Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Shine
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 244
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Shine »

Latz kirjoitti: ^Onkohan nuo erivärisille hiuksille tarkoitetut shampoot ja hoidot kuitenkin samaa mömmöä? Taitaa olla  ::)
On varmaankin tehty joitain (täysin merkityksettömiä) eroja, jotta inceistä ei näkisi, että onkin ihan samaa kamaa kaikissa väreissä. Mutta mitään varsinaiseen tietylle hiusvärille sopivuuteen noilla eroilla ei liene vaikutusta.

Itse on pari kertaa pessyt vaaleat hiukseni äipän luona ruskeille tarkoitetuilla tuotteilla, ja ei kyllä tod ollut ruskeasta tietoakaan sen jälkeen  :D
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

Onkos kellään kokemusta tuosta Sunsilkin suihkeesta? Vaaleansinisessä purkissa olevaa? Siinä lukee, että selvittää ja hoitaa hiuksia ja pitäisi pitää rasvoittuvuus poissa pidempään, mutta lienekö näin?  ;) INCI lupaa mm. panthenolia, joka tosin tulee "heti" parfumin jälkeen  ;D
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^ Mä ostin ton joskus ehkä n. vuosi sitten, mutta ei se tuntunut tekevän oikein yhtään mitään, ei hyvää, muttei pahaakaan, mutta ei ainakaan mitään rasvoittumista ehkäissyt, en huomannut mitään eroa ... Annoin sen sitten äidilleni joka on sitä käytellyt pois. Laitan välillä äitini lyhyttä tukkaa ja olen tota sitten välillä suihkinut, niin eipä senkään tukassa oikein tunnu tekevän yhtään mitään, ei hyvää, ei huonoa ... Tuntuu vähän niinkuin pelkkää vettä melkein suihkisi!
Suihke on myös ärsyttävän "suurta", vai miten sitä nyt parhaiten kuvaisi, huono suutin, ei tule tasaista suihketta, tai sanotaanko nyt niin että kuivaan tukkaan sitä ei passaa ainakaan mennä suihkimaan tai saa äkkiä epätäsaisen märän tukan. Kuten esim. jos verrataan AC:n, VO5:sen tai Herbinan suihkepulloihin, niin niissä suihke on paljon paljon hienompaa kuin sunsilkin putelissa. En tiedä sitten onko pulloja uusittu vuoden sisällä, mutta päällisin puolin näyttää ainakin ihan samanlaisilta kuin aina ennenkin, viimeksi tänään vilkaisin kun kattelin muutamia juttuja marketissa.

Niin joo ja se piti vielä sanoa, että Inci siinä ei vaikuta pahalta kyllä ollenkaan, mutta silti se vain tuntuu niinkuin pelkkää vettä suihkisi...Jännä juttu.
Viimeksi muokannut -kata-, 08 Joulu 2006, 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Kemuli
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 03 Elo 2006, 19:02

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Kemuli »

^ Kyllä, tuo suutin on juuri sellainen kuin kuvailit! Tosin, jos painaa kovaa ja "pohjaan" asti niin alkaa tulla sellainen pilven tapainen, mutta aika huono, totta! Enpä minäkään näin yhden käyttökerran jälkeen vielä ole mitään eroa huomannut, mutta sen se teki, että sai mun hiukset hienoille laineille!&nbsp; :D Olin kyllä posiitivisesti yllättynyt, kun ei niitä saa pysymään missään muodossa muuten, kuin vahvimpia aineita käyttäen! (tai sitten tuo oli vain tuuria&nbsp; :-X )
Hiukset: 1c M iii, n. 55 cm. L'Anza <3
Hallonnikas
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1760
Liittynyt: 15 Loka 2006, 14:34

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hallonnikas »

Kemuli kirjoitti: Onkos kellään kokemusta tuosta Sunsilkin suihkeesta? Vaaleansinisessä purkissa olevaa? Siinä lukee, että selvittää ja hoitaa hiuksia ja pitäisi pitää rasvoittuvuus poissa pidempään, mutta lienekö näin?&nbsp; ;) INCI lupaa mm. panthenolia, joka tosin tulee "heti" parfumin jälkeen&nbsp; ;D
Mulla tuo tuntui vaan pesun jälkeen hieman helpottavan selvittämistä, ja kyllä musta tuntui että hiukset pysyivät yllättäen myös "raikkaampina" pitempään. Suuttimessa en huomannut mitään sen kummempaa, en ole tainnut ajatella koko asiaa suihkiessani. Plussaa tietty siitä että ainakin se aikaisempi versio tuosta suihkeesta tuoksui aivan taivaallisen raikkaalle greipille, nykyään on taidettu muuttaa tuotetta niin että se (ainakin pullon mukaan) sisältää vesimeloniuutetta.. En ole ainakaan löytänyt tuota greipintuoksuista enää mistään..&nbsp; :-\

Jos joku tietää että tehdäänkö sitä vielä niin alan metsästää sitä tukkatuoksukseni ;)
1bFii. Omanvärinen tukka epämääräisessä kasvatusvaiheessa.
almiros
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 965
Liittynyt: 03 Joulu 2006, 18:38

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja almiros »

Eipä ole minullakaan kehuttavaa. Paitsi jos tukka on jostain syystä jäänyt pesemättä ja pitäisi lähteä vaikka kauppaan, niin suihkauttaa sitä sinisessä pullossa olevaa "nopeasti rasvoittuville hiuksille" tarkoitettua suihketta raikastuksesi, niin ei ainakaan ole hiukset tunkkaisen ja likaisen hajuiset.
hennaaja
iherb alekoodi DUW569
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ihan turha kapine mielestäni tuo suihke. Kastelee hiukset likomäriksi, mutta muuta ei sitten teekään. Paitsi jos yliannostelee siinä toivossa, että saisi jotain vaikutusta aikaiseksi, saakin korkeintaan tahmaa. Lisäksi tuntui tekevän hiukset mattaiseksi ja hajukin oli minusta aika tunkkainen. :-X Mulla oli sitä iänvanhaa mallia.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

^Tosiaan melkein yks yhteen olen samaa mieltä Tuikkulin kanssa, paitsi että haju mun mielestä siinä on miellyttävän mieto, pehmeä, hitusen raikas ... Jos nyt vaikka vertaa AC:n tai VO5:sen suihkeisiin.
Eli ei nyt voi ehkä suositella kokeiltavaksi, mutta jos joku sitä käyttää ja se tuntuu sopivan niin tuskin se mitään pahaakaan tekee&nbsp; :) !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
alessia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 10:18

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja alessia »

Onko kenelläkään kokemuksia uudesta Sunsilkin hoitiksesta? Näin cittarissa vihreän ihanan raikkaan värisen pullon, jossa on jätettävää hoitoainetta? Tarkempia tietoja tai nimeä ei jäänyt muistiin, mutta kiinnostus heräsin, lähinnä värin takia&nbsp; ;D.
Cerise

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Mummo jätti mulle täällä käydessään jotain Sunsilkin näytteitä, joku Aloe Vera-shampoo
ja siihen kuuluva jätettävä. Silikoneja löytyy molemmista, yllätys yllätys&nbsp; ;) mutta en
ole uskaltanut kokeilla. Avasin sen jätettävä-näytepussin, mutta aine oli kamalaa lirua
ja näytti oudolta, niin heitin samantien roskiin. Millon nuo Aloe Vera-jutut on kauppoihin
tulleet? Meinaan, että olikohan pilaantunutta tjtn kun oli tosiaan niin kauhean näköistä
ja tuntuista, vai onko tuo ihan oikeasti tuollaista&nbsp; ???
Shine
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 244
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Shine »

^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.
dripple

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja dripple »

Sunsilkkejä olen ostanut vain kerran: yhden hoitoaineen joka tuoksui hedelmäiselle purkalle (hubba bubba tms.) ja tuoksu jäi hiuksiin sillä seurauksella että kaksi miestä kävi kimppuun tuoksun houkuttelemana ;D Ei voi olla ihan sattumaa koska a) hoitista käytin vain pari krt b) olen varattu, en antanu miesten olettaa mitään c) mitään vastaavia hyökkäyksiä ei ole aikaisemmin sattunut d) molemmat miehet sanoivat hiusteni tuoksuvan vastustamattomille.

Tämä ei ole vitsi vaikka tosiaan toivoisin niin.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Shine kirjoitti: ^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.
Muistaakseni tuo vihreä Sunsilk oli juurikin tuota Aloe Vera -juttua, kun pikaisesti noita kaupassa näin viime viikolla.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
alessia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 99
Liittynyt: 06 Helmi 2006, 10:18

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja alessia »

Hunajapupu kirjoitti:
Shine kirjoitti: ^Tällä viikolla näin ohimennen kaupassa vihreässä pullossa olevaa sunsilkiä, olisikohan sama tuote kyseessä. Enempää en niihin tutustunut, mutta uutuuksia olivat ja taisivat olla normaaleille hiuksille tarkoitettuja.
Muistaakseni tuo vihreä Sunsilk oli juurikin tuota Aloe Vera -juttua, kun pikaisesti noita kaupassa näin viime viikolla.
Ratkesikin jo tämän uuden vihreän salaisuus. Kyseessä on Sunsilk Fresh & Flowing, tarkoitettu normaaleille hiuksille ja ennen kaikkea niille jotka ovat kyllästyneet hätäponnariin. Aloe Verasta ei siinä kyllä ole mitään mainintaa, olisikohan se aloe vera jokin toinen laatu. Raikkaan näköiset pullot tosiaan, ja raikas tuoksu, vaikken Sunsilkiä muuten hehkutakaan.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Aa, hyvä kun korjasit alessia! Mistäköhän mä sitten sen aloe veran nappasin siihen muistikuvaani, olen varmaan nähnyt jonkin muun purnukan samalla reissulla jossa on mainostettu aloe veraa ja sitten muistin sen olevan Sunsilkeissä.&nbsp; ??? Temppuileva muisti näköjään.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Vastaa Viestiin