Sunsilk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Jekku kirjoitti: fabulous shine kiiltoseerumin ohuille ja normaaleille hiuksille.
Mä katsekin myös tuota kaupassa tänään. Taisivat olla lähes 100% silikonia, ja mietin, että voisin joskus kokeilla latvasuojaksi tuota. Laitatko kokemuksesi tuosta tuotteesta jos olet jo ehtinyt kokeilla. Ikinä en ole sunsilkiä ostanut, mutta tuohon tuotteeseen saattaisin jopa sortuakin.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Ennen kampaamotuotteita mun suosikkihoitikset oli Sunsilkin se "kookoskesähoitis" ja talvihoitis, joka oli valkoisessa purkissa. Molemmissa kiva tuoksu! Nykyisin kookoshoitiksen jämät toimivat karvojen ajelussa.  ;D Jätettävät ei kyllä olleet alkuunkaan hyviä...
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Pakko kehua tuota Fabulous Shine sarjaa, saa pehmeän ja kiiltävän biletukan vaikka se onkin vain silikonien tekemä temppu, eli en kyllä joka pesulla uskaltaisi mokomia käyttää!  :D Se latvaseerumi oli iloinen yllätys. Ei ollenkaan tahmaava ja todella kevyt, eli hiuksista ei tule raskaita. Todella pehmeät ja kiiltävät kylläkin.  :)
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Näpertelin eilen tuota Fabulous Shine hoitoainetta mutta en uskaltanut ostaa.. Koskaan ei ole mitään ongelmia silikonien kanssa ollut mutta te olette, ihanat juurekset, istuttaneet kauhukuvia tippuvista hiuksista ja rokonarpisesta päänahasta :D Itse haluaisin sellaiset hiukset mistä suoranaisesti ponnari valuu pois.. Oikein liukkaat ja kiiltävät..
Jekku hoi, millaiset hiukset sinulla on? Jättikö hoitoaine yhtään pörröä? :)
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Elluli »

^No mulle ei ainakaan ole IKINÄ tullut mitään päänahkaoireita Sunsilkeista, vaikka niitä vuosia käytinkin taannoin. Hiukset oli vaan kiiltävät ja terveen näköiset. Sittemmin olen vaihtanut arvokkaampiin ja laadukkaampiin tuotteisiin koska Sunsilkin teho perustuu lähinnä silikoniin ja pintasiloitukseen, ja nykyään mä haluan "oikeasti hoitavia" tuotteita hiuksiin.

Mä en usko että ulkoinen hiustenhoito voi ikinä aiheuttaa hiustenlähtöä, siihen on aina jotkut sisäiset syyt jo tukkaa tippuu.. Päänahka voi kyllä ärtyä joistakin ainesosista, mutta niitä saattaa olla muidenkin valmistajien hiustuotteissa
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Täytynee kokeilla.. On mullakin Lanzaa yms. ja yleensä käytänkin ensin noita hyviä hoitiksia, huuhtelen ja vielä kerran laitan jonkun silottavan perään.. On ollut käytössä VO5 Perfect lenghts mutta se ei ole ihan niin silottava kuin toivoisin.. Joten ajattelin että täytyypä ostaa lisää silikoneja  ;)

EDIT.

Nyt on sitten fabulous hoitoaine laukussa..  ::) Kävin lähimarketissa hakemassa lounasta ja päätin että jos siellä on tuota hoitista niin lähtee varmana mukaan ja kyse on kohtalosta :D (tuossa kaupassa ei nimittäin ole koskaan m.i.t.ä.ä.n uutta ja valikoima todella suppea.) Pullo on syötävän hyvän näköinen ja hoitis tuoksuu ihanalle!
katsotaan vain miten käy kun kotona pääsen sitä testailemaan :)
Viimeksi muokannut Neriana, 28 Touko 2008, 09:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Mäkin käytän aina jotain silikonista pikahoitoainetta tehohoito- ym muhittelujen jälkeen, sellaseen voisi vaikka ihan tuo sunsilk sopia. (Kunhan saan edelliset hoitoaineet loppumaan...  ;D) Tärkeintä että vaan  silottaa mahdollisimman hyvin, en kuitenkaan päänahkaan asti sitä laita.
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Nyt on sunsilkit kokeiltu ja pakko vetää tuo tuoksu takaisin.. Kun sitä ottaa käteen putilosta niin haisee ihan miesten partavedelle.. Mutta tässä hiusten kuivuessa ainakin haju häviää, toivottavasti kokonaan.. Ainakaan vielä ei kutise missään yms. Hiukset tuntuvat liukkailta ja pehmeiltä.. En uskalla liikaa innostua sillä ovat vielä hiukan kosteat.. Kuivana sen sitten vasta näkee..
Hannele~
Haiven
Haiven
Viestit: 43
Liittynyt: 26 Helmi 2008, 15:04

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Hannele~ »

Kerrohan miten kävi kun hiukset kuivahtaa...  ;D
Alennusta iherb.com:ssa koodilla JAH753
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

No niin, nyt uskaltaa jo tuulettaa :) Hiukset ovat vielä kosteahkot, mutta silti pinta todella sileä mitä ei yleensä tämän tukan kanssa usein näe.. Jos vielä föönaisi harjan kanssa niin aivan varmasti kiiltävä ja sileä lopputulos :)
Tungin tuota ainetta jopa jätettävänä hiukan latvoihin..  ::)

EDIT:

Nyt hiukset kokonaan kuivat ja todella kiiltävät ja ihan ok sileät, ei ainakaan mitään pintapörröä. Silti ei latistanut tukkaa, tosin INCIstä en pongannut amodimenthiconea mikä ehkä ihan hyvä juttu.. En nyt saanut ihan sitä "ponnari valuu" tulosta, tuskin koskaan saankaan kun on luonnonkihara, mutta uskon jo seuraavalla kerralla tuotteen vaikuttavan paremmin.. Heh, tuntuu tyhmältä ajatella että muut täällä välttelee silikonia kuin ruttoa, ja minulle missään ei tunnu olevan sitä tarpeeksi :D Toisaalta hauskaa sekin, että minua h.ä.v.e.t.t.ä.ä. seistä siellä sunsilk-pantene hyllyllä..  :-[ Vilkuilen koko ajan ympärilleni ettei ole muita juureksia vain mailla halmeilla.. Kohta varmaan vartijat pysäyttää kun näytän ihan siltä että varastan jotain.. Piilottelen pulloja käsissäni ja yritän tihrustaa INCIä yms. :D

Ja hirveä häpeä ja syyllisyys kun maksan kassalla.. Sekoilin rahoissa ja kädet tärisi :D
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mulla on hiukset rintsikoiden hakasiin asti, pörrööntyvät ja välillä saa taistella oikein kunnon takkupalloja vastaan!  >:( Mutta, jos tahdot että ponnari putoaa päästä, niin suosittelen sitä seerumia! Kun menen ratsastamaan laitan tukan ponnarille ja tuon seerumin jälkeen ei kyllä nuttura pidä, itse asiassa pari hiuslenksua on tippunut johonkin matkan varrelle!  :D

Jep, mua hävettää myöskin roikkua jollain markettihyllyllä, musta tuntuu että kaikki katsoo  ;D Mutta mua kyllä hävettää kampaamossakin tutkia tuotteita kun mulla on päässä tällainen risukasa, tuntuu että siellä mua katsotaan että "tee nyt tuolle heinäkasalle jotain"... Joo, hullu olen...  ;D
Mimiya
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 123
Liittynyt: 14 Maalis 2008, 15:21

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Mimiya »

Mun kokemukset Sunsilkeistä ovat olleet aika kehnoja, en enää ostaisi ollenkaan kyseistä sarjaa. Ne tuntuu jotenkin jättävän tukan lähmäisiksi tai sitten tulos on aivan plus miinus nolla. XZ on paljon parempi mun tukalle noista markettisarjoista kyllä. Sunsilkin tuotteet vaikuttaa kaikki musta hirveän samanlaisilta.
Helposti innostuva humanisti ja ikuinen ihmettelijä.
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Tuo fabulous jää kyllä käyttämättä.. Valitettavasti miehen partavesi haju tökkii niin kauheasti.. Ja fructisilla saa paljon sileemmän tuloksen.. Tuo fabulous jättää hiukan karheaksi ja kiiltoakin saa enemmän tuolla fructiksella..
Viimeksi muokannut Neriana, 01 Kesä 2008, 16:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jekku
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 03 Marras 2007, 05:06

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Jekku »

Mä taas pidän siitä tuoksusta mietona. Kun purkista käteen sitä ottaa se on voimakas mutta kun se tuoksu laimenee huuhtelun jälkeen se on ihan jees.  :) Vaikka kyllä se varmaankin alkaisi tökkiä jos sitä useammin käyttäisi, pari kertaa kuukaudessa ei ala vielä tökkiä.  :)
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Sunsilk

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

Ostin tänään Sunsilkin Fabulous Shine kiiltoseerumin, ja piti tulla kehumaan sitä. :D
Latvasuojaksi ja siloittamaan hiuksia tuon ostin, ja siloitukseen toimii kyllä aivan loistavasti (yllätys, kun on lähes pelkkää silikonia). Tuossa on hyvin kevyt koostumus, joten ei ollenkaan lähmää, pisti miten paljon tahansa, mutta siloittaa kylläkin varmaan paremmin kuin mikään muu kokeilemani tuote. Tuoksu on sellanen mieto perus-Sunsilk, ihan kiva siis. :)
Tykkään kyllä tosi paljon!  :-*  Tuubissa on vain 25ml, mutta aine on varmasti hyvin riittoisaa. Hintaakin tuolla oli vain 2,5 euroa.  :P
3b F ii
Vastaa Viestiin