Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Armada
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 441
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 22:17

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Armada »

RockQueen kirjoitti:
Undomiel kirjoitti: Olen jo pitkään luvannut itselleni, että alan käyttämään tehohoitoja... Viimeksi kaupassakin katselin noita, mutta ei rahat riittäneet. XZ tulee luultavasti käyttöön, sitten varakkaampana kampaamotuotteita.
Kokeile Lorealin Nutrigloss-naamiota ;)
Ehdottomasti Nutri Glossia (tai LV:tä) ennemmin kuin XZ:a. En tiedä oletko jo kokeillut XZ:n tehohoitoa, mutta minulla se ei ainakaan tehnyt hiuksille yhtään mitään positiivista. Tavallisella pikahoitiksella saa paljon hoidetumman tuntuisen tuloksen.
Mii-

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mii- »

^ Tai Pro Systeme, uskon että seki on parempi..  ::)

Ei hitto, tosta Bonacuren tehiksestä tulee riippuvaiseks. On niin ihanan silkkiset hiukset repair rescue -tehiksen jälkeen, että tahtoo vaan koko ajan laittaa uudelleen muhimaan  ;D Nytkin taas päässä pyyhkeen alla muhimassa.. Johan viime kerrasta onkin kaks vai kolme päivää ;)
iines
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 398
Liittynyt: 24 Helmi 2006, 17:24

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja iines »

Pesen hiukset nykyään kaksi kertaa viikossa ja kummallakin kerralla tehis.
Viimeksi muokannut iines, 12 Syys 2006, 00:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1aFii. Puolipitkä vaaleaksi raidoitettu.
Lafanque

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Pari kertaa viikossa.  Pesen tukan maksimissaan kolme kertaa viikossa ja niistä siis kahdella kertaa menee tehohoitsikka päähän. Mulle tuo tuntuu just hyvältä määrältä. Vaihtelen kokoajan tuota tehohoitoa, eli löytyy melkoinen määrä niitä hyllyiltä. Kuten nyt kaikkia tukkatuotteita, kuinkas muutenkaan ;)
petomaani

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja petomaani »

Pari kertaa kuussa on mun kuontalolle hyvä määrä.
Lilja

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Lilja »

Jokaisen pesun yhteydessä, joita on maksimissaan kaksi viikossa.
Viola
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 181
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 10:22

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Viola »

Joka pesun yhteydessä eli kolme kertaa viikossa yleensä. Tätä luonnonkiharahamppukasaa ei voi mitenkään ylihoitaa.
Hiukset: Voimakkaasti luonnonkiharat, pituutta olkapäille, väriltään vaaleanruskeat
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Joka toinen, tai joka kolmas pesu käytän. Joskus jos olen jotenkin laiminlyönyt tätä, pidän hiuksille tehohoito kuurin, esim. 3 tehohoitoa peräkkäisissä pesuissa.
Jamaica
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 370
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Jamaica »

Joka pesun yhteydessä. Periaatteessa kevyempikin hoitsikka riittäisi esim joka toinen kerta, mutta pitemmällä aikavälillä tukka pysyy paremmassa kunnossa pelkkien tehohoitojen avulla.
Huuhkaja
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1032
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 15:46

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Huuhkaja »

Käytän myös joka pesun yhteydessä, eli noin 3 kertaa viikossa. Vaalensin hiukset hiljattain, ja ne kaipaavat nyt kunnon hoitoa.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Laitan kaksi kertaa viikossa.
Pesupäivät on ti, to ja su, silloin lämmitetään sauna ja kaikki käy samalla kertaa. Toi rytmi sopii mulle just hyvin. Nyt olen ehkä reilun kuukauden tiistaisin laittanut pesun jälkeen pikahoitista, torstaina sekä sunnuntaina lisäksi tehistä. Oon miettinyt pitäiskö laittaa tiistainakin tehis jotta saisi vähän kulutettua pois mm. Sim Dermasyd Optimumrepair -namiota... En jaksaisi myydä tota pois, ostin pakettina muiden tuotteiden kanssa eikä sille jäänyt paljoa hintaa. Pois en raaski heittää, mut on kasvatettu säästeliääksi :P Kun pääsen Simistä eroon niin voisin kokeilla NG-naamiota.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Chili
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 12:25

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Chili »

Laitan vähintään pari kertaa viikossa, koska hiukset on pestävä joka päivä..
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Nutri glossia täälläkin päähän laitetaan. Hiukset pesen joka toinen päivä, ja aina käytän ng:tä. Ilman tehohoitoa hiuksista tulee karheat ja pörröiset. Tosin ng hieman lötsäyttää hiuksia, mutta pehmeys ja kiilto ovat sen arvoisia  :).
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
suhina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 325
Liittynyt: 15 Loka 2006, 23:50

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja suhina »

Noin kerran vuodessa voin innostua moiseen  ::)  Lyhyet hiukseni  voivat hyvin ilman tehohoitojakin.
Fry

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Fry »

Käytän noin kerran viikossa.. Olen huomannut, että jos tuota useammin käytän, niin päänahka alkaa hilseilemään tms  :(
Vastaa Viestiin