Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Koala
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 991
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 22:01

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Koala »

Täytynee pistää korvan taakse, kiitos vinkistä!
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Gotcha kirjoitti:
kata82 kirjoitti: Gotcha: Ei liity tähän aiheeseen, mutta tossa alla kun sulla on linkki omaan hiuskuvaan tai johonkin, niin mä en ainakaan saa sitä toimimaan, avaa vaan sivun jossa lukee jotain error error - tekstiä... Mikähän lie ? Oisin vain mielenkiinnosta katsonut kuvasi  :)  !
Ah, pitääpä koittaa korjata tilanne. Jos en osaa niin joku mode varmaan voisi auttaa? Kun se on linkki tämän forumin hiuslaatuketjuun mun muistaakseni...

*Muoks. Joko toimii?
Nyt toimii mullakin  :) !
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Olen löytänyt Helsingistä kaksi hyvää, kohtuuhintaista :) kampaamoa. Toinen on Haircode Hämeentiellä, toinen Polka Dot Runeberginkadulla. Haircodessa olen käynyt Kikka-nimisellä kampaajalla ja Polka Dotissa Minnalla. Haircodessa lyhyiden hiusten 2-värivärjäys + leikkaus 87 euroa, käytössä Tigin tuotteet; Polka Dotissa sama paketti 75 e, Fudgen tuotteet.
Lafanque

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Lafanque »

Peili Hiussali, Freda 16 ja 29 Helsinki

Loistavia paikkoja, en käy missään muualla nykyään. Lopputulos on aina juuri sellainen kuin pitääkin, käytössä olevat merkit miellyttävät mua, kampaajat ovat ammattitaitoisia ja todella mukavia. On hienoa kun kampaajissa on myös pari ulkomaalaista asiansa todella osaavia henkilöitä. Mm. ranskalaisia ja brittiläisiä mieskampaajia löytyy. Tekevät työnsä tarkasti, ja ottamani Redken Chemistry pro system hoidot ovat aivan loistavia Peilissä tehtynä. Sisustus on tyylikästä ja tarjoilua on. Olen ystävästynyt tämän hetkisen vakkarikampaajani kanssa, eli todellakin voin kehua tätä paikkaa. Ihaaa kun oma kampaaja on yhtä tukkapurkkifani kuin mäkin ja tietää tarkalleen miltä haluan hiusteni näyttävän.

Stockan 7th Heaven

Pari kertaa olen eksynyt tänne ja enää en kyllä mene, never ever. Lopputuloksessa ei sinällään ole ollut mitään valittamista mikä on tietenkin pääasia, mutta kampaajista en ole erityisemmin ollut innostunut. Olen saanut aika huonoja vastauksia kun olen kysellyt/koittanut jutella tukkaan liittyvistä asioista. Lisäksi paikka on muutenkin tylsä ja hieman sotkuinen. En suosittelisi kellekään.

Olisin todella kiinnostunut Fredan Yessin ja Pointin kampaamoiden kokeilemisesta, mutta toistaiseksi ovat jääneet.

Niin ja mielenkiintoista oli lukea Studion arvosteluja! Vähän tehnyt mieli kokeilla sitä, mutta eipä tuo kovin vakuuttavalta kuulosta että antaa olla.



Viimeksi muokannut Lafanque, 05 Syys 2006, 00:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

Vox Artis, Porthaninkatu, Helsinki
Monta kampaajaa, joista olen käynyt neljällä. Ovat tehneet toiveitteni mukaan ja minua on siis kuunneltu hyvin. Gloria valinnut vuosia sitten kaupungin parhaaksi värjäyspaikaksi. Helsingin mittakaavassa kohtullinen hinnoittelu. Asiakaskuntaa laidasta laitaan, myös erittäin persoonallisia asiakkaita käy. Kaikki eivät tykkää paikasta, mutta useimmille kampaajille on viikkojen/kuukausien jonot.

7th Heaven Stockmann
Mulle on tehty täällä yksi kampaus, joka oli OK. Vähän hälyisä paikka.

Studio Helsinki
Samat sanat täältä kuin mitä Shi Shi kommentoi. Kampaus ja väri olivat hyvät, käsittely on melko raakaa.

Peili Hiussali, Freda 16
Hyvä lopputulos, mutta hinnoittelussa on runsaasti ilmaa. Rauhallista työskentelyä, josta iso plussa.

Tukkatalo
Sairaan kallis, mutta tehtiin tarkkaa jälkeä. Vanhahtava paikka ainakin kun itse viimeksi kävin siellä.

Point
Hyvin samanlainen kokemus kuin Peilistä.


That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Helsinkiläisistä kampaamoista kokemuksia:

Pepe Åhman, Mikonkatu & Pasilan asema
Olen käynyt muutaman kerran, kun olen tarvinnut nopeasti kampaaja-aikaa. Olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen, mutta en muuten oikein kannata "ketjupaikkoja", joten vakkariasiakkaaksi en ole ryhtynyt. Kampaajien kanssa ei ole oikein saanut kontaktia, on täytynyt tyytyä lehtien lukemiseen rupattelun sijaan :D Hintataso liikkeissä on ihan siedettävä.

Sirpa Mansner, Kaisaniemenkatu
Kävin kerran enkä mene toiste. Kampaaja oli tyly, eikä hänellä ollut esittää minkäänlaisia uusia ideoita leikkauksen ja värin suhteen vaikka niitä pyysin. Henkilökunta ei vaikuttanut erityisen nuorekkaalta...

Haircode, Hämeentie
Pieni kahden kampaajan liike, jossa olen käynyt Kikka-nimisellä kampaajalla. Kävisin vieläkin, mutta en oikein enää liiku noilla kulmilla. Kampaamo ei häikäise hienoilla puitteilla, mutta hintataso on kohtuullinen ja työn jälki erittäin hyvää. Kikalla on aina ollut hiuksiini uusia kivoja ideoita. Kampaamon toinen työntekijä vaikuttaa myös hyvin ammattitaitoiselta, mutta on ainakin minun makuuni aivan liian puhelias :D

Polka Dot, Runeberginkatu
Kahden nuoren naisen pitämä kampaamo, jossa kiva sisustus ja mukava ilmapiiri. Olen käynyt Minnalla, joka on mielestäni sekä taitava kampaaja että ihmisenä mukavan oloinen. Melko edulliset hinnat (väri ja leikkaus lyhyisiin hiuksiin 75 e). Plussaa siitä, että käyttävät ammoniakittomia Organic-värejä. Aion käydä jatkossakin.

Tukkatalo, Munkkivuoren ostari
Sarjassamme kerran kävin enkä toiste mene. Järjettömän kallis (yli vuosi sitten lyhyisiin hiuksiin väri ja leikkaus n. 120 euroa), enkä tykännyt yhtään lopputuloksesta. Kampaaja vihjaili, että voisin vähän kasvattaa hiuksia niin näyttäisivät naisellisemmilta ;D ja tyrkytti tuotteita. Sorruinkin ostamaan jonkun kookoksentuoksuisen silikoni-hiusnaamion, joka lensi melko pian roskiin ::)

Stil, Munkkivuoren ostari
Olen käynyt melko usein, kun asun lähellä, ja on sellainen hyvä "perus"kampaamo. Henkilökunta on vaihtunut osittain viime kevään/kesän aikana. Kun olin lyhyttukkaisempi, kaipasin ehkä vähän räväkämpiä leikkauksia, mutta muuten jälki on ollut aina onnistunutta. Paitsi menneenä kesänä: jouduin opiskelijan käsittelyyn (minulle ei kerrottu, että kyseessä on oppilastyö! >:() enkä todellakaan ollut tyytyväinen! No, opinhan sen, että pyydän jollekulle tietylle / kysyn kenelle aika on. Väri+leikkaus on täällä lähelle 100 euroa, pelkkä leikkaus n. 45 euroa.
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Kukaan käynyt Pirkko Jaakolalla, Fredalla muistaakseni?

Tahtoisin kampaajan, jolle vaan voi mennä ja sanoa että suunnittele mulle uusi look!  ;D Hirveä hinku tehdä jotain radikaalimpaa :P

Edit. Nyt olen sitten saanut päähäni haluta mieskampaajalle. Osaako kukaan suositella hyvää mieskampaajaa pk-seudulla?  ;D
Viimeksi muokannut hubbabubba, 28 Syys 2009, 01:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
*sade*

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja *sade* »

Fredan YESS! on uskomattoman tasokas paikka ja palvelu on tosi mukavaa ja huoletonta, vaikka tosiaan myös asiallista. Eikä koskaan jää sellainen olo, että kiirehtisivät sinua palvellessaan, päin vastoin. Paikan sisustuksesta (tai lähinnä seinien sinisestä väristä) tulee aina mieleen jotenkin Kreikka.  :D Olen käynyt siellä jo pari-kolme vuotta ja jos muualle eksyn, takuuvarmasti petyn.

Ainoa miinus on se, että nopealla varoitusajalla on vaikeata saada aikaa, varsinkin sesonkiaikoina asiakasta pukkaa.  Muuten:  :-*

Mun pitkiä hiuksia on leikannut ja värjännyt tosi taidokkaasti siellä yksi Hanna.
Lauris
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 22 Elo 2006, 11:54

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Lauris »

Onko kukaan käynyt Helsingissä ekokampaajilla (Vihreä kampa, Ekokampaamo Maa, muita?)? Kiinnostaisi kauheasti mennä värjäyttämään kasviväreillä, mutta mietin, ovatko myös hyviä leikkaamaan vai tuleeko mummotukka :D
Ego
Haiven
Haiven
Viestit: 49
Liittynyt: 22 Huhti 2006, 17:02

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ego »

Hei, se Clipin Pekka minun vakkari ennen olikin! Kas, joku muukin on tykännyt... En tiennyt että se Helsingissä on, sanottiin vaan että toisella paikkakunnalla. Sinänsä Helsinkiin ei olisi pitkä matka... tietäisikö joku missä paikassa se on töissä...?!? Nimim. No, not a crazy stalker, but... anything for a great hair!  ;D
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...
Ego
Haiven
Haiven
Viestit: 49
Liittynyt: 22 Huhti 2006, 17:02

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ego »

Kiitos vinkistä! Onko tietoa kuinka paljon siellä suurinpiirtein leikkaus ja/tai leikkaus+väri maksaa?
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...
Ego
Haiven
Haiven
Viestit: 49
Liittynyt: 22 Huhti 2006, 17:02

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ego »

Eli paljonko suunnilleen? Kun itse asiassa en noita Clipin hintojakaan enää muista kun varmaan vuosi sitten viimeksi sielläkin käynyt... olisinko tuolloin maksanut 46 euroa leikkauksesta...? Tämä on vain hämärä muistikuva, värihinnoista ei edes arvausta...
Hiukset: luonnonkihara hieno, kuiva hius, oma väri maantienvaalea, tällä hetkellä raidoitettu eri vaalean sävyillä. Pituus leukaan asti. Kuiva päänahka...
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Huomiseksi aika varattu Leppävaaraan Anne&Miralle juuresten suositusten perusteella.  Latvojen leikkaus ja raitoja. Raportoin tänne sitten, odotukset on melko korkealla.

Edit. Leppävaaran Anne&Mira testattu ja tykkäsin kyllä. Kampaaja oli tosi hiljainen, oisko ollu huono päivä.  ::) mutta leikkasi siitä huolimatta aivan toiveiden mukaan. Sain kahvia kupposen siksi aikaa kun väri vaikutti ja pestessä päänahan hierontaa. Menen uudestaankin - sitten vuoden päästä kun raaskin taas leikata latvoja  ;D
Viimeksi muokannut Joanna, 28 Syys 2009, 01:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
lumimansikka

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja lumimansikka »

Lahdessa luottokampaamoni on Hiusstudio V&K (tosin en ole pariin vuoteen käynyt...) Rautatienkadulla

Helsingissä Fredan POINT ja siellä Sedin. Eli sille joka etsii näpsäkkää mieskampaajaa Helsingistä, suosittelen. Eka joka on osannu värjätä mun tukan viileän sävyiseksi, kun kaikki muut tähän asti ovat tuputtaneet punaista... Ja leikkaukset on aina ollu ihan priimaa! Seurasin häntä edellisestä salongistaan tähän nykyiseen ja ei hintakaan haittaa, kun homma toimii :)
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Kävin tänään Vox Artisissa, ihana paikka! Palvelu on todella hyvä ja mielestäni hinnat ovat halvat! 90€ ja sain monivärjäyksen 4 värillä ja leikattiin lähes 20cm lyhyemmäksi. Muissa paikoissa olen joutunut maksamaan 70€ kun ollaan tasattu ja hieman kerrostettu.  :o Suosittelen! :)
Vastaa Viestiin