Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.

Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Joka pesun yhteydessä
70
14%
Pari kertaa viikossa
151
31%
Kerran viikossa
149
30%
Pari kertaa kuukaudessa
58
12%
Kerran kuukaudessa
20
4%
Harvemmin kuin kerran kuukaudessa
41
8%
 
Ääniä yhteensä: 489

Retro

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Retro »

Jos olen oikein ahkera, niin kerran viikossa saunan yhteydessä, vastasin kuitenkin pari kertaa kuussa, koska usein sattuu sellaisia aikoja, jolloin en ole niin ahkera...  ;)
Allie

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Allie »

Noin kerran kuussa ja silloinkin laitan vain latvoihin koska muuten tekee hiukset liian raskaiksi ja päätä nuoleviksi.
Nyt on tosin joutunut tekemään sen vähän joka pesussa kun hoitoaine uhkaa loppua enkä millään
kauppareissulla muista sitä ostaa...täytyy kirjottaa se nyt listaan ennen kuin taas unohdan.
Lauretta

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

Tuolla ei ollut vastausta "en ikinä". Minä en nimittäin käytä ikinä tehohoitoja, koska en niitä tarvitse. Minun hiukset olisivat vielä liukkaammat, joten no no. :D Jos joku epäilee hiusteni kuntoa, niin mulla on kyllä niistä kuva Hiuslaatu-ketjussa. :)
Elanor

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Elanor »

Ennen käytin viikoittain, mutta nyt kun teen lähinnä CO-pesuja ja käytän paljon öljyjä, niin en usko että tehiksestä olisi erityistä lisätehoa. Vastasin siis kerran kuussa, eli silloin kun pääsen saunomaan :)
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Charleen »

riippuu miten ahkerasti rasitan hiuksiani  ;D
kesän aurinkolomalla käytin XZ-tehistä normaalina hoitoaineena joka päivä, nyt kotimaassa kerran pari viikossa.
niinä viikkoina kun föönailen/suoristelen tukkaa päivittäin, käytän tehistäkin useammin.
Mir
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 650
Liittynyt: 22 Loka 2007, 17:01

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mir »

Joskus harvemmin joskus useammin. Kunnon öljymuhittelut tekevät tukalle kyllä terää.  :) Ja päänahkakin tykkää.
1c F i
Oma väri saavutettu, pituus kainaloihin.
Luomushampoot ja co-pesut <3
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Yritän ajoittaa pesuni niin että muhittelen joka kerta kun pesen hiukseni (eli n. 2 kertaa viikossa). Eihän sitä aina ehdi, mutta aika useasti kuitenkin! ;D Muhittelen sitten n. 30min-2h..
Cadsuane
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 89
Liittynyt: 13 Touko 2008, 13:45

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Cadsuane »

Pyrin siihen että ainakin kaksi kertaa viikossa muhittelisin kunnolla, mutta joskus ei yksinkertaisesti jaksa, joten muhittelut typistyvät n. 10 min pituisiksi (kaverit on eri mieltä, mutta minusta se on lyhyt aika&nbsp; ;)), nytten on tullut tälläinen tehis-buumi ja olen laittanut sitä joka pesun yhteydessä, ja joskus menee montakin viikkoa ilman tehistä&nbsp; :-X .
Cabello

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Cabello »

Valitsin harvemmin kuin kerran kuukaudessa, sillä en käytä tehohoitoja ikinä. :) Hiukseni eivät ihan oikeasti tarvitse niitä.
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Virus »

;D Ei ollut vaihtoehtoa "Mitä ovat tehohoidot?" En siis ainakaan tiedä käyttäväni moisia.
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Hmm...mulla on noita tehiksiä kertynyt muutama kappale, mutta vasta Nivean Intense repair aiheutti mulle sävärit käyttää niitä säännöllisemmin. Vastasin "kerran viikossa", mutta siis vasta 2vkoa takana&nbsp; ;D Tästä se lähtee...siis läksi jo!
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
mariea

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja mariea »

Kerran-pari kuukaudessa, kun en koe tarvitseni useammin. NG ollut oikein hyvä, ja hinta-laatusuhde huipussaan.
marrriik
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 234
Liittynyt: 05 Joulu 2006, 13:46

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja marrriik »

No nyt olen käyttänyt aika usein, melkeimpä joka pesussa. Hiusten kova kuntoutus menossa. Myöhemmin varmaankin alan käyttää pari kertaa viikossa.
Dinky-di
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 937
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 16:51

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja Dinky-di »

Suunnilleen kerran viikossa. Pesen hiukset 2-3 kertaa viikossa ja olen huomannut tämän tahdin olevan suht sopiva. Yleensä muhittelen tehiksiä tunnin, joskus parikin.
1b M ii
irso
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 456
Liittynyt: 24 Huhti 2006, 11:46

Vs: Kuinka usein käytät tehohoitoa?

Viesti Kirjoittaja irso »

Kerran-pari viiikossa. Lähinnä kerta viikkoon plus värjäyksen aikana pituuksiin (parin kolmen viikon välein) värinä henna.
Vyötärömittainen hennattu piikkisuora karvasto.
Vastaa Viestiin