Farouk

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lintunen
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 03 Maalis 2006, 18:09

Farouk

Viesti Kirjoittaja Lintunen »

Toivottavasti en nyt aloita uutta aihetta vanhasta, käytin kyllä hakua, mutta enpäs löytänyt..
Eilen kampaaja suositteli pitkille kasvatusvaiheessa oleville hiuksilleni jätettäväksi hoidoksi Biosilk silk therapy tippoja, joiden pitäisi mm. kosteuttaa hiuksia 2,5 kertaisesti, sisältää 17 aminohappoa, jälleenrakentaa ja sulkea hiussuomut. Oli miten oli, tuote saa hiuksiin todella hyvän tunnun, aivan erilaisen kuin yhdenkään muun jätettävän jälkeen! En vielä raaskinut ostaa mutta olisi kyllä kiinnostusta (vielä aamullakin hiukset tuntuvat aivan erilaisilta, pehmosilta ja sileiltä).  Nyt kotipaikkakunnalleni palanneena kiinnostaisi tietää että mistäs nuita tuotteita voisi täältä helsingistä saada? Tutkin Faroukin kotisivuja, ja vaikuttaa hyvin mielenkiintoisilta sarjan muutkin tuotteet! Farouk väreistä täällä foorumilla olikin puhetta, mutta ei hoitotuotteista, joten jakakaapa kokemuksianne! En usko ettei täältä ihmistä löytyisi joka ei Biosilk, Badazz tai Chi tuotteita olisi edes kokeillut ;)
sadelma
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 21 Maalis 2006, 21:14

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja sadelma »

Mä olen nähnyt Faroukin Biosilk tuotteita Salon Titti Haapalan hyllyssä.
Joskus aikoinaan sieltä hoitoaineen ostin, mutta eipä oikein jäänyt mieleen minkälainen se oli. Silloin kun en tajunnut hiustenhoitotuotteista sitäkään vähää mitä nyt...  :)
Tuosta ostoksesta on tosiaan jo monta vuotta aikaa, joten en tiedä onko tuotteet vielä heidän valikoimissaan.
1bFii
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Badazz Shock therapy jätettävää/latvasuojaa käytin pitkään. Pullo on samanlainen kuin Tigin girl toysissa eli ihan surkea, korkki ei pysy paikallaan ja ainetta tihkuu pumpun raoista. Tuoksu on kivan raikas meloni, vaikkakin aika voimakas. Itse aine on ihan kivaa silikonilitkua, jolla saa hiuksiin saa mukavan tunnun. Sisältää denaturoitua alkoholia, mutta ei kuitenkaan pahemmin hiuksia kuivattanut. Riittoisaa.
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Minä käyttelin tuota Silk Therapya pikkupullollisen, eikä ollut mielestäni niin kovin ihmeellistä. Muistaakseni koostui lähinnä silikonista (en nyt tähän hätään löytänyt inciä), ja siltä kyllä tuntuikin. Ihan ok latvasuojana ja muutenkin, kunhan laittoi tarpeeksi niukasti. Kampaaja kyllä kovasti kehui tuota ainetta, mainosti sen sisältävän silkkiä ja väitti että siihen jää koukkuun kun kerran kokeilee.
miymiy
Haiven
Haiven
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Helmi 2006, 16:43

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja miymiy »

tykkäsin paljon joskus biosilkin equinox-shampoosta ja vaikka mistä muista en ole pitkään aikaan kyllä mitään käyttänyt, mutta jotenki haluais taas kokeilla, niissä on myös se haju jotenki mieleinen:)
meriucha

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja meriucha »

Mulla parturi suositteli jotain Biosilkin jätettävää ja ajattelin sitten kokeilla. Noh, kyljessä ei kerrottu sen kummemmin mitä se oli, joten kokeilin sitä suihkun jälkeen. Hiukset muuttuivat muovisiksi, tönköiksi niinkuin lakkaa olisi laittanut. Kuivumisen jälkeen kutria ei saanut selväksi millään! Alansa ammattilainen myi mulle muotoilusuihkeen hoitoaineena. Hain rahani takasin  >:(
sirmulisko

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja sirmulisko »

Tähän aiheeseen liittyen olisiko jollakin tietoa mistä nettikaupasta saisi BioSilkin Silk Therapya tilattua.. näistä hyväksi havaituista ei löytynyt ja hinnassa voisi kaiketi säästää tilaamalla. Itse tykkään kuin hullu puurosta, omiin koppuralatvoihini föönin jälkeen tosi toimiva!
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Kampin Hairstoreen näytti tulleen Biosilk-tuotteet. Otin mukaani esitteen ja muutama kohta esitteessä sai kiinnostukseni heräämään:

"Silkki sisältää 17 hiuksen 19 aminohaposta"
"Silkki on maailman vahvin kuitu, vahvempi kuin teräs"
"Silkki sitoo kosteutta jopa kolme kertaa oman painonsa verran"
"Silkki suojaa lämmöltä, kylmyydeltä ja UV-säteilyltä"

Joskus aikanaan noin 10 vuotta sitten kokeilin joitakin tuotteita, mutta en enää muista tykkäsinkö niistä. Nyt tuotteita on kai uudistettu tai ainakin ne ovat erinäköisissä pulloissa. (www.farouk.com)

Onko teillä jollain kokemusta näistä nykyisistä tuotteista?
Bea

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Bea »

Etsin Farouk:in CHI Organics Olive Nutrient Therapy tuotteita. Saako niitä mistään pääkaupunkiseudulta, googlaamalla en ole löytänyt. Olisin kiinnostunut varsinkin travel kit:istä jolloin pääsisi edullisesti testaamaan kaikki sarjan tuotteet. Entä onko kenelläkään kokemuksia kyseisen tuote sarjasta?

Tuotteen kotisivu:
http://www.chiretail.com/ont/
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Manna »

^ pikaisella tutkimisella löysin tuotteita esim. jenkkien eBaysta ja makeupalleyssa ei ollut kuin yksi arvostelu ko. sarjan tuotteesta. Olisiko joko niin että sarja on tosi uusi tai vain ja ainoastaan Jenkeissä saatavilla?
Viimeksi muokannut Manna, 26 Kesä 2009, 07:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
ainokainen

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Kappas, tälle tuotesarjalle löytyi ihan oma ketjukin.  ;D
Muistin eilen, että Biosilkin Silk Therapy teki aikoinaan ihmeitä permanentatulle tukallani. Jotenkin olin kuitenkin onnistunut unohtamaan koko sarjan. Nyt latvat ovat sen varran huonossa kunnossa, että päätin ostaa tätä uudelleen. Kampin Hairstoressa sarjaa myydään. Ostin sen isoimman pullon, eli oliko se nyt 350 ml muistaakseni. Hinta oli aika suolainen, 60 euroa.

Tuote oli juuri niin hyvää kuin muistinkin. Tätä kannattaa siis laittaa pesun jälkeen kosteisiin hiuksiin ja selvittää hiukset kammalla, niin että seerumi levittyy tasaisesti. Mielestäni Biosilk Silk Therapy ei ole "pelkkä" silikoniseerumi, koska tässä on muitakin ainesosia (tokin silikoniahan tämä pääasiassa on) kuten esim. silkkiproteiinia. Olen kokeillut useiden sarjojen seerumeita, mutta mikään ei ole tehnyt hiuksia niin pehmeiksi kuin Silk Therapy. Takkuisimmankin tukan saa selvitettyä alta aikayksikön, ja se kiilto ja pehmeys on jotain aivan uskomatonta. Tästä en enää luovu!
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Faroukin CHI ja BioSilk -silkkitippoja saa muuten Strawberrynetistä melko edullisesti: CHI Silk Infusion 50ml 11 euroa ja 150ml ~20 euroa. Biosilk Silk Therapy 2x50ml 13 euroa! (dollareissa tilattuna loyalty bonusten kanssa vielä vähemmän). Suomessahan noilla taitaa tosiaan olla aika suolaiset hinnat.
Viimeksi muokannut Kaisa, 11 Maalis 2011, 10:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1c F ii
ainokainen

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Ok, kiitokset tiedosta.
Biosilk ja CHI -sarjat tulevat samalta valmistajalta. Mietin, onkohan tuotteissa eroa, vai ovatko ihan samaa tavaraa?
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

Mua kiinnostaisi myös noiden kahden vertailu jos jollakulla on kokemusta molemmista, sekä Biosilk- että CHI -silkkitipoista. Itselläni on CHI-puteli mutta inhoan niiden partavesimäistä tuoksua. Millainen tuoksu ja koostumus Biosilkin Silk Therapyssa on?
1c F ii
ainokainen

Vs: Farouk

Viesti Kirjoittaja ainokainen »

Mun mielestä Biosilkin tipoissa on hyvin miellyttävä, "kampaamomainen" tuoksu. Koostumus on ihan tavallinen silikoninen, ehkä aavistuksen juoksevampi kuin monissa muissa kokeilemissani seerumeissa. Kun seerumia hieroo ihoon, se tuntuu imeytyvän ja katoavan sinne aika hyvin, eikä jää pyörimään sellaiseksi niljakkaaksi kerrostumaksi, kuten jotkut seerumit, kun niitä käsissä hieroo.

Tuota Biosilkin seerumiahan voi käyttöohjeen mukaan käyttää ihollekin. Tosin en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi laittaa lähes pelkkää silikonia naamaansa! Kai siinä sitten on se silkki, jolla on hoitavia ominaisuuksia ihollekin. :P
Vastaa Viestiin