Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
funky_chicken
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2649
Liittynyt: 03 Loka 2006, 13:15

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja funky_chicken »

Kyselen vähän äitini puolesta: hän on menossa iltapukujuhliin ja haluaisi suosituksia kampaajasta lähellä hotellia (Sokos Hotel Helsinki Kluuvikadulla). Eli onko keskustasta suosituksia kuusikymppiselle, nuorekkaalle leidille? Voin listata hänelle tuon Sydämen pohjasta, mutta tarttis saada vaihtoehtojakin varalle. Itse käyn vakkaripaikassa, joten en niin tiedä Hgin kampaamovalikoimasta.
Erykah
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 873
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 17:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Erykah »

anannas kirjoitti: Mistähän löytäisin permanentti/tukikäsittely/pehmennys -osaajan, jolla olisi siis nimenomaan nykyaikaista osaamista? Toivottu lopputulos ei ole kasarimummopermis.  ;)
Lainaan tätä anannaksen viestiä, sillä itselläni olisi juuri sama kysymys. Haussa olisi siis kevyt permis tai muu laine-/rakennekäsittely Helsingin/Espoon alueella. Mielellään myös kohtuuhintaan, mutta varmasti hyvästä lopputuloksesta olen valmis maksamaan  :)
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Päivityksenä Beat-hintaihmettelyyn: puolipitkään tukkaan väri, raidat ja leikkaus (pientä kevennystä, latvojen siistimistä ja otsatukan kohentamista) yhteensä 90 euroa. Väri onnistui hyvin ja taidan mennä toistekin  :)
Beo
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 14 Heinä 2006, 12:05

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Beo »

Osaisko joku suositella Espoosta kampaamoa mistä saisi hyvän juhlakampauksen?
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Mä kävin pari päivää sitten katsomassa, kun ystäväni tukkaa laiteltiin L'mousissa. Paikka oli niin ihastuttava ja henkilökunta mukavaa, että varasin saman tien itselleni ajan hiustenleikkuuseen! :) Menen parin viikon päästä Hannalle, toivottavasti jäljestä tulee hyvää, viimeksi kampaajalla käydessäni tulos oli järkyttävä pettymys.
masked sinner
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2374
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja masked sinner »

Kävin taas pitkästä aikaa kampaajalla tänään. Valitsin uuden paikan, Porthaninkadun Studio 9:n, koska olin kuullut siitä hyvää ja sijainti on mulle hyvä. Sain ajan ihan muutaman päivän päähän, en toivonut ketään erityistä (heillä on kai 7 työntekijää, netissä ei tosin ole tarkkoja tietoja) ja sain kampaajakseni Emilian. En ole ihan varma käyttikö hän itsestään jotain lempinimeä, mutta kuitissa lukee tosiaan Emilia. :) Sain ihan hyvän perusleikkauksen, asiantuntevan oloista ehdotusta ja toteutuksen juuri niin kuin alkuun sovittiin. Tuotteet oli kevin.murphyn ja leikkauksen yhteydessä sai kahvia/jääteetä tai viiniäkin jos halusi sekä keksejä. Hiukset ovat nyt takaa viitisen senttiä lyhyemmät ja sivuilta lähti pari senttiä, lisäksi edestä leikattiin vähän jyrkemmin kaarevasti niin, että lyhimmät hiukset ovat leukalinjaan. Hinta oli 58e, tavallaan aika paljon pelkästä leikkauksesta, mutta se lienee ihan normaali hinta Helsingissä.

Edellisen kerran kävin keväällä Yessissä, en muista kenellä, sekin oli ihan ookoo. Viime syksynä kävin L'mouksessa ehkä Sailalla. Jotenkaan en ole nyt käynyt samoissa paikoissa säännöllisesti, mutta tuolla Studio 9:ssä voisin käydäkin.
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

Munkin täytyy kehua Pääskylänkadulla olevaa Beatia ja erityisesti Nooraa. Päädyin tänne ystävän ja serkkuni suosituksesta, joka on itse alalla, kun vakkarini jäi äitiyslomalle.

Mulla on siis vaalennetut, BSl- pituiset, todella paksut hiukset ja tavoittelen luonnonvaaleaa tulosta, ja hyvin harvoin olen ollut tyytyväinen. Hiusten föönaaminen on myös joillekin kampaajille ollut ihan mahdoton tehtävä ja olen poistunut puudelin näköisenä ;). Beatista lähdin kuitenkin todella tyytyväisenä: juuri vaalennettiin, lisäksi tehtiin muutama tummempi raita, leikattiin juuri sopivasti 2cm ja föönattiin kauniin sileäksi. Lopuksi Noora vielä opetti kihartamaan GHD- raudalla ;). Hintaa tuli 88 e, mikä on ihan naurettavan vähän tästä tukasta.

Edellinen luottokampaajani oli Muovaamon Anita ja Beatin Noora oli kyllä vielä parempi. Lisäksi olen käynyt Peilissä ja Yessissä sekä Bow:ssa, jotka kaikki ovat olleet hyviä, mutta uusi kampaamoni on kyllä Beat.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
maijastiina
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 08 Marras 2009, 16:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja maijastiina »

Onko vinkkejä luonnonkiharaa ymmärtävistä kampaajista Helsingistä? Tai miksei sitä vaikka voisi laajemminkin matkustaa pk-seudulla, jos hyvä kampaaja sattuisi löytymään. Omat hiukseni ovat pitkät, paksut ja kihartuvat korkkiruuveille.

Testasin tutun suosituksesta Glow Helsingin, mutta se ei kyllä vastannut tarpeitani yhtään. Kiharat leikattiin ja laitettiin kuin suora hius, joten lopputuloksen saattaa arvata… Varmaan ihan ok paikka, jos hiukset eivät ole kiharat. Miinusta tosin siitä, että molemmat kampaajat ravasivat tupakalla. Pesu ei kuulunut leikkauksen hintaan, joten loppusumma oli tälle kokemukselle vähän suolainen 50 €.
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sagu »

^ Mun luonnonkiharaa on osannut käsitellä tosi hyvin Hanna L'mouksessa. :)
maijastiina
Haiven
Haiven
Viestit: 4
Liittynyt: 08 Marras 2009, 16:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja maijastiina »

Kiitos! Pitääpä käydä testaamassa. :)
miolla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 421
Liittynyt: 19 Heinä 2008, 23:47

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja miolla »

Voin suositella Kampissa sijaitsevaa Unikaa. Kävin tänään leikkauttamassa hiukset Paulalla (ammattilainen, ei opiskelija), aikaa meni vajaa tunti ja kiharsi hiukset samaan syssyyn. Hinta 40 €. Olen viimevuosina käynyt ainoastaan opiskelijoilla tai CityDeal lahjakortti-kampaamoissa ja nyt oli vaihteeksi mukavaa kun kampaaja oli osaava ja tehokas :) Ymmärsi mitä halusin ja toteutti ongelmitta.
chisi
Haiven
Haiven
Viestit: 2
Liittynyt: 12 Tammi 2009, 20:33

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja chisi »

Täältä vuosia sitten bongaamani Yessin Jenni on tehnyt comebackin parin vuoden kotoilun jälkeen L'moukseen. Leikkaus ja värjäys sujuvat yhtä skarpisti kuin ennenkin!
Kalevalatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1477
Liittynyt: 26 Maalis 2009, 11:24

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Kalevalatar »

Nyt mulle riitti ja tein päätöksen! Tätä tukkaa olen nyt koittanut kasvattaa peppuun asti kohta 15 vuotta,siinä onnistumatta. Melkeen saavutin tavoitteen, mutta latvat on aina niin helkutin huonokuntoiset. Kuukausi sitten napsasin itse hiukset saksilla lapaluihin asti, mutta nyt luulen että haluan vielä lyhyemmäksi ja ihan oikealle kampaajalle!

En tiedä Hesasta yhtään kampaamoa, kun en ole sellaista vuosikausiin tarvinnut. Tuossa sattuikin olemaan pari vuotta vanha viesti, jossa kiharapäille suositeltiin L'mous -kampaamoa. Onko vielä kurranttia tietoa, tai onko muita suosituksia? :)
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Forumin kauppakeskuksen vieressä on Sydämen pohjasta niminen kampaamo, jossa olen käynyt Katilla ja Petralla. Molemmat todella mukavia ja asiansa osaavia. Olen mennyt kampaajalle monta kertaa epävarmana siitä mitä oikeastaan halunnut, mutta sekavistakin selostuksista molemmat ovat aina napanneet kiinni sen punaisen langan että mitä olen hakemassa ja joka kerta olen lähtenyt kampaajalta todella tyytyväisenä. Itselläni on pitkä, vaalennettu, suora tukka. Sydämen pohjasta ei todellakaan ole mistään edullisesta päästä hintatasoltaan, mutta mieluusti maksan siitä että saan hyvää palvelua ja mieluisan lopputuloksen. Tuohon kampaamoon on muutama muukin foorumilainen ollut tyytyväinen, täältä sain itsekin vinkin kyseisestä kampaamosta aikoinaan.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Takiainen

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Takiainen »

Kävin Unikan opiskelijalla. Pyysin pehmeän keskiruskeaa väriä, sain melkein mustan. Tukan luonnollista tekstuuria ei huomioitu yhtään ja sain tulokseksi samanlaisen kampauksen kuin joskus kun kasvatin lukion jälkeen tukkaa. Tää näyttää oikeastaan hyvältä vain märkänä. Menen korjauttamaan tätä huomenna mutten odota, että hiusmallia voi kauhean paljon korjata.&nbsp; ::) Jännä tapaus sinänsä, kun yleensä olen Unikan opiskelijoilta saanut tosi hyvää työtä.
Vastaa Viestiin