vanhanmallisissa pulloissa) sekä Care&Repair-sarjaa. Vieläkin on jälkimmäisen jätettävä kaapissa. Jälkeenpäin ajateltuna olivat kyllä täyttä kakkaa hiuksille, eivät tosiaankaan tehneet yhtään mitään hyvää. Tuo jätettävä kyllä selvitti silloisen kärsineen hampputukkani pesun jälkeen, mutta samalla lähmäsi ja vei kaiken kiillon.

Tiedän kyllä yhden aivan upeahiuksisen tytön, joka käyttää Sunsilkiä, eli ehkä se voi joillekin sopiakin... Itse en enää rahojani moiseen shittiin tuhlaa.
1a Mii. Liukkaat ja lasimaiset, vaalennetut solisluumittaiset hiukset. Kasvatusta BSL:ään. Lempisarjat XZ ja Joico.
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Käyttelin Anti-flat-jätettävää yhden näytepussillisen verran, ja se oli kyllä ihan käyttökelpoista tavaraa. Voisin ehkä jopa ostaa, ellei minulla olisi jo muutenkin (parempia) jätettäviä varmaan pariksi vuodeksi varastossa...  ::)
Saheli

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Saheli »

Olen käyttänyt joskus Care&Repair-sarjaa ja se oli silloin ihan hyvä, tosin hiukseni olivat paremmassa kunnossa kuin nyt. Käytin myös yhtenä kesänä sitä aurinkosuoja-kookos-shampoota ja hoitoainetta, jotka tekivät hiuksistani ihan liimat, näytti siltä, kuin en olisi lainkaan pessyt hiuksiani.
helion
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 231
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 09:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja helion »

Ostin täksi kesäksi tuon aurinkosuoja-kookos-shampoon ja hoitoaineen, ja olen kyllä ihan tykännyt niistä. Tosin mun hiukset eivät hirveästi välitä millä niitä pesee, koska joka toinen päivä on kuitenkin pestävä.
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9
Mii-

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mii- »

helion kirjoitti: Ostin täksi kesäksi tuon aurinkosuoja-kookos-shampoon ja hoitoaineen, ja olen kyllä ihan tykännyt niistä. Tosin mun hiukset eivät hirveästi välitä millä niitä pesee, koska joka toinen päivä on kuitenkin pestävä.
Mitä mitä, kookos  :o :-* mulle kans! Oon ihan vammautunu kookosjuttuihin... Onko tuo ihan kelpo kamaa? vai täyttä silikonimössöä?
helion
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 231
Liittynyt: 20 Heinä 2006, 09:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja helion »

Lisäsin jo hoitoaineen incin tuonne listaan ja kohta näpyttelen shampoon. Omalla kohdalla toimii siis ihan jees.  :)
1aMii, hiuslaatuketju sivu 9
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Mullakin on ollut ihmeen monta Sunsilkia, joista osan olen pistänyt kiertoon. ;)

Kesäshampoo ja -hoitis (kookoksen vivahtavat) mulla oli viime kesänä ja ne pullot sain ihme ja kumma kulutettua loppuun saman tien. Kelpasi siis tälle päälle. Värjättyjen hiusten shampoosta mulle on jäänyt muistikuva, että se olis ollut yllättävän pesevää. Tai jotenkin siitä jäi vähän karheaksi... Rasvoittuvien hiusten shampoo oli liian pesevä ja sen käytti avokki loppuun. Rasvoittuvien hiusten suihke on tosiaan INCI:n puolesta OK, mutta käytössä kuraa. Ei tee mitään, mutta lopulta tahmaa. Hoitovoiteista Duo Keratinin (tms.) laitoin kiertoon, kun tahmasi liikaa. Punaisten hiusten voidemaista jätettävää en ole saanut käytettyä, kun sekin on vähän liian raskasta. Sellaiset violetit silottavat tuotteet taas oli hullun silikonisia ja lätsäyttäviä, kieroon siis nekin.

Noita kaikkia mulla on siis ollut ihan normipullot. Lisäksi olen testaillut erinäisiä näytteitä, mutta niistä ei sen enempää... En ole kyllä yhtään vakuuttunut Sunsilkista!
Vastaa Viestiin