Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Vastasin tähän aiemmin että kerran viikossa mutta sittemmin olen alkanut käyttää suunnilleen 2-3 kertaa viikossa. Sen lisäksi tulee muhitettua tavallista hoitoainetta päässä huolellisemmin kuin ennen. Tainnut tulla käytettyä vähän liikaakin hoitiksia ihan viime viikkoina koska hiukset tuntuvat hieman "veltostuneen" oloisilta, pitää varmaan rajoittaa tuohon maksimissaan kolmeen kertaan kun on tullut käytettyä nyt jopa neljä kertaa viikossa.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Lulu

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Lulu »

käytän joka pesun yhteydessä nutri-glossia eli lähes joka päivä :) muita tehiksiä (l'anzan dry hair ja reconstructor) käytän aika harvoin, ehkä kerran kahdessa viikossa.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Sheppa kirjoitti: Laitan kaksi kertaa viikossa.
Pesupäivät on ti, to ja su, silloin lämmitetään sauna ja kaikki käy samalla kertaa. Toi rytmi sopii mulle just hyvin. Nyt olen ehkä reilun kuukauden tiistaisin laittanut pesun jälkeen pikahoitista, torstaina sekä sunnuntaina lisäksi tehistä. Oon miettinyt pitäiskö laittaa tiistainakin tehis jotta saisi vähän kulutettua pois mm. Sim Dermasyd Optimumrepair -namiota... En jaksaisi myydä tota pois, ostin pakettina muiden tuotteiden kanssa eikä sille jäänyt paljoa hintaa. Pois en raaski heittää, mut on kasvatettu säästeliääksi :P Kun pääsen Simistä eroon niin voisin kokeilla NG-naamiota.
Nykyisin olen käyttänyt sen 3 kertaa viikossa mitä jo aiemmin suunnittelin. Tukka on kyllä huomattavan sileä ja pehmeä mutta rasvoittuu liian nopeasti ??? En tiedä syytänkö silti tehiksiä... Oon kai hikoillut usein öisin niin saatta johtua siitäkin.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
NekoNeko
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 862
Liittynyt: 05 Kesä 2006, 00:09

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja NekoNeko »

Käytän joka pesun yhteydessä tehiksen. Tai ainakin haudutan hoitoainetta pitkään, kai sen voi laskea tehohoidoksi? Silloin kun tukasta poistettiin väriä ja se kuivui ja hamppuuntui niin aloitin jatkuvan tehohoidon, j nyt se on jäänyt tavaksi.
Hang out the chick habit
Piitu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 122
Liittynyt: 26 Marras 2006, 14:33

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Piitu »

Kerran viikossa käytän. Pesen hiukset noin joka toinen päivä, mutta kerran viikossa on sauna ja aina sillon on aikaa muhitella tehistä :) Voishan sitä kokeilla käyttää useamminkin, mutta viime aikoina tukka on ollu suht hyvässä kunnossa, joten ei varmaan oo kuitenkaan tarvetta lisätä tehohoitoja..
1bMii
Trillian

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Trillian »

Kerran viikossa, noin suunnilleen. :)
olivia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 512
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 15:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja olivia »

Pyrin nykyään käyttämään n. parin-kolmenviikon välein kun vaan muistaisi. En kyllä koskaan muhittele vaan se 10 minsaa riittää. Mun tukka ei tykkää jos hoitaa liikaa.
Breathe me.
Silver
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 580
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:14

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Silver »

Nyt on tullu viimeisten kolmen kuukauden aikana käytettyä kerran viikossa.Ja tunnista kolmeen tuntiin riippuen miten aikaa on.Ja välillä jos tuo aika venähtää ettei käyttänyt tehistä niin kyllä alkaa tukan käsittely olla melkoista risukasan repimistä.Niin kuivaa on tuo hiuslaatu,ettei mikään riitä.Tehis sentään pitää sitä jonkun aikaa pehmeänä ja helppona käsitellä.
Sometimes
The sound of goodbye
Is louder
Than any drumbeat
Annie

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Annie »

Vastasin kerran viikossa koska useammin en kyllä millään jaksa/viitsi. Ja tukkakin lässähtää muuten kokonaan ::)
Pariin kertaan voisi kyllä yrittää siirtyä. Kerran voisi käyttää kosteuttavaa ja toisen kerran kosteuttavan&rakennepaikkaavan sekoitusta. Hyvä kosteuttava tehis vaan on hakusessa...
Tristy

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tristy »

Mäkin käytän noin kerran viikossa saunan yhteydessä. Yleensä käytän kosteuttavaa. Rakennepaikkaavan käyttö on vähän jäänyt, koska käytössä ollut K-pak haisee niin kuvottavalle, enkä ole saanut aikaiseksi ostaa mitään muutakaan tilalle. Eipä mulla rekulle kauheasti käyttöä olekaan, mutta kyllä sitä aina välillä voisi käyttää.
Elliotta
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 480
Liittynyt: 21 Syys 2006, 20:40

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Elliotta »

Vastasin että pari kertaa viikossa. Toinen on rakennepaikkaavaa ja toinen kosteuttavaa, koska raitani kaipaavat molempia. Muuten käyttäisin vähemmän paikkausta, sillä hiukseni on taipuisa ja polkkamittainen, ja rekkua paremmin tuntuvat toimivan kosteuttavat tuotteet. Ostoslistalta löytyykin kosteuttava tehis.
Peachtwist
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1103
Liittynyt: 22 Loka 2006, 18:20

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Peachtwist »

Mun tulee laitettua lähes joka pesukerralla, ja yleensä annan vaikuttaa puolesta tunnista tuntiin. Mun tukkaa ei tunnu tehohoidot lätsäyttävän ja tehiksen kanssa hiuksista tulee huomattavasti pehmeämmät ja kiiltävämmät.
Anissa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2364
Liittynyt: 06 Joulu 2006, 16:34

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Anissa »

Joka toinen päivä,eli joka pesun yhteydessä.
2bMii BSL tummanruskea luonnonkihartuva hiuksisto omalla värillä. Sekaiho. Iholle luomujuttuja, Dermoa, öljyjä ja mineraalimeikkejä. Nudemeikin ystävä, tuoksu- ja ihonhoitofriikki.
Opossumi
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 150
Liittynyt: 07 Maalis 2006, 20:52

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Opossumi »

Tähän kuivaan hamppukasaan sais tunkea tehohoitoja vaikka joka päivä. Kerran viikossa tulee ehkä laitettua, en vaan laiskuuttani jaksa muhitella niitä tehiksiä useammin. Joicon Reconstructeria tulee käytettyä ehkä kerran kuussa, eipä oo tuloksia vielä näkynyt näin harvalla käytöllä, pitäs ehkä kokeilla kuuria. NG:ta tungen päähäni aika usein ,mutta ihan pikasesti vaa.
Tukka: Karhea ja melko kuiva luonnonkihara, värjäämätön, vyötäröpituus saavutettu, kasvatus jatkuu.
Luokitus: 2cCii, kuvia hiuksista hiuslaatuketjussa s.10.
Tyrni

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tyrni »

Minun täytyy myöntää, etten ole oikein tehohoitoihin perehtynyt tai niitä testaillut.
Vastaa Viestiin