Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kävin eilen Femme Fatalessa Niinalla kun Yess!in Hanna oli lomalla just kun tukkaa ois pitänyt siistiä. Eipä vaihtunut vakkarikampaaja tämän hairahduksen vuoksi. Ei sinällään mitään vikaa missään, käsittely oli hellää jne mutta leikkaus oli musta vähän epäonnistunut, ei ainakaan sellainen mitä halusin. Polkkaan oli jätetty jotain ihme kulmakoloja mistä sanoin kun hän näytti peilillä, kyllä hän sitä sitten tasoitteli mutta musta on aina vaivaannuttavaa käydä valmista tukkaa näyttämään että eikun tästä vielä noin ja eiks toi ole vähän vino jne. Kyllä tällä nyt seuraavaan leikkauskertaan menee mutta en ehkä menisi hänen luokseen uudelleen.
Femme Fatalessa olen käynyt siis kaksi kertaa, eka kerta oli Annikalle. Molemmilla kerroilla hiuksiin tehtiin suoristusraudalla jotain kiharantapaista jotka olen sitten nolona pyytänyt suoristamaan suoraksi, saa mut näyttämään todella tädiltä :D

Edit. Kaiken lisäksi tämä on kyllä useamman sentin lyhyempi mitä pyysin, näytin vielä kädellä että jätä edestä tähän asti ja eteenpäin pitenevä polkka. No ihan suora tää on ja lyhyt kuin mikä. Just kun sain kasvatettua. Mur.
Viimeksi muokannut RockQueen, 21 Kesä 2011, 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
elluee

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja elluee »

suositelkaa jotain hyviä värjääjiä ? :) ku en mun vakkarikampaajalla halua käydä uudestaan värjäyttämässä, koska viimeks tuloksesta ei tullu lähellekkään sitä mitä halusin. kyllä leikkaamassa siellä käyn kun se on nii hyvä. mut siks lähin kampaajalle kun ajattelin että se sais värjättyä just semmoset ku olin toivonu, ku ite värjätessä ei aina ihan onnistu. nyt on taas haaveissa vähän hankalampi väri enkä kaupasta löydä täydellistä. ja raidatki haluan nii turvallisinta mennä kampaajalle :D
PrettyMia

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

Yksi todella edullinen kampaamo on Inno Hair, Otaniemessä. Ihan hyvä peruskampaamo, latvojen tasoitus n. 15e ja mallinmuutos pari euroa enemmän. Ei siis ainakaan hinnalla pilattu.  ;D

Edit: Hyvin leikkaavat, mutta vaihtelunkaipuussa ajattelin seuraavaksi suunnata Vihreään Kampaan. Onkos kellään siitä mitään kokemusta? Varsinkaan kikkarapäällä? :D
Viimeksi muokannut PrettyMia, 20 Kesä 2011, 15:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Mun lempikampaajani Petra Peilistä on perustanut oman kampaamon Kamppiin, se aukeaa elokuussa. Pitänee mennä kokeilemaan heti elokuussa :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Löytyykö ketään jolle olisi tehty onnistunut huppuraidoitusvaalennus pitkään tukkaan pääkaupunkiseudulla? Pitäis löytää kampaaja, joka suostuu mulle sen tekemään. Kyseinen operaatio on tehty mulle elämäni aikana pariin otteeseen ja ovat olleet kamalia kokemuksia lähinnä sen takia, että kampaaja ei ole käsittänyt ollenkaan kuinka kauan operaatioon menee ja sen takia valittanut kuinka kamala mun tukka on. Jos tällä kertaa selvittäisiin vähemmillä kampaajatraumoilla...
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

^huppuraidat on aika rankka käsittely - hiuksia kun on aika hankala saada tasaisesti ja hellävaraisesti hiuksia katkomatta sieltä hupun alta jos hiukset ovat kovinkin pitkät. Luulen että siitä syystä moni kampaaja ei suostu niitä tekemään.
Onko ajatuksenasi siis hyvin pieniä raitoja koko päähän? Se onnistuu myös raitalapuin, hiuksia vain "neulotaan" aina lappuun hyvin ohuina osioina ja lappuja tulee 0,5-1 cm välein. Tällä tekniikalla jos tiedustelet, voisi hyvä tekijä löytyä helpommin. Kokenut neuloja laputtaa koko pään hyvin näppärästi, raitojen sijoittelu on hallitumpaa ja värin levitys tasaisempaa kuin huppua käytettäessä.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Pieniä raitoja tosiaan haluaisin niin, että saisi yleisilmeen vaaleammaksi  :). Itse asiassa viime kerran kun samantyyppinen vaalennus tehtiin kampaaja aloitti tekemään raidat lapuilla ja sitten kun näytti, että aikaa kuluu "liikaa" vaihtoi huppuun ja siltikin operaatiossa meni muistaakseni 6 tuntia. Mieluiten kyllä haluaisin lapuilla raidat. Kamala kynnys lähteä edes etsimään kampaajaa, joka pään suostuu raidoittamaan. Aion kyllä varoitella siitä, että tää tukka vie aikaa. Oon kaikilla vaalennuskerroilla istunut kampaamossa ja kuunnellut kun kampaaja motkottaa mun hiuksista.

Mistähän löytäisin tuollaisen kokeneen neulojan, jolla riittää hermoja pitkälle, tiheässä kasvavalle ja takkuuntuvalle tukalle?
Villis
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 385
Liittynyt: 14 Tammi 2008, 08:52

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Villis »

^ Olin ohuiden raitojen kierteessä kymmenisen vuotta. Sinä aikana sain vain kerran kampaajan tekemään lappuraidat koko päähän. Muut kampaajat pitivät sitä liian työläänä ja turhana operaationa ja suostuivat laittamaan vain eteen ja päälle, jotkut pelkästään juuriin, ei pituuksiin ollenkaan. Vaikka olisi ajanvarauksessa sanonut selkeästi etukäteen, mitä haluaa ja pyytänyt pitkää aikaa. Suosittelen silti kyllä noita lappuja, hupun kanssa on varmasti ankeampaa. Se ainoa, joka raidoitti kiltisti koko pään, oli Hairstoren harjoittelija vuosia sitten, joten varsinaisia suosituksia en osaa antaa.
Perfektionistinen väkertäjä, jolla on keskivaikea atopia.
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Nyt tarttis löytää mahdollisimman läheltä joko Rautatientoria tai Pasilan juna-asemaa kampaamo/kauneushoitola, josta saisin nätin juhlakampauksen ja -meikin. Sokoksen Klipsistä kysyin jo, mutta siellä ei ole meikkaajaa paikalla haluamanani päivänä. Seuraavaksi ajattelin soitella Kaisaniemen Sirpa Mansnerille ja kysyä, tehdäänkö siellä meikkejä. Mitäs muita ihan siinä Rautatientorin tuntumassa olisi?

Edit: Sainkin ajan Sirpa Mansneriin. Toivottavasti on hyvä!
Viimeksi muokannut Sanna, 13 Heinä 2011, 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MariaK

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Onko kellään suositella hyvää  parturia Helsingissä? 
Plussaa siitä, jos osaa käsitellä kiharia hiuksia.
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mindela »

^^ Tarkoitatko kampaajaa vai parturia? Itsekin olisin kiinnostunut vinkeistä kiharia hyvin käsittelevistä partureista :)
MariaK

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja MariaK »

Parturia, mies tarvis tukanleikkuuta. Vaikka eikös kampaajatkin sen homman osaisi?

Mies yleensä siis käy halvimmalla ja tulos on sen näköinen...
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Manna, joko olet varannut ajan Petralle? Mikä sen paikan nimi on?

Mun pitäisi varata aika parin viikon - kuukauden päähän. Voisin kyllä mennä toisen kerran Yessiinkin, sen verran kiva kokemus oli.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

^Petran kampaamo on nimeltään Sydämen Pohjasta, www.sydamenpohjasta.com :) Taitaa sijaita samoissa tiloissa, missä Forumin Peili oli.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Quutti kirjoitti: Manna, joko olet varannut ajan Petralle? Mikä sen paikan nimi on?

Mun pitäisi varata aika parin viikon - kuukauden päähän. Voisin kyllä mennä toisen kerran Yessiinkin, sen verran kiva kokemus oli.
En ole vielä, mutta ajatelin käydä kurkkaamassa noin muuten uudessa kampaamossa mitä Petralle kuuluu. Tsiikken jo antoikin muut tiedot :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin