Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja deko »

Kaapista löytyy violettipulloinen jätettävä. Ihan kelvollista latvaliimaa, hajukaan ei ole häiritsevä. Laitan sitä latvoihin ennen värjäyksiä suojaamaan vanhaa hiusta silikonikalvolla ja muistaessani ennen pesua latvoihin suojaksi jos siltä tuntuu. Ja uskon placebovaikutukseen lujasti ;D
this too shall pass.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Miulla on sitä oranssia jätettävää. Ei ole kovin hyvää. Ei tuo hiuksiin kiiltoa yhtään.
Olen lähinnä käyttänyt sitä pituuksiin ennen föönausta, mutta en muuten.
siili
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1703
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 18:38

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja siili »

marenki kirjoitti: Multa löytyy oranssi aurinkojätettävä (siis voide). Tekee hiukset huonomman näköiseksi kuin ennen levitystä. Tukka tahmaantuu ja himmenee. En saa tätä ikinä kulumaan loppuun, enkä varmasti enää ikinä osta mitään Sunsilkiä. >:(
Mulla on kans tää. Ihan kauheeta mönjää. Oon laittanut joskus pörröisiin latvoihin, siihen tarkoitukseen ihan ok.
Aiemmin on ollut liila pullo, se oli parempaa latvoihin. Ei tullut niin "liimaista" tukasta.
Musta tuntuu että nuo jätettävät uusiutu jossain vaiheessa, se mun vanha liila pullo on ihan erinäköinen kun kaupassa nyt olevat. Vai uusiutuko pelkkä pakkaus?

Aika harvoin tulee käytettyä, lähinnä silloin "hätävaraksi" kun Bonacuren latvasuoja pääsee loppumaan.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Keksin vahingossa tänään mainion miksin näille jätettävile latvaliimoille. Sekoitin kädellä pähkinän verran aurinkojätettävää ja pari suihkausta H&M kiiltosuihketta. Yleensä nämä jätettävät karheuttaa ja takuttaa tahmeuden lisäksi, mutta nyt oli huomattavasti parempi koostumus. Jäi samanlainen liukas tunne latvoihin kuin BC:n latvasuojan jälkeen. Taitaa sittenkin tulla käytetyksi nämäkin tarjousostokset (mulla on siis liila ja aurinkojätettävä)!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Mulla on jotain blonde hiuksiin jätettävää voidetta jonka pitäisi antaa samalla kiiltoa, ihan ok sinänsä koska en huomaa mitään eroa onko sitä vai ei =)
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
stinttapo

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja stinttapo »

Joskus siinä vanhassa sarjassa oli joku kutisevalle hiuspohjalle tarkotettu sh ja hoitoaine, se shampoo kyllä oikeesti autto kutinaan..Incejä en sillon vielä hoksannu kattella. Mutta muistaakseni näissä "kutina-tuotteissa" tais olla jotai mantelia tms...
Mutta tästä tosiaan on varmaan kolme vuotta..
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Mitäh, onko H&M:llä jotain kiiltosuihketta ?? Onko hyvää ? Mielenkiinto heräs !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
erksu

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja erksu »

Kun matkalle lähdettiin niin äiskä osti tuon Care&Repair sarjan hoitoaineen (oranssi pullo). Lupasi aurinkosuojaa ja tuoksuna kookos. No, aine ei haissut pätkääkään kookokselle (ainakaan minusta) ja haju oli öklö, latvoista tuli muovisen oloiset eikä selvittänyt hyvin...:O Ei kiitos.
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hermione »

kata82 kirjoitti: Mitäh, onko H&M:llä jotain kiiltosuihketta ?? Onko hyvää ? Mielenkiinto heräs !
Ainakin joskus parisen vuotta sitten oli. Vaalean marjapuuron värinen suihkepullo, maksoi noin 5 euroa, alkoholiton. Suoraan pullosta sitä ei kyllä voi suihkia, mutta käden kautta toimii hyvin ja antaa vielä kiiltoakin.

EDIT: On siis ponneton pullo.
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Olen tainnut kolmea Sunsilk-tuotetta kokeilla ja yhtä mitäänsanomatonta markettisarjaa saa hakea. Mulla oli kai vaaleille hiuksille tarkoitetut shampoo ja hoitoaine (haihtunut mielestä kun oli niin huonoja) ja ennen edellisen permiksen ottoa ostin Sunsilk talvihiusten hoitoaineen joka on jäänyt kaappiin seisomaan. Ei pysty käyttämään edes satunnaisesti enää kun se ei yksinkertaisesti tee hiuksille mitään. Sunsilk = yäk. Koko sarjan nimikin ja purkkien ulkonäkö on niin halpis että.
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Sama täällä, kaikki olemme joutuneet uhreiksi. En tykkää "tehohoidosta" (siis naurettavaa), enkä tavan hoitoaineesta, ei hoida, tai siis hiukset ei tunnu kovin pehmeiltä. Shampoo nyt pesee ainakin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Euphoria

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

Kehtaavatkin mainostaa niin mahtipontisilla mainoksilla näitä tuotteita.  >:( Onneksi en ole mennyt lankaan ja kokeillut.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onks siinä ruskeiden hiusten sarjassa jätettävää hoitoainetta? Vai onks se kolmas tuubi tehis... Mietin vaan, että toimisko latvasuojana samoin ku VO5 fade defy, tuo tuubi vetelee kohta viimosia ja se piparintuoksu vois olla kiva :) Kokemuksia?
Hermione
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1140
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 22:24

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hermione »

Miiwa kirjoitti: Onks siinä ruskeiden hiusten sarjassa jätettävää hoitoainetta? Vai onks se kolmas tuubi tehis... Mietin vaan, että toimisko latvasuojana samoin ku VO5 fade defy, tuo tuubi vetelee kohta viimosia ja se piparintuoksu vois olla kiva :) Kokemuksia?
Kolmas tuote on jätettävä. Fade defyä en ole kokeillut, mutta tuntumalla vaikuttaisi aika samantapaiselta tuotteelta. Itselleni ei tämä riitä latvasuojaksi, tykkään liukkaansilikonisesta tunnusta latvoissa, ja tästä ei sitä oikein tule. Kohtalaisen pehmeäksi kuitenkin latvat jättää. Hyvä tuoksu!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.
petomaani

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Mie olen silloin tällöin (parempien aineitten puutteessa) laittanut hiuksiin tota Sunsilkin Care & Repairia. Emmie nyt tiedä, ONKO siitä ollut apua vai ei.. Ihan jees paikkapaikoin.
Vastaa Viestiin