Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lynx »

Nostellaanpas oikein old skool juurikasvu-aihetta!

Eli missäs porukka käy nykyään päätään laittamassa? Logistisesti kätevintä olisi käydä Helsingin keskustassa suht lähellä Kampin keskusta. Folkin Meeriä haluaisin kokeilla, mutta hänelle voi olla aika vaikeaa saada aikoja. Arvostan luonnollista värien käyttöä sekä hyvää leikkaajaa.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Suosittelen edelleen Sydämen Pohjasta -kampaajaa Forumissa. Kirjoitinkin tähän ketjuun heinäkuussa SyPosta ja tyytyväinen olen edelleen. Itse olen käynyt nyt monta kertaa Petralla, mutta hänelle voi olla hieman vaikea saada aikaa. Mitä olen tarkkaillut muita kampaajia työssään ollessani itse Petran puunattavana, niin koko tiimi vaikuttaa kyllä osaavalta, tosi kivannäköisiä leikkauksia ja värejä on ollut asiakkailla kampaajasta riippumatta.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lynx »

Kiitoksia, tsekkaan tuon Sydämen Pohjasta. En kyllä yhtään osaa sanoa, että milloin mä mahdollisesti edes kerkeän kampaajalle, mutta saahan sitä suunnitella :D

Mulla on yhdet vähän fiinimmät juhlat tulossa, ja koitin saada sitä varten kampausaikaa. Päädyin sitten Elielin NAPSiin, koska sinne sattui saamaan hyvin aikaa. Ei sen kampauksen mikään maailmoja mullistava tarvitse sentäs olla, mutta parempi kuin joku hätäponnari :3
sv1
Haiven
Haiven
Viestit: 48
Liittynyt: 17 Maalis 2014, 12:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja sv1 »

HALP! Viimeisimmät hypetykset H:gin kampaajista kiitos :D Kuka ymmärtää vaalennettua ja luonnonkiharaa hiusta + osaa kuunnella asiakasta? Ja jolle voi viedä inspiskuvia ja joka jaksaa ottaa huomioon asiakkaan toiveet?

Folkkia ei tarvii mainostaa, aikoja ei löydy niin nopsaa mitä haluaisin..

Toi SyPo kiinnostaisi. Entäs Unikan ammattilaiset?

Nimim. Vaativa kampaaja-asiakas 8)

Kimara
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1214
Liittynyt: 26 Joulu 2006, 20:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Kimara »

Voin viimeisimmän kokemukseni perusteella suositella Salon Noiria ja Johannaa. Kävin viikko sitten pätkäisemässä vuosikausia vyötäröpituisena viihtyneen kuontaloni lob-pituuteen ja tykkään lopputuloksesta älyttömästi. Selitin, kuinka haluan latvaan eloa ilman pörröisiä superohennuksia, tukan pitää ylttää edelleen kiinni ja kuinka en halua surullisena roikkuvaa mutsitukkaa. Oman värisellä vähän liiankin hyväkuntoisella tukalla on siihen vähän taipumus :D. Leikkaus on hyvin tehty ja kerrostuksia työstettiin pitkään. Tukka ei vaadi älytöntä laittamista näyttääkseen hyvältä, mutta mahdollistaa pidemmänkin kampaamisen. 65 e oli kohtuu hinta 1,5h kestäneestä mallinmuutosleikkauksesta. Lisäbonarina lasi hyvää viiniä kuului hintaan :P.
1a F ii Tukkakuva
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Kimara kirjoitti: Voin viimeisimmän kokemukseni perusteella suositella Salon Noiria ja Johannaa. Kävin viikko sitten pätkäisemässä vuosikausia vyötäröpituisena viihtyneen kuontaloni lob-pituuteen ja tykkään lopputuloksesta älyttömästi. Selitin, kuinka haluan latvaan eloa ilman pörröisiä superohennuksia, tukan pitää ylttää edelleen kiinni ja kuinka en halua surullisena roikkuvaa mutsitukkaa. Oman värisellä vähän liiankin hyväkuntoisella tukalla on siihen vähän taipumus :D. Leikkaus on hyvin tehty ja kerrostuksia työstettiin pitkään. Tukka ei vaadi älytöntä laittamista näyttääkseen hyvältä, mutta mahdollistaa pidemmänkin kampaamisen. 65 e oli kohtuu hinta 1,5h kestäneestä mallinmuutosleikkauksesta. Lisäbonarina lasi hyvää viiniä kuului hintaan :P.
Mä en ole vieläkään saanut aikaiseksi käydä kampaajalla, mutta pyhästi olen taas vannonut, että lokakuussa menen :D Ja sun hiukset kuulostaa just siltä mitä mulla on ja mitä ehkä tahtoisin.  Pitkät hiukset jossa ei ole ollut mitään muotoilua 15 vuoteen, ne vaan roikkuu. Olen miettinyt long bob -mallia, hieman korroksilla. Ja minäkään en halua mummotukkaa. Sellaista minkä jotkut naiset leikkaa kun ne täyttää 40 tai 50 ja luulevat näyttävänsä nuorekkailta.

Edit: menin ja varasin ajan Johannalle, 24.10. :D Ajattelin että silloin sopis, kun on päivää ennen mun synttäreitä!
Viimeksi muokannut Kalevalatar, 01 Loka 2016, 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aaa
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 63
Liittynyt: 12 Kesä 2016, 09:56

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Aaa »

Studio Helsinki Kisahallia vastapäätä ja siellä Menna  :ts

On myös edullinen (verrattuna melkeinpä mihin tahansa muuhun paikkaan)!
Sanguine
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1283
Liittynyt: 16 Huhti 2006, 15:54

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sanguine »

Olen muuttanut hiljattain Helsinkiin. Kuontalo on päässyt aika pahaan kondikseen, latvat ovat yhtä hamppua ja värikin on aika kulahtanut, joten varasin hätäpäissäni ajan Sydämen pohjasta-kampaamoon. Hinnasto näytti aika kirpaisevalta, mutta edelliset kampaamokerrat ovat olleet sen verran kamalia, että jospa tällä kertaa saisi hyvää jälkeä.  :)
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lynx »

Onko kukaan onnistunut asioimaan Folk Helsingissä? Mä olen ihan vakuuttunut, että se olisi mulle just oikea kampaamo, enkä poistuisi sieltä epämääräisen pinkkioranssin tukan kanssa. Mutta voi jumpetti, että sinne on vaikeaa saada aikoja  :o Kannattaisiko sinne esim soittaa, jos siten saisi paremmin aikaa kuin nettivarauksella? Aikoja tuntuu olevan vain arkiaamuisin, viikonloput kiinni ja ylipäänsä hankala järjestää työssäkäyvänä. Kantakaupungin alueella liikkuminen on muutenkin aika hidasta ja takkuista, eikä joku oma auto paljoa siinä edes auttaisi ::) Mutta kun haluaisin just sinne.

Meerille kyllä ihan lämpimät onnittelut siitä, että on tainnut osua ihan hyvään saumaan tolla blogilla ja tyylillä :D
Nakitar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 233
Liittynyt: 03 Syys 2014, 16:28

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Nakitar »

Varasin Timman kautta mallinmuutosleikkauksen TixHouseen. On siinä Kampissa/vähän Ruoholahteen päin. Ihan ok palvelu oli, kampaaja oli Olga. Tosin vähän rohkeammin olisi voinut pituutta leikata pois (mulla oli siis pitkät hiukset, joita olen kasvattanut samalla kun olen kasvattanu omaa väriä). Pyysin "pitkää polkkaa" (mikä lie long bob siis), mutta hän otti ensin vain jonkun 5 cm pois. Kun itse olin sitä mieltä että  20 cm saa hyvinkin lyhentää. No, kyllä leikkasi sitten vielä lisää, mutta vähän mietin että kun kuitenkin ihan mallinmuutosleikkauksen nimellä olin varannut ajan (ja maksanut etukäteen siis) niin enemmän tuo meni mun mielestä ihan vain "hiusten samaan malliin leikkaukseen". Mutta joo, vähän oma vika, kun en heti tarpeeksi selvästi sanonut että 20 cm pois ja pitkää polkkaa. Sanoin kyllä että haluaisin päästä kokonaan värjätystä osasta pois, ja long bobia olen miettinyt. Hän oli kuitenkin sitä mieltä, että tukka näyttää kivalta vaikka latvoissa on vielä hieman tummempaa värjättyä hiusta. No joo, kohta tätä saa kuitenkin mennä taas lyhentämään.

Niin ja siis koska tämä on hyviä kampaajia -ketju, niin siis TixHouse oli sellainen "ihan hyvä" ja kampaaja oli tosi ystävällinen, lähinnä varmaansiis oma vikani kun en riittävän selkeästi ja useampaan otteeseen sanonut että "enemmän, enemmän, leikkaa vain enemmän".
Viimeksi muokannut Nakitar, 22 Maalis 2017, 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Missy
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1274
Liittynyt: 12 Loka 2007, 20:16

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Missy »

lynx kirjoitti: Onko kukaan onnistunut asioimaan Folk Helsingissä? Mä olen ihan vakuuttunut, että se olisi mulle just oikea kampaamo, enkä poistuisi sieltä epämääräisen pinkkioranssin tukan kanssa. Mutta voi jumpetti, että sinne on vaikeaa saada aikoja  :o Kannattaisiko sinne esim soittaa, jos siten saisi paremmin aikaa kuin nettivarauksella? Aikoja tuntuu olevan vain arkiaamuisin, viikonloput kiinni ja ylipäänsä hankala järjestää työssäkäyvänä. Kantakaupungin alueella liikkuminen on muutenkin aika hidasta ja takkuista, eikä joku oma auto paljoa siinä edes auttaisi ::) Mutta kun haluaisin just sinne.

Meerille kyllä ihan lämpimät onnittelut siitä, että on tainnut osua ihan hyvään saumaan tolla blogilla ja tyylillä :D
Mä käyn Folk Helsingissä. Kannattaa soittaa ja varata aika jos ei netissä onnistu, vaikka onhan sinne joka tapauksessa vaikea aikaa saada. Itse varaan aina käynnin yhteydessä seuraavan ajan niin varmasti pääsen seuraavankin kerran.

Suosittelen kyllä jos tykkää luonnollisen näköisestä lopputuloksesta!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
janniina
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 241
Liittynyt: 05 Joulu 2012, 20:41

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja janniina »

Onkos tuo Folk hyvä jos haluaisi jotain _kevyttä_ muotoilua puoliselkäpituiselle neitsyttukalle? Kaikki kampaajat vaan leikkaa latvat suoraan. Enkä osaa ilmaista mitä tahdon. :D
Hiukset: 1b M ponnari ympärys 9cm, Liian hyvään hoitoon totutetut lellikkihiukset jotka ottavat itseensä kaikesta mitä tekee ja jättää tekemättä (pl. hysteerinen hoito) http://imgur.com/wVKly98
<3: XZ, EHS, Alba Botanican jätettävä ja Lush R&B
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Onko foorumilaisilla antaa vinkkiä kampaamosta, jossa tehtäisiin ns. pikakampauksia? Mulla on elokuussa ilmeisesti peräkkäisinä päivinä kahdet juhlat ja olisi vaihteeksi kiva laittaa hiukset muulle kuin niskaponnarille&nbsp; ;D

Kävin kerran pikakampauksessa kampaamossa, joka sijaitsi Kaartinkaupungissa. Kampaus oli ihan ok, mutta en välttämättä menisi sinne uudelleen. Nyt vaan en yhtään muista mikä oli paikan nimi, siinä kun on samalla kadulla rivissä aika monta kampaamoa....
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
lynx
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3032
Liittynyt: 01 Syys 2006, 15:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lynx »

^Iso Omenan Piece of Hair by Redken tekee ainakin pikakampauksia. En ole itse kokeillut, mutta mainos sattui silmään. Voi valita kuudesta vaihtoehdosta ja hintaa muistaakseni 20 euron kieppeillä.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

^ no tosiaan ratkaisu oli lähellä :D Pitää pyörähtää liikkeessä ensi viikon aikana varaamassa aika, kiitti! Olinkin ihan unohtanut tämän liikkeen, vaikka siitä tulee käveltyä ohi viikoittain.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin