Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

EllaBella
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 836
Liittynyt: 11 Tammi 2010, 09:44

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja EllaBella »

Oon itse koettanut himmailla tehisten muhitteluja. Haluaisin muhittaa kerran viikossa ja pestä muuten co-metodilla. Saa nähdä miten hiukset suhtautuu, kun tuntuu että joka pesun yhteydessä tapahtunut muhitus ei ole ollut yhtään liikaa.
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.
Varjotar

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Varjotar »

En käytä ollenkaan. Koska sen pitäisi olla silikoniton ja mun hiuksille sopiva. Eipä nämä tunnu tarviivankaan sellaista erityisemmin.
Jenje
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1146
Liittynyt: 21 Syys 2011, 17:55

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Jenje »

Pari kertaa kuussa suunnilleen. Olen laiska. :P Yritän tosin vähän paikata tuota läträämällä öljyillä.
1aFii Mustaksi värjätyt, vyötärömittaiset, ohuehkot ja piikkisuorat hiukset. Herkkä rasvoittuva sekaiho.

www.iHerb.com alekoodi: IHA397
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Kerran tai kahdesti viikossa, lisäksi hiusten öljyämistä yöksi. Harmillista vaan, että tehohoitojen käyttö tuntuu olevan kausiluonteista: välillä jaksaa hoitaa tunnollisesti ja välillä hädin tuskin hoitoainetta välittää käyttää.
mar.ia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 143
Liittynyt: 03 Huhti 2011, 14:52

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja mar.ia »

Pari kertaa kuukaudessa. Tavoitteena ja ajatuksena olisi käyttää viikottain, mutta harvemmin jaksan/kerkeän ja käytän vaan pikahoitiksen suihkussa. Alkuvuodesta oli parin kuukauden kausi kun käytin tehohoitoja joka pesun yhteydessä, ja kyllä sen huomasi miten paljon helpotti silloisen kuivan ja kärsineen kutriston kanssa.
1b/F/ii
iHerb-alekoodi: UTI515
Heiku
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 163
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 19:01

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Heiku »

Blondattu pehkoni oli vielä hetki sitten niin kamalassa kunnossa, että muhitin oikeastaan ennen jokaista hiustenpesua eli siis lähes joka päivä. Nyt kuitenkin haluan kokeilla, miten päänahkani reagoi jos pesisin vain joka toinen päivä hiukset joten yritän harventaa pesuväliä. Lisäksi haluan jättää lämpökäsittelyt niin minimiin kuin se vaan on mahdollista, joten hiuksien on ehdittävä kuivua ennen nukkumaanmenoa. Käytönnössä hiukset on siis pesupäivinä pestävä joskus kuuden aikoihin illalla, joten muhittelut jää nyt toistaiseksi viikonloppuihin :) Kunhan kesä tulee ja siirryn nykyisestä työstä takaisin vaatekaupanmyyjäksi, alkaa työt sen verran myöhemmin, että myös arkisin ehtii muhitella pesun jälkeen paremmin :)
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tintu »

Nykyään en häpeäkseni enää ollenkaan... :-[ Pitäisi ryhdistäytyä, mutta kun...
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Hiustenpesurutiiniani olen muuttanut niin, että joka toinen kerta (= päivä) pesen co-pesulla ja joka toinen päivä shampoolla. Uudeksi rutiinikseni olen ottanut sen, että silloin kuin shampoolla pesen, niin hoitoaineen sijaan levitän pesun jälkeen tehohoidon. Tämä siis tarkoittaa että käytän tehohoitoa niinkin usein kuin joka toinen päivä. Olkoon se nyt hemmottelua hiuksille ainakin näin talven ajan, katsoo jatkanko samaa myös kun kevät ja kesä tulee.
Painted Lady
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1537
Liittynyt: 25 Joulu 2008, 22:33

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Painted Lady »

Käytän tehohoitoja aika vaihtelevasti. Joskus n. kerran viikossa ja toisinaan sattaa mennäkuukausi(a) ilman yhtään tehohoitoa. Keskimäärin kuitenkin varmaan pari kertaa kuukaudessa.
enna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1030
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 20:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja enna »

Aikaisemmin en käyttänyt tehohoitoja juuri ollenkaan, mutta nyt ikään kuin uuden vuoden lupauksena olen yrittänyt ottaa sen tavaksi. Syväpuhdistava shampoo+tehohoito -yhdistelmä noin kahden viikon välein eli pari kertaa kuussa.
minny
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 118
Liittynyt: 10 Marras 2009, 10:36

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja minny »

Pari kertaa kuussa yritän myös tehdä syväpuhdistuksen ja tehohoidon hiuksiin, tosin silloinkin hoidon vaikutusaika on maksimissaan kymmenen minuuttia.
elly
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 1097
Liittynyt: 20 Helmi 2012, 21:43

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja elly »

Joka pesun yhteydessä, sillä elämäni tavoitteena on saavuttaa hiusten maksimaalinen pehmeys.  ;D
versicolori
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 277
Liittynyt: 17 Loka 2011, 15:07

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja versicolori »

Joskus taannoin oon vastannut tähän, että kerran viikossa, mutta noista ajoista on jo pitkä aika...  :P Nykyään hyvä jos kerran tai pari kertaa kuussa saa aikaiseksi kehiteltyä jotain extrahoitoja. Syväputsaria muistan käyttää suht säännöllisesti, rakennepaikkaus ja kosteutus meinaa välillä jäädä.
suomisaamelaisille

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja suomisaamelaisille »

Pari kertaa kuukaudessa tuli vastattua, vaikka todellisuudessa vaihtelee tosi paljon  ::)
höpönasu

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja höpönasu »

En ikinä. :o Tai en ainakaan oo huomannut käyttäväni. Ellei sitten noi Joicon pari hoitista ookin tehiksiä. Mutta siis tietämättäni olen joskus käyttänyt jos ylipäänsä olen.
Vastaa Viestiin