Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ego
Haiven
Haiven
Viestit: 49
Liittynyt: 22 Huhti 2006, 17:02

Luonnonkiharista hiuksista ymmärtäviä kampaajia?

Viesti Kirjoittaja Ego »

Tietääkö kukaan Helsingistä  kampaajaa, joka ymmärtäisi luonnonkiharista hiuksista? Niin, että osaisi leikata niiden luonnollisen kihartumisen mukaan (itsellä lyhyt poikatukka) - ei niin että suoristetaan raudalla ja leikataan niin, etten itse enää samaa lookkia kotona saa (en pysty päivittäin suoristamaan kun kuivuu liikaa, lisäksi pidän hiukan laineilevasta lookista...)

Jos ei tästä tietoa, niin sitten kiinnostaisi kampaaja, jolla voisi saada Elumen-väriäkin tai Ultimate Treatmentiä päähän käsittelyjen yhteydessä.
Viimeksi muokannut Ego, 14 Elo 2012, 09:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Kävin alkuviikosta tuolla Hannan uudessa kampaamossa. Tila oli vasta rempattu ja odottelivat vielä ikkunateippauksia ja seinämaalausta yms. mutta ihan siisti ja mukava tila. Hanna oli oma ihana itsensä ja hiuksista tuli taas kerran täydelliset - tulen käymään jatkossakin.
maxine
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 60
Liittynyt: 08 Loka 2010, 21:34

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja maxine »

Kävin tämän ketjun innoittaman L´mous kampaamossa Hannalla (ex-Yess) ja en kyllä ole lainkaan tyytyväinen. Pyysin nimenomaan että pituudesta ei lyhennetä paljoa ja lähdin sieltä ikävästi ainakin 10cm pätkäistynä. Sanon aina kampaajalle mennessä että en halua kuin tietyn verran lyhennystä vaikka latva onkin huonoa ja hän tuntui ymmärtävän asian kun vielä kertoi mitä aikoo tehdä. Hiukset oli yli rinnuksen ja nyt ihan vähän yli olan, kyllä ketuttaa. Ihan mukava persoona hän oli mutta olen käynyt huomattavasti paremmilla kampaajilla ja aion kyllä käydä jatkossakin muualla.
Kayla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 12 Joulu 2007, 20:43

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Kayla »

^ Oho, onpas harmillinen juttu :-\

Mä kävin Hannalla viime viikolla L'mouksessa ja lopputulos oli ihana niinkuin aina. Hieman oli hankaluuksia ensin löytää sitä uutta kampaamoa, piti ihan kaivaa kartta esille.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Mistähän löytäisin permanentti/tukikäsittely/pehmennys -osaajan, jolla olisi siis nimenomaan nykyaikaista osaamista? Toivottu lopputulos ei ole kasarimummopermis.  ;)
Sagu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1110
Liittynyt: 26 Elo 2009, 12:40

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sagu »

Löytyisiköhän jostain päin pk-seutua sellaista... No, en yhtään kyllä tiedä mitä olen hakemassa, tukkakriisi on ihan massiivinen. Haluaisin ehkä jotain vaihtelua leikkaukseen (mutta ei kamalan lyhyttä, kun kasvattelen), jotain uutta väriratkaisua ja vinkkejä muotoilutuotteiden kanssa. Sellaista mukavaa, rentoa paikkaa, jossa olisi nuorehkoja työntekijöitä, jotka ymmärtävät eri tyylien päälle. Nää mun kriteerit eivät ole mitenkään huipputiukat, osaisiko joku neuvoa?

Olen siis käynyt samalla kampaajalla koko ikäni, noin kaksivuotiaasta saakka. ::) Ja vaikka tyyppi on teknisesti tosi hyvä ja osaa hommansa, niin se on kuitenkin sen verran jämähtänyt keski-ikäinen, että siltä ei oikein saa uusia ideoita.
Eiffe
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2017
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Eiffe »

Onko juureksilla kokemuksia Noir Conceptista? http://www.noirconcept.com/

Sain tuonne alekupongin hiuspalveluihin ja mun pää kaipaisi kipeästi kampaamoa. Paikkana tuo vaikuttaa vain jotenkin liian hifiltä tällaiselle mammalle. ;D
Virus
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 777
Liittynyt: 09 Syys 2008, 15:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Virus »

^ Vilkaisin uteliaisuudesta ja jäin kiinni tähän: Brazilian Blowdry / keratiinikäsittely! Mikä?! Mulle! Minä minä minä!! Antakaa!

Näköjään tätä koskeva aihekin on joskus tänne perustettu. Jos joku on sittemmin testannut, olis tosi kiva saada ko. ketjuun kokemuksia!
2b M iii, tukka sekasin kun tuuletinasentajalla.
Anscue

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Anscue »

Hei! Onko kukaan käyny Top Sevenissä Kampissa? Siellä tuntuu olevan hyvin aikoja ton peruutusaika.fi:n kautta, mutta johtuisko just siitä ettei oo kovin hyvä paikka... Nyt on jo niin monta huonoo kampaamokokemusta takana, et haluun olla 99% varma että tällä kertaa onnistuu.
funkylala
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 222
Liittynyt: 22 Tammi 2013, 14:13

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja funkylala »

Osaisko joku arvioida, paljon tulee hintaa Beat-kampaamossa seuraavalle paketille: leikkaus, väri + raidat, puolipitkät hiukset. Väri + leikkaus oli alkaen. 87- 105 euroa mutta mitähän raidat tekee siihen päälle?


Vähän inhaa muuten kun ei voi olla yhtä hintaa vaan tuollainen hintahaarukka. Yleensä kuitenkin oon saanut maksaa sen isoimman summan mukaan, vaikka mitään erityistä ei olla tehty, vain se mitä on tilattukin ja kerralla onnistuttu.

Beatista olen kuitenkin kuullut paljon hyvää joten odottavaisin mielin ollaan. Ja syy miksi en soita sinne on se että soitin sinne jo kahdesti, en jotenkin kehtaa enää...  ;D
Viimeksi muokannut funkylala, 30 Tammi 2013, 11:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Itä-Helsinkiläisille ja miksei muillekin voin suositella Kampaamo Tilaa Herttoniemenrannassa. Kampaaja on mukava ja rento, työskentelee yksin eli rauha on taattu. Paikan sisustus on toteutettu todella kivasti ja sijainti on hyvä, metrolta kävelee noin 500m. Hintataso on kohtuullinen, hiustenleikkaus pesuineen 35€. Käytössä Paul Mitchellit ja mun päähän käytettiin heidän uutta Awapuhi-sarjaansa, mistä tykkäsin kyllä kovasti. Kampaaja kertoi koko ajan mitä tekee ja mitä tuotteita käyttää, mutta ei missään vaiheessa tyrkyttänyt tuotteita mikä on ihan huippujuttu.

Tällä hetkellä hänelle on 4 viikon jono, mäkin varasin aikani jo tammikuun puolella. :D mutta oli niin mukava ja rentouttava kokemus että menen kyllä uudelleenkin.
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja zubi »

Olen tulossa Helsinkiin kaverin häihin 8.6. ja haluaisin varata jo ajoissa kampausajan jollekin hyvälle, mutta kohtuuhintaiselle kampaajalle. Mulla on siis polkkamittaiset hiukset, eli mitään mieletöntä nutturaa en ole hakemassa vaan jotain kaunista ja modernia ilmettä tähän tukkaan, vähän arkityylistä poikkeavaa. Myös joku juureskampaaja käy, vinkvink... Osaattekos suositella? Me majoitutaan Sokos Hotel Torniin ja tullaan jo edellisenä iltana, joten kampaamo saisi olla helpon matkan päässä sieltä.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

zubi kirjoitti: Osaattekos suositella? Me majoitutaan Sokos Hotel Torniin ja tullaan jo edellisenä iltana, joten kampaamo saisi olla helpon matkan päässä sieltä.
Mä voisin suositella Sydämen Pohjasta kampaamoa, joka on Tornia vastapäätä Yrjönkäytävällä. Varsinkin Riina on saanut paljon kehuja, itse en ole käynyt hänellä.

Helsingin keskustan hinnat ovat jotain muuta kuin kohtuulliset, noin yleensä ottaen ;)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Karamelli
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 701
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 12:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Karamelli »

^^ Voin suositella samaa kuin Manna, hinnat tosiaan on aika huikeat, mutta lopputuloskin on sen arvoinen!
Emily D. kirjoitti:
Karamelli kirjoitti: Onko kukaan käynyt asiakkaana Katrinilla Sydämen Pohjasta? Olen aiemmin käynyt Petralla mutta nyt sattui olemaan vapaata vain Katrinilla, mietin vain onko hyvä ja kiva kampaaja!
Täällä olikin joskus kauan sitten kyselty Katrinista - kyseessähän on siis jääkiekkoilijan, Siim Liivikin, äiti ;) Kävin hänellä kerran, ja sain ihanan värjäyksen (paljon vaaleaa raitaa, tosi ihana ja eläväinen lopputulos), ja leikkauskin oli ok. En tiedä tuliko hänellä kiire, mutta kotona huomasin että vasen puoli oli oikeaa pidempi. Ihan vähän, mutta kuitenkin häiritsi itseäni jonkin verran.
Vastataanpa nyt tähänkin vaikka aikaa´onkin jo kulunut! Eli Katrin osasi kyllä hommansa hyvin, mitään valittamista ei ollut. Olen köäynyt jo uudestaankin. Tosi kiva tyyppi noin muutenkin.
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme
zubi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3496
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 08:34

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja zubi »

Kiitos suosituksista! Joo, ehkä sana "kohtuuhintainen" oli vähän väärä valinta tähän kohtaan... ;) Mietin muuten hetken, että mikäköhän sen kampaamon nimi on, jota Manna niin sydämen pohjasta suosittelee.  ;D
Vastaa Viestiin