Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Allegra
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1016
Liittynyt: 23 Maalis 2007, 15:42

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Allegra »

Pari kertaa viikossa koitan tehiksen laittaa ja annan muhia sellasen tunnin verran. Tuotteitakin koitan vaihdella, etten joka kerta käytä samaa ainetta.
jeppu
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 375
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 16:23

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja jeppu »

Pari kertaa viikossa, yleensä. Aina ei ehdi muhitella pitkään, mutta viikonloppuisin ainakin koitan repäistä sen ajan jostakin. Siinä on kätevää tehdä muita hommia samassa, niin ihan huomaamatta se aika menee  :)
1c M ii BSL
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Satine »

Vastasin että kerran viikossa, mutta tosiaan saattaa joskus olla parikin kertaa viikossa. Hiukset kyllä varmaan tykkäisi jos käyttäis vielä useammin, mutta ei yleensä oo aikaa/jaksamista  ::)
Only a vampire can love you forever
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

Vera kirjoitti: Viime aikoina olen käyttänyt tehistä joka pesun yhteydessä, ja harmittaa etten ole aiemmin tehnyt niin. Tukka tuntuu paljon sileämmältä ja hyväkuntoisemmalta, pelkän hoitoaineen teho ei näköjään tähän pehkoon riitä.
Mä teen myös näin eli joka pesun yhteydessä, siitä on tullut mulle jo automaattinen tapa.  En enää edes viitsi pestä tukkaa ilman tehistä, ei vaan pysty :D "Pakko" antaa hoitoaineen vaikuttaa kunnolla. Sunnuntaisin, tiistaisin ja torstaisin muhittelen joko saunassa tai koneella ollessa. Tukka on huomattavasti parempi verrattuna vajaan vuoden takaiseen, tottelee paremmin ja tuntuu aivan ihanalta :) Ei tästä tavasta voi enää luopua. Hyvät tulokset motivoi vaan hoitamaan lisää, ei ole toistaiseksi tullut sellaista tunnetta että enpäs enää jaksa hoitaa kun karvat on muutenkin kuosissaan. Aion kyllä ylläpitää tätä ahkerasti.
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Kissatukka
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 132
Liittynyt: 29 Maalis 2007, 23:27

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Kissatukka »

Käytän noin kerran viikossa - käytännössä siis noin joka toisen pesun yhteydessä.
marketta
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 268
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 20:21

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja marketta »

Muhittelen tehiksiä joka pesun yhteydessä, ehkä pari kertaa kuussa saattaa jäädä väliin jos on kiire tai en ole kotona = en kehtaa ;D
Hiukset tuntuvat liian kuivilta pesun jälkeen jos en näin tee.
tnn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 629
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 18:31

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja tnn »

Käytän tehistä yleensä ainakin pari kertaa viikossa, mutta nyt se on jäänyt aivan liian vähille.. Varsinkin kun räjäytin juuri mustan pehkoni siirtyäkseni punaiseen, pakko alkaa vähän kunnostautumaan..:-X
1bMii, virallisella huijausmitalla 78 cm pitkä tukka. Vaalea, hieman sekavärinen kuontalo.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja marrriik »

Mulla on tullu kohta vuoden verran käyteltyä tehiksiä joka pesun yhteydessä noin 20minuutin ajan. Tulosta on kyllä tullut, mutta vielä on toki matkaa. Uutta kasvavaa hiusta en toki enää pahoinpitele samalla tavalla kuin ennen, tietämöttämänä hölmönä.
Tuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 217
Liittynyt: 25 Joulu 2006, 17:34

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tuu »

Vastasin, että kerran viikossa.
Käyttäisin enemmänkin, mutta kun käyn usein kuntosalilla reenien jälkeen suihkussa, jossa ei yleensä viitsi alkaa mtään tehohoitoja käytteleen, sillä annan sen vaikuttaa noin tunnin aina kotosalla :).
Säde
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 471
Liittynyt: 21 Helmi 2007, 21:13

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Säde »

Vastasin joka pesun yhteydessä, mikä minulla tarkoittaa paria kertaa viikossa. Minulla on alkanut hieman hoitoaineen ja tehohoidon raja hämärtyä, koska käytän kaikkia hoitoaineitani milloin milläkin vaikutusajalla ja sekoiteltuna toisiinsa. Yleensä kuitenkin tulee joka pesussa laitettua myös ainetta, jossa ihan lukee tehohoito  :)
Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Lähes joka pesun yhteydessä käytän.  :) Varaan mielellään hiustenpesuun sen verran aikaa , että ehdin hoitaa kunnolla. Ainakin nyt, kun olen uus(hius)herätyksen saanut, jaksan hoitaa. Ajattelen, että teen parhaani tämän kuontalon hyväksi, jotta saisin sen mahdollisimman hyvään kuntoon ja vähitellen ehkä pidemmäksikin.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Eudokia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 672
Liittynyt: 07 Maalis 2007, 21:59

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Eudokia »

Käytän tehohoitoja noin kerran kuussa tai harvemmin. Voisi kokeilla käyttää useamminkin.
But you're not alone, you realise
You try to speak but you can only cry.

The Fauns: 4 am
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Magia »

Yleensä joka pesussa käytän. Kaksi tai kolme kertaa viikossa pesen hiukset.
Satine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 442
Liittynyt: 18 Joulu 2006, 22:39

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Satine »

Höh, vaihtoehtoa ei saa vaihdettua. Kerran viikossa on vaihtunut mulla Joka pesun yhteydessä/Pari kertaa viikossa - vaihtoehtoon.
Only a vampire can love you forever
si3nna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:16

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja si3nna »

Munkin täytyy rapotoida karmea muutos tehohoidon käyttötiheydessä: olen vastannut tuohon aikoinaan pari kertaa viikossa, mutta nyt olen koko kesän aikana käyttänyt tehistä noin kaksi kertaa. :-[ Tämä laiminlyönti ihan siitä johtuen että Joicon rekkuni loppui enkä ole saanut uutta hankittua tilalle, en viitsi hankkia mitään ei-niin-kummoista tuotetta. Tätyy kyllä pian päivittää hiustuotevarastoja, sitten varmaan palaan tuohon 2 krt/viikko tahtiin.
Vastaa Viestiin