Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Euphoria

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

En käytä ollenkaan, koska hiukseni ovat lyhyet, enkä koe niiden tarvitsevan tehohoitoa.
Nemain
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 29 Touko 2006, 01:29

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Nemain »

Pari kertaa viikossa tulee käytettyä. Vaikutusaika on jotain kolmen minuutin ja tunnin väliltä; varsinkaan aamulla käytettäessä ei ole aikaa eikä intoa istuskella aineet päässä kovin kauaa.
1bFii
Manicure - raha parantaa
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Todia »

hmm... joka pesulla..
varmaan sen takia, että ainoa hoitis, jonka omistan, on mopin hydrating. sitä käytän ehkä noin joka 4. pesu, ja piiitkällä vaikutusajalla, joten..
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Koala
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 991
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:01

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Koala »

Kerran viikossa. Aikaisemmin laittelin jossain vaiheessa melkein joka päivä, mutta pakko oli koittaa rajoittaa. Löysin kuitenkin tarpeeksi hoitavia hoitoaineita "peruskäyttöön", niin nyt ei tule tarvetta tehohoitoon niin usein. Oli hiukset aika usein kyllä vähän läts, kun niin ahkerasti läträilin tehiksien parissa.
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja olivia »

Todella harvoin, edes omista yhtään tehohoitoa. Sanotaan että kerran vuodessa.
Voisi kyllä jonkin marketista ostaa, oli jokin Yves Rocherin kiiltoa antava joka täyttä paskaa.
Breathe me.
Riiggis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 316
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 22:17

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Riiggis »

On tullut käytettyä NG naamiota nyt melkeen joka pesun yhteydessä, ihanan pehmeät ja sileät hiukset tulee jo lyhyellä vaikutusajalla. Viekö tuo muuten väriä hiuksista, kun vasta hiukset värjäsin?  ???
1c F ii
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Vastasin pari kertaa viikossa, mikä oikeastaan tarkoittaa miltei joka pesun yhteydessä. Ainoastaan jos on kova kiire, laitan vain pikahoitista (NG nnamio kyllä toimii pikanakin hyvin). Mutta eihän mulla juuri koskaan mihinkään kiire ole, ainakaan hiustenhoidolta ;)

Minä en valitettavasti osaa sanoa mitään NG:n värinsyövyydestä, kun ei ole mitään väriä päässä ollut toviin.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja calypso »

Riiggis kirjoitti: On tullut käytettyä NG naamiota nyt melkeen joka pesun yhteydessä, ihanan pehmeät ja sileät hiukset tulee jo lyhyellä vaikutusajalla. Viekö tuo muuten väriä hiuksista, kun vasta hiukset värjäsin?  ???
No minulla on shokkipunaisella tai oranssilla (vaihtelee) värjätyt hiukset eikä mikään tehis tai hoitoaine ole vienyt väriä, enkä ole huomannut NG:nkään niin tekevän  :)  Voimakkaasti pesevät shampoot ovat pahimpia värisyöppöjä.
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Mä käytän tehohoitoa kerran viikossa. Ja se saa muhia vaan sen aikaa kun menee sheivailuun, eli sen 10-15 min. ei yksinkertaisesti jaksa muhittaa hiuksia millään tunnin vaikutusajalla, vaikka se voisi tehdä hyvää. Puuduttaa se että pitäisi mennä vielä takaisin suihkuun ja huuhtelemaan tehohoidot pois.
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

yleensä noin kerran viikossa ja saa muhia lämpimän ja kostean pyyhkeen alla.
doomsower

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Aina kun jaksan. Yritän kerran viikossa, mutta yleensä suihkuun meno venähtää jonnekin puolilleöin, niin en jaksa alkaa lutraamaan enää tehiksellä. Pidän sitä päässä niin kauan kuin jaksan, joskus n. tunnin, joskus sen aikaa mitä menee sheivailuun, kuorintaan ja kropan pesuun.

Tuossa jossain välissä laitoin tehiksen melkein joka pesussa, mutta nyt tukka tuntuu kivemmalle kun laittaa harvemmin. Ja sekin auttoi kun löysin viimein tälle päälle (ja kukkarolle) sopivan hoitiksen.

Valerius

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Valerius »

Harvemmin kuin kerran kuukaudessa.

Jos te pystytte vannottamaan minulle, että tehohoidoista on oikeasti hyötyä, niin kaipa pitää mennä ostamaan purnukka sellaista
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mulla on ainakin foorumin löytämisen jälkeen (tai jo aiemmin HS:n foorumia lukiessa) muuttunut "tehohoito-käyttäytyminen" ( :)) kokonaan. Aiemmin saatoin laittaa tehohoitoa ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa, tai en useinkaan edes omistanut tehohoitoa. Kuvittelin jotenkin tehohoitojen olevan mun hiuksille "liian raskasta kamaa" ja että ne vaan lätsäyttää mun tukan. Huhhuh miten väärässä sitä oli! Nykyään käytän tehohoitoja enemmän kuin pikahoitiksia, kuurina monta viikkoa putkeen tai kuitenkin vähintään kerran viikossa.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Supervixen kirjoitti: Mulla on ainakin foorumin löytämisen jälkeen (tai jo aiemmin HS:n foorumia lukiessa) muuttunut "tehohoito-käyttäytyminen" ( :)) kokonaan. Aiemmin saatoin laittaa tehohoitoa ehkä kerran kahdessa-kolmessa kuussa, tai en useinkaan edes omistanut tehohoitoa.
Sama. En yleensä vaan viitsinyt laittaa ja koska en hiustenhoidosta ennen oikein mitään ymmärtänyt ja käytin markettikamoja (ja muutenkin kohtelin hiuksia aika raa'asti), tulin sitten siihen lopputulokseen, ettei tehiksillä yms. saa mitään muutosta aikaan ja enkä jaksanut nähdä vaivaa. Sitten eksyin ensin HS:ään ja sitten tänne ja tulokset alkaa näkyä :)

Käytin vielä vähän aikaa sitten tehistä joka pesussa, mutta nyt olen käyttänyt vain joka toisessa, eli 1-2 krt viikossa.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Valerius

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Valerius »

Haalistavatko tehohoidot hiusten väriä?  ???
Vastaa Viestiin