Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

^ Kyllä ne kuulema imee sitä väriä pikahoitiksia ärhäkämmin. Tehohoitojen käyttöä ei siis suositella just värjätyille hiuksille.
Valerius

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Valerius »

Kiitos, mitä minä tekisin ilman teitä?  :D
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Tällä hetkellä oon ihan hurahtanut tehiksiin ja niitä tulee käytettyä melkein joka toisessa pesussa (Joico Moisturizer, IHT ja L'oreal Serie Expert Liss Extreme). Tuntuu, että kesä ja aurinko on tehnyt tehtävänsä, latvat tuntuu tosi rapsakoilta, mutta eiköhän se tästä. Kampaajalla täytyy käydä kohta puoliin napsasemassa pahimmat söheröt pois.
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
Tepa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 115
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 21:23

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tepa »

Vähintään kerran viikossa, aina lauantaisaunan yhteydessä  ;D Joskus tulee myös viikolla käytettyä, saunan yhteydessä myöskin.
Mii-

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Mä olen nyt vasta opetellut hautomaan tehiksiä. Kostutan pyyhkeen kuumalla vedellä ja vedän turbaaniksi päähän tehiksen kera  ;D Mutta suihkumyssyä en tosiaankaan ala käyttämään!
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Käytän noin parisen kertaa viikossa, joskus se unohtuu yhteen kertaan.
Pyrin käyttämään kerran kosteuttavaa ja kerran paikkaavaa tehistä.
alley
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 17:12

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja alley »

Kerran viikossa.
Webekhet

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Mä olen myös innostunut nyt kesällä käyttämään enemmän tehohoitoja, kun aikaisemmin saattoi mennä pitkiäkin aikoja etten edes omistanut yhtäkään tehohoitopurnukkaa. Nyt on tullut laitettua muutaman kerran viikossa, mutta talvella varmaan vähenee kerran viikkoon, kun myös hiustenpesutahti hiljenee kunhan helteet loppuvat.
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

2-3 kertaa viikossa, vähän fiiliksen mukaan.
Saunassa niitä on mukava haudutella pyyhkeen alla kaikessa rauhassa.
Tehiksiä pitää olla myös kaapissa odottamassa ainakin pari-kolme kpl. Ihan vaan varmuuden vuoksi.  ::)
Mii-

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Mun tekis koko ajan mieli laittaa bonacuren repair rescueta  :-* on niin ihanan sileet hiukset ku huuhtoo tehiksen pois  :-* :-* :-* Voiks olla haittaa jos käytän joka ilta tai joka toinen ilta tehistä? Hiukset tuntuu niin paljo paremmilt ku laittaa sitä.. *elättelee toivoa että hamppukasa paranis*
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ei siitä muuta haittaa voi olla kuin se, että jos hiuksesi tulevat hyväkuntoisiksi, niin ne rasvoittuvat ja latistuvat nopeammin. Tehohoitojahan suositellaan varsinkin aluksi käyttämään ihan kuurina, jotta hoitotehot alkavat nopeammin näkyä. Ja täälläkin moni foorumilainen käyttää tehohoitoa jokaisessa pesussa... ;)
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

En tällä hetkellä ollenkaan. XZ suklaavanilja on hoitanut hommansa ihan hyvin niin en ole tarvinnut.
En tosin ennenkään tehnyt mitään kummempia tehohoitosessioita vaan käytin tehistä hoitoaineen tapaan. Kampaamosarjojen tehohoitoja en ole edes omistanut ainakaan vuoteen.
Liisi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 449
Liittynyt: 20 Touko 2006, 16:48

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Liisi »

Nyt kun olen hankkinut Joicon IHT:n ja rekun, tulee niitä käytettyä melkoisen ahkerasti. Nyt kesällä hiukset kuivuivat auringossa sen verran, että välillä käytin tehiksiä ihan joka pesussa.
Kaapissa on myös NG-tehis, mutta se ei tule oikein käytettyä.
2c M i
Rory
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1731
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 17:17

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Rory »

Tulee käytettyä tehohoitoja tosi harvoin, kerran kuussa ehkä. Voisi alkaa käyttämään hieman useammin kun nyt niitä on kaksi purnukkaa kaapissa, uusimpana Tigin Treat me right, jota olen kerran vasta käyttänyt vaikka hankin sen alkukesästä. Toinen on Dermasydin.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Undomiel kirjoitti: Olen jo pitkään luvannut itselleni, että alan käyttämään tehohoitoja... Viimeksi kaupassakin katselin noita, mutta ei rahat riittäneet. XZ tulee luultavasti käyttöön, sitten varakkaampana kampaamotuotteita.
Kokeile Lorealin Nutrigloss-naamiota ;)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin