Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
petomaani

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja petomaani »

No, kyllä mie ainaki tukkaani sitä hoitovoidetta tungen, ellei tukka ala sitten tippua päästä  ;D
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Juu, en minäkään silikonia sinänsä kammoa, kyllä sitä hiustuotteissani olla, mutta mun käsitellyille ja pitkille hiuksille ei varmaan mikään sunsilk-tyyppinen ole rittävän hoitava. Kyllä minun mielestäni Sunsilkin hoitovoiteita voi hyvin käyttää latvasuojana ja tietty muitakin tuotteita, jos ne itselle sopii. Pointtini oli siinä, että itse tarvitsen hoitavammat tuotteet tähän ongelmatukkaan ja tosiaan, kun on hento hiuslaatu ja pesee useamman kerran peräkkäin silikonisella sampoolla, hiuksiin jää kalvo ja ne muuttuvat lättäniksi. Ei varmastikaan tipu hiukset Sunsilkia käyttäessä muilta kuin urbaanilegendojen henkilöiltä.  :D
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Ostin tänään ihan uteliaisuudesta tuon Fabulous shine-kiiltoserumin (vaikka tuolla ylempänä kirjoitin että en enää osta sunsilkiä enää ikinä...  ;D) Paketissa sanotaan että "silminnähtävä" ero hiuksissa. Mikroskooppisen nähtävä sanon minä.... >:(
Laiton seerumia hiuksiin enemmän kuin laki sallii ja lääkäri määrää, eikä ole kyllä minkäänlaista vaikutusta  ??? , sama kuin sitä ei olisi ollenkaan. Tosin tukka on paksu ja hyvä kuntoinen, joten seerumia varmaan uppoaa seilusti ennen tätä luvattua "satumaista kiiltoa".
Ovatko  muut seerumia kokeilleet saaneet aikaan minkäänlaista kiiltoa?
Asiaan voi tosin vaikuttaa se että tuote on tarkoitettu ohuille ja normaaleille hiuksille... ;D
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^ En tuosta kiillosta tiedä kun en sillä silmällä oo hiuksia kattellut tuon kiiltoseerumin laiton jälkeen, mutta silottaa ainakin hyvin. :)
3b F ii
vilmalotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 395
Liittynyt: 09 Heinä 2007, 19:39

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja vilmalotta »

Juu en mäkään mistään kiillosta tiiä mitään, mutta mun hamppuraa ainakin silottaa ja pehmentää ihanasti :)laitan kyllä todella paljon enemmän, ku vaan pisaran ;)
Lauretta

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Jei, minun Sunsilkin hoitoaine vetelee viimeisiään, joten kohta siitäkin päästään!

Elluli, miekin aina joskus (ENNEN) unelmoin, että voittaisin esim. Sunsilkin tuotepaketin. :D
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Lauretta kirjoitti:
Elluli, miekin aina joskus (ENNEN) unelmoin, että voittaisin esim. Sunsilkin tuotepaketin. :D
Hih!  :D

Mä olin tosiaan silloin aivan haljeta onnesta, kun noudin ison ja painavan sunsilk pakettini postista! Nyt jos voittaisin sellaisen niin olisin ihan  :o  ::)

Meillä on muuten vieläkin yks Sunsilk shampoo (fresh&flowing, vihreä pullo 400ml) kylppärissä, mies ja poju 3v. käyttää sitä ja on jo kohta lopussa. Ei ollenkaan paha tuoteseloste näytä olevan, hoitava betaiini heti kolmantena tuoteselosteessa ja silikoni (dimethiconol) vasta yhdeksäntenä. Kyllä mä tuota voisin välillä käyttääkin, tuskin mitään pahaa aiheuttaa. Miehen tosi herkkä päänahkakin on kestänyt tuon ilman mitään oireita.  :)
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Lauretta

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

^ Vähän OT, mutta onko sillä jotain merkitystä, monentena se silikoni siinä listassa on? Ainakin kaikkien puheiden perusteella tuntuu olevan... :D
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja deko »

Lauretta kirjoitti: ^ Vähän OT, mutta onko sillä jotain merkitystä, monentena se silikoni siinä listassa on? Ainakin kaikkien puheiden perusteella tuntuu olevan... :D
Ekana olevaa ainetta on eniten ja vipana olevaa vähiten eli ne on pitoisuusjärjestyksessä. On sillä merkitystä.
this too shall pass.
Mile

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mile »

Meillä on toi Sunsilk Deeply Brunette shampoo & hoitoaine & jätettävä. Ainoa noista mitä käytän on jätettävä, se on ihan ok. Shampoo & hoitoaine ei toimi ollenkaan, ne jättää hiukset kummallisen likasen tuntuiseksi.
Lauretta

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Oliskohan Sunsilkillä jotain latvasuojaa tai vastaavaa, jota vois käyttää latvoihin? Aiemmin tuolla puhuttiin jostain kiiltoserumista, niin onko se tarkoitettu juuri tuohon käyttöön?
Retro

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Retro »

^Veikkaisin sen olevan sen verran silikonipitoista, että käy latvasuojasta.  :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

^Juu sehän on melkeenpä pelkkää silikonia. Sopii hyvin siis latvasuojaksi. :)
3b F ii
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Niin ja eikö kaikki Sunsilkin "hoitovoiteet" ole tosi silikonisia, niitä voisi varmaan periaatteessa kaikkia kokeilla latvasuojina, jos eivät ole liian lähmääviä tai muuten epämiellyttäviä käyttää? Kokeilin muutama vuosi sitten silottavan liilan sarjan hoitovoidetta, ja kyllä se tosiaan silotti latvoja... 
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Villis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 08:52

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Villis »

Käytin ilmaisnäytteen Sunsilkin tuuheuttavasta hoitovoiteesta ja hiukset tuntuvat kivan pehmeiltä ja ilmavilta föönauksen jälkeen. Käytän yleensä jätettävänä Potion 9:ä ja se antaa ilman muuta paremmin muotoilutukea, mutta jos mun pitäisi kertakokeilun jälkeen päättää, kumpi on parempi hoitoaine tietämättä merkeistä mitään, niin tämän Sunsilkin kyllä varmaan valitsisin. Voisiko joku kertoa, miksi tämä on pidemmän päälle kelvotonta? Silkkaa silikonia?

INCI on tämmöinen: Aqua, Cetearyl Alcohol, Polyquaternium-16, Cetrimonium Chloride, DMDM Hydantoin, Cetyl Hydroxyethylcellulose, Dimethiconol, Dimethiconol / Silsequioxane Copolymer, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Trideceth-12, Humulus Lupulus, Glycerin, Disodium EDTA, Citric Acid, Parfym
Viimeksi muokannut Villis, 07 Elo 2008, 01:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.
Vastaa Viestiin