Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Luscious
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1227
Liittynyt: 06 Marras 2006, 15:05

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Luscious »

Mä ostin just eilen vapaavalinnasta tota seerumia. Kivaa kiiltoa antaa, mutta on kyllä aika kallis kun tuubissa on alle kaks ruokalusikallista! Hiuslakkoja ei sitten löytynytkään kuin yhtä laatua joka oli joku ultra strong.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...
garme
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 403
Liittynyt: 16 Helmi 2009, 22:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja garme »

Mulla on pari jätettävää Sunsilkilta, Care&Repair ja vaaleille hiuksille tarkoitettu, molemmat ostettu joskus aikoja sitten. Vaaleiden hiusten tuotetta en muistanut omistavanikaan kunnes sen viime viikonloppuna jostakin kaapin pohjalta bongasin, en muista edes käyttäneeni sitä joten kovin kummoinen tuote ei mahtanut olla kyseessä. Tuota care&repairia olen viime aikoina käyttänyt latvasuojana ja siloittelijana silloin tällöin että se kuluisi pois. Ei se taida mitäänn hoitaa, mutta ei se nyt mitään varsinaisen hirveääkään tee, joten varsinkin pidempiin hiuksiin sitä pystyi pesun jälkeisenä päivänä ihan hyvin lätkimään ja hiukset siloittuivat, asettuivat ja selvisivät vähän paremmin. Ei minun mielestäni hirveästi lähmännyt vaikka kerran laitoin tosi paljonkin. En kyllä ostaisi uudelleen kuitenkin, hajukin tässä on ällö.

Sunsilk tuntuu jotenkin hävinneen, mainoksia ei näy enkä löytänyt suomenkielisiä nettisivujakaan enää. Onhan noita tuotteita toki vielä kaupassa, mutta tuntuu että vähemmän, ennen ne tuntuivat vievän puolet marketin hiustuotehyllystä.

iHerb alekoodi: FEW484
Nukkumatti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 478
Liittynyt: 03 Huhti 2008, 17:28

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Nukkumatti »

Mä oon tullut siihen tulokseen, että sunsilk on hirveintä moskaa mitä kaupan hyllyltä löytyy.
Kasa silikonia ja parfyymiä.
20 vuotta hiukset päässä!
keesha
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1682
Liittynyt: 01 Elo 2008, 10:20

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja keesha »

Mäkin oon tuota kiiltoseerumia ostanut jo 2 putelia, mutta nyt kun entinen loppui ja en löytänyt sitä enää kaupan hyllystä päätin kokeilla Wella shocwawesin vastaavaa gloss serumia. Isompi purkki, lähes sama hinta. Tää on muutenkin siinä mielessä parempaa, että kiiltoa tulee vähemmällä määrällä enemmän eikä se vaikutus katoa niin nopeasti kuin tuon sunsilkin seerumissa. Tällä tosin onnistuin lähmäämään hiukset, sillä tosi vähän tätä ainetta riittää helposti, enkä ollut tottunut kun yleensä tota sunsilkiä  saa läträtä melko reilusti. Kaiken muun lisäksi tässä shockwawesissa on kiva tuoksu, joten vastaisuudessakin sunsilkit jääköön hyllyynsä. :)
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.
malic
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 870
Liittynyt: 22 Kesä 2008, 20:08

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja malic »

Ääh, kyllästytti vähän kun kaveri keväällä valitti että hiusväri haalistuu jo viikossa. Kävin kylppärissä kattomassa hiustuotevalikoimaa ja ainoa shampoo oli Sunsilkin se vaaleanvihreä, muistaakseni rasvoittuville/normaaleille hiuksille tehty shampoo. Hoitoainetta en ees muista. Ok, opiskelija, mutta jos tarkoitus on vähänkään ylläpitää väriä, miksei sitä voisi tehdä värjätyille hiuksille tarkotetuilla tuotteilla? :(

Puhuttiin joskus sit syväputsaamisesta ennen värjäystä ja kaveri oli sitä mieltä, ettei hänen hiustuotteissaan oo silikonia…

Mulla ittelläni on Sunsilkin joku hoitis ollut viimeksi keväällä käytössä CWC-pesussa, kun olin kotona ja se oli ainoa hoitis. Täytyy sanoa, ettei niiden tuoksua ole todellakaan ollut ikävä. Käytin Sunsilkia joskus lukioaikana, siis pari-kolme vuotta sitten.
1bMii. Ehkä joskus tiedän mitä tahdon hiuksieni kanssa tehdä, siihen saakka kasvattelua.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja -kata- »

770378 kirjoitti: Ääh, kyllästytti vähän kun kaveri keväällä valitti että hiusväri haalistuu jo viikossa. Kävin kylppärissä kattomassa hiustuotevalikoimaa ja ainoa shampoo oli Sunsilkin se vaaleanvihreä, muistaakseni rasvoittuville/normaaleille hiuksille tehty shampoo. Hoitoainetta en ees muista. Ok, opiskelija, mutta jos tarkoitus on vähänkään ylläpitää väriä, miksei sitä voisi tehdä värjätyille hiuksille tarkotetuilla tuotteilla? :(
Vaikka käyttäs kuinka värjätylle hiuksille tarkoitettuja tuotteita, niin hiusvärin pysyminen ei ole sen enempää taattua. Mulla ei ainakaan ole mitään eroa värin pysyvyyden kannalta mitä käyttää.

Olenkin monta kertaa ihmetellyt näitä värjätyille hiuksille olevia sarjoja (puhutaan nyt sitten markettikamasta tai kampaamotuotteista), että mitä hyötyä niistä muka värin pysyvyyden kannalta on... Minä ainakin kuvittelisin, että jonkinlaista väripigmenttiähän tuotteessa pitäisi olla, että väri tukassa pysyisi pidempään parempana ja sitähän noissa normaaleissa värjätyille hiuksille tarkoitetuissa tuotteissa ei tiettääkseni ole.
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Minä ostin tässä ihan hiljattain sunsilkin fresh & flowing combon (vaaleanvihreät) kun tuntuu että olen kaikkea kokeillut ja hiukset rasvoittuvat sikanopeasti ja ovat sellaiset elottomat, ohuet ja lähmäiset.

shampoo tuntui todella hyvältä ja pesi hellävaraisesti, hoitoaine silotti mutta ei latistanut hiuksia. Pesuvälikin pidentyi 3 päivään kun yleensä saan pestä hiukset joka toinen päivä. Hiukset myös tuntuvat pitävän muotonsa paremmin, eivätkä ole lässähtäneet ja painuneet yön jälkeen.

Laitoin varmuuden vuoksi unileverille kyselyä sunsilkistä, että onko sarja lopettamassa kun uutuuksia ei ole lanseerattu pitkiin aikoihin ja koko ajan tuotteet ovat alennuksessa.. Aina kun löydän jonkun hyvän tuotteen, ne yleensä vedetään markkinoilta :D ajattelin siis varmistaa etukäteen että eihän nyt vaan käy niin..

tykkään myös tämän setin tuoksusta, mielestäni se on kivan raikas ja päärynäinen.
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja salute »

^^ Mun mielestä kyllä shampoilla on eroa siinä, miten hyvin ne pitävät värin tukassa. Sitä ei toki huomaa tietyissä helposti pysyvissä väreissä, kuten takatukkani 3.0:n sävyisessä hiuksessa. Mutta räikeät värit, erityisesti sinipigmenttiset, vaativat kyllä tarkkaa sensuuria shampoon suhteen. Esimerkiksi XZ:n xylitoli sekä normaaleille hiuksille tarkoitettu vievät pinkistä otsiksestani värit heti ensimmäisessä pesussa värjäyksen jälkeen, mur. :D En osaa kyllä sanoa, mikä ainesosa INCI:stä tuon ilmiön voisi aiheuttaa. XZ-sarjan tyrni, värjätyille hiuksille tarkoitettu shampoo, antaa otsiksen loistolle huomattavasti enemmän armonaikaa. Vaikka sulfaatittomat shampoot tottakai pesevätkin vähemmän => loistavampi sävy pidempään.
Viimeksi muokannut salute, 28 Tammi 2010, 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
nany

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja nany »

Kaapista löytyy useampiakin Sunsilkin hiuksiin jätettäviä hoitoaineita takavuosilta, mutta ovat kyllä jäänet lähes käyttämättä. Omille hiuksilleni ne ainakin tuntuvat liian raskailta ja rasvaisilta. Mutta kuivemmille ja vähemmän rasvoittuville hiuksille voivat sopia paremmin. Itse olen siirtynyt suihkutettaviin hoitoaineisiin.
Vovka kirjoitti: Oletteko muut huomanneet Sunsilkin valikoiman pienentyneen hiustuotehyllyssä?
Kyllä olen huomannut! En noista Sunsilkin tuotteista muuten niin välitä (tavalliset shampoot ja hoitoaineet on ihan hyviä, mutta eivät kuulu lemppareihini), mutta olen ehdottoman rakastunut kyseisen tuotemerkin muotovaahtoon! Tämmöinen kuin "Sunsilk Volume booster, hair mousse, strong hold" vihreässä pakkauksessa. Ainoa kokeilemani muotovaahto, joka saa nämäkin hiukset pysymään tuuheina pitkään! Ennenkin sitä sai vain yhdestä kaupasta koko kaupungissa ja nyt sielläkin oli laput "tuote poistuu valikoimasta". Ärsyttää muuten pikkuisen, eihän tuota saa enää mistään! >:(

Ja muutenkin Sunsilkin tuotteet ovat kadonneet näkyvistä, mistähän syystä..?
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

^ minä lähetin kyselyn Unileverille sunsilk tuotteista, että ovatko poistumassa valikoimista.. Eivät vastanneet kyselyyni yhtään mitään. Aijon soittaa Unileverille alkuviikosta, kun näköjään internet palautteen kautta tulleita kysymyksiä eivät huomioi ollenkaan..
pitkätukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 945
Liittynyt: 05 Heinä 2008, 19:25

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja pitkätukka »

Olen käyttänyt Sunsilkiä edellisen kerran varmaan 10 vuotta sitten. Tulin ostaneeksi kuitenkin äskettäin sen Color & Shine -shampoon, jossa väitetään olevan UV-suoja (punainen pullo). Testaan uusia shampoita ensin vain etuhiuksiin, jotka tarvitsevat lähes päivittäisen pesun. Shampoo ei osu siinä juurikaan päänahkaan. Niin tein nytkin.

Siihen se kokeilu kyllä jääkin ja Sunsilk kokee (aikaisemman Fructis-shampooni tavoin) alennuksen vessanpesuaineeksi. Se pesi otsiksen niin tehokkaasti ihan nitiseväksi, että en ikinä uskalla laittaa sitä koko päähäni. Päänahkani ei siedä niin kovia pesuaineita, vaan alkaa mennä rikki ja pukkaa ihottumaa. Hiukseni tarvitsevat kokemukseni mukaan kyllä sulfaatillisen shampoon, joten sopivan etsiminen onkin sitten oma taitolajinsa... Olen löytänyt sellaisen jo Schwarzkopfin Gliss Liquid Silk Glossista, joten kokeilutarvetta ei oikeastaan enää olisi. Uteliaisuus laittaa silti testaamaan välillä jotain muuta.

Eipähän tarvitse ostella erikseen kylppärinpesuaineita, kun käytän siihen sopimattomia shampoita  :D.
1c/F/M/ii, oma väri, pituus kohta polviin asti (nyt reilut 130 cm). Hiukseni pitävät silikonista ja hiuspohjani inhoaa sulfaatteja. Siispä sulfaatiton shampoo ja silikonillinen hoitoaine. Merkillä ei ole suurta väliä. Kookosöljy kaikkialle hiuksiin noin tunti ennen pesua.
usagi

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja usagi »

Olen tykännyt Sunsilkin violetissa purkissa olevasta Silky & Straight (?) - hoitoaineesta. Se on ainut jonka jälkeen hiukset eivät nouse omituisille töyssyille kuivuttuaan. Lätsäyttää tukan kyllä kanssa ja huuhdella saa. En viitsi käyttää jatkuvasti koska yleensä herkistyn tuotteille joissa on paljon parfyymia (esim. Rainbowin violetti hoitis) muutaman purkin jälkeen  ::).
Tuoksuu kyllä sinänsä hyvälle.
Jätettävät on ok jos ei vaadi jätettäviltä oikeastaan mitään  ;D. Käytin vihreäpurkkista Fresh & flowingia aika pitkään vaan silikonisena latva- ja hiussuojana kun muut tuotteeni olivat silikonittomia. Selvitti tukkaa ihan tarpeeksi lyhythiuksiselle.
Hienosti suomennettu se light* siinä purkissa (siis kevyt)  ;D.

Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Mä olen yllättävää kyllä tykännyt tosi paljon siitä fresh & flowing pikahoitiksesta sekä jätettävänä käytössä sunsilkin volume lilassa pumppupullossa --> tätä tosin vain pituuksiin. Tekisi mieli kokeilla sitä vihreää fresh & flowing jätettävää.. En tiedä miksi alunperinkään ostin tuon lilan kun vaihtoehtona olisi ollut myös se vihreä.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Sunsilk on näköjään uudistunut. Tai ainakin pullojen ulkomuoto on muuttunut, mutta onkohan sisältö edelleen sitä samaa vanhaa?
Corvus

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Corvus »

Onko kukaan nähnyt missään sitä valkoista Winter Care -hoitista? Se oli loistotuote ainakin silloin, kun itselläni oli pitkät hiukset. Metsästelen sitä nyt taas, kun siinä oli aivan ihana tuoksu. Muuten en Sunsilkeistä ihan hirveästi perusta, mutta tuo nimenomainen hoitoaine oli mahtavaa.
Vastaa Viestiin