Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ellamari
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 14:01

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ellamari »

octagon kirjoitti:
Tietääkö kukaan mitään kivaa/ kohtuuhintaista (toki laatu saa maksaa) kampaamoa pohjois-helsingissä (Malmi, Tapanila, Pukinmäki) akselilla?
Jos on yhtään ekohenkinen niin Tapanilassa on ekokampaamo Huvila joka on mielestäni aivan ihana paikka&nbsp; <3 Mä käyn siellä säännöllisesti värjäyttämässä tukan kasviväreillä ja leikkauttamassa, vaikka en ihan lähellä asukaan. Hinnat yms lisätietoa http://www.kampaamohuvila.com/
Asun melkein naapurissa ja monesti miettinyt millainen tuo olisi..siellä on vielä päivisin joku "kotiäitiale" :) eli voisi kokeilla hyvinkin.
Oliko millainen tuo kampaaja??
PrettyMia

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PrettyMia »

^Tuon hinnatkaan ei vaikuttanut kovin pahoilta.&nbsp; :)
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Muakin alko kiinnostamaan tuo Huvila varsinkin kun vaikutti niin helposti lähestyttävältä paikalta myös vauvan kans. Ja jos nyt totta puhutaan niin nuo kampaamon eläimet mua vasta houkuttaakin asiakkaaks. :D

Mulle on tullut omituiselta suunnalta patistusta siirtyä kasviväreihin. Äitini, joka ei hirveästi hiusten/kauneudenhoidosta perusta oli nähnyt tv:ssä juttua hiusvärien vaarallisuudesta ja ehdotti tutustumista kasvivärjäilyyn.

Kuinka kauan kasvivärjäysoperaatioon menee kampaamossa? Kuvittelen ainakin, että siihen saisi varata enemmän aikaa...
Eläimellisyys
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3186
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:28

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eläimellisyys »

Mun pitää kehua parturikampaamo Kupolia, jossa kävin leikkauttamassa pitkästä tukasta polkan viimeviikolla. Tästä ketjusta luin kehuja kyseisestä paikasta, ja sain ajan kahden päivän päähän hiustenleikkausinspiraatiosta. Palvelu oli ystävällistä ja leikkaus tehtiin todella huolellisesti. Pesussa oli käytössä kevin.murphyn aineet, ja pesu oli hellävarainen eikä tukkaa revitty missään vaiheessa :) Parasta&nbsp; oli kun selitin millaisen mallin haluan ja näytin paria kuvaa (jossa ei kuitenkaan kummassakaan ollut tismalleen sitä mitä halusin) että kampaaja tajusi mitä tarkoitan ja osasi soveltaa tätä tietoa siten että tukasta tuli juuri mun pään mallille sopiva :D Tyytyväisempi en voisi olla... Mallin muutos oli 41e, ja tasoitus on kuulemma sitten vähemmän. Aikaa meni 1 h 20 min joten hinta ei ollut paha.... Kaiken lisäksi mun luota on sinne vain pari sataa metriä matkaa. Menen varmasti uudestaan kun tukka kaipaa taas siistimistä tai toisenlaista mallia :P
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Varasin ajan Kupoliin, toivottavasti on kaiken tämän ketjun hehkutuksien arvoinen kokemus&nbsp; :)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Mä kävin tän ketjun suositusten perusteella Yess!:ssä leikkauttamassa polkkamittaisen tukkani ihan lyhyeksi. Oikein onnistunut leikkaus, mulla oli tää kuva mukana: http://www.ukhairdressers.com/style/hairstyles/9881/9881.jpg

Kampaaja leikkasi tosi hyvin mallin mukaan mutta jätti esim. otsista paksummaksi jotta mun otsapyörteet ei sojota miten sattuu. Selitti mitä ja miksi tekee, värjätessä kampasi värin tosi hellästi hiuksiin ja selvitteli takut rauhassa. Muotoiluvinkkejä sain myös. Oikein onnistunut käynti. <3
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Olin niin tyytyväinen Yess!:in Hannan kädenjälkeen, että kävin hänen luonaan tänään taas leikkauttamassa hiukset. Mahtava tunne istua tuoliin ja tietää että kampaaja tietää tarkalleen mitä tekee ja tietää mikä on se paras juttu mun kannalta, koska itselläni ei ollut mitään näkemyksiä mallin suhteen. "Tee tästä hyvä" ja hyvä tuli! Varasin jo seuraavan ajan parin kuukauden päähän hänelle :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sassy »

Onko kenelläkään kokemuksia Forumin Peilistä? Varasin ajan Hanne Dahlgrenille, vanhojen tanssien kampauksen takia kun sain joululahjaksi lahjakortin Peiliin. Mietin tässä että pitäisikö varata myös hiustenleikkuu ja värjäys samalle viikolle. Pitäisi saada 1 cm latvoista pois ja väriä hieman korjattua, joten mitään radikaalia en edes halua. Mitä vähemmän sitä parempi näin kasvattajana&nbsp; ;D Siis kokemuksia?
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
mussu
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 170
Liittynyt: 08 Elo 2007, 09:17

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja mussu »

^Peilin Hanne teki minulle ja kaasolle häihin kampaukset reilu vuosi sitten. Oltiin molemmat enemmän kuin tyytyväisiä. Minulle teki kampauksen toivekuvaan perustuen, mutta omaan tukkaan soveltuen ja kaasolle taikoi ilman mitään kuvia tai kokeiluja hienon nutturan.

Lisäksi tästä innostuneena Hannella viime vuonna värjäyksessä ja leikkauksessa, mutta niistä en oikein tykännyt. Kerroin, että mulla on ollut käytännössä sama hiustyyli 10v ja kaipaisin kipeästi muutosta. Ilmeisesti en painottanut tarpeeksi ISON muutoksen kaipuuta, koska lopputulos oli se, että pituutta lähti pari senttiä ja väri vaaleni yhdellä sävyllä. Eli sinulle voisi sopia, jos pelkäät liian isoa muutosta :D.
Sassy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 698
Liittynyt: 01 Tammi 2010, 18:35

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sassy »

mussu: Oi hienoa, kuullostaa loistavalta. Tosiaan tarkoitus hieman vain sävytellä latvoja kylmemmäksi ja saada se sentti pois joten liian vähän ei kai voi tehdä&nbsp; ;D Kiitos paljon infosta, käyn nykyään vain pari kertaa vuodessa kampaajalla ja stressaan tilannetta usein niin paljon että nautinto tahtoo unohtua, heh. Nyt siis hieman rauhallisemmin mielin ehkä uskaltaudun kampaajan penkkiin. Täytyykin käydä varaamassa aika heti kun pääsee Helsinkiin takaisin.
Sans élégance de coeur, il n'y a pas d'élégance.
- Yves Saint-Laurent
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Manna kirjoitti: Varasin ajan Kupoliin, toivottavasti on kaiken tämän ketjun hehkutuksien arvoinen kokemus&nbsp; :)
Kävin tänään Kupolissa ja käynnistä jäi hyvä mieli. Plusaa on myös se, että maksoin 50 % vähemmän kuin vakikampaajallani&nbsp; :ts&nbsp; Voisin harkita käyväni tuolla vakituisesti. Plussaa myös siitä, että tuotteina käytetään Kevin Murphya eikä mitään Tigiä.&nbsp;
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

No niin, nyt on kokeiltu Fredalla sijaitseva a.k.a Luova&nbsp; :)

Kävin Niinalla, kuten tuolla aiemmin sanoinkin. Vaikutti erittäin ammattitaitoiselta ja asiakkaan tarpeet huomioivalta kampaajalta. Tarjosi kahvia (ilmeisesti tiloissa on kahvikone, kun vaihtoehtona oli normisumpin lisäksi cappuccino), käski sanoa, jos takkujen selvittäminen sattuu, ja varmisteli, ettei pesupaikan vesi tuntunut liian kuumalta.

Tukkaa käsiteltiin hellävaroen ja leikkaus viimeisteltiin huolella. Eikä tarvinnut edes lähtiessä valehdella, että hiusväri oli nappivalinta ;) Erityismaininta maltillisesta muotoilutuotteiden käytöstä.

Sain lähtiessäni "lahjakortin", joka oikeuttaa uuden asiakkaan 20% alennukseen kampaajakäynnistä (poislukien pidennykset) seuraavan kahden kuukauden aikana. Että jos jotakuta pääkaupunkiseudun juuresta kiinnostaa käydä kokeilemassa Luovaa, niin voin antaa oman kaverikuponkini&nbsp; :)

Luovassa oli myynnissä ainakin Wellaa ja Sebastiania. Hiukset värjättiin Wellalla. Vaikka tilassa työskenteleekin useampi kampaaja samaan aikaan, ei melu ollut häiritsevä. Taustalla soi jotain melodista instrumentaalimusiikkia Spotifysta. Viihdyin hyvin.

I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lindaw »

Tapiolan Hiushuoltamon Riina leikkasi tänään hiukseni, ja olen tosi tyytyväinen! Huonokuntoiset latvat lähtivät, käsittely oli hellävaraista, sain kuulla mitä tuotteita käytettiin ja suosituksia uudesta hoitoaineesta.
1c M ii
hedelmäsokeri

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja hedelmäsokeri »

Kävin ensimmäistä kertaa Kupolissa Mimosalla, ja voin sanoa että olen tyytyväinen :) Taisi löytyä vakikampaaja. Otin leikkauksen, värin ja raidat, ja kaikki onnistui hyvin. Kampaaja kuunteli tarkkaan mitä halusin, ja löysi juuri oikean vaalean sävyn minulle&nbsp; ;)
Tykkään itse tuollaisista pienistä rauhallisista paikoista, oli paljon hyviä lehtiä luettavana ja hyvää musiikkia ja kahviakin tarjottiin.
Tuotteet vaikuttivat hyviltä, hiuksista jäi pehmeät ja kiiltävät. Ei revitty ja käytettiin tarpeeksi hoitoainetta pestessä ja jätettäessä.
Mukava ja rauhallinen paikka hyvien kulkuyhteyksien päässä. Suosittelen!
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Onko kokemuksia Salon Frisetistä? Citydealissä ois nyt halvalla sinne lahjakortti, ja näköjään värinä saa Elumenia (tää mut ehkä eniten sai kiinnostumaan).
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin