Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Mii-

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Eli miten usein laitatte tehohoitoa hiuksiin?
Mulla kausiluonteista, välillä joka pesussa jaksaa härvätä ja välillä voi mennä kuukausikin etten koske tehispurkkiin.. Päivittäin käytettynä huomaa sitten ennen kuin viikko on täynnä että vähän tuppaa lätsähtämään ja pitää rajoittaa  ;D
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Jee, olin eka. ;D

Vastasin, että joka pesun yhteydessä. Tosin toi ei ole ihan absoluuttinen totuus, koska esim. nyt en ole käyttänyt tehiksiä yli viikkoon. Syynä viime viikon tiistaina laitettu kestoväri, jota yritän vähän säästellä. Luultavasti ensi viikolla otan taas tehohoidot käyttöön. Mutta muuten siis tulee laitettua lähes joka pesussa (pesen hiukset yleensä joka toinen päivä), paitsi, jos on vieraita käymässä tai jos olen itse reissussa, niin silloin ei jaksa tai viitsi niin kauan käyttää aikaa hiuksiin. Mä kun hauduttelen noita tehiksiä yleensä vähintään tunnin verran.
1c M ii, tjsp
Butterfly
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1436
Liittynyt: 23 Kesä 2006, 22:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Butterfly »

Vastasin, että pari kertaa viikossa. Jotenkin tuntuu, että niistä lähtee se teho, jos niiden kanssa läträä koko ajan..
Henriikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1616
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 16:26

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Henriikka »

Nyt olen pistänyt joka pesun ( tai vähintään joka toisen ) yhteydessä, kun vähän vaalennellut. Ja pitääkin varmaan vähän aikaa käyttää..

Itse vaihtelen joka pesuun tuotteet mitä käytän, niin toivottavasti ei ihan heti tehot ala mennä. :)
Hiuskuva hiuslaatuketjun sivulla 1
rolla

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja rolla »

Vastasin, että pari kertaa viikossa. Saattaa joskus, että joka pesulla ja toisinaan sitten taas muutama pesu ilman mitään.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mä vastasin, että kerran viikossa mutta se tosiaan vähän vaihtelee. Joskus parikin kertaa, joskus ei välttämättä viikon aikana lainkaan. Riippuu vähän hiusten kunnostakin ja mitä käsittelyjä on takana tai tulossa ...
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Miracle »

pari kertaa viikossa suunnilleen. Joskus käytän myös joka pesun yhteydessä, vähän tarpeesta riippuen..
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Withering »

Kerran viikossa suurinpiirtein. Useammin ei jaksa muhittaa...
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Vastasin että joka pesussa, mutta olisin voinut myös vastata pari kertaa viikossa sillä suunnilleen se on pesutahtini  ;D
Hiuksistani ei saa ylihoidettuja millään ja lätsähtäminenkin on vain toivottu ominaisuus joten jatkan tällä linjalla.. Joskus ehkä kerran kuussa saattaa jäädä tehohoito laittamatta jos on oikein kiire jonnekin, mutta se on harvinaista  :)
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja marenki »

Vastasin pari kertaa viikossa. Talvella kun tukka oli kuivempi, saatoin istua joka ilta saunassa tehis päässä. Nyt kesällä laitan tehistä silloin kun muistan/jaksan. Tarpeen mukaan lienee parhain vastaus...
Lapanen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1577
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 14:47

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Kerran viikossa vastasin mä. Tukan kunnosta päätellen vois kyllä useemminkin käyttää.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Joka pesun yhteydessä, koska pesen hiukset aina iltaisin, eikä ole siis kiire mihinkään ja jotenkin siitä on vain tullut tapa.
Tarkoitan tällä siis sitä että annan hoitoaineiden vaikuttaa 1-3h, oli ne sitten "tavallisia" hoitoaineita (Moisture Maniac, O&H...) tai oikeita tehiksiä (Moisturizer, rekut).

Tosin pesen hiukset vain kaksi kertaa viikossa (paitsi nyt kesällä), joten olisin voinut vastata myös "pari kertaa viikossa".
Nove

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Nove »

Yleensä joka pesussa, eli sen 3 kertaa viikossa. Välillä kun oikein laiskottaa jää väliin, mutta sitä sattuu onneks hyvin harvoin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Vastasin että kerran viikossa. Oikeampi vastaus olisi kyllä varmaan että 1,5 vkon välein koska välillä noi välit venyy.. Muhittelen aina tunnin tehiksiä.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Vastasin Joka pesun yhteydessä. Nyt olen laittanut tehohoidon tilalle pelkkää hoitoainetta aina silloin tällöin, ehkä joka neljäs kerta on hoitoaineella. Minun hiukset on lässähtävää ja liukasta sorttia, ja kun permis on kasvanut melkein jo kokonaan ulos pörröttämästä ja karhentamasta tätä tukkaa, tehohoidot alkaa olemaan kalliiden tehojen hukkaamista. ::)
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Vastaa Viestiin