Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja tenn »

Mites toi POP kampaamo? Alko nyt se Best Hair pelottamaan :(
Gotcha

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Gotcha »

tennari kirjoitti: Mites toi POP kampaamo? Alko nyt se Best Hair pelottamaan :(
Älkää nyt herran tähden panikoiko! Tilanteet muuttuu ja kaikki on aina yksilöllistä, palvelusta lähtien. Voi olla että saat juuri tuossa liikkeessä elämäsi parasta palvelua ja kampaaja tekee kaiken aivan kuin olisi juuri sinua varten alaa opiskellut! Mun mielestä pelkäät turhaan. Varsinkin kun tuo ylempi tarina Best Hairista koostui nimenomaan kiireestä ja päivän ensimmäinen myöhästyminen aikataulusta myöhästyttää monesti koko päivän. Voi olla että sekin on johtunut vaan esim. odottamattomasta hiusten värjäyksestä, asiakas onkin halunnut myös värin, vaikka aikaa oli vain leikkaukseen. Mullekin tuli joskus näitä, sitten vaan tehtiin töitä rivakasti. Et sä voi koko loppu elämääsi poukkoilla peloissasi kampaajalta toiselle. Aina on asiakkaita, jotka eivät ole olleet kampaajaan tyytyväisiä, syystä tai toisesta. Et löydä kampaajaa, joka on joka ikinen kerta työssään täysin onnistunut, eikä ole tehnyt työhistoriassaan ainuttakaan virhettä!
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja tenn »

Juu, kyllä sinne Best Hairiin olen menossa, ajattelin että kun olen POPista kuullut hyvää muualta niin josko sinne sitten menisin seuraavaan leikkaukseen :) Toivotaan ettei siellä nyt ole kiirettä, joskus itse saanut huonon leikkauksen/värin kiireen takia eri kampaajilla :( Mutta sellaista sattuu, toivotaan ettei nyt! Kertokaa kuitenkin hyviä kampaamoita lisää jos löydätte :D
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Sandaali kirjoitti: PoohBear: Tuo Anne&Mira ei taida sitten olla sellainen paikka missä napsaistaan pois 10 cm kun menee tasoittamaan latvoja..?? Sinne on ollut mullakin suunnitelmissa seuraavalla kerralla suunnistaa.
Sarastus ehtikin jo vastailemaan, mutta tosiaan centti lähtee, jos niin sovitaan :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Ennenkin oon tätä kysynyt, mutta menkööt..

Eli Porvoossa joku hyvä kampaamo? En oikeen tiedä mihin täällä uskaltaa mennä  :)
alley
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 17:12

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja alley »

Minulla ei ole vakiokampaamoa, mutta esim. Helsingin Mikonkadulla sijaitsevassa Muotitukassa (www.muotitukka.fi) olen käynyt ja ihan positiivinen kuva paikasta jäi.  :) Kävin muuten tänään Tallinnassa tasaamassa hiukseni ja lopputulos oli hyvä, hinta 11e. Eräs lyhythiuksinen nainen leikkasi ja värjäsi hiuksensa 24e:lla. Hieman erilainen hintataso siis Suomeen verrattuna...
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja tenn »

Kuuluuko Muotitukassa leikkaus tohon monisävyvärjäykseen? On meinaan älyttömän halpaa jos kuuluu!! :D
Mindela
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1225
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 00:55

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mindela »

Osaisko joku vinkata pk-seudulta hyvää kampaajaa joka tekee sinettiraitoja? Ja osaa leikatakkin hyvin :D Sellaista joka ei tee vaan tyylikkäitä ja siistejä tukkia, vaan jotain hieman rajumpaakin.
alley
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 62
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 17:12

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja alley »

tennari kirjoitti: Kuuluuko Muotitukassa leikkaus tohon monisävyvärjäykseen? On meinaan älyttömän halpaa jos kuuluu!! :D
Ei taida kuulua, ikävä kyllä.
ulysses

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja ulysses »

öhh.
mä oon käynyt hgissä fredrikinkadun ja roban risteyksessä olevassa hiusmuotoilupaikassa nimeltä Point ja itseasiassa menossa huomenna uudestaan. mesta on ihan saatanan kallis, mulla maksaa leikkaus-värjäys  80+ euroa. tyhmyyttä?
kauneimmat hiukset mitä tutuilla on ollut on kaikki tehty siellä.
lisäksi oma fledani on sen verran erikoinen säkkäröineen ja hyperkuiva, enkä uskalla antaa sitä "kenen tahansa" leikeltäväksi.
lisäksi oon huomannut että kyseisen mestan värjäysaineet rasittaa mun hiuksiani TODELLA TODELLA vähän, ellei läes päinvastoin (liittynee jotenkin siihen, että (kevyt)väriaine sulkisi hiussuomuja?) - toisin kuin se kokemus mitä olen muualta saanut/nähnyt/kuullut.
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ice »

ulysses, kysy mitä värisarjaa ne käyttäävät. Nkyään käsitteet kevytväri ja kestoväri ovat erittäin sekaisin, hapetteet voivat olla kevytvärissäkin niin kovat että ne luetaan kestoväreiksi, (esim igora vibrance 4% 13vol joka on kumma määrä verraten esim. goldwelliin)

alkalisuus ja hapakkuus vaihteleevat kovin
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Oma vakkarikampaajani jäi äitiyslomalle ja nyt on ihan kivakin kokeilla uusia paikkoja.
Tuo Quutin mainitsema Vox Artis kiinnostaa kovasti, sillä se sijaitsee lähellä kotia. Mahtaisitko jaksaa kertoilla vähän enemmänkin kyseisestä paikasta? Paikan nettisivut olivat aika niukkasanaiset.

Toinen paikka, joka kiinnostaa on Muovaamo Kampin Kansakoulunkadulla. Kokemuksia kenelläkään?
Viimeksi muokannut Ippa, 17 Maalis 2006, 00:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ippa kirjoitti: Tuo Quutin mainitsema Vox Artis kiinnostaa kovasti, sillä se sijaitsee lähellä kotia. Mahtaisitko jaksaa kertoilla vähän enemmänkin kyseisestä paikasta? Paikan nettisivut olivat aika niukkasanaiset.
Ippa:

Mä käyn myös siellä ja olen tykännyt kovasti. Vakikampaajani lisäksi olen käynyt siellä kolme muun käsittelyssä satunnaisesti. Olen kuullut muilta asiakkailta sekä positiivista että negatiivista palautetta. Asiakaskunta on mun mielestäni aika sekalaista ihan lapsista alkaen businessmiehiin ja -naisiin asti. Voisin suositella sulle esim. Riinaa, hän on tosi mukava.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Kiitos *manna*,

harkitsen vakavasti kyseistä paikkaa, kun tukankohennus ensi kuussa on edessä. Onko siellä kovin hälyisää? Jotenkin ahdistaa, jos kampaajalla ei pysty rauhoittumaan ja on liikaa virikkeitä. Yritän nimittäin keskittyä aina hirmu tarkkaan siihen, mitä kuontalolleni on tapahtumassa. :) Äsken kun ajettiin siitä ohi, niin näytti ainakin olevan tupa ihan täysi.

Vähän ehkä OT, mutta onko totta, että se Jasper Pääkkösen Nykäs-look luotiin juuri siellä?
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Ippa kirjoitti: Onko siellä kovin hälyisää?
Vähän ehkä OT, mutta onko totta, että se Jasper Pääkkösen Nykäs-look luotiin juuri siellä?
Olen yleensä istunut sen huoneen perällä ja olen niin keskittynyt etten osaa oikein sanoa miten hälyisää siellä on. Mikään ihan rauhallinen paikka se ei ole, johtuen jo henkilökunnan määrästä. Olen yleensä niin uppoutunut lehteen tai juttelemaan kampaajani kanssa etten oikein huomaa mitä ympärillä tapahtuu  ;)

Käy ihmeessä testaamassa paikkaa! Suosittelen sinulle kampaajaksi Riinaa, hän on rauhallinen.

En ole kuullut tuosta Jasper Pääkkösestä mitään, mutta voisihan se olla tottakin.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Vastaa Viestiin