Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
nicky

Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja nicky »

Mä tykästyin Helsingissä Studio Mitoroon, Miia leikkasi ja laittoi värin, tuli juuri sellainen mitä halusin ja vieläpä ylitti odotukset. Tämä sijaitsee siis Munkkivuoressa, oli tosin aika vaikea löytää kun en ennen Munkkivuoressa oo käynyt..
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Olen käynyt useamman kerran Vox Artisissa Helsingissä. Paikka on Porthaninkadulla. Mua on "käsitellyt" siellä useampikin kampaaja, ja aina olen ollut tyytyväinen.
rolla

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja rolla »

Ison omenan ja jumbon storet on olleet hyviä .. minä tosin en enää ole storen asiakas. Kauhulla katselin taas, kun asiakkaille myytiin vain www:tä ja päähän sai ainoastaan www tuotteita. En siis tuollaisesta maksaisi enää  ;D
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Minä kävin useamman kerran Helsingissä Hiusmaailmassa Sarilla. Olin todella tyytyväinen, osasi leikata aina juuri niin kuin olin tarkoittanut. On vaan vähän liian kallis paikka, pelkkä leikkaus (eikä edes mikään mallinmuutos) 34 e, ja siinäkin oli jo muutama euro cityshopparialennusta.

Tietääkö joku Kallion suunnalta hyvää kampaajaa? Halpaahan täällä päin ainakin on ja kampaamoja pilvin pimein, mutta ei ihan randomina viitsisi valita...
Siru

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Siru »

Jos ei ole kauheasti rahaa ja kampaajalle on pakko päästä, niin suosittelen edelleenkin Napsin kampaamokoulua. Itse olen käynyt siellä jo useamman kerran enkä varmaan aio käydä missään muualla ennen kuin on ihan pakko. Vaikka tuossa paikassa hiushommelit kestävätkin hieman kauemmin kuin ns. tavallisessa kampaamossa, työn laadussa ja palvelussa ei oikein ole moitittavaa.Aikoja ei välttämättä saa samalle viikolle, mutta muuten olen enemmän kuin tyytyväinen. Lähitulevaisuudessa olisi tarkoitus mennä taas sinne hieman leikkelemään hiuksia.
EVS
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 519
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:21

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja EVS »

Olen myös käynyt useamman kerran Vox Artisissa eri kampaajilla, ja olen ollut todella tyytyväinen palveluun. Viimeksi tukan leikkaus maksoi huimat 25 euroa, mikä on mun mielestä jo aika kohtuullista.Olen käynyt kerran myös Sirun mainitsemassa NAPS-kampaamokoulussa. Siellä leikkaus ja väri onnistui hyvin, mutta koko toimitus kesti tajuttoman PITKÄÄN. En ole sen jälkeen ikinä tavannut kampaajaa, joka osaa leikata niin pienen osan pois hiuksen latvasta (foorumilaisten unelmakampaaja!).
1a F ii
dhaniwali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 607
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja dhaniwali »

Espoossa pieni, mutta tunnelmallinen kiva paikka on ison omenan vieressä Unicco. Sielä yksi touhukas täti tekee hyvää jälkeä!  :D Kolmen värin setti ja leikkaus maksoi 85e, mutta sain kuulemma vähän alihintaan.
Withering
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 915
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:46

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Withering »

Helsingissä Eerikinkadulla on Ezi Hair, jossa saa todella ystävällistä ja laadukasta palvelua (ainostaan yksi kampaaja). Hinnat ovat kohtuulliset ottaen huomioon keskeisen sijainnin. Myös Elumenia löytyy.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Helsingissä löytyy sellainen mun suosikki kuin Shaggy Head. Olen siellä käynyt muutaman kerran parin vuoden sisään (esim. silloin kun musta poistettiin ja tilalle vaaleaa, onniatui jo ekalla kerralla todella hyvin ja sitten viimeksi, kun mustasta piti päästä punaiseen). Ne todella osaa hommansa ja uskaltaa toteuttaa erikoisempia toiveita hiuksiin, koska kampaajilla on oma persoonallinen tyyli itselläänkin.

Ja se on aika unelmaparatiisi niille, jotka haluavat hiuksiin jotain hiusraitaa hiuskuiduista ja kaikkea mitä mieleen juolahtaa. Sieltä löytyy jos minkä väristä hiuskuitua, jolla saa juuri semmoset hiukset kuin haluaa tai vaikka yksittäisiä sinettirastoja jne!

Lisäksi kampaajat on todella mukavia, puheliaita, hauskoja ja ammattitaitoisia ja tietävät, jopa näistä hiusputeleista kaikkea. Osaavat oikeasti suositella hyviä merkkejä, sieltä alunperin mun hiusintoilu onkin lähtenyt.

Osoite on: www.shaggyhead.net
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Mä tykkäsin Helsingin Tyylistä tosi paljon! Mentiin kaverin kanssa "2 väriä+leikkausta 1:n hinnalla"-kupongin kanssa sinne. Se kampaamon sisustus oli tosi hieno ja viihtyisä. Työntekijät oli tosi mukavia! Oli oikeesti sellanen tunne että ne välitti mistä tykkään ja että mikä on lopputulos. Kävisin tuolla ellen olis niin peeaa. Toi käsittely olis ollu normihintaisena joku 117€ tai vastaavaa..
    Nurmijärvelle on kanssa avattu Tyylin liike niin menin Helsinki-kokemuksen siivittämänä sinne. Oli vähän eri meininki. Tukka leikattiin tosi nopeesti, puolessa tunnissa olin sisään-ulos kun muualla menee about tunti aina. Tuli vähän sellanen olo että se hutaistiin valmiiksi. Olen kyllä ens maanantaina menos sinne uudestaan, toivottavasti eivät kiirehdi nyt..
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
maikku

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja maikku »

Onko Itä-Vantaalla jotain suositeltavia kampaamoja? Erityisesti Tikkurila-Korso alueella?
Ja koska olen pihi, niin mielellään kohtuu edullinen saisi olla hintataso.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Onko kenelläkään enempää kommentteja Espoolaisista kampaamoista? Mielellään kohtuu-hintaisista. Hairstoret ei oikein innosta jo hintojensakin takia. Ja onko kukaan värjäyttänyt Elumenilla Espoossa?
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Sandaali kirjoitti: Onko kenelläkään enempää kommentteja Espoolaisista kampaamoista? Mielellään kohtuu-hintaisista.
Minun vakiokampaamoni on vuosia ollut Tapiolan Sokoksen "Hyvä olo" kampaamo. Tosi hyvää palvelua, aina on tullut mieleiset hiukset ja kampaajat ovat kaikki tosi ammattitaitoisia ja mukavia.  :) Eräs ystävänikin käy aina tuossa samassa paikassa ja hänkin on aina ollut tyytyväinen.  :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Todia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 521
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 19:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Todia »

Exit Helsingissä on loistava, kotoisa, pieni paikka. sieltä saa leikkauksen yhteydessä ultimate treatmentin 8 eurolla. mukava kampaaja.
hiukset huijausmitalla 79 cm,  laineikkaat ja helposti kuivuvat, mutta suht hyväkuntoiset. Kasvatus käynnissä- tavoitteena hip/classic. 2c M ii
Iherb alennuskoodi VEG903
Liisukka

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Helsingissä Fredan Point ja siellä Sedin. Tekee taitavasti ja ajatuksella, eikä koskaan kiirehdi.
Viimeksi muokannut Liisukka, 06 Kesä 2006, 23:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin