Sivu 1/1

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 13:25
Kirjoittaja Mii-
Eli miten usein laitatte tehohoitoa hiuksiin?
Mulla kausiluonteista, välillä joka pesussa jaksaa härvätä ja välillä voi mennä kuukausikin etten koske tehispurkkiin.. Päivittäin käytettynä huomaa sitten ennen kuin viikko on täynnä että vähän tuppaa lätsähtämään ja pitää rajoittaa  ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 13:36
Kirjoittaja Tuulikaappi
Jee, olin eka. ;D

Vastasin, että joka pesun yhteydessä. Tosin toi ei ole ihan absoluuttinen totuus, koska esim. nyt en ole käyttänyt tehiksiä yli viikkoon. Syynä viime viikon tiistaina laitettu kestoväri, jota yritän vähän säästellä. Luultavasti ensi viikolla otan taas tehohoidot käyttöön. Mutta muuten siis tulee laitettua lähes joka pesussa (pesen hiukset yleensä joka toinen päivä), paitsi, jos on vieraita käymässä tai jos olen itse reissussa, niin silloin ei jaksa tai viitsi niin kauan käyttää aikaa hiuksiin. Mä kun hauduttelen noita tehiksiä yleensä vähintään tunnin verran.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 13:38
Kirjoittaja Butterfly
Vastasin, että pari kertaa viikossa. Jotenkin tuntuu, että niistä lähtee se teho, jos niiden kanssa läträä koko ajan..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 13:40
Kirjoittaja Henriikka
Nyt olen pistänyt joka pesun ( tai vähintään joka toisen ) yhteydessä, kun vähän vaalennellut. Ja pitääkin varmaan vähän aikaa käyttää..

Itse vaihtelen joka pesuun tuotteet mitä käytän, niin toivottavasti ei ihan heti tehot ala mennä. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 14:01
Kirjoittaja rolla
Vastasin, että pari kertaa viikossa. Saattaa joskus, että joka pesulla ja toisinaan sitten taas muutama pesu ilman mitään.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 14:07
Kirjoittaja Kikka
Mä vastasin, että kerran viikossa mutta se tosiaan vähän vaihtelee. Joskus parikin kertaa, joskus ei välttämättä viikon aikana lainkaan. Riippuu vähän hiusten kunnostakin ja mitä käsittelyjä on takana tai tulossa ...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 14:24
Kirjoittaja Miracle
pari kertaa viikossa suunnilleen. Joskus käytän myös joka pesun yhteydessä, vähän tarpeesta riippuen..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 14:28
Kirjoittaja Withering
Kerran viikossa suurinpiirtein. Useammin ei jaksa muhittaa...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 15:20
Kirjoittaja calypso
Vastasin että joka pesussa, mutta olisin voinut myös vastata pari kertaa viikossa sillä suunnilleen se on pesutahtini  ;D
Hiuksistani ei saa ylihoidettuja millään ja lätsähtäminenkin on vain toivottu ominaisuus joten jatkan tällä linjalla.. Joskus ehkä kerran kuussa saattaa jäädä tehohoito laittamatta jos on oikein kiire jonnekin, mutta se on harvinaista  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 16:16
Kirjoittaja marenki
Vastasin pari kertaa viikossa. Talvella kun tukka oli kuivempi, saatoin istua joka ilta saunassa tehis päässä. Nyt kesällä laitan tehistä silloin kun muistan/jaksan. Tarpeen mukaan lienee parhain vastaus...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 16:47
Kirjoittaja Lapanen
Kerran viikossa vastasin mä. Tukan kunnosta päätellen vois kyllä useemminkin käyttää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 17:05
Kirjoittaja Axamit
Joka pesun yhteydessä, koska pesen hiukset aina iltaisin, eikä ole siis kiire mihinkään ja jotenkin siitä on vain tullut tapa.
Tarkoitan tällä siis sitä että annan hoitoaineiden vaikuttaa 1-3h, oli ne sitten "tavallisia" hoitoaineita (Moisture Maniac, O&H...) tai oikeita tehiksiä (Moisturizer, rekut).

Tosin pesen hiukset vain kaksi kertaa viikossa (paitsi nyt kesällä), joten olisin voinut vastata myös "pari kertaa viikossa".

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 17:06
Kirjoittaja Nove
Yleensä joka pesussa, eli sen 3 kertaa viikossa. Välillä kun oikein laiskottaa jää väliin, mutta sitä sattuu onneks hyvin harvoin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:15
Kirjoittaja RockQueen
Vastasin että kerran viikossa. Oikeampi vastaus olisi kyllä varmaan että 1,5 vkon välein koska välillä noi välit venyy.. Muhittelen aina tunnin tehiksiä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:23
Kirjoittaja Mustikka
Vastasin Joka pesun yhteydessä. Nyt olen laittanut tehohoidon tilalle pelkkää hoitoainetta aina silloin tällöin, ehkä joka neljäs kerta on hoitoaineella. Minun hiukset on lässähtävää ja liukasta sorttia, ja kun permis on kasvanut melkein jo kokonaan ulos pörröttämästä ja karhentamasta tätä tukkaa, tehohoidot alkaa olemaan kalliiden tehojen hukkaamista. ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:29
Kirjoittaja Armada
Ainakin pyrin käyttämään kerran viikossa. Toisinaan väli saattaa venähtää, mutta jos muistan tehdä viikon välein, niin kutrit pysyy hyvässä kunnossa. Viikottaisen hoidon lisäksi saatan laittaa CO-pesun ajaksi latvoihin tehistä. Silloin vaikutusaika on tietysti lyhyempi, kun yleensä tehis on päässä suihkumyssyn alla noin 1,5 tuntia.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:47
Kirjoittaja Cherry
Pari kertaa viikossa, aina saunan yhteydessä :) Pesen hiukseni viitisen kertaa viikossa, joten melkeinpä joka toinen pesukerta tulee käytettyä tehohoitoa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 20:50
Kirjoittaja Mariatar
Kerran viikossa käytän yleensä. Lempparini on O&H-hoitis ja K-Pak-rekku -sekoitus tunnin vaikutusajalla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 21:34
Kirjoittaja Tuikkuli
Vastasin pari kertaa kuukaudessa, vaikka haluaisinkin kyllä käyttää kerran viikossa... Varsinkin näin kesällä tuppaa nuo tehohoitovälit venymään ihan hervottomasti. Talvella, kun oon muutenkin ruodussa, saatan käyttää kaksikin kertaa viikossa ja se on jo tosi kivaa! Nyt hyvä jos kerran kuussa muistan ja jaksan jotain erikoisempaa lykätä... Muistan kyllä aina suihkussa, että pitäisi tehohoitoakin laittaa ja sitten yritän pelastaa tilanteen laittamalla isomman annoksen pikahoitista... Höh... :-[

Ai niin, minun suosikki on Tigin Treat Me Right, jonka oikeasti tuntee nahoissaan! ;D No joo, tukassaan myös... ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 21:53
Kirjoittaja Merial
Itselläni ei tällä hetkellä tehiksiä oikein ole, mutta tarpeen mukaan annan tavallisen hoitoaineen muhia päässä tunnin tai puolisen. Nyt tosin on jäännyt vähemmälle koska ei ole täällä mahdollisuuksia muhittaa, luultavasti syksyn tullen läträän tehiksen päähäni kerran viikossa ja pidän niin kauan kuin jaksan.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 22:05
Kirjoittaja Zippo
Joka pesun yhteydessä, näin siis jo kolmen vuoden ajan. Mikäli en laita "varsinaista" tehohoitoa, niin laitan hyvän hoitoaineen todella pitkällä vaikutusajalla naamion tapaan. Ylihoitavuus-efektiä en ole huomannut kuin ehkä pari kertaa tänä aikana  ;D.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Heinä 2006, 22:16
Kirjoittaja Amilo
Voisinpa melkeen sanoa, etten koskaan! Varmaan ehkä kerran vuodessa Tajusin tämän muuten juuri! Itse asiassa aika järkyttävää, mutta kun tämä mun pää on tällainen itse korjautuva, että ajan kanssa vaan paranee, vaikka olisi koviakin kokenut ja kuiviin latvoihin ei auta kuin sakset!

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 12:16
Kirjoittaja Daniela
Vastasin kerran viikossa, mutta se kyllä vaihtelee. Kesällä tulee pestyä hiukset aamulla ja silloin on niin kiire duuniin, että ei ole aikaa laittaa tehistä. Mutta talvella tulee käytettyä enemmän, kun tulee käytyä useammin saunassa tai pestyä hiukset muuten vaan illalla. Pakkasella, kun ei voi pestä hiuksia aamulla, ettei aivot  jäädy matkalla töihin. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 12:42
Kirjoittaja Mii-
Kuulostaa hurjalta tuo tunti muhimista.. Mulle on kertyny muutakin elämää, joten mun vaikutusaika on vaan sen 5-10min eli sen aikaa kun sheivailen jalat ja sieltä ja kainaloista ja kuorin ihoa  ::) Tuo mies nauraa mulle jo silloin ku on hiusväri päässä vaikuttamassa, varsinkin jos on joku foliojuttu et tehdään raitoja  ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 12:49
Kirjoittaja rolla
En mäkään jaksa pitää yli puolta tuntia päässä, koska en jaksa ensin mennä suihkuun ja sitten suihkusta tulla pomppimaan tänne ja sitten taas suihkuun. Ton puol tuntia saa välillä täyteen sillä, et sheivailee ihokarvoi, pesee vessan tms. siinä samalla. Muutenkaan mulla ei ole inspiraatiota kauneudenhoitoon. Kynnet jaksan lakata kerran vuodessa ja joka päiväinen ihon rasvaus talvella on puuduttavaa.

Mutta todella harvoin käytän ns. pikahoitista vaan aina on joku täyteläisempi ha tai tehis päässä ainakin sen 5-10 min eikä paljon enempää sitten tarvikaan. Sitten välillä en käytä mitään, koska edellisistä pesuista hoitotehot säilyneet.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 12:49
Kirjoittaja RockQueen
Mii- kirjoitti: Kuulostaa hurjalta tuo tunti muhimista.. Mulle on kertyny muutakin elämää, joten mun vaikutusaika on vaan sen 5-10min eli sen aikaa kun sheivailen jalat ja sieltä ja kainaloista ja kuorin ihoa  ::) Tuo mies nauraa mulle jo silloin ku on hiusväri päässä vaikuttamassa, varsinkin jos on joku foliojuttu et tehdään raitoja  ;D
No harvemmin siellä suihkun puolella sitä tuntia kökkii, ite mä teen niin että pesen tukan vaikka just ennen lemppariohjelman alkua, laitan aineet muhimaan hedelmäpussin ja pipon alle (näyttää just niin viehkeeltä ku kuulostaakin) ja nököttelen ne päässä telkkaa katellen. Sit poispesu. Eli ei se kyllä kiireistä elämää ihan kamalasti haittaa ;)

Edit. Ja mä pesen sen ekan pesun sillai et pelkkä pää on ammeen puolella eli että en kastele itteeni kokonaan, siinähän jäätyy jos märkänä alkaa pitkin kämppää pomppimaan :P

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Heinä 2006, 13:30
Kirjoittaja deko
Viikottain vaahtokylvyn yhteydessä tehohoidan kutrini. Vaihtelevilla aineilla jotka valitsen ihan fiiliksen mukaan.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 00:08
Kirjoittaja Triina
Vastasin kerran viikossa, vaikka väli on joskus pidempikin. Tuo tahti on kuitenkin hiuksilleni hyvä, olen vain laiska joskus... pesen hiukset lähes joka päivä (6 kertaa viikossa) ja aamuisin, jolloin tehiksiä ei ikinä ehdi laittamaan. Saunaan sitten laitan, mutta se jää joskus väliin kun hiukset on jo aamulla pesty.

Useammin kuin kerran viikossa lätsäyttää aivan liiaksi.

Vaikutusaika on yleensä puolisen tuntia, joskus pidempään. Harvoin on aikaa tai jaksan istua kovin pitkään myssy päässä, onneksi hiukseni ovat sen verran liukkaat, lasimaiset ja hyväkuntoiset, etteivät enempää kaipaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 24 Heinä 2006, 00:23
Kirjoittaja Manna
Vastasin pari kertaa kuukaudessa. Pitäisi kyllä käyttää kerran viikossa, varsinkin kun aloitan taas elokuussa uimisen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 11:49
Kirjoittaja Seela
Vastasin kerran viikossa koska pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa joista yksi on co-pesu.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Heinä 2006, 18:51
Kirjoittaja Euphoria
En käytä ollenkaan, koska hiukseni ovat lyhyet, enkä koe niiden tarvitsevan tehohoitoa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Heinä 2006, 11:30
Kirjoittaja Nemain
Pari kertaa viikossa tulee käytettyä. Vaikutusaika on jotain kolmen minuutin ja tunnin väliltä; varsinkaan aamulla käytettäessä ei ole aikaa eikä intoa istuskella aineet päässä kovin kauaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Heinä 2006, 12:05
Kirjoittaja Todia
hmm... joka pesulla..
varmaan sen takia, että ainoa hoitis, jonka omistan, on mopin hydrating. sitä käytän ehkä noin joka 4. pesu, ja piiitkällä vaikutusajalla, joten..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Heinä 2006, 13:34
Kirjoittaja Koala
Kerran viikossa. Aikaisemmin laittelin jossain vaiheessa melkein joka päivä, mutta pakko oli koittaa rajoittaa. Löysin kuitenkin tarpeeksi hoitavia hoitoaineita "peruskäyttöön", niin nyt ei tule tarvetta tehohoitoon niin usein. Oli hiukset aika usein kyllä vähän läts, kun niin ahkerasti läträilin tehiksien parissa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Heinä 2006, 18:57
Kirjoittaja olivia
Todella harvoin, edes omista yhtään tehohoitoa. Sanotaan että kerran vuodessa.
Voisi kyllä jonkin marketista ostaa, oli jokin Yves Rocherin kiiltoa antava joka täyttä paskaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 27 Heinä 2006, 13:12
Kirjoittaja Riiggis
On tullut käytettyä NG naamiota nyt melkeen joka pesun yhteydessä, ihanan pehmeät ja sileät hiukset tulee jo lyhyellä vaikutusajalla. Viekö tuo muuten väriä hiuksista, kun vasta hiukset värjäsin?  ???

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Elo 2006, 17:15
Kirjoittaja eOwyn
Vastasin pari kertaa viikossa, mikä oikeastaan tarkoittaa miltei joka pesun yhteydessä. Ainoastaan jos on kova kiire, laitan vain pikahoitista (NG nnamio kyllä toimii pikanakin hyvin). Mutta eihän mulla juuri koskaan mihinkään kiire ole, ainakaan hiustenhoidolta ;)

Minä en valitettavasti osaa sanoa mitään NG:n värinsyövyydestä, kun ei ole mitään väriä päässä ollut toviin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Elo 2006, 19:37
Kirjoittaja calypso
Riiggis kirjoitti: On tullut käytettyä NG naamiota nyt melkeen joka pesun yhteydessä, ihanan pehmeät ja sileät hiukset tulee jo lyhyellä vaikutusajalla. Viekö tuo muuten väriä hiuksista, kun vasta hiukset värjäsin?  ???
No minulla on shokkipunaisella tai oranssilla (vaihtelee) värjätyt hiukset eikä mikään tehis tai hoitoaine ole vienyt väriä, enkä ole huomannut NG:nkään niin tekevän  :)  Voimakkaasti pesevät shampoot ovat pahimpia värisyöppöjä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 08:17
Kirjoittaja Bambi
Mä käytän tehohoitoa kerran viikossa. Ja se saa muhia vaan sen aikaa kun menee sheivailuun, eli sen 10-15 min. ei yksinkertaisesti jaksa muhittaa hiuksia millään tunnin vaikutusajalla, vaikka se voisi tehdä hyvää. Puuduttaa se että pitäisi mennä vielä takaisin suihkuun ja huuhtelemaan tehohoidot pois.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 11:34
Kirjoittaja maxfactor
yleensä noin kerran viikossa ja saa muhia lämpimän ja kostean pyyhkeen alla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Elo 2006, 15:10
Kirjoittaja doomsower
Aina kun jaksan. Yritän kerran viikossa, mutta yleensä suihkuun meno venähtää jonnekin puolilleöin, niin en jaksa alkaa lutraamaan enää tehiksellä. Pidän sitä päässä niin kauan kuin jaksan, joskus n. tunnin, joskus sen aikaa mitä menee sheivailuun, kuorintaan ja kropan pesuun.

Tuossa jossain välissä laitoin tehiksen melkein joka pesussa, mutta nyt tukka tuntuu kivemmalle kun laittaa harvemmin. Ja sekin auttoi kun löysin viimein tälle päälle (ja kukkarolle) sopivan hoitiksen.


Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Elo 2006, 11:45
Kirjoittaja Valerius
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa.

Jos te pystytte vannottamaan minulle, että tehohoidoista on oikeasti hyötyä, niin kaipa pitää mennä ostamaan purnukka sellaista

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Elo 2006, 12:03
Kirjoittaja Supervixen
Mulla on ainakin foorumin löytämisen jälkeen (tai jo aiemmin HS:n foorumia lukiessa) muuttunut "tehohoito-käyttäytyminen" ( :)) kokonaan. Aiemmin saatoin laittaa tehohoitoa ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa, tai en useinkaan edes omistanut tehohoitoa. Kuvittelin jotenkin tehohoitojen olevan mun hiuksille "liian raskasta kamaa" ja että ne vaan lätsäyttää mun tukan. Huhhuh miten väärässä sitä oli! Nykyään käytän tehohoitoja enemmän kuin pikahoitiksia, kuurina monta viikkoa putkeen tai kuitenkin vähintään kerran viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Elo 2006, 11:20
Kirjoittaja Natalija
Supervixen kirjoitti: Mulla on ainakin foorumin löytämisen jälkeen (tai jo aiemmin HS:n foorumia lukiessa) muuttunut "tehohoito-käyttäytyminen" ( :)) kokonaan. Aiemmin saatoin laittaa tehohoitoa ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa, tai en useinkaan edes omistanut tehohoitoa.
Sama. En yleensä vaan viitsinyt laittaa ja koska en hiustenhoidosta ennen oikein mitään ymmärtänyt ja käytin markettikamoja (ja muutenkin kohtelin hiuksia aika raa'asti), tulin sitten siihen lopputulokseen, ettei tehiksillä yms. saa mitään muutosta aikaan ja enkä jaksanut nähdä vaivaa. Sitten eksyin ensin HS:ään ja sitten tänne ja tulokset alkaa näkyä :)

Käytin vielä vähän aikaa sitten tehistä joka pesussa, mutta nyt olen käyttänyt vain joka toisessa, eli 1-2 krt viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Elo 2006, 11:35
Kirjoittaja Valerius
Haalistavatko tehohoidot hiusten väriä?  ???

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Elo 2006, 12:33
Kirjoittaja Supervixen
^ Kyllä ne kuulema imee sitä väriä pikahoitiksia ärhäkämmin. Tehohoitojen käyttöä ei siis suositella just värjätyille hiuksille.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Elo 2006, 12:37
Kirjoittaja Valerius
Kiitos, mitä minä tekisin ilman teitä?  :D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 09 Elo 2006, 21:32
Kirjoittaja Viivi
Tällä hetkellä oon ihan hurahtanut tehiksiin ja niitä tulee käytettyä melkein joka toisessa pesussa (Joico Moisturizer, IHT ja L'oreal Serie Expert Liss Extreme). Tuntuu, että kesä ja aurinko on tehnyt tehtävänsä, latvat tuntuu tosi rapsakoilta, mutta eiköhän se tästä. Kampaajalla täytyy käydä kohta puoliin napsasemassa pahimmat söheröt pois.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 20:39
Kirjoittaja Tepa
Vähintään kerran viikossa, aina lauantaisaunan yhteydessä  ;D Joskus tulee myös viikolla käytettyä, saunan yhteydessä myöskin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 20:55
Kirjoittaja Mii-
Mä olen nyt vasta opetellut hautomaan tehiksiä. Kostutan pyyhkeen kuumalla vedellä ja vedän turbaaniksi päähän tehiksen kera  ;D Mutta suihkumyssyä en tosiaankaan ala käyttämään!

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 21:48
Kirjoittaja Sandaali
Käytän noin parisen kertaa viikossa, joskus se unohtuu yhteen kertaan.
Pyrin käyttämään kerran kosteuttavaa ja kerran paikkaavaa tehistä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Elo 2006, 21:54
Kirjoittaja alley
Kerran viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Elo 2006, 07:25
Kirjoittaja Webekhet
Mä olen myös innostunut nyt kesällä käyttämään enemmän tehohoitoja, kun aikaisemmin saattoi mennä pitkiäkin aikoja etten edes omistanut yhtäkään tehohoitopurnukkaa. Nyt on tullut laitettua muutaman kerran viikossa, mutta talvella varmaan vähenee kerran viikkoon, kun myös hiustenpesutahti hiljenee kunhan helteet loppuvat.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Elo 2006, 17:44
Kirjoittaja Tarabel
2-3 kertaa viikossa, vähän fiiliksen mukaan.
Saunassa niitä on mukava haudutella pyyhkeen alla kaikessa rauhassa.
Tehiksiä pitää olla myös kaapissa odottamassa ainakin pari-kolme kpl. Ihan vaan varmuuden vuoksi.  ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Elo 2006, 18:32
Kirjoittaja Mii-
Mun tekis koko ajan mieli laittaa bonacuren repair rescueta  :-* on niin ihanan sileet hiukset ku huuhtoo tehiksen pois  :-* :-* :-* Voiks olla haittaa jos käytän joka ilta tai joka toinen ilta tehistä? Hiukset tuntuu niin paljo paremmilt ku laittaa sitä.. *elättelee toivoa että hamppukasa paranis*

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Elo 2006, 19:35
Kirjoittaja Tuikkuli
Ei siitä muuta haittaa voi olla kuin se, että jos hiuksesi tulevat hyväkuntoisiksi, niin ne rasvoittuvat ja latistuvat nopeammin. Tehohoitojahan suositellaan varsinkin aluksi käyttämään ihan kuurina, jotta hoitotehot alkavat nopeammin näkyä. Ja täälläkin moni foorumilainen käyttää tehohoitoa jokaisessa pesussa... ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Elo 2006, 16:09
Kirjoittaja muori Pippuri
En tällä hetkellä ollenkaan. XZ suklaavanilja on hoitanut hommansa ihan hyvin niin en ole tarvinnut.
En tosin ennenkään tehnyt mitään kummempia tehohoitosessioita vaan käytin tehistä hoitoaineen tapaan. Kampaamosarjojen tehohoitoja en ole edes omistanut ainakaan vuoteen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 15 Elo 2006, 14:09
Kirjoittaja Liisi
Nyt kun olen hankkinut Joicon IHT:n ja rekun, tulee niitä käytettyä melkoisen ahkerasti. Nyt kesällä hiukset kuivuivat auringossa sen verran, että välillä käytin tehiksiä ihan joka pesussa.
Kaapissa on myös NG-tehis, mutta se ei tule oikein käytettyä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 17:12
Kirjoittaja Rory
Tulee käytettyä tehohoitoja tosi harvoin, kerran kuussa ehkä. Voisi alkaa käyttämään hieman useammin kun nyt niitä on kaksi purnukkaa kaapissa, uusimpana Tigin Treat me right, jota olen kerran vasta käyttänyt vaikka hankin sen alkukesästä. Toinen on Dermasydin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 17:48
Kirjoittaja RockQueen
Undomiel kirjoitti: Olen jo pitkään luvannut itselleni, että alan käyttämään tehohoitoja... Viimeksi kaupassakin katselin noita, mutta ei rahat riittäneet. XZ tulee luultavasti käyttöön, sitten varakkaampana kampaamotuotteita.
Kokeile Lorealin Nutrigloss-naamiota ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 18:29
Kirjoittaja Armada
RockQueen kirjoitti:
Undomiel kirjoitti: Olen jo pitkään luvannut itselleni, että alan käyttämään tehohoitoja... Viimeksi kaupassakin katselin noita, mutta ei rahat riittäneet. XZ tulee luultavasti käyttöön, sitten varakkaampana kampaamotuotteita.
Kokeile Lorealin Nutrigloss-naamiota ;)
Ehdottomasti Nutri Glossia (tai LV:tä) ennemmin kuin XZ:a. En tiedä oletko jo kokeillut XZ:n tehohoitoa, mutta minulla se ei ainakaan tehnyt hiuksille yhtään mitään positiivista. Tavallisella pikahoitiksella saa paljon hoidetumman tuntuisen tuloksen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Elo 2006, 19:09
Kirjoittaja Mii-
^ Tai Pro Systeme, uskon että seki on parempi..  ::)

Ei hitto, tosta Bonacuren tehiksestä tulee riippuvaiseks. On niin ihanan silkkiset hiukset repair rescue -tehiksen jälkeen, että tahtoo vaan koko ajan laittaa uudelleen muhimaan  ;D Nytkin taas päässä pyyhkeen alla muhimassa.. Johan viime kerrasta onkin kaks vai kolme päivää ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 19 Elo 2006, 18:12
Kirjoittaja iines
Pesen hiukset nykyään kaksi kertaa viikossa ja kummallakin kerralla tehis.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 20 Elo 2006, 01:27
Kirjoittaja Lafanque
Pari kertaa viikossa.  Pesen tukan maksimissaan kolme kertaa viikossa ja niistä siis kahdella kertaa menee tehohoitsikka päähän. Mulle tuo tuntuu just hyvältä määrältä. Vaihtelen kokoajan tuota tehohoitoa, eli löytyy melkoinen määrä niitä hyllyiltä. Kuten nyt kaikkia tukkatuotteita, kuinkas muutenkaan ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Elo 2006, 10:49
Kirjoittaja petomaani
Pari kertaa kuussa on mun kuontalolle hyvä määrä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Elo 2006, 18:16
Kirjoittaja Lilja
Jokaisen pesun yhteydessä, joita on maksimissaan kaksi viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Elo 2006, 20:18
Kirjoittaja Viola
Joka pesun yhteydessä eli kolme kertaa viikossa yleensä. Tätä luonnonkiharahamppukasaa ei voi mitenkään ylihoitaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 11:36
Kirjoittaja Eläimellisyys
Joka toinen, tai joka kolmas pesu käytän. Joskus jos olen jotenkin laiminlyönyt tätä, pidän hiuksille tehohoito kuurin, esim. 3 tehohoitoa peräkkäisissä pesuissa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 12:03
Kirjoittaja Jamaica
Joka pesun yhteydessä. Periaatteessa kevyempikin hoitsikka riittäisi esim joka toinen kerta, mutta pitemmällä aikavälillä tukka pysyy paremmassa kunnossa pelkkien tehohoitojen avulla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Elo 2006, 14:50
Kirjoittaja Huuhkaja
Käytän myös joka pesun yhteydessä, eli noin 3 kertaa viikossa. Vaalensin hiukset hiljattain, ja ne kaipaavat nyt kunnon hoitoa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Loka 2006, 20:36
Kirjoittaja Sheppa
Laitan kaksi kertaa viikossa.
Pesupäivät on ti, to ja su, silloin lämmitetään sauna ja kaikki käy samalla kertaa. Toi rytmi sopii mulle just hyvin. Nyt olen ehkä reilun kuukauden tiistaisin laittanut pesun jälkeen pikahoitista, torstaina sekä sunnuntaina lisäksi tehistä. Oon miettinyt pitäiskö laittaa tiistainakin tehis jotta saisi vähän kulutettua pois mm. Sim Dermasyd Optimumrepair -namiota... En jaksaisi myydä tota pois, ostin pakettina muiden tuotteiden kanssa eikä sille jäänyt paljoa hintaa. Pois en raaski heittää, mut on kasvatettu säästeliääksi :P Kun pääsen Simistä eroon niin voisin kokeilla NG-naamiota.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 31 Loka 2006, 22:19
Kirjoittaja Chili
Laitan vähintään pari kertaa viikossa, koska hiukset on pestävä joka päivä..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Marras 2006, 11:39
Kirjoittaja Bamboo
Nutri glossia täälläkin päähän laitetaan. Hiukset pesen joka toinen päivä, ja aina käytän ng:tä. Ilman tehohoitoa hiuksista tulee karheat ja pörröiset. Tosin ng hieman lötsäyttää hiuksia, mutta pehmeys ja kiilto ovat sen arvoisia  :).

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 03 Marras 2006, 09:24
Kirjoittaja suhina
Noin kerran vuodessa voin innostua moiseen  ::)  Lyhyet hiukseni  voivat hyvin ilman tehohoitojakin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 03 Marras 2006, 15:54
Kirjoittaja Fry
Käytän noin kerran viikossa.. Olen huomannut, että jos tuota useammin käytän, niin päänahka alkaa hilseilemään tms  :(

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 09:22
Kirjoittaja Hunajapupu
Vastasin tähän aiemmin että kerran viikossa mutta sittemmin olen alkanut käyttää suunnilleen 2-3 kertaa viikossa. Sen lisäksi tulee muhitettua tavallista hoitoainetta päässä huolellisemmin kuin ennen. Tainnut tulla käytettyä vähän liikaakin hoitiksia ihan viime viikkoina koska hiukset tuntuvat hieman "veltostuneen" oloisilta, pitää varmaan rajoittaa tuohon maksimissaan kolmeen kertaan kun on tullut käytettyä nyt jopa neljä kertaa viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 16:39
Kirjoittaja Lulu
käytän joka pesun yhteydessä nutri-glossia eli lähes joka päivä :) muita tehiksiä (l'anzan dry hair ja reconstructor) käytän aika harvoin, ehkä kerran kahdessa viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 16:48
Kirjoittaja Sheppa
Sheppa kirjoitti: Laitan kaksi kertaa viikossa.
Pesupäivät on ti, to ja su, silloin lämmitetään sauna ja kaikki käy samalla kertaa. Toi rytmi sopii mulle just hyvin. Nyt olen ehkä reilun kuukauden tiistaisin laittanut pesun jälkeen pikahoitista, torstaina sekä sunnuntaina lisäksi tehistä. Oon miettinyt pitäiskö laittaa tiistainakin tehis jotta saisi vähän kulutettua pois mm. Sim Dermasyd Optimumrepair -namiota... En jaksaisi myydä tota pois, ostin pakettina muiden tuotteiden kanssa eikä sille jäänyt paljoa hintaa. Pois en raaski heittää, mut on kasvatettu säästeliääksi :P Kun pääsen Simistä eroon niin voisin kokeilla NG-naamiota.
Nykyisin olen käyttänyt sen 3 kertaa viikossa mitä jo aiemmin suunnittelin. Tukka on kyllä huomattavan sileä ja pehmeä mutta rasvoittuu liian nopeasti ??? En tiedä syytänkö silti tehiksiä... Oon kai hikoillut usein öisin niin saatta johtua siitäkin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 17:07
Kirjoittaja NekoNeko
Käytän joka pesun yhteydessä tehiksen. Tai ainakin haudutan hoitoainetta pitkään, kai sen voi laskea tehohoidoksi? Silloin kun tukasta poistettiin väriä ja se kuivui ja hamppuuntui niin aloitin jatkuvan tehohoidon, j nyt se on jäänyt tavaksi.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:33
Kirjoittaja Piitu
Kerran viikossa käytän. Pesen hiukset noin joka toinen päivä, mutta kerran viikossa on sauna ja aina sillon on aikaa muhitella tehistä :) Voishan sitä kokeilla käyttää useamminkin, mutta viime aikoina tukka on ollu suht hyvässä kunnossa, joten ei varmaan oo kuitenkaan tarvetta lisätä tehohoitoja..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Tammi 2007, 23:48
Kirjoittaja Trillian
Kerran viikossa, noin suunnilleen. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 05 Tammi 2007, 19:53
Kirjoittaja olivia
Pyrin nykyään käyttämään n. parin-kolmenviikon välein kun vaan muistaisi. En kyllä koskaan muhittele vaan se 10 minsaa riittää. Mun tukka ei tykkää jos hoitaa liikaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 20:32
Kirjoittaja Silver
Nyt on tullu viimeisten kolmen kuukauden aikana käytettyä kerran viikossa.Ja tunnista kolmeen tuntiin riippuen miten aikaa on.Ja välillä jos tuo aika venähtää ettei käyttänyt tehistä niin kyllä alkaa tukan käsittely olla melkoista risukasan repimistä.Niin kuivaa on tuo hiuslaatu,ettei mikään riitä.Tehis sentään pitää sitä jonkun aikaa pehmeänä ja helppona käsitellä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Tammi 2007, 21:17
Kirjoittaja Annie
Vastasin kerran viikossa koska useammin en kyllä millään jaksa/viitsi. Ja tukkakin lässähtää muuten kokonaan ::)
Pariin kertaan voisi kyllä yrittää siirtyä. Kerran voisi käyttää kosteuttavaa ja toisen kerran kosteuttavan&rakennepaikkaavan sekoitusta. Hyvä kosteuttava tehis vaan on hakusessa...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 00:02
Kirjoittaja Tristy
Mäkin käytän noin kerran viikossa saunan yhteydessä. Yleensä käytän kosteuttavaa. Rakennepaikkaavan käyttö on vähän jäänyt, koska käytössä ollut K-pak haisee niin kuvottavalle, enkä ole saanut aikaiseksi ostaa mitään muutakaan tilalle. Eipä mulla rekulle kauheasti käyttöä olekaan, mutta kyllä sitä aina välillä voisi käyttää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 15:48
Kirjoittaja Elliotta
Vastasin että pari kertaa viikossa. Toinen on rakennepaikkaavaa ja toinen kosteuttavaa, koska raitani kaipaavat molempia. Muuten käyttäisin vähemmän paikkausta, sillä hiukseni on taipuisa ja polkkamittainen, ja rekkua paremmin tuntuvat toimivan kosteuttavat tuotteet. Ostoslistalta löytyykin kosteuttava tehis.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 18:05
Kirjoittaja Peachtwist
Mun tulee laitettua lähes joka pesukerralla, ja yleensä annan vaikuttaa puolesta tunnista tuntiin. Mun tukkaa ei tunnu tehohoidot lätsäyttävän ja tehiksen kanssa hiuksista tulee huomattavasti pehmeämmät ja kiiltävämmät.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 18:11
Kirjoittaja Anissa
Joka toinen päivä,eli joka pesun yhteydessä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Tammi 2007, 18:54
Kirjoittaja Opossumi
Tähän kuivaan hamppukasaan sais tunkea tehohoitoja vaikka joka päivä. Kerran viikossa tulee ehkä laitettua, en vaan laiskuuttani jaksa muhitella niitä tehiksiä useammin. Joicon Reconstructeria tulee käytettyä ehkä kerran kuussa, eipä oo tuloksia vielä näkynyt näin harvalla käytöllä, pitäs ehkä kokeilla kuuria. NG:ta tungen päähäni aika usein ,mutta ihan pikasesti vaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 08:38
Kirjoittaja Tyrni
Minun täytyy myöntää, etten ole oikein tehohoitoihin perehtynyt tai niitä testaillut.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 12:57
Kirjoittaja Haylie
lähes joka pesukerralla eli noin joka toinen päivä. takana vaalennusta niin tarvitsee paljon hoitoa..tosin yritän kyllä vähentää, koska hiukset tosiaan meinaa vähän lässähtää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Tammi 2007, 13:09
Kirjoittaja Tiukunen
Yritän muistaa kerran viikossa laittaa tehohoidon tukkaan. Tykkään laittaa silloin kun käyn saunassa, on jotenkin kätevää siinä samalla. Joskus tulee laitettua parikin kertaa viikossa.  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Tammi 2007, 22:09
Kirjoittaja LaMaariah
Kerran tai pari viikossa, vähän riippuu. Levitän hiusten pituuksiin ja annan vaikuttaa 15-20 minuuttia ennen kun huuhdon pois.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 13:48
Kirjoittaja nectar
Pari kertaa viikossa, joskus useammin. Saunomisen yhteydessä annan aineiden vaikuttaa pidemmän aikaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 13:57
Kirjoittaja Kronia
Tällä hetkellä joka pesun yhteydessä melkeen. Tukka on ollut huonossa kunnossa eikä vieläkään ole lähelläkään hyvää, mutta ero on kuitenkin valtava! Juuri tämän takia motivaatiota riittää enemmän kuin tarpeeksi :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 14:10
Kirjoittaja MAS
mulla kanssa tällä hetkellä joka pesun yhteydessä, muuten yleensä n. kerran viikossa. Tarpeen mukaan siis.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 14:17
Kirjoittaja viceversa
Vastasin, että pari kertaa viikossa.
Oon vähentänyt pesukertoja kahteen, kolmeen per viikko, mutta ainakin nuo pari kertaa pesen ja tuolloin käytän myös tehistä. En kuitenkaan jaksa pitkiä aikoja istua tehis päässä, joten vaikutusajat jäävät sinne kymmeneen minuuttiin ja alle. Käytän rakennepaikkaajaa (lasketaanko tehikseksi? ei aavistusta :D) ehkä kerran viikossa tai kahdessa, ihan IR:llä ja muilla markettitehiksillä oon pärjännyt, jätettäviin panostan mieluummin jostain syystä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 14:18
Kirjoittaja Jadele
Kerran viikossa laitan saunaan myssyn alle niin ehtii olla pidemmällä vaikutuajalla. Muuten olen niin hätäinen etten jaksa odotella yhtä pitkää aikaa hoidot hiuksissa.
Ostin oikein sellaisen froteisen myssyn saunaan jonka alle on helppo sujauttaa hiukset. Meinaa joka kerta tulla nauru kun katson itseäni peilistä se päässä :D
Suihkussa annan sitten tavallisen hoitoaineen olla vähän pidemmällä vaikutusajalla.
Hiukseni eivät onneksi tarvitsekkaan useampaa tehohoitokertaa tai muuten lässähtävät eikä liian hoitavia aineita.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 14:52
Kirjoittaja Tepsu
Tehohoitoa tulee käytettyä melkein joka pesussa.  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 15:32
Kirjoittaja Iina-
Harvemmin kuin kerran kuussa. En jaksa odotella pitkiä aikoja tehohoito päässä. Ehkä sitten tulee käytettyä enemmän, kun pääsee muuttamaan sellaiseen asuntoon, missä on oma sauna.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2007, 15:46
Kirjoittaja Jadey
Käytän kerran viikossa (joskus parikin), saunaan mennessä yleensä laitan tehohoidon päähän. Mä joudun pesemään tukkani aina aamuisin, ja tuntuu että tuo yksi kerta viikossa tehistä ei ihan riitä. Mulla vaan tahtoo olla nuo aamut muutenkin niin kiireisiä, kun herään vasta sitten kun on aivan pakko niin ei paljon ylimääräisiä minuutteja juuri aamuisin jää. ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Huhti 2007, 21:28
Kirjoittaja LadyRaven
Yleensä kerran viikossa. Väliin kuureina parin viikon ajan joka pesun yhteydessä, eli 2-3 kertaa viikossa. Yleensä menen saunaan siihen keskilauteille istuskelemaan vähäksi aikaa tehis päässä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 16:49
Kirjoittaja Vera
Viime aikoina olen käyttänyt tehistä joka pesun yhteydessä, ja harmittaa etten ole aiemmin tehnyt niin. Tukka tuntuu paljon sileämmältä ja hyväkuntoisemmalta, pelkän hoitoaineen teho ei näköjään tähän pehkoon riitä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 16:56
Kirjoittaja peppi
Kerran viikossa, jos käytän useammin tukasta tulee kamala "lutku" (ei lutka) ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 21:55
Kirjoittaja Trillian
Melkeinpä joka pesussa, paitsi jos on kiire.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:08
Kirjoittaja Allegra
Pari kertaa viikossa koitan tehiksen laittaa ja annan muhia sellasen tunnin verran. Tuotteitakin koitan vaihdella, etten joka kerta käytä samaa ainetta.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:16
Kirjoittaja jeppu
Pari kertaa viikossa, yleensä. Aina ei ehdi muhitella pitkään, mutta viikonloppuisin ainakin koitan repäistä sen ajan jostakin. Siinä on kätevää tehdä muita hommia samassa, niin ihan huomaamatta se aika menee  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:25
Kirjoittaja Satine
Vastasin että kerran viikossa, mutta tosiaan saattaa joskus olla parikin kertaa viikossa. Hiukset kyllä varmaan tykkäisi jos käyttäis vielä useammin, mutta ei yleensä oo aikaa/jaksamista  ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 22:33
Kirjoittaja Sheppa
Vera kirjoitti: Viime aikoina olen käyttänyt tehistä joka pesun yhteydessä, ja harmittaa etten ole aiemmin tehnyt niin. Tukka tuntuu paljon sileämmältä ja hyväkuntoisemmalta, pelkän hoitoaineen teho ei näköjään tähän pehkoon riitä.
Mä teen myös näin eli joka pesun yhteydessä, siitä on tullut mulle jo automaattinen tapa.  En enää edes viitsi pestä tukkaa ilman tehistä, ei vaan pysty :D "Pakko" antaa hoitoaineen vaikuttaa kunnolla. Sunnuntaisin, tiistaisin ja torstaisin muhittelen joko saunassa tai koneella ollessa. Tukka on huomattavasti parempi verrattuna vajaan vuoden takaiseen, tottelee paremmin ja tuntuu aivan ihanalta :) Ei tästä tavasta voi enää luopua. Hyvät tulokset motivoi vaan hoitamaan lisää, ei ole toistaiseksi tullut sellaista tunnetta että enpäs enää jaksa hoitaa kun karvat on muutenkin kuosissaan. Aion kyllä ylläpitää tätä ahkerasti.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Huhti 2007, 23:50
Kirjoittaja Kissatukka
Käytän noin kerran viikossa - käytännössä siis noin joka toisen pesun yhteydessä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 00:42
Kirjoittaja marketta
Muhittelen tehiksiä joka pesun yhteydessä, ehkä pari kertaa kuussa saattaa jäädä väliin jos on kiire tai en ole kotona = en kehtaa ;D
Hiukset tuntuvat liian kuivilta pesun jälkeen jos en näin tee.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 09 Huhti 2007, 10:10
Kirjoittaja tnn
Käytän tehistä yleensä ainakin pari kertaa viikossa, mutta nyt se on jäänyt aivan liian vähille.. Varsinkin kun räjäytin juuri mustan pehkoni siirtyäkseni punaiseen, pakko alkaa vähän kunnostautumaan..:-X

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Huhti 2007, 20:05
Kirjoittaja marrriik
Mulla on tullu kohta vuoden verran käyteltyä tehiksiä joka pesun yhteydessä noin 20minuutin ajan. Tulosta on kyllä tullut, mutta vielä on toki matkaa. Uutta kasvavaa hiusta en toki enää pahoinpitele samalla tavalla kuin ennen, tietämöttämänä hölmönä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Huhti 2007, 09:24
Kirjoittaja Tuu
Vastasin, että kerran viikossa.
Käyttäisin enemmänkin, mutta kun käyn usein kuntosalilla reenien jälkeen suihkussa, jossa ei yleensä viitsi alkaa mtään tehohoitoja käytteleen, sillä annan sen vaikuttaa noin tunnin aina kotosalla :).

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 15 Huhti 2007, 22:42
Kirjoittaja Säde
Vastasin joka pesun yhteydessä, mikä minulla tarkoittaa paria kertaa viikossa. Minulla on alkanut hieman hoitoaineen ja tehohoidon raja hämärtyä, koska käytän kaikkia hoitoaineitani milloin milläkin vaikutusajalla ja sekoiteltuna toisiinsa. Yleensä kuitenkin tulee joka pesussa laitettua myös ainetta, jossa ihan lukee tehohoito  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Touko 2007, 23:19
Kirjoittaja Tiitunen
Lähes joka pesun yhteydessä käytän.  :) Varaan mielellään hiustenpesuun sen verran aikaa , että ehdin hoitaa kunnolla. Ainakin nyt, kun olen uus(hius)herätyksen saanut, jaksan hoitaa. Ajattelen, että teen parhaani tämän kuontalon hyväksi, jotta saisin sen mahdollisimman hyvään kuntoon ja vähitellen ehkä pidemmäksikin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Elo 2007, 20:27
Kirjoittaja Eudokia
Käytän tehohoitoja noin kerran kuussa tai harvemmin. Voisi kokeilla käyttää useamminkin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Elo 2007, 20:28
Kirjoittaja Magia
Yleensä joka pesussa käytän. Kaksi tai kolme kertaa viikossa pesen hiukset.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Elo 2007, 20:51
Kirjoittaja Satine
Höh, vaihtoehtoa ei saa vaihdettua. Kerran viikossa on vaihtunut mulla Joka pesun yhteydessä/Pari kertaa viikossa - vaihtoehtoon.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Elo 2007, 20:56
Kirjoittaja si3nna
Munkin täytyy rapotoida karmea muutos tehohoidon käyttötiheydessä: olen vastannut tuohon aikoinaan pari kertaa viikossa, mutta nyt olen koko kesän aikana käyttänyt tehistä noin kaksi kertaa. :-[ Tämä laiminlyönti ihan siitä johtuen että Joicon rekkuni loppui enkä ole saanut uutta hankittua tilalle, en viitsi hankkia mitään ei-niin-kummoista tuotetta. Tätyy kyllä pian päivittää hiustuotevarastoja, sitten varmaan palaan tuohon 2 krt/viikko tahtiin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Elo 2007, 08:00
Kirjoittaja -Iina
Yleensä käytän joka pesussa, kun tuntuu muuten ettei nää hiukset pysy mitenkään hyvännäköisinä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Elo 2007, 16:20
Kirjoittaja Manna
Manna kirjoitti: Vastasin pari kertaa kuukaudessa. Pitäisi kyllä käyttää kerran viikossa, varsinkin kun aloitan taas elokuussa uimisen.
Tilanne on muuttunut - vastaisin pari kertaa viikossa, mutta tässä ei voi vaihtaa antamaansa vastausta  ???


Editoin galluppia, vastaustaan voi nyt muuttaa.  :)  -Hunis

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Elo 2007, 16:54
Kirjoittaja Jenni.
Parisen kertaa kuukaudessa tulee käytettyä, mutta pitäisi ehdottomasti käyttää useammin. Jäänyt vähän tämä hiustenhoito vähemmälle... ::)

Edit. Nykyään käytän mahdollisesti joka pesussa, pesen tukkani siis joka toinen päivä. Mutta aina ei vaan jaksa, joten vastasin että muutaman kerran viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Elo 2007, 13:05
Kirjoittaja RockQueen
Mulla on kanssa harventunut tosi paljon eikä tukka tykkää :-X Kun ennen muhittelin kerran viikossa niin nykyään ehkä kerran kuussa ehtii... Oivoi. Eilen kuitenkin taas pääsi pitämään pidemmällä vaikutusajalla ja tuntuu et ihankun hiukset maiskuttelis että "namnam, kerrankin sai tarpeeksi syödäkseen" ;D Kaikkea mäkin höpisen... ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Elo 2007, 21:52
Kirjoittaja Minla
Oon ottanut tavaksi muhittaa kyllä ihan joka pesun yhteydessä mielellään sen tunnin verran, tai enemmän. Joskus harvoin "kiireessä" lyhenee puoleen tuntiin, mutta yritän korvata sitten seuraavalla kerralla.  :P Ennen en käyttänyt tehiksiä koskaan ja ne huonot pikahoitiksetkin vaikutti korkeintaan sen minuutin, kyllä huomaa eron nykyisen ja entisen karvaston välillä.  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Elo 2007, 22:01
Kirjoittaja Heleena
Äänestin tulosta kerran viikossa. Käytän tehistä yleensä saunassa käynnin yhteydessä, että saan hyvin muhitettua hiuksistoa saunan lämmössä. Ja silloin jaksan istua kauemmin tehohoitosekoitukset päässä. Normaalisti annan tehohoidon olla ehkä noin vartin verran, mutta voisin ehkä yrittää pidentää vielä tuota vaikutusaikaa. Normaalin suihkussa käynnin yhteydessä tehohoitomuhitteluun en pysty. En vain voisi kuvitella välillä kuivaavani itseni ja palaavani sitten takaisin suihkuun huuhtelemaan hoitoa tai huuhtelevani hiuksiani lavuaarissa. Voi olla, että teen tässä kärpäsestä härkäsen, mutta kuulostaa mielestäni todella monimutkaiselta.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 26 Elo 2007, 23:26
Kirjoittaja J. Doe
Muhittelen jokaisen pesun yhteydessä vähintään tunnin. Tästä on tullut jo niin tapa, etten enää osaa kuvitellakaan, että pesisin hiukset ja sen jälkeen pitäisin hoitoaineet päässä ehkä 5 minuutin verran, kuten tapani oli aikana ennen valaistumista eli Juurikasvua.

Onhan muhittaminen jossain määrin monimutkaista ja rasittavaakin, mutta myös hyvin palkitsevaa. Itse pesen hiukseni aina viikolla iltaisin. Usein käyn töistä tultuani pesemässä hiukset ja muhittelen sitten suihkumyssyn + pipon alla sen tunnin verran vähintään. Siinä ajassa ehtii hyvin syömään, ottamaan päikkärit ja katsastamaan Juurikasvun kuulumiset. Sitten menen vasta varsinaisesti suihkuun, jossa päässä saa vaikuttaa pikahoitoaine. Loppuillan hiukset saavat kuivua itsekseen, mikäli ei ole kiire mennä minnekään.

Viikonloppuisin saatan pestä hiukset jo iltapäivällä ja sitten muhittelen tunteja, pisin aika taitaa olla 3 tunnin paikkeilla. Ellei kotoa tarvitse poistua minnekään, menee se aika kevyesti pipopäisenä hengaillessa.
RockQueen kirjoitti: Eilen kuitenkin taas pääsi pitämään pidemmällä vaikutusajalla ja tuntuu et ihankun hiukset maiskuttelis että "namnam, kerrankin sai tarpeeksi syödäkseen" ;D
Tämä on aivan ihanasti sanottu – kaiken muhittelun vaivan korvaa kyllä hiusten tyytyväisyys! :D Oikeasti voi kuvitella, miten tukka maiskuttaa hoitoainetta sisuksiinsa ja palkitsee kaiken vaivannäön hyvinvoinnillaan.

Pesen hiukseni kolmisen kertaa viikossa. Muhittelut olen aloittanut vuodenvaihteessa ja eron entiseen kyllä huomaa!

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 27 Elo 2007, 11:05
Kirjoittaja Klaara
Mie käytän tehohoitoa pari kertaa viikossa. Tykkään muhitella tehiksiä saunan lämmössä, tuntuu ettei yhtä hyvään lopputulokseen edes pääse pelkän suihkumyssyn ja pipon alla hauduttelemalla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Elo 2007, 09:16
Kirjoittaja Chronos
Noh,nyt värjäysinnossani käytän lähes joka pesussa...Tosin kuureittain,kun tukka alkaa tuntua hyvältä,niin vaihdan kevyempään.En kyllä pesekään hiuksiani ihan joka päivä,pari kolme kertaa viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Elo 2007, 10:23
Kirjoittaja Ilyasviel
Silloin tällöin, pari krt/vko. Pesen hiukset vain 2-3 kertaa viikossa, joskus ei tarvi edes laittaa hoitoainetta kun tuntuu tukka niin hyvältä (jätettäviä kyllä laitan tällöinkin). Tajusin että mulla on vain YKSI normaali perushoitoaine, kaikki muut tehiksiä  :P

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Loka 2007, 20:21
Kirjoittaja Helen
Yleensä tulee laitettua kahdesti viikossa, lomilla yleensä useamminkin, ja aina vähintään tunnin verran muhittelen ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Loka 2007, 20:39
Kirjoittaja MissWorld
Nykyään tullut aika laiskasti laitettua, enintään pari kertaa kuussa.

edit. Joka viikko tulee nyt käytettyä. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 14 Loka 2007, 12:30
Kirjoittaja meriucha
No, nyt ei ole hetkeen tullut laitettua, mutta nyt kun muutimma rivitaloon jossa on oma sauna niin tulee varmaan sitten kerran viikossa ellei jopa joka saunakerralla laitettua jotain mönjää päähän.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 14 Loka 2007, 13:17
Kirjoittaja Radish
Kerran viikossa ja aina lauantaisin (mitenniin kaavoihin kangistunut..  ::)).

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 15 Loka 2007, 15:55
Kirjoittaja chiliad
Käytin ennen joka pesun yhteydes, mut hiukset lässähti aivan täysin eikä enää saanu laitettuakaan oikeen mitenkään, mutta nyt sit menee paremmin, ku käytän suunnillee kerran viikos :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 15 Loka 2007, 17:21
Kirjoittaja wendy
Pesen hiukset lähes päivittäin, ja suurinpiirtein 3krt viikossa käytän tehistä...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Loka 2007, 16:02
Kirjoittaja lee_
Laitan tehohoidon aina shampoopesun jälkeen ja pesen tukan shampoolla kerran tai pari viikossa.

Voisi antaa tehohoidon olla vähän pitempäänkin, minä olen antanut vaikuttaa vain jonkun 5-15 minuuttia ja huuli pyöreänä olen lukenut tuntien vaikutusajoista täältä :) pitääpä itsekin testata kun on joskus aikaa, samasta aineesta ja määrästä saisi samalla vaivalla enemmän hyötyä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 20:36
Kirjoittaja nancy
Pyrin käyttämään ainakin kerran viikossa ja silloin pidänkin sitten kunnon muhittelusessiot eli tunnin tai parin vaikutusajoilla. Hiukset pesen n. joka toinen päivä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 19 Joulu 2007, 20:41
Kirjoittaja Josi
Vastasin pari kertaa viikossa, mutta kyllä tuokin vähän aina vaihtelee. Joskus saatan laittaa vain kerran viikossa ja joskus tuo unohtuu kokonaan. Riippuu miltä hiusten kunto tuntuu ja onko esimerkiksi tulossa vaalennuksia tai muuta rasittavaa. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 22 Tammi 2008, 04:39
Kirjoittaja Mindy
Kerran viikossa muhitutan oikei kunnolla hiukset. Ja hoitomuoto vaihtelee runsaasti. ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 15:36
Kirjoittaja Memmuuh
Pesen hiukset kolme kertaa viikossa, ja pyrin muhittelemaan päässäni jotain AINAKIN kerran viikossa. Yleensä tulee käytettyä tehohoitoa parisen kertaa viikossa. Joskus myöskin joka pesussa, mutta tosiaan vähintäänkin sen kerran viikossa. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 17:33
Kirjoittaja Iia
Tänne liittymisen jälkeen yleensä kerran viikossa.  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 28 Tammi 2008, 22:36
Kirjoittaja kaarina
Aina kun ehdin/jaksan... Käytännössä varmaan kerran viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 15:30
Kirjoittaja Ursula
Noin kerran viikossa. Ihan joka kerta en viitsi käyttää, mutta aina saunomisen yhteydessä yritän pitää vähän pidemmän hoitosession hoitavammilla aineilla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 15:49
Kirjoittaja Laurie
Yritän lähes joka kerta, kun pesen hiukseni (n. kolmesti viikossa) ja yleensä kerkeänkin. Käyn suihkussa yleensä iltaisin ja on helppo jättää tehohoidot pidemmäksikin aikaa hiuksiin, kun voi käydä vain huuhtelemassa ammeen päällä. Nyt on jäänyt vaan vähän vähemmälle, kun mulla ei kunnon kosteuttavaa tehohoitoa löydy..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 16:11
Kirjoittaja NarnianQueen
Olen huomannut omien hiusteni parhaiten pysyvän raikkaina ja ilmavina kevyillä tuotteilla. Tehohoitojen runsas käyttö raskauttaa väistämättä jonkin verran ja saa hiukset näyttämään likaisilta nopeammin, mistä taas on seurauksena vilkkaampi pesutahti. Se taas ei ole hiuksille pidemmän päälle hyvä, joten tyydyn mieluummin kevyisiin tuotteisiin jatkuvassa käytössä ja rajoitan tehomuhittelut pariin kertaan kuussa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 23:50
Kirjoittaja Minsku
Minä käytän tehiksiä joka pesussa, mutta pitkiä muhitteluja teen ehkäpä kerran viikkoon.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 29 Tammi 2008, 23:53
Kirjoittaja Chaos
Vaihdoin ääneni ja laitoin "Joka pesun yhteydessä." Tällä hetkellä mulla on kaikki semmoisia hoitoaineita, joita voi pitää samalla tehohoitona. Mutta pidempään muhittelen pari kertaa viikossa. Luulis ainakin, että hiukset saa kunnolla hoitoa ja sitä ne tartteekin tällä hetkellä :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 00:57
Kirjoittaja RockQueen
Pesen hiukset joka 2. tai joka 3.päivä, joten viikossa on se pari pesua.. Hiukset tuntuu lähmäisiltä jos kovin toistuvasti muhittelee. Aiemmin se oli lähinnä mahdollisuuksista kiinni mut kyllä tää pari kertaa kuukaudessa on aika hyvä tahti tälle päälle. Eli jotain 2-3 kertaa/kk. Tehohoitamiseksi en laske mitään parin minuutin vaikutusajalla pidettyjä NG-naamio- tai OTT Instant Feedback-hoiteluita..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 30 Tammi 2008, 10:10
Kirjoittaja Lucine
Parisen kertaa viikossa pyrin käyttämään tehistä, hiukset on selkeesti paremmassa kunnossa nyt K-Pakin Rekun myötä ja toivon mukaan kohta tuleva O&H vielä parantaa.  :) Mulla on sikäli helppo kun ei ole tällä hetkellä töitä niin voi muhitella periaatteessa koska vaan mutta sitten kun töihin meen jossain vaiheessa niin voi olla että jää vähemmälle.  :( Aion kyllä yrittää silti ehtiä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 21:06
Kirjoittaja Eudokia
Käytän tehohoitoa joka pesussa sotkettuna pikahoitoaineeseen, tällainen taktiikka nujertaa takut paremmin kuin pelkkä pikahoitoaine. Tai siltä minusta ainakin tuntuu... Kerran viikossa siis pesen hiukset.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Helmi 2008, 21:20
Kirjoittaja Sanguine
Pesen hiuksiani nykyään hiukan harvemmin kuin ennen, joten kyllä sitä tehohoitoa tulee käytettyä ihan joka pesukerralla. Ainoa mikä vaihtelee, on vaikutusaika. Näitä oikein tehomuhituksia (pipo päässä neljä tuntia) ei jaksa tehdä  joka pesukerralla, joten usein tehis vaikuttaa sen puolisen tuntia. Jätettävän jälkeen tulos on usein sen verran silkoisempi, että se kyllä inspiroi tehisten käyttämiseen jatkossakin.  :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Helmi 2008, 15:43
Kirjoittaja kiwi
Te jotka käytätte tehistä joka pesussa, niin mitä tehistä käytätte pesuissa? Kuinka kauan muhitatte silloin?


Itse käytän tällä hetkellä tehistä pari kertaa kuukaudessa, koska ei ole aikaa.  :-\
Kerran viikossa haluaisin käyttää..  ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 27 Helmi 2008, 11:13
Kirjoittaja Minsku
^Käytän mitä milloinkin, esim. Nutriglossia, LV tehistä, O&Hta, joicon rekkua, XZ kosteuttavaa tehistä yms. En ehdi/jaksa joka kerta muhitella sen kummemmin, mutta pidän hoitsikkaa aina päässä sen kymppiminsaa vähintään. Muhitteluja teen sitten pari kertaa kuussa, ihan joka viikko en muhittele.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 27 Helmi 2008, 11:34
Kirjoittaja Copper
En jaksa käyttää tehohoitoa kuin kerran viikossa ja kun käytän sitä, vaikutusaika on maksimissaan 5-10 minuuttia. Hiukset kyllä tuntuvat tehohoitoaineen jäljiltä ihanilta, joten voisin siirtyä pariin kertaankin viikossa. Oon vaan vähän laiska ja inhoan suihkussa käyntiä kahteen kertaan (pakko mennä kokonaan suihkuun, jotta saa hiukset huuhdeltua). ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 18:33
Kirjoittaja dinaella
Käytän tehohoitoa noin kaksi-kolme kertaa viikossa. Eli jokaisen pesun yhteydessä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 19:05
Kirjoittaja Auringonkukka
Käytän tehistä suunnilleen pari kertaa viikossa. Saatan laittaa muutenkin pesun yhteydessä tehistä mutta lyhyemmällä vaikutusajalla.. yleensä kerran viikossa on tehomuhittelupäivä (kuten tänään) ja sit on sellaisia n. 15-30min minimuhituksia.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Maalis 2008, 19:19
Kirjoittaja Melya
Yleensä pari kertaa viikossa yritän ehtiä tehistä pitää, mutta jää yleensä sellasiksi vartin pätkiksi, kun ei aika riitä. Pitäisi useemmin pitää pidempään, kun se ero on kuitenkin aika iso.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 01:22
Kirjoittaja Hallonnikas
Vastasin kerran kuussa koska sen useammin en kyllä muista tai kerkeä käyttää.. Yleensä tuo kerta onkin sitten hieman pitempi muhitteluoperaatio pipoineen kaikkineen. Mun tukka ei ole pahassa kunnossa, enkä koe että olisi tarvetta kauhean usein tehistä käyttää. Shampoolla, hoitiksella ja jätettävällä mennään yleensä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Maalis 2008, 14:54
Kirjoittaja ZombieQueen
Mä käytän kerran pari viikossa, kerran pidemmällä muhittelulla (parisen tuntia) ja mahdollisesti toinen kerta lyhyemmällä muhittelulla (5-15 minuuttia).

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Maalis 2008, 17:56
Kirjoittaja Misku
Joka pesussa. Mä en vois kuvitellakaan, että lähtisin kouluun ilman NG-muhitusta. >_< Ainakaan nyt, kun hukkasin ainoan kivan piponi ja H&M:llä on jo kesävaatteet hyllyillä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 31 Maalis 2008, 01:42
Kirjoittaja witura
Kerta pari viikossa riittää tälle päälle. Joskus silti on niitäkin aikoja, kun tekisi mieli laittaa joka päivä muhimaan tehis&nbsp; :D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 18:10
Kirjoittaja Kotikisu
Kerran viikossa tulee käytettyä, välillä parikin kertaa. Jos käytän useammin, niin hiuksista tulee liian raskaat ja painuvat päätä myöten.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 05 Huhti 2008, 22:43
Kirjoittaja tiita
Vastasin pari kertaa viikossa, mutta yleensä vähän sen mukaan, miten jaksaa. Jos on tullu hamstrattua uusia tuotteita, totta kai niitä pitää testiä ja tulee laitettua useamminkin tehohoidot muhimaan ja sit on aikoja ettei koske purkkeihin ollenka. Riippuen mielentilasta :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 19:22
Kirjoittaja Nihnaana
Vastasin kerran viikossa, mutta se vaihtelee aina sen mukaan miten kauan ehdin lotrata suihkussa. Jos mies on kotona lasten kanssa niin laitan kaikki ihanat hoidot muuten mutta jos pitää pikaseen kipaista suihkussa kun lapset odottaa niin jää hoitelematta&nbsp; :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 20:24
Kirjoittaja Retro
Jos olen oikein ahkera, niin kerran viikossa saunan yhteydessä, vastasin kuitenkin pari kertaa kuussa, koska usein sattuu sellaisia aikoja, jolloin en ole niin ahkera...&nbsp; ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 08 Heinä 2008, 23:25
Kirjoittaja Allie
Noin kerran kuussa ja silloinkin laitan vain latvoihin koska muuten tekee hiukset liian raskaiksi ja päätä nuoleviksi.
Nyt on tosin joutunut tekemään sen vähän joka pesussa kun hoitoaine uhkaa loppua enkä millään
kauppareissulla muista sitä ostaa...täytyy kirjottaa se nyt listaan ennen kuin taas unohdan.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 13:48
Kirjoittaja Lauretta
Tuolla ei ollut vastausta "en ikinä". Minä en nimittäin käytä ikinä tehohoitoja, koska en niitä tarvitse. Minun hiukset olisivat vielä liukkaammat, joten no no. :D Jos joku epäilee hiusteni kuntoa, niin mulla on kyllä niistä kuva Hiuslaatu-ketjussa. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 14:47
Kirjoittaja Elanor
Ennen käytin viikoittain, mutta nyt kun teen lähinnä CO-pesuja ja käytän paljon öljyjä, niin en usko että tehiksestä olisi erityistä lisätehoa. Vastasin siis kerran kuussa, eli silloin kun pääsen saunomaan :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Heinä 2008, 14:54
Kirjoittaja Charleen
riippuu miten ahkerasti rasitan hiuksiani&nbsp; ;D
kesän aurinkolomalla käytin XZ-tehistä normaalina hoitoaineena joka päivä, nyt kotimaassa kerran pari viikossa.
niinä viikkoina kun föönailen/suoristelen tukkaa päivittäin, käytän tehistäkin useammin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 13:14
Kirjoittaja Mir
Joskus harvemmin joskus useammin. Kunnon öljymuhittelut tekevät tukalle kyllä terää.&nbsp; :) Ja päänahkakin tykkää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Heinä 2008, 14:34
Kirjoittaja Mellie
Yritän ajoittaa pesuni niin että muhittelen joka kerta kun pesen hiukseni (eli n. 2 kertaa viikossa). Eihän sitä aina ehdi, mutta aika useasti kuitenkin! ;D Muhittelen sitten n. 30min-2h..

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Heinä 2008, 14:25
Kirjoittaja Cadsuane
Pyrin siihen että ainakin kaksi kertaa viikossa muhittelisin kunnolla, mutta joskus ei yksinkertaisesti jaksa, joten muhittelut typistyvät n. 10 min pituisiksi (kaverit on eri mieltä, mutta minusta se on lyhyt aika&nbsp; ;)), nytten on tullut tälläinen tehis-buumi ja olen laittanut sitä joka pesun yhteydessä, ja joskus menee montakin viikkoa ilman tehistä&nbsp; :-X .

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Syys 2008, 21:11
Kirjoittaja Cabello
Valitsin harvemmin kuin kerran kuukaudessa, sillä en käytä tehohoitoja ikinä. :) Hiukseni eivät ihan oikeasti tarvitse niitä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Syys 2008, 22:52
Kirjoittaja Virus
;D Ei ollut vaihtoehtoa "Mitä ovat tehohoidot?" En siis ainakaan tiedä käyttäväni moisia.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 25 Syys 2008, 22:57
Kirjoittaja Jouana
Hmm...mulla on noita tehiksiä kertynyt muutama kappale, mutta vasta Nivean Intense repair aiheutti mulle sävärit käyttää niitä säännöllisemmin. Vastasin "kerran viikossa", mutta siis vasta 2vkoa takana&nbsp; ;D Tästä se lähtee...siis läksi jo!

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 01 Loka 2008, 20:17
Kirjoittaja mariea
Kerran-pari kuukaudessa, kun en koe tarvitseni useammin. NG ollut oikein hyvä, ja hinta-laatusuhde huipussaan.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Loka 2008, 01:18
Kirjoittaja marrriik
No nyt olen käyttänyt aika usein, melkeimpä joka pesussa. Hiusten kova kuntoutus menossa. Myöhemmin varmaankin alan käyttää pari kertaa viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Loka 2008, 10:49
Kirjoittaja Dinky-di
Suunnilleen kerran viikossa. Pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa ja olen huomannut tämän tahdin olevan suht sopiva. Yleensä muhittelen tehiksiä tunnin, joskus parikin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Loka 2008, 12:35
Kirjoittaja irso
Kerran-pari viiikossa. Lähinnä kerta viikkoon plus värjäyksen aikana pituuksiin (parin kolmen viikon välein) värinä henna.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Loka 2008, 18:01
Kirjoittaja calypso
Vaidoin ääneni Joka pesun yhteydestä -> Kertaan viikossa. Totuus on jotain 1-2 kertaa viikossa, riippuu mitä olen hiuksille tehnyt (eli kuinka paljon olen hiuksia esim. föönaamalla rasittanut) ja kuinka paljon on aikaa niitä hoitaa. :) Nykyisin kun käytän enemmän muotoilutuotteita pitää tukkaa myös pestä useammin, enkä sen vuoksi viitsi joka pesussa muhitella kuten ennen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Loka 2008, 17:21
Kirjoittaja Aleese
Käytän tehiksiä suunnilleen kerran viikossa. Useammin en ainakaan käytä, joskus saattaa jäädä yksi viikko välistäkin, etten jaksa alkaa läträilemään tehiksillä. Voisi kyllä taas vähän aktivoitua tuolla saralla...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Maalis 2010, 18:11
Kirjoittaja EllaBella
Vastasin joka pesun yhteydessä. Pesen hiukset joka toinen tai kolmas päivä. Olen huomannut että tämä tehismuhittelu on kuntouttanut hiuksiani koko ajan parempaan kuntoon. Ehkä tästäkin kuontalosta saa kauniin joku päivä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Maalis 2010, 18:30
Kirjoittaja Hilippa
Tehohoidoilla tulee hellittyä hiuksia pari, kolme kertaa viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 06 Maalis 2010, 20:22
Kirjoittaja -Mansikka_
Vastasin joka pesulla.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 08:48
Kirjoittaja Vince
Vastasin pari kertaa viikossa. Yleensä vähintään kerran pidemmällä muhittelulla (1-1,5h), muuten sitten vähän lyhyemmällä (n. 15-30min). Käytän tehiksiä myös pikahoitiksenakin, silloinkin tosin päässä vähintään 5min. Viimeaikoina muhittelut on vähän jääneet, mutta nyt on taas hoitoaine- ja tehisvarastot kunnossa niin voin ryhdistäytyä tässäkin asiassa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 09:17
Kirjoittaja Sinimusta
Laitoin, että pari kertaa kuukaudessa. Se on ehkä lähinnä totuutta.

Joskus saatan kerran viikossa tai jopa kaksi kertaa viikossa käyttää tehohoitoa, mutta sitten taas unohtuu ja en kuukauteen muista käyttää&nbsp; ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 12:33
Kirjoittaja Hermione
Vaihdoin ääneni "joka pesun yhteydessä":stä "harvemmin kuin kerran kuukaudessa":iin.

Edellinen ääni oli annettu pitkätukka-aikoina, ja nykyään hiukset ei oikein tykkää muhittelusta (tai siis itse en tykkää tukasta muhittelun jälkeen). Hiuksista tulee hallitsemattomat, päätä myöten menevät etc. Yritän pitää hiuksista huolta lähinnä hyvien jätettävien avulla ja hellävaraisella käsittelyllä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 13:25
Kirjoittaja keksi
Kerran viikossa, yleensä viikonloppuisin (enemmän aikaa muhitella). :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 13:49
Kirjoittaja nelma
Mä en oikeestaan tee hirveesti mitään muhitussekoituksia tms, mutta Tigi OH+jotain toista hoitista tulee muhiteltua tunnista ylöspäin about kerran viikossa. "Kunnolla" muhittelen jotain vahvempaa/tehokkaampaa hoitista vaan syväputsauksen jälkeen (n. kerran kuussa)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Maalis 2010, 19:31
Kirjoittaja Misato
Hiukset ovat niin huonossa kunnossa, että pyrin käyttämään joka pesun yhteydessä, eli noin parin päivän välein.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Loka 2010, 20:42
Kirjoittaja Arnella
Vastasin kerran viikossa. Yleensä viikonloppuisin vietän muhittelusessiota ja siivoan samalla. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Loka 2010, 20:46
Kirjoittaja kleio
Joka pesun yhteydessä. Muhittelen joka toinen tai kolmas aamu vähintään puoli tuntia, joskus tunninkin. Se onnistuu helposti, koska tykkään herätä aikaisin: ekaks suihkuun ja hiustenpesu, sitten hoitoaineet muhimaan tunniksi, samalla juodaan kahvit ja luetaan hesari, sitten voikin käydä huuhtelemassa pois. Hiukseni kuivuvat alle tunnissa, joten pääsen siitä aika nopsaan sitten lähtemään, jos tarvis.

Oma "salainen" sekoitukseni: O&H:ta, Mill Creekin rakennepaikkaavaa ja tilkkanen glyseriiniä. Hiukset kiittää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Loka 2010, 21:02
Kirjoittaja tuutikuu
Käyttäisin joka pesussa (pesen lähes päivittäin), mutta koska käyn suihkussa pääasiassa aamuisin ja olen huonoin aamuherääjä ikinä, jäävät muhittelut lähinnä iltavuoroihin ja viikonloppuihin. Vastasin pari kertaa viikossa, totuus on varmaan joka toinen pesukerta (3krt vko).

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Loka 2010, 22:44
Kirjoittaja bree hodge
kerran kuussa. (Tai tarpeen mukaan) Jos liikaa käyttää hiukset menee liian liukkaiks ja tukassa ei pysy mikään vekotin :3

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 11 Loka 2010, 23:36
Kirjoittaja hilpsu
Käyn uimassa pari kertaa viikossa ja uintipäivinä tulee tehisteltyä. Asun ihan uimahallin vieressä, joten tungen märät hiukset kotimatkan ajaksi pipon alle ja kotona heitän hoidot ja muhittelumyssyn päähän. Yleensä herään erikseen aamu-uinnille (puolet halvempaa ennen aamukahdeksaa), sillä koulu alkaa vasta illalla. Uinnin jälkeen jatkan unia vielä tyytyväisenä muutaman tunnin myssy päässä.&nbsp;

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Loka 2010, 07:40
Kirjoittaja scarface
Tukkani on hyvässä kondiksessa, joten olen vähentänyt tehiksen muhittelua viikoittaisesta kahteen kertaan kuussa :) Vähennykseen vaikutti kyllä sekin, että tukka on 20 cm lyhyempi kuin puoltoista kk sitten ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Loka 2010, 10:53
Kirjoittaja Frida
Pesen hiukset joka toinen päivä ja silloin tulee pidettyä hoitoainetta 15-30 min päässä. Viikonloppuisin muhittelen sitten aina saunan aikana noin tunnin. En luokittele hoitoaineita tehohoitoihin ja perushoitiksiin. Käytän sellaisia, jotka omassa päässä toimivat parhaiten.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Loka 2010, 11:38
Kirjoittaja zzww
¨Viikonloppuna yleensä tulee tehtyä kunnon teho hoito, mutta yritän pestä hiukset vähintään joka toinen päivä. Joskus jopa joka päivä ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Loka 2010, 15:43
Kirjoittaja imaria
Mulla vaihtelee myös. Pyrin muhitteluun vähintään kerran viikossa, mutta tavoitteena on pari kertaa viikossa. Viikonloppuisin muhittelen helposti peräkkäisinä päivinä, kun saunotellaan aika usein sekä perjantaina että lauantaina. :) Välillä, kun tukka on hyvässä kuosissa, niin muhittelut saattavat pariksikin viikoksi jäädä, mutta ei missään nimessä kauemmaksi aikaa. :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Loka 2010, 17:20
Kirjoittaja nelma
Kerran viikossa. Yleensä mulla on aina kiire ja liian vähän aikaa hiustenpesulle, mutta kerran viikossa "pyhitän" illan väh. tunnin muhitukselle.&nbsp; ;D Muulloin se onkin sitten pikapesu/CO. Kyllä hiukseni kunnon hoidon kerran viikossa ansaitsevat. (tai vaativat, jos haluan pitää ne siistin näköisinä)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Loka 2010, 19:24
Kirjoittaja Elluli
Nykyisin kerran viikossa saunan yhteydessä muhittelen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Maalis 2011, 09:51
Kirjoittaja cenadra
Nykyisin käytän joka pesun yhteydessä. Yritän kovasti saada hiuksiani hyvään kuntoon, niin pidän nyt tämmöisen muhittelukuurin. &nbsp;:)

Edit. Hiukset paremmassa kunnossa, enää kerran viikossa tehohoitoa! ;)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Maalis 2011, 09:54
Kirjoittaja Cecilia
Valitettavan harvoin, ehkä 2-3 viikon välein. Pitäisi toki useammin, mutta jotenkin en koskaan muista/jaksa. Ja yksin asuessa on vielä se hyvä puoli, ettei kukaan ole näkemässä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Maalis 2011, 13:13
Kirjoittaja Sassy
En omista yhtään tehohoitoa tällä hetkellä, masentavaa&nbsp; :-[ ;D Sen sijaan siis muhittelen paksuilla hoitoaineilla, joten eroa ei oikeastaan ole, mutta olisi kiva omistaa ihan purkki jossa lukee "tehohoito". Tuntuisi enemmän luxukselle, heh.

Kerran viikossa muhittelen, sillä pesen hiuksenikin n. 4-5 päivän välein. Yleensä shampoo pesun yhteydessä sitten tulee muhiteltua. Viime aikoina (lue: viimeiset puolivuotta) muhittelu on tosin aiheuttanut lähinnä lähmäiset hiukset, joten en ole niinkään varma enää hyödystä. Ehkä käyttämäni Aubrey Organicsin&nbsp; honeysuckle rose on liian hoitavaa. Tukka kaipaisi ehkä enemmän kosteutusta. Rakennepaikkaavaakaan tukka ei ole nähnyt lähes vuoteen. Voisi kokeilla että korputtavatko ne yhä. Tiivistettynä siis muhittelen vaikka hiukset jäävät kivemmiksi jos en muhittele. Lopputulos perus pesun tai CO:n jälkeen on todella pehemeä ja kiiltävä, toisin kuin muhituksissa. En kuitenkaan halua jättää tukkaa ihan ilman tehohoitoakaan, sillä uskon sen näkyvän pidemmällä ajalla hiusten kunnossa. Onneksi kaikki tuotteet alkavat olla jälleen loppu, niin saa kokeilla uusia tuotteita&nbsp; :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 13 Maalis 2011, 13:31
Kirjoittaja Linnee-
Pari kertaa viikossa, eli oikeastaan aina kun pesen hiukset. Minulla on tapana muhitella todella kauan, jopa 3-4 tuntia. Se tosin johtuu vaan laiskuudestani kun en jaksa mennä pesemään mömmöjä pois&nbsp; ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 21 Maalis 2011, 10:51
Kirjoittaja kivi
Käytän noin kerran viikossa. Useamminkin voisi, mutta en viitsi. Olen laiska.&nbsp; :D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 10 Huhti 2011, 22:56
Kirjoittaja Hyx
Itseasiassa tässä "elämänvaiheessa" pyrin muhittelemaan joka pesulla, koska olen rääkännyt tätä niin kovasti ettei latvoille voi tehdä enää mitään käsittelyjä. Aina ei kuitenkaan ehdi, siksi vastasin että kerran viikossa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 17 Huhti 2011, 11:12
Kirjoittaja tnn
Ennen kuin blondasin tukan, en käyttänyt tehohoitoa vuosiin. Kunhan jotain hoitsikkaa kiskaisi tukkaan pariksi minuutiksi, niin hyvä tuli. Nyt blondausoperaation jälkeen on ollut pakko käyttää tehistä 30-90 min joka pesussa, muuten tukka tuntuu ihan hampulta. Kaiken lisäksi yleensä pikahoitiksena pyöräytän tukkaan jotain silarista, tuntuupahan ainakin sileämmältä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 17 Huhti 2011, 15:52
Kirjoittaja LP_Alice
Harvemmin kuin kerran kuussa. ;D Musta on tullut ihan mielettömän laiska hiustenhoidon suhteen, vaikka tämä pehko kyllä vaatisi niitä tehismuhitteluja ainakin pari viikossa. Yritän korvata puuttuvat muhittelut öljyisillä hoitsikoilla - rakennepaikkausta en ainakaan vielä tarvi niin paljon, että olisi tarve muhitella. Lähinnä kosteutusta voisi saada enemmän.

Nykyään luotan ehkä vähän liiankin paljon silarisiin pikasiloittajiin, pitäisi varmaan vähän ryhdistäytyä. :-[

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 17 Huhti 2011, 16:04
Kirjoittaja EllaBella
Oon itse koettanut himmailla tehisten muhitteluja. Haluaisin muhittaa kerran viikossa ja pestä muuten co-metodilla. Saa nähdä miten hiukset suhtautuu, kun tuntuu että joka pesun yhteydessä tapahtunut muhitus ei ole ollut yhtään liikaa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Huhti 2012, 16:33
Kirjoittaja Varjotar
En käytä ollenkaan. Koska sen pitäisi olla silikoniton ja mun hiuksille sopiva. Eipä nämä tunnu tarviivankaan sellaista erityisemmin.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 16 Huhti 2012, 16:42
Kirjoittaja Jenje
Pari kertaa kuussa suunnilleen. Olen laiska. :P Yritän tosin vähän paikata tuota läträämällä öljyillä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Touko 2012, 19:22
Kirjoittaja versicolori
Kerran tai kahdesti viikossa, lisäksi hiusten öljyämistä yöksi. Harmillista vaan, että tehohoitojen käyttö tuntuu olevan kausiluonteista: välillä jaksaa hoitaa tunnollisesti ja välillä hädin tuskin hoitoainetta välittää käyttää.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 07 Touko 2012, 20:33
Kirjoittaja mar.ia
Pari kertaa kuukaudessa. Tavoitteena ja ajatuksena olisi käyttää viikottain, mutta harvemmin jaksan/kerkeän ja käytän vaan pikahoitiksen suihkussa. Alkuvuodesta oli parin kuukauden kausi kun käytin tehohoitoja joka pesun yhteydessä, ja kyllä sen huomasi miten paljon helpotti silloisen kuivan ja kärsineen kutriston kanssa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 09 Touko 2012, 19:36
Kirjoittaja Heiku
Blondattu pehkoni oli vielä hetki sitten niin kamalassa kunnossa, että muhitin oikeastaan ennen jokaista hiustenpesua eli siis lähes joka päivä. Nyt kuitenkin haluan kokeilla, miten päänahkani reagoi jos pesisin vain joka toinen päivä hiukset joten yritän harventaa pesuväliä. Lisäksi haluan jättää lämpökäsittelyt niin minimiin kuin se vaan on mahdollista, joten hiuksien on ehdittävä kuivua ennen nukkumaanmenoa. Käytönnössä hiukset on siis pesupäivinä pestävä joskus kuuden aikoihin illalla, joten muhittelut jää nyt toistaiseksi viikonloppuihin :) Kunhan kesä tulee ja siirryn nykyisestä työstä takaisin vaatekaupanmyyjäksi, alkaa työt sen verran myöhemmin, että myös arkisin ehtii muhitella pesun jälkeen paremmin :)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 09 Touko 2012, 21:35
Kirjoittaja Tintu
Nykyään en häpeäkseni enää ollenkaan... :-[ Pitäisi ryhdistäytyä, mutta kun...

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Helmi 2013, 20:09
Kirjoittaja Hilippa
Hiustenpesurutiiniani olen muuttanut niin, että joka toinen kerta (= päivä) pesen co-pesulla ja joka toinen päivä shampoolla. Uudeksi rutiinikseni olen ottanut sen, että silloin kuin shampoolla pesen, niin hoitoaineen sijaan levitän pesun jälkeen tehohoidon. Tämä siis tarkoittaa että käytän tehohoitoa niinkin usein kuin joka toinen päivä. Olkoon se nyt hemmottelua hiuksille ainakin näin talven ajan, katsoo jatkanko samaa myös kun kevät ja kesä tulee.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 02 Helmi 2013, 22:46
Kirjoittaja Painted Lady
Käytän tehohoitoja aika vaihtelevasti. Joskus n. kerran viikossa ja toisinaan sattaa mennäkuukausi(a) ilman yhtään tehohoitoa. Keskimäärin kuitenkin varmaan pari kertaa kuukaudessa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 12:53
Kirjoittaja enna
Aikaisemmin en käyttänyt tehohoitoja juuri ollenkaan, mutta nyt ikään kuin uuden vuoden lupauksena olen yrittänyt ottaa sen tavaksi. Syväpuhdistava shampoo+tehohoito -yhdistelmä noin kahden viikon välein eli pari kertaa kuussa.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 15:23
Kirjoittaja minny
Pari kertaa kuussa yritän myös tehdä syväpuhdistuksen ja tehohoidon hiuksiin, tosin silloinkin hoidon vaikutusaika on maksimissaan kymmenen minuuttia.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 22:55
Kirjoittaja elly
Joka pesun yhteydessä, sillä elämäni tavoitteena on saavuttaa hiusten maksimaalinen pehmeys.&nbsp; ;D

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 20 Tammi 2014, 18:26
Kirjoittaja versicolori
Joskus taannoin oon vastannut tähän, että kerran viikossa, mutta noista ajoista on jo pitkä aika... &nbsp;:P Nykyään hyvä jos kerran tai pari kertaa kuussa saa aikaiseksi kehiteltyä jotain extrahoitoja. Syväputsaria muistan käyttää suht säännöllisesti, rakennepaikkaus ja kosteutus meinaa välillä jäädä.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 04 Maalis 2014, 15:52
Kirjoittaja suomisaamelaisille
Pari kertaa kuukaudessa tuli vastattua, vaikka todellisuudessa vaihtelee tosi paljon&nbsp; ::)

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 31 Maalis 2014, 18:17
Kirjoittaja höpönasu
En ikinä. :o Tai en ainakaan oo huomannut käyttäväni. Ellei sitten noi Joicon pari hoitista ookin tehiksiä. Mutta siis tietämättäni olen joskus käyttänyt jos ylipäänsä olen.

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Lähetetty: 05 Joulu 2020, 19:52
Kirjoittaja Heleena
Mä pärjään nykyään tosi vähällä eli tehohoitoa en käytä kuin satunnaisesti. Puolipitkät hiukset on hyvässä kunnossa ihan normi hoitsikallakin.