Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Armada
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 441
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 22:17

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Armada »

Ainakin pyrin käyttämään kerran viikossa. Toisinaan väli saattaa venähtää, mutta jos muistan tehdä viikon välein, niin kutrit pysyy hyvässä kunnossa. Viikottaisen hoidon lisäksi saatan laittaa CO-pesun ajaksi latvoihin tehistä. Silloin vaikutusaika on tietysti lyhyempi, kun yleensä tehis on päässä suihkumyssyn alla noin 1,5 tuntia.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Cherry »

Pari kertaa viikossa, aina saunan yhteydessä :) Pesen hiukseni viitisen kertaa viikossa, joten melkeinpä joka toinen pesukerta tulee käytettyä tehohoitoa.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Kerran viikossa käytän yleensä. Lempparini on O&H-hoitis ja K-Pak-rekku -sekoitus tunnin vaikutusajalla.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Vastasin pari kertaa kuukaudessa, vaikka haluaisinkin kyllä käyttää kerran viikossa... Varsinkin näin kesällä tuppaa nuo tehohoitovälit venymään ihan hervottomasti. Talvella, kun oon muutenkin ruodussa, saatan käyttää kaksikin kertaa viikossa ja se on jo tosi kivaa! Nyt hyvä jos kerran kuussa muistan ja jaksan jotain erikoisempaa lykätä... Muistan kyllä aina suihkussa, että pitäisi tehohoitoakin laittaa ja sitten yritän pelastaa tilanteen laittamalla isomman annoksen pikahoitista... Höh... :-[

Ai niin, minun suosikki on Tigin Treat Me Right, jonka oikeasti tuntee nahoissaan! ;D No joo, tukassaan myös... ;)
Merial
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 662
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 09:07

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Merial »

Itselläni ei tällä hetkellä tehiksiä oikein ole, mutta tarpeen mukaan annan tavallisen hoitoaineen muhia päässä tunnin tai puolisen. Nyt tosin on jäännyt vähemmälle koska ei ole täällä mahdollisuuksia muhittaa, luultavasti syksyn tullen läträän tehiksen päähäni kerran viikossa ja pidän niin kauan kuin jaksan.
Tukka hyvin, kaikki hyvin!
Zippo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 345
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:29

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Zippo »

Joka pesun yhteydessä, näin siis jo kolmen vuoden ajan. Mikäli en laita "varsinaista" tehohoitoa, niin laitan hyvän hoitoaineen todella pitkällä vaikutusajalla naamion tapaan. Ylihoitavuus-efektiä en ole huomannut kuin ehkä pari kertaa tänä aikana  ;D.
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Voisinpa melkeen sanoa, etten koskaan! Varmaan ehkä kerran vuodessa Tajusin tämän muuten juuri! Itse asiassa aika järkyttävää, mutta kun tämä mun pää on tällainen itse korjautuva, että ajan kanssa vaan paranee, vaikka olisi koviakin kokenut ja kuiviin latvoihin ei auta kuin sakset!
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Vastasin kerran viikossa, mutta se kyllä vaihtelee. Kesällä tulee pestyä hiukset aamulla ja silloin on niin kiire duuniin, että ei ole aikaa laittaa tehistä. Mutta talvella tulee käytettyä enemmän, kun tulee käytyä useammin saunassa tai pestyä hiukset muuten vaan illalla. Pakkasella, kun ei voi pestä hiuksia aamulla, ettei aivot  jäädy matkalla töihin. :)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
Mii-

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mii- »

Kuulostaa hurjalta tuo tunti muhimista.. Mulle on kertyny muutakin elämää, joten mun vaikutusaika on vaan sen 5-10min eli sen aikaa kun sheivailen jalat ja sieltä ja kainaloista ja kuorin ihoa  ::) Tuo mies nauraa mulle jo silloin ku on hiusväri päässä vaikuttamassa, varsinkin jos on joku foliojuttu et tehdään raitoja  ;D
rolla

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja rolla »

En mäkään jaksa pitää yli puolta tuntia päässä, koska en jaksa ensin mennä suihkuun ja sitten suihkusta tulla pomppimaan tänne ja sitten taas suihkuun. Ton puol tuntia saa välillä täyteen sillä, et sheivailee ihokarvoi, pesee vessan tms. siinä samalla. Muutenkaan mulla ei ole inspiraatiota kauneudenhoitoon. Kynnet jaksan lakata kerran vuodessa ja joka päiväinen ihon rasvaus talvella on puuduttavaa.

Mutta todella harvoin käytän ns. pikahoitista vaan aina on joku täyteläisempi ha tai tehis päässä ainakin sen 5-10 min eikä paljon enempää sitten tarvikaan. Sitten välillä en käytä mitään, koska edellisistä pesuista hoitotehot säilyneet.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mii- kirjoitti: Kuulostaa hurjalta tuo tunti muhimista.. Mulle on kertyny muutakin elämää, joten mun vaikutusaika on vaan sen 5-10min eli sen aikaa kun sheivailen jalat ja sieltä ja kainaloista ja kuorin ihoa  ::) Tuo mies nauraa mulle jo silloin ku on hiusväri päässä vaikuttamassa, varsinkin jos on joku foliojuttu et tehdään raitoja  ;D
No harvemmin siellä suihkun puolella sitä tuntia kökkii, ite mä teen niin että pesen tukan vaikka just ennen lemppariohjelman alkua, laitan aineet muhimaan hedelmäpussin ja pipon alle (näyttää just niin viehkeeltä ku kuulostaakin) ja nököttelen ne päässä telkkaa katellen. Sit poispesu. Eli ei se kyllä kiireistä elämää ihan kamalasti haittaa ;)

Edit. Ja mä pesen sen ekan pesun sillai et pelkkä pää on ammeen puolella eli että en kastele itteeni kokonaan, siinähän jäätyy jos märkänä alkaa pitkin kämppää pomppimaan :P
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja deko »

Viikottain vaahtokylvyn yhteydessä tehohoidan kutrini. Vaihtelevilla aineilla jotka valitsen ihan fiiliksen mukaan.
this too shall pass.
Triina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 5448
Liittynyt: 08 Huhti 2006, 20:56

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Triina »

Vastasin kerran viikossa, vaikka väli on joskus pidempikin. Tuo tahti on kuitenkin hiuksilleni hyvä, olen vain laiska joskus... pesen hiukset lähes joka päivä (6 kertaa viikossa) ja aamuisin, jolloin tehiksiä ei ikinä ehdi laittamaan. Saunaan sitten laitan, mutta se jää joskus väliin kun hiukset on jo aamulla pesty.

Useammin kuin kerran viikossa lätsäyttää aivan liiaksi.

Vaikutusaika on yleensä puolisen tuntia, joskus pidempään. Harvoin on aikaa tai jaksan istua kovin pitkään myssy päässä, onneksi hiukseni ovat sen verran liukkaat, lasimaiset ja hyväkuntoiset, etteivät enempää kaipaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Manna »

Vastasin pari kertaa kuukaudessa. Pitäisi kyllä käyttää kerran viikossa, varsinkin kun aloitan taas elokuussa uimisen.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Seela »

Vastasin kerran viikossa koska pesen hiukset noin 2-3 kertaa viikossa joista yksi on co-pesu.
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Vastaa Viestiin