Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lauretta

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

^ Sen silikonin takiahan Sunsilkiä vältellään, joten luulisin sen johtuvan tuosta.
Memory

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Memory »

Olen positiivisesti todella yllättynyt, kun kärsin liiallisen käsittelyn aiheuttamasta kiillottomuudesta, ja päätin sitten kokeilla sunsilkin uutta fabolous shine- shampoota ja hoitoainetta. heti yhden käyttökerran jälkeen huomasin, että hiuksissani oli runsaasti enemmän kiiltoa kuin aiemmin, ja muutenkin tuntui hyvälle. nyt olen käyttänyt tätä viikon.
rahaa säästyi huimasti, kun pullon hinta oli reilut kaksi euroa, jos vertaa että ostin ennen tuotteeni kampaamoista.
en sitten tiedä onko pidemmän päälle lainkaan hyvä tähän tukkaan, kun kerta sisältää niin paljon silikonia... ???
Avatar
NarnianQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4895
Liittynyt: 16 Marras 2006, 16:23

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja NarnianQueen »

Villis kirjoitti: Käytin ilmaisnäytteen Sunsilkin tuuheuttavasta hoitovoiteesta ja hiukset tuntuvat kivan pehmeiltä ja ilmavilta föönauksen jälkeen. Käytän yleensä jätettävänä Potion 9:ä ja se antaa ilman muuta paremmin muotoilutukea, mutta jos mun pitäisi kertakokeilun jälkeen päättää, kumpi on parempi hoitoaine tietämättä merkeistä mitään, niin tämän Sunsilkin kyllä varmaan valitsisin. Voisiko joku kertoa, miksi tämä on pidemmän päälle kelvotonta? Silkkaa silikonia?

INCI on tämmöinen: Aqua, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Dimethiconol, Dimethiconol / Silsequioxane Copolymer, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Trideceth-12, Humulus Lupulus, Glycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfym
Silikoni on listassa vasta säilöntäaineen (DMD Hydantoin) jälkeen, joten pelkkää 'sitä ihteänsä' ei tuo tuote siis ole.  :) Muita kosteuttavia ja hoitavia aineita on myös mukana, kuten Polyquaternium-16 sekä rasva-alkoholi Cetearyl alcohol.
Mitä olen kampaamoiden jätettäviä katsellut, sen kummempia eivät monet niistä suinkaan ole. Sunsilkin imago vain on todella huono Juurikasvussa, mutta esim. MakeUpAlleyssa tästä kauhusarjasta löytyy todella paljon kiittäviä arvioita. Eli, jos jokin halpa tuote toimii, miksi pitäisi lähteä etsimään kalliimpaa?
"I believe in Christianity just as I believe that the sun has risen; not only because I see it, but because by it I see everything else." -C.S. Lewis

I believe in sunshine, even though I don't always see it. I believe in love, though I don't always feel it.

1b F/M ii Mid-back
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Minkä hintainen ja kokoinen se fabulous shine seerumi on?
Testasin äsken sitä hieman ja siloittaa kyllä mukavasti. Etsin halvinta mahdollista latvasuojaa, olisiko se tässä?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja ansq »

tuubi on pieni. hintaa en muista.oisko ollu pari kolme euroa..
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Luscious »

^Kiitti! Olisiko puteli 50ml?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ei taida olla kun 25ml. Normaalihinta lienee joku 4 euroa.  ::)
En kyllä itte sillä hinnalla olis välttämättä ostanu, mutta löysin sen 2,5 eurolla. ;D
3b F ii
ansq
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 200
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 20:26

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja ansq »

juu hinta/koko-suhde on aika isoero.. mutta itse aine on hyvää, ei latista silti hiuksia vaikka täyttä silikonia kenties on ::) ja antaa kivasti kiiltoa!!!!
Nienna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1109
Liittynyt: 24 Marras 2006, 14:54

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Nienna »

Halppiskauppa Maxissa alle 5 eur, samoin Anttilassa. Mutta Sokoksella myytiin 2,5 eur hintaan :o.
Rosilda
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 07 Huhti 2008, 23:33

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Rosilda »

Joo, se kiiltoseerumi on 25 ml, ja mulla se  ainakin on kulunut tosi nopeasti. Siinä neuvotaan laittamaan jotain pari tippaa, mutta mä olen kyllä laittanut enemmän, ei meikäläisen päässä se pari pisaraa tunnu missään. Olen kylläkin siis välillä laittanut muuallekin kuin latvoihin. Ja mun tukka imee aina tuhottomasti kaikkia aineita.
En kyllä pahemmin tykkää kyseisestä aineesta. Ostin sen lähinnä kiiltoa antamaan, mutta nyt kun minulla ei ole tällä hetkellä muuta latvasuojaa niin olen pistänyt latvoihin. Täytyy kyllä ostaa joku muu latvasuoja, mutta kyllähän tuo nyt välttää paremman puutteessa.
Cabello

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Mulla jäi tuo kiiltoseerumi kaupanhyllylle juurikin tuon hinnan takia. Voisihan sitä silti joskus raaskia kokeilla.

Uh, mulla on joku iänvanha Sunsilkin hoitoaine (sininen pullo) lojunut kaapin perällä iät ja ajat, mutta nyt se näyttää olevan loppumispisteessä. Olen kyllä iloinen päästessäni siitä eroon.
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja nelma »

Minä olen käyttänyt viimeisen reilun vuoden aikana melkeen kaksi pullollista daring volume-jätettävää enkä voi kyllä valittaa. Ei se mielestäni tuuheuta näkyvästi (en kyllä föönaa hiuksiani niin kuin ohjeissa kehoitettiin), mutta en onnistu myöskään lähmäämään sillä koskaan hiuksiani vaikka sitä kuinka laittaisin. Tosi hyväkuntoisiin hiuksiin en käyttäisi, enkä jonkun tosisilarisen hoitsikan perään, silloin voisi tuntua raskaalta. Etenkin kun föönaan laitan tätä, yrityksenä estää hiuksia tuntumasta aivan rutikuivilta. Voi pistää myös föönin jälkeen silottamaan pintahaivenia...

Silikoneja ei inkeissä näy. ainakaan mitä minä tunnistaisin. Dimethiconol on seiskana ja kasina, mutta onko se veteenliukenematon silari?

Millaisia kokemuksia muilla on tuotteesta?
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Tunturikarpalo
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 254
Liittynyt: 13 Marras 2008, 22:13

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Tunturikarpalo »

^ Dimethiconol ei ole vesiliukoinen. Milloinpa Sunsilkissä ei olisi silikonia? ;) Voihan olla, että jossain tuotteessa ei sitä ole, mutta haluan kyllä nähdä sen omin silmin! ;D
1a F ii
nelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 941
Liittynyt: 09 Marras 2008, 15:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja nelma »

No mutta onko tuota tuossa nyt paljoakaan? Tai eikö ole paljon pahempiakin. Eihän -cone tai -siloxane ole myöskään vesiliukoisia (?) ja niitä näkee paaaaljon korkeammallakin markettituotteiden inceissä.
1bMii&nbsp; BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt
Vovka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 146
Liittynyt: 07 Touko 2007, 20:37

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Vovka »

Oletteko muut huomanneet Sunsilkin valikoiman pienentyneen hiustuotehyllyssä? Sinänsä en kyseistä merkkiä kaipaa, mutta Sunsilkin kiiltoseerumi on mielestäni loistava latvasuojana ja harmittaa, kun sitä tuntuu olevan nykyään vaikea löytää. Ehkä Niveat, Glissit sun muut ovat vieneet tilaa markkinoilta.
Vastaa Viestiin