Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lindaw »

Kayla kirjoitti: Yess! ja Hanna testattu täälläkin, ja olen kyllä erittäin tyytyväinen! Tukasta tuli aikalailla sellainen, kun oli tarkoituskin ja itse kampaamokäynti oli tosi kiva, juteltiin niitä näitä koko leikkauksen ajan. Menen ehdottomasti uudestaankin.
Voisin sanoa ihan samat sanat. :) Yess!:sta saa opiskelijakortilla 10 % alennuksen arkisin klo 9-12 (vai olikohan se 9-14?). Bonuksena oli vielä tosi hyvä cappuccino.&nbsp; <3
1c M ii
Jouana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2200
Liittynyt: 14 Touko 2007, 13:14

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Jouana »

Mä olen käynyt nyt pari viimeistä kertaa Viikin Viikittäressä Virpillä. (Oho, kuulostaa joltain rallatukselta :D) Tykkään aivan mielettömästi hänen kättensä jäljistä! Mun sisko leikkautti Virpillä pixie-tukkansa ja on käynyt useamman kerran jo leikkuuttamassa. Itse siitä innostuneena olen käynyt pari kertaa; leikkaa ihan mahtavan hyvin (tai sitten oon käynyt viime aikoina ihan kammottavan huonoilla kampaajilla) lyhyitä/lyhyehköjä malleja. Nyt myös äiti on käynyt ja sama hieno työnlaatu jatkuu! Suosittelen! :-*
Lyhyehkö tummanruskea kutristo. Iho herkkä & neutraali/viileä. I <3 kookosöljy (iho, hiukset, ravinto), CWC-pesu, iHerb JAT385.
grizzie
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1002
Liittynyt: 03 Marras 2006, 21:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja grizzie »

Taas sitä kuluttajaa höynäytettiin. Grouponissa oli diili Hairspot-nimiseen kampaamoon, joka sijaitsee lähes naapurissani. Intopiukeena ostin diilin, kun lupasi pesun, moniväriraidat, leikkauksen ja kuivauksen 40 eurolla. Pari tuntia ostosta menin vielä tarkistamaan kyseisen diilin ja eikös vaan kampaamo ollutkin vaihdettu HairPORTIKSI, joka sijaitsee Hakaniemessä. Onkos tiellä minkäänlaista tietoa millainen paikka on kyseessä? Jokin turkkilainen mies ainakin häärää lukuisissa valokuvissa ja olen hieman epäileväinen. ::)
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

^ Noissa diileissähän on palautusoikeus, olikohan 30 päivää. Tiedot palauttamiseen lukevat diililapun alaosassa. Itse ainakin peruisin, eihän ne voi kesken myynnin sitä kampaamoa vaihtaa!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Karamelli
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 701
Liittynyt: 10 Joulu 2006, 12:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Karamelli »

Onko kukaan käynyt asiakkaana Katrinilla Sydämen Pohjasta? Olen aiemmin käynyt Petralla mutta nyt sattui olemaan vapaata vain Katrinilla, mietin vain onko hyvä ja kiva kampaaja!
Luopumaan ei suostuta edes tyhmyydestämme
Angel
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 140
Liittynyt: 05 Huhti 2008, 22:46

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Angel »

Minulla on pitkät (pepun yläosaan) vaaleat hiukset. Olen itse vaalennellut näitä vuosikaudet Garnier 9 ja 10 väreillä. Latvojen tasaus tapahtuu äidin tai siskon toimesta. Kokemusta kampaamosta on elämäni aikana n. 7 kertaa. Nyt kaipailisin kuitenkin kampaajaa, joka osaisi määritellä hiusteni luonnollisen sävyn juurikasvusta ja opastaa/auttaa alkuun oman väristen hiusten kasvattamiseen. Leikkausta en siis kaipaa vaan värjäys/värjäyskierteestä eroon pääsemiseen. Onko ihan mahdoton ajatus?
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.
elisa-katriina
Haiven
Haiven
Viestit: 46
Liittynyt: 14 Touko 2010, 19:27

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja elisa-katriina »

Kävin Salon klipsissä Helsingin sokoksella Heidin käsittelyssä. Tuli tosi hyvä tukka :ts Heidi osasi ottaa pituudesta pois juuri niin vähän kuin olin ajatellutkin ja muutenkin leikkasi juuri sellaisen maltillisen mallinmuutoksen kuin halusin ja päällimmäiset kuivat hiukset pois.

Mulla on ollut pitkään ihan kauhea päältä kuiva hamppukasa ilman mitään mallia eikä ole ollut hyvää hiuspäivää varmaan vuoteen.&nbsp; Olen pelännyt kampaajalle menoa huonojen kokemusten takia. Tiistaina kävin Heidillä ja sen jälkeen on joka päivä ollut hyvä hiuspäivä :D Ei Heidi oikein osannut muotoilla mun kiharoita niin kuin olisin halunnut, mutta ei se mitään kun leikkaus kuitenkin onnistui paremmin kuin hyvin. Aika kallis kyllä oli, mutta kun käyn kampaajalla ehkä 2 kertaa vuodessa, niin ei sillä hinnalla kauheasti ole väliä...
2b/c F ii, hartiapituiset kuivuuteen ja pörröisyyteen taipuvaiset punertavan tummanvaaleat hiukset
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lindaw »

Tietääkö kukaan, mihin Hanna on siirtynyt/siirtymässä Yessistä?
1c M ii
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

lindaw kirjoitti: Tietääkö kukaan, mihin Hanna on siirtynyt/siirtymässä Yessistä?
Hanna sanoi mulle joskus että ilmoittaa kyllä mulle jos/kun siirtyy pois joskus Yessiltä :/ Noh, olen muutenkin ajatellut että vaihdan lähempänä sijaitsevaan ja edullisempaan kampaamoon niin jos Hanna kerran on lähtenyt niin se sinetöi kyllä päätökseni.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Joanna »

^ Ankaralla googletuksella löysin tiedon että Hanna on avannut viime kuussa oman toiminimen ja Facebookista löytyy tällainen: https://www.facebook.com/pages/Parturi-Kampaamo-Lmous/107621192715857
lindaw
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Elo 2008, 17:16

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lindaw »

^Kiitos todella, todella paljon!&nbsp; <3 Itse löysin vain tuon toiminimen, jonka osoite taisi olla Hannan kotiosoite tms.
1c M ii
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Joanna, kiitos etsivätyöstä!
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

No tänään sainkin Hannalta tekstarin jossa hän kertoi uudesta liikkeestään. Täytyy käydä tsekkaamassa se kyllä kunhan aukeaa :)
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Kayla
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 565
Liittynyt: 12 Joulu 2007, 20:43

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Kayla »

Sama tekstari tuli tännekin. Aion kyllä ehdottomasti mennä katsastamaan Hannan uuden paikan syksymmällä.
Emily D.
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 16:38

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Emily D. »

Karamelli kirjoitti: Onko kukaan käynyt asiakkaana Katrinilla Sydämen Pohjasta? Olen aiemmin käynyt Petralla mutta nyt sattui olemaan vapaata vain Katrinilla, mietin vain onko hyvä ja kiva kampaaja!
Täällä olikin joskus kauan sitten kyselty Katrinista - kyseessähän on siis jääkiekkoilijan, Siim Liivikin, äiti ;) Kävin hänellä kerran, ja sain ihanan värjäyksen (paljon vaaleaa raitaa, tosi ihana ja eläväinen lopputulos), ja leikkauskin oli ok. En tiedä tuliko hänellä kiire, mutta kotona huomasin että vasen puoli oli oikeaa pidempi. Ihan vähän, mutta kuitenkin häiritsi itseäni jonkin verran.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.
Vastaa Viestiin