Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Ippa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 476
Liittynyt: 14 Maalis 2006, 20:06

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ippa »

Jatkuvaan pahatukkapäivään kyllästyneenä otin ja tilasin kampaaja-ajan, vaikka edellisestä käynnistä on vasta kaksi kuukautta. Tarkoitushan oli venyttää väli lähemmäs kolmea kuukautta. Sain ajan jo perjantaiksi, mutta en sieltä Vox Artisista, josta ekaksi yritin. Siellä on täyttä miltei huhtikuun puoliväliin asti, eli aika suosittu paikka tuntuu olevan. Onneksi löytyi työpaikan lähellä sijaitsevasta kampaamosta aika jo perjantaiksi. Jee! En ole siellä aikaisemmin käynyt, mutta palvelu puhelimessa vaikutti oikein mukavalta ja paikka näyttää tyylikkäältä. Myyvät Tigiäkin, mikä on mulle uutta. Tigi-kampaamossa en olekaan aikaisemmin käynyt. Kivaa. :)
Pikkunen
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 230
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 16:41

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Pikkunen »

Elikkäs siinä se tulikin jo.
Kokemuksia ja suosituksia leppävaaran ja lähimaaston partureista??
Juuri muuttaneena ei tekis mieli ruveta tekemään soittelu ja kokeilukierrosta ja pilata hiuksiaan huonoilla partureilla.
Hairstore ei välttämättä kiinnosta mua joten vinkkejä otetaan vastaan.

Siirsin viestisi tänne kampaamo-ketjuun. T. Kikka
Viimeksi muokannut Pikkunen, 31 Touko 2006, 19:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Täältä löytyy mielipiteitä. http://juurikasvu.org/smf/http://localhost/\/viewtopic.php?p=23357#p23357
Viikko sitten kävin toista kertaa ja olen tyytyväinen. Hinnat ovat tietääkseni nousseet parilla eurolla noista PoohBearin mainitsemista. Suosittelen!
Liisukka

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

ulysses kirjoitti: mä oon käynyt hgissä fredrikinkadun ja roban risteyksessä olevassa hiusmuotoilupaikassa nimeltä Point ja itseasiassa menossa huomenna uudestaan. mesta on ihan saatanan kallis, mulla maksaa leikkaus-värjäys  80+ euroa. tyhmyyttä?
kauneimmat hiukset mitä tutuilla on ollut on kaikki tehty siellä.
Mäkin kehuin samaa paikkaa aiemmin tässä ketjussa, ja oon ihan samaa mieltä, että tulos vaan on niin tasaisen hyvää. Kaikki tutut kenelle olen suositellut ovat olleet tosi tyytyväisiä. Kenellä käyt? Mä käyn Sedinillä, ja olen ollut hyvin tyytyväinen  :)
Viimeksi muokannut Liisukka, 07 Kesä 2006, 00:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Pikkunen kirjoitti: Elikkäs siinä se tulikin jo.
Kokemuksia ja suosituksia leppävaaran ja lähimaaston partureista??
Juuri muuttaneena ei tekis mieli ruveta tekemään soittelu ja kokeilukierrosta ja pilata hiuksiaan huonoilla partureilla.
Hairstore ei välttämättä kiinnosta mua joten vinkkejä otetaan vastaan.
Minäkin kävin tuolla Anne&Miralla, ja suosittelen! Leikattiin sen varran kuin sovittiinkin, ja palvelu oli oikein hyvää ja asiantuntevaa. Latvojen tasaus maksoi tuolloin sen 20e, eli ei paha hinta.
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

tennari kirjoitti: Parturi-Kampaamo POP:ista kokemuksia? :)
Kävin POP:issa eilen, ja menen varmasti joskus toistekin. Annoin tädille vapaat kädet, ja raksittiin lyhyeksi suunnilleen tuon avatarini mallinen rikotusta polkasta uloskasvanut tukka. Voin suositella lämpimästi. Minulla on nyt lyhyt, voimakkaasti kerrostettu ja rikottu malli, jonka saa muotoiltua helposti poikamaisesta pörröstä 20-luvun sliikkiin tyyliin fiiliksen mukaan. Värikin on onnistunut. Olen pitkään hakenut luonnollista 5-6 asteen ruskeansävyä, joka EI taita punaiseen, mahonkiin tai kupariin, ja nyt vihdoin viimein onnistui.

Studio Helsingistä minulla ei ole ollut kuin hyviä kokemuksia. Ensinnäkin paikka on edulllinen: leikkaus ja värjäys 65-67 euroa. Minua ei häiritse se, että tytöt juttelevat, kikattavat Seiskan Matti-jutuille, tai syövät lounastaan takahuoneessa sillä aikaa kun asiakkaalla on väriaine päässä. Syy, miksi päätin kuitenkin kokeilla muita kampaamoita, oli vaihtelunhalu. SH:ssä kun tuppasivat aina leikkaamaan samanlaisen mallin, jonka tajusin vasta tänne lyhyiden hiusten ketjuun postatun kuvan nähtyäni jäljittelevän Sienna Millerin lyhyttä leikkausta. Ja minä kun en ole ikinä oikein perustanut julkimoiden tyylien jäljittelystä...

Seuraavana kokeilulistallani on Point. Tulen sitten parin-kolmen kuukauden kuluttua postaamaan tänne kokemuksiani.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Minuakin alkoi kiinnostamaan Vox Art.  :)
Millä lailla siellä käsitellään hiuksia ja miten kuunnellaan asiakasta? Mie haluaisin jonkinlaisen arvion kuinka paljon pituudesta lähtee ja miten tehdään kerrostus ennen leikkausta. Monesti on kampaamokäynnin jälkeen sellainen olo, että ei ole kuunneltu tai sitten mulle ei ole kerrottu mitä tapahtuu.
Vähän sellainen herkkä olo näiden hiusten kanssa. Pitäny tapella harkanpesän kanssa jo 2 vuotta (siitä asti kun permiksen menin laittamaan. Onko siitä jo kaksi vuotta?!). Tuntuu, että mie en kestä enää tätä kurjaa fiilistä näiden hiusten takia (kaks vuotta riittää!), jos se leikkaus epäonnistuu. :(

Ja tärkein tietysti: Onko sinne pitkäkin odotusaika? Voiko ajan käydä varaamassa vain yhtä tai kahta päivää ennen?
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
hubbabubba
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2348
Liittynyt: 21 Helmi 2006, 20:03

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja hubbabubba »

Kenelläkään kokemuksia Salon Piazzasta, Helsingissä, Kampissa?
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Kävin alkuviikosta Leppävaarassa Annella&Miralla. Hyvää jälkeä tuli taas :)
Hinnat olivat nyt nousseet, johtuu varmaan siitä, että Tigit olivat tulleet valikoimiin. Ennen on ollut Wella kampaamo.
Valikoimiin oli tullut myös SIMin Dermasydia, joka oli kyllä todella positiivinen juttu itseäni ajatellen.

Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Täällä nyt ei tällaista (ainakaan ihan samanlaista) ketjua ole tullut vastaan ja kun kampaamotkin ovat kuitenkin iso osa tätä hiushulluutta, niin pistetääns nyt tänne sitten arvosteluja kampaamoista joissa olette käyneet - mitä piditte tuloksesta, millainen ilmapiiri kampaamossa oli, oliko hintansa arvoinen jne.

Salon Sensitive Helsinki, Sanomatalo
Kävin täällä teettämässä wanhojen tanssi-kampauksen (kuvia näkee kuvaketjusta). Olin todella tyytyväinen lopputulokseen ja kampauksen tekijä (paikan omistaja, Rauni ilmeisesti nimeltään) oli aivan ihana ja symppis persoona. Heti kun astelin liikkeeseen, tuntui, että otettiin avosylin vastaan ja kun siinä katselin kun vieressäni hiuksia leikattiin, tuli todella kivoja lopputuloksia ja hirveän tarkasti kyseltiin asiakkaiden mieltymyksiä, mielipiteitä ja "suunniteltiin" yhdessä sitä haluttua leikkausta jatkuvasti operaation edetessä. Jäi todella hyvä mielikuva ja haluan kyllä käydä täällä jatkossakin ihan hiuksia leikkauttamassa. Kampaus oli mielestäni edullinen, hieman alle 50e ja tasoon nähden tosiaankin hintansa arvoinen. :)

Hyvän Olon kampaamo Tapiolan Sokoksen yhteydessä
Tämä oli vakiokampaamoni kun asuin Espoossa ja vieläkin tulee käytyä kun koulu on aika lähellä. Kampaajat ovat ammattitaitoisia ja kaikki kampaajat joilla olen käynyt (olen käynyt kaikki läpi), osasivat kyllä tosiaan hommansa. Ihan sellaista perusjälkeä tulee. Kaveri on täällä värjätttänyt tukkaansa ja kivoja lopputuloksia on tullut, samoin itsekin olen kerran värjäyttänyt, mutta siitä on niin paljon aikaa, etten oikein muista muuta kuin että lopputuloksessa ei ollut mitään vikaa. Hyvä peruskampaamo ja hinnat ovat kohtuulliset (tosin, viimeksi minulta veloitettiin 45 euroa "mallin vaihtamisesta", vaikka malli oli oikeastaan aika sama kuin viimeksikin, mikä oli aika ryöstöhinta kyllä) varsinkin jos vain lyhennyttää tukkaa. Lisään vielä, että tänne on yleensä aika kova tunku ja yleensä aikoja on aika vaikea saada ainakin, jos haluaa päästä parin päivän sisällä leikkauttamaan tukkaa.

Studio Helsinki Mannerheimintie Kisahallin vieressä
Tästä minulla on todella huonoja kokemuksia. Menin tänne Cityshoppari-tarjouksen takia ja petyin pahasti. Tukkaani leikkasi muistaakseni Suski (tms.), tukkaani revittiin joka suuntaan, föönaustilanteessa pää meinasi irrota kun tukkaa revittiin harjalla ja leikkaus tapahtui aika hutiloiden, enkä huomannut kuivien latvojen poistumista tukassani lainkaan, vaikka sitä nimenomaan halusin.  ::) Muutenkin olo oli todella ulkopuolinen, kun kampaajat ja heidän paikalle saapuneet kaverinsa juorusivat keskenään viime viikonlopun baarireissuista ja räkättivät räkäisesti keskenään. Tuli vähän sellainen olo, että katsookohan kampaaja ollenkaan mitä tekee tukalleni, kun hän vain keskittyi siihen juoruamiseen niin antaumuksella. ::) Paikka vaikutti muutenkin aika nuhjuiselta ja jäi aika huono fiilis. Tukka jäi tämänlisäksi vielä tahmeaksi föönauksen ja kaikkien ihme aineiden jälkeen, mitä kampaaja tunki tukkaani. En mene todellakaan uudestaan.  >:(

Sirpa Mansner Stockmann, Keskusta
Menin tänne 2-värivärjäystarjouksen saattelemana värjäämään tukkani Elumenilla ensimmäistä kertaa. Nuori tummatukkainen kampaajatyttö oli todella mukava ja värjäys sujui hyvin ja muutenkin sain hyvää ja miellyttävää kohtelua. Kampaaja yritti kovasti jutustella, vaikka olinkin aika hiljaisella ja huonolla tuulella. :) Värjäys onnistui tosi hyvin ja hän leikkasi + muotoili tukkani tosi kivasti menemään kiharalle (täällä ensimmäisen kerran innostuin Tigin Curl Boosterista). Hintaa tuli leikkaukselle + Elumenille 89 euroa, mikä oli vähintäänkin kohtuullinen hinta täällä Helsingissä. Olin tyytyväinen lopputulokseen, mutta en ole jostain syystä mennyt tänne uudestaan.  ??? Muistaakseni hinnat ovat normaalisti aika korkeat ja moni kampaaja oli aika vanhahko, minulla vain sattui olemaan paikan ainoa nuori kampaaja, ehkä siksi en ole mennyt uudestaan.
Viimeksi muokannut Twinkley, 19 Heinä 2006, 08:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Shi Shi
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1212
Liittynyt: 09 Kesä 2006, 12:32

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Shi Shi »

Studio Helsinki Olen käynyt täällä ehkä kymmenisen kertaa. Pieni paikka, jota pyörittää neljä tai viisi nuorta tyttöä. Olen käynyt Annella ja Sadulla, joista molemmat leikkaavat ja värjäävät oikein nätisti. Tyyli on jotakuinkin MTV-julkkishenkistä, ja tytöt pöpöttävät lähes taukoamatta, mutta jos se ei häiritse, niin sinne vaan. Annen tekemä päänahan hieronta pesun yhteydessä on loistava, Satu on huomattavasti kovakouraisempi - myös hiuksia käsitellessään. Käytössä on joku minulle tuntematon värisarja, jonka nimeä en muista, mutta jossa on kuitenkin laaja sävyvalikoima ja hyvä kesto, pakko myös mainita sarjan shampoo ja hoitoaine, joita ei tietenkään ole kuluttajille myynnissä, mutta joka tuoksuu taivaalliselle (likimain kermatoffeelle). Täälläkin saa värjäyksen ajaksi kupin kahvia tai kaakaota ja suklaanamin kera. Pieni miinus siitä, että värit ovat kestovärejä, eikä paikassa ole sitä härveliä, joka nopeuttaa värin imeytymistä, ja väri+leikkaus vie kokonaiset 2 tuntia. Plussaa edullisuudesta, monivärivärjäys leikkauksen kera kustantaa likimain 70€ ihan ilman Cityshoppariakin. Joutuivat talvella vaihtamaan Tigeistä Mitchelliin, kun Body by Bed Head tuli Suomeen.

Pepe Åhman Visiitistä on kauan, mutta ihan hyvä kuva mulle paikasta on jäänyt. Suht sopuhintainen, ja kiva leikkaus. Voisin mennä joskus uudelleenkin.

Parturi-kampaamo Pop Täällä kävin viimeksi. Leikkaus ja väri olivat oikein hyvät, paikan ilmapiiri mukava ja hintataso siedettävä. Kahvia ja keksejä tarjotaan värjäyksen ajaksi. Tässä paikassa on se lämpölamppuhärveli, eikä värjäytymistä tarvitse odotella kuin ehkä parisenkymmentä minuuttia. Miinusta siitä, että käyttivät Schwarzkopfin tuotteita, vaikka mainostavat Tigiä. Ja mun tukalle Osiksen tuotteet on ihan turhia.

Salon Terttu Siikamäki Aivan karsea paikka. Kävin kerran, ja kohdalleni sattui harjoittelija, jolla kesti kolme tuntia värjätä ja leikata. Leikkaus oli ihan hanurista, ja vaikka olikin harjoittelija, otti käsittelystä silti täyden hinnan (1 väri + leikkaus puolipitkiin 80€ ). Mutsini kävi illmeisesti itse rva Siikamäellä, ja leikkaus oli karsein sitten 80-luvun: aivan liian lyhyt poikatukka, joka sai nuorekkaan alle 60-vuotiaan näyttämään mummolta.

Itiksen Hairstore Kävin kerran turkulaisella tytöllä nimeltä Heidi, joka ei ole kuulemma paikan vakkareita. Sääli, sillä leikkaus oli loistava ja värikin ihan ok, ja mikä parasta, Heidi oli todella mukava. Paikan muista kampaajista en tiedä mitään, sillä satuin käymään sellaiseen aikaan, että olin ainoa asiakas kampaamopuolella.

Smart Look (WTC:n tiloissa) Turkkilainen mies leikkasi puolipitkän tukkani 10 minuutissa, ja yllättävää kyllä, hyvähän siitä tuli. Aika ilmapiiritön pikkupaikka, mutta pikaparturointiin ihan jees.

Salon WTC Plaza Tai mikä sen oikea nimi nyt lieneekään, mutta toiste en mene kuitenkaan. Todella meluisa liukuhihnapaikka, joka sopii ehkä paremmin hätätapauksiin lounastauon pikaparturointeihin. Leikkaus oli aika mitäänsanomaton ja kampaaja väsyneen oloinen. Melutasosta johtuen kommunikaatio saattaa tuottaa vaikeuksia.
:: 2a M-F i :: " When the power of love overcomes the love of power, the world will know peace." -Jimi Hendrix
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

En ole monissa käynyt mutta tässäpä kokemuksiani

Helsingin Aikatalon Muotitukka, Mikonkatu 8
Olen käynyt täällä kupongin kanssa kolme kertaa leikkauttamassa tukan. Työntekijät ovat mukavia ja nuorekkaita. Tulos on ollut joka kerta "ihan okei", mutta tykkäsin kyllä, en olis muuten mennyt takaisin. Kampaamon ulkonäkö kylläkin vähän halpis.

Kampaamo Peili, Pursimiehenkatu 14, Helsinki
Todellista luksusta ja se näkyy hinnassa. Menin tänne leikkauttamaan ja värjäyttämään tukan kupongin kanssa, 2 1:n hinnalla. Kampaajat olivat todella kohteliaita mutta rentoja ja toiveet todella otettiin huomioon. Värisävyjä katseltiin kartasta pitkään ja hartaasti eikä ollut mitään hoppua. Loppujen lopuksi kampaaja käytti kolmisen tuntia tukkani leikkaukseen, värjäykseen (vaaleat raidat + koko pään väri) ja muotoiluun. Olo oli kyllä tosi hemmoteltu! Tästä tulisi ehdottomasti vakkaripaikkani mutta hinnat ovat kohtelun mukaiset. Voin todellakin suositella lämpimästi.

Kampaamo Peili, Nurmijärvi
Samaa ketjua kun edellinen, avattu tänne landelle. Olo ei ollut yhtä luksus kun edellisessä, jo senkin takia etteivät liiketilat olleet yhtä isot yms. Täällä leikkautin tän mun otsatukan. Marssin paikalle kuvan kanssa ja kun sain suuni avattua kuvailemaan ja käskemään niin oli se tuloskin sitten hyvä. "Ihan jees mesta", Nurmijärven paras ainakin (no se ei kyllä ole vaikeeta, muu taso on aika kasaria..)

Shi Shi kirjoitti: Pepe Åhman Visiitistä on kauan, mutta ihan hyvä kuva mulle paikasta on jäänyt. Suht sopuhintainen, ja kiva leikkaus. Voisin mennä joskus uudelleenkin.
Olen tämän miekkosen kampaamokoulussa ollut "koekaniinina" ja sain tosi epämiellyttävän kuvan hänestä. Neuvoi leikkaamaan ihan liikaa eikä ottanut huomioon mun vastaansanomisia. Kuulemma tekee niin aina..
Viimeksi muokannut RockQueen, 20 Heinä 2006, 19:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Salon Sensitive Helsingin Sanomatalo
Kävin täällä nyt sitten leikkauttamassa tukan ja tuli tosi hyvä.  :-* Kampaaja kuunteli ihanasti ajatuksiani ja tukasta tuli todella mieleinen. Minusta paikka on ihanan intiimi (ei kuitenkaan mikään kauhean pieni paikka), kampaajat todella ammattitaitoisia ja minulle aiemmin tänä vuonna wanhojen kampauksen tehnyt kampaaja muisti minut vielä hyvin ja kyseli kampauksesta, kun kävin leikkauttamassa tukkaa nyt.  :D Suosittelin paikkaa myös työkaverilleni ja hänellekin tuli ihana tukka ja vaihtoi jopa vakiokampaajansa tähän paikkaan suosituksieni ja oman kokemuksensa jälkeen. :) Hinnat ovat kohtuulliset, leikkaus (+pesu, föönaus, muotoilu) maksoi jotain 36euroa ja tuosta palvelusta ja tuloksesta tosi kiva hinta, kun tukan mallikin oikeasti muuttui. :)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
mangomeloni

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja mangomeloni »

PoohBear kirjoitti: Kävin alkuviikosta Leppävaarassa Annella&Miralla. Hyvää jälkeä tuli taas :)
Hinnat olivat nyt nousseet, johtuu varmaan siitä, että Tigit olivat tulleet valikoimiin. Ennen on ollut Wella kampaamo.
Valikoimiin oli tullut myös SIMin Dermasydia, joka oli kyllä todella positiivinen juttu itseäni ajatellen.
Luulen kyllä että Tigien tuleminen valikoimiin ei vaikuta asiaan, harvalla on Tigin ammattiaineita käytössä. Mutta jos Wellan tuotteilla tehdään edelleen, Wella on nostanut hintojaan jatkuvasti (kahdesti nyt ihan lyhyen ajan sisällä). Myytävien tuotteiden hinta ei pitäisi vaikuttaa palveluhintoihin.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

mangomeloni kirjoitti:
PoohBear kirjoitti: Kävin alkuviikosta Leppävaarassa Annella&Miralla. Hyvää jälkeä tuli taas :)
Hinnat olivat nyt nousseet, johtuu varmaan siitä, että Tigit olivat tulleet valikoimiin. Ennen on ollut Wella kampaamo.
Valikoimiin oli tullut myös SIMin Dermasydia, joka oli kyllä todella positiivinen juttu itseäni ajatellen.
Luulen kyllä että Tigien tuleminen valikoimiin ei vaikuta asiaan, harvalla on Tigin ammattiaineita käytössä. Mutta jos Wellan tuotteilla tehdään edelleen, Wella on nostanut hintojaan jatkuvasti (kahdesti nyt ihan lyhyen ajan sisällä). Myytävien tuotteiden hinta ei pitäisi vaikuttaa palveluhintoihin.
Pesupaikalla oli sekä Tigiä että Wellaa ja taisi olla Dermasydiäkin, vai mitä tarkoitat Tigin ammattiaineilla?
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Vastaa Viestiin