Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
silkkitukka

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja silkkitukka »

RockQueen kirjoitti: Mä tykkäsin Helsingin Tyylistä tosi paljon!
Mäkin tykkään Tyylistä! Olen aina ollut tyytyväinen tulokseen siellä. Muita hyviä ovat mm. TS-salonki Pursimiehenkadulla ja Hiusgalleria  :)  Sit on paljon sellaisia paikkoja, missä olen käynyt kerran kokeilemassa, mutta ei jostain syystä ole tehnyt mieli mennä uudestaan. Usein vaan tuntuu siltä, että hinta ja laatu eivät oikein kohtaa...
Ice
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3853
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:21

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Ice »

ei nyt periaatteessa kuulu tänne, mutta onkos täällä rajatorppa/myyrmäki -akselilla mopia ja lanzaa myyviä kampaamoita?
Somewhere there's a rainbow with a pot of gold
But by the time you get there, it's been taken and sold.
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Essi »

Ice kirjoitti: ei nyt periaatteessa kuulu tänne, mutta onkos täällä rajatorppa/myyrmäki -akselilla mopia ja lanzaa myyviä kampaamoita?
Eipä taida kyllä pahemmin olla  :-\ En ainakaan muista törmänneeni sellaiseen kampaamoon josta noita saisi. Useimmissa kampaamoissa Rajis/Myrtsi -akselilla käytetään valitettavasti vain Wellaa, Goldwellia, Cutrinia jne. Muutamissa sitten jotain vähän parempia tuotteita, mutta Lanzaa ja Moppia en ole ikinä nähnyt. Korjatkaa joku, jos tiedätte paremmin.
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Sanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2282
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 20:15

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Ainakin ennen Myyrmannin Clipsissä myytiin Lanzaa, mutta sielläkään ei sitten enää taida olla?
Essi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:11

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Essi »

Sanni kirjoitti: Ainakin ennen Myyrmannin Clipsissä myytiin Lanzaa, mutta sielläkään ei sitten enää taida olla?
Juu ei ole enää..
2b F i Vaalea, kuiva ja ohut luonnonkihara. Lempparituotteet Mop C-system Hydrating shampoo+hoitis, B&B Creme de Coco shampoo, Nexxus Therappe, Kerastase Bain Satin 3 ja Joico Intense Hydrator.
Joanna
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 491
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Joanna »

Tänään käyty testaamassa Sellon Hairstore, kampaajana Tiina. Mukava tyyppi ja leikkasi hiukset niinkuin halusin. Tosin multa lyhennettiin vaan latvoja 10cm ja siistittiin edestä muinaisen otsiksen jämiä. Kuvaston kupongilla 30e, ei paha.
tenn
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 702
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 20:25

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja tenn »

Onko kukaan käynyt Studio Helsinki- kampaamossa? Olen menossa piakkoin ensimmäistä kertaa sinne, kun cityshopparilla on leikkaus 28€ :) Kokemuksia kyseisestä kampaamosta?
Manna
Yleisvalvoja
Yleisvalvoja
Viestit: 3592
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 21:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Manna »

tennari kirjoitti: Onko kukaan käynyt Studio Helsinki- kampaamossa? Olen menossa piakkoin ensimmäistä kertaa sinne, kun cityshopparilla on leikkaus 28€ :) Kokemuksia kyseisestä kampaamosta?
Ihan OK, kävin joskus vuosi sitten siellä. Mun mielestäni sellainen peruspaikka, tytöt oli aika nuorehkoja. Tiedän monen pitävän ko. paikasta.
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

tennari kirjoitti: Onko kukaan käynyt Studio Helsinki- kampaamossa? Olen menossa piakkoin ensimmäistä kertaa sinne, kun cityshopparilla on leikkaus 28€ :) Kokemuksia kyseisestä kampaamosta?
Aivan kamala.  :( Itse kävin tuolla myös tuon City-Shopparin innoittamana ja olin todella pettynyt! Ensinnäkin, käskin kampaajaa ottamaan kuivat latvat pois - ja kun kokeilin kampaamosta lähtöni jälkeen latvoja, latvat olivat ihan kuivat ja niitä olisi tosiaan voinut leikata reilummin. Tämän lisäksi kampaaja föönaamalla suoristi tukkani ja repi harjalla tukkaani niin kovaa, että joka kerta, kun kampaaja veti harjan läpi hiuksistani, hän painoi niin paljon, että pääni retkahti taakse päin! Aika kamalaa, varsinkin kun tätä kesti kutienkin hyvin aikaa. Tämän lisäksi hän vielä pisti föönin niin lähelle päänahkaa, ettei käristyminen ollut kaukana.  :-\ Kampaajan nimi oli joku S:llä alkava. En mene uudestaan.

Muoks.

Tämän lisäksi kaksi kampaaja puhuivat vain koko ajan keskenään, naureskelivat ja mässyttivät purkkaa, kuin mitkäkin teinit. Kampaaja ei katsonut minua kuin alussa ja lopussa pyysi hinnan. Tämän lisäksi hän vielä tahmasi tukkani ihan kamalaksi Tigin Superstarilla (muistaakseni). Olikohan tässä kaikki.  ::)
Viimeksi muokannut Twinkley, 15 Helmi 2006, 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Tennari, huomasin tänään, että Elleissä (www.soneraplaza.fi/ellit, keskustelupalsta) on juttua Studio Helsingistä. Aika monella oli huonoja kokemuksia. Odotas, voin etsiä sen linkin ehkä suoraankin...

Muoks.

Tässä:

http://keskustelu.soneraplaza.fi/thread ... ad=1471028
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Bembo
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 420
Liittynyt: 13 Helmi 2006, 17:22

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Bembo »

tennari, olen käynyt Best Hairissa viime keväänä. Mun osalta oli huono tuuri sillä ajat oli jo valmiiksi myöhässä ja kampaaja oli yksin (siellä kai 2 kampaajaa) No tämän edellisen asiakkaan värjäys jotenkin epäonnistu eli jäi liian keltaiseksi tms ja joutu paikkailemaan sitä ja mä oli siinä toisessa tuolissa oottamassa. Teki meitä siis yhtä aikaa, vuoron perään ja välillä sai oottaa aika kauankin. Kampaaja oli kireällä tuulella ja veteli raitahupun alta hiuksia aika rankalla kädellä mutta rauhottui kun aloin rupattelee niitä näitä. Pelkäsin nimittäin että hermostustilassaan se pilaisi vielä mun tukan. Mutta tosiaan vaikutti kuitekin suht mukavalta loppujen lopuksi ja raidat onnistuivat miten kuten, tosin jäivät nekin vähän keltaisiksi ja aikaa meni rutosti....vaikeehan on yleistää sillä tässä oli mukana paljon huonoa tuuria. Kuitekin niin kävi, etten enää uudestaan aio kyseiseen paikkaan mennä...


Tuli vaan mieleen tuossa kun itse kävin kanssa kampaajalla eikä tulos miellyttänyt niin se on muuten kamalaa kun joutuu ottaa rillit pois operaation ajaksi eikä näin ollen voi vahtia väliaikatuloksia. Mulle kävi nyt niin että kun tarkoitus oli jättää pitkät suortuvat kummallekin sivulle niin kampaaja veti ne pieniksi pulisongeiksi vaikka itse silti puhui pitkistä osioista. Mulla kuitenkin oli vielä kuva josta näytin soikkoja eli olisi pitänyt mun järjen mukaan ymmärtää mutta ei. Ja kun olin puolisokee en voinut älähtää sen leikatessa sivuja kun en mitään nähnyt...jälkikäteen en viittiny alkaa marmattaa kun eihän niitä leikattuja hiuksia enää takaisin ois saanu millään...onko mulla tällaisia epätoivoisia "sokean" asiakkaan onnettomuuksia?
Viimeksi muokannut Bembo, 17 Helmi 2006, 20:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Sellon vieressä on hyvä kampaamo, jossa maksaa latvojen tasaus 18e, ilman pesua. Olen saanut 18e:llä latvojen lisäksi etutukan tasauksen ja suortuvien leikkauksen kasvojen ympärille.
Mallin muutos oli 25e, kun leikkasin V:n.

Palvelu on aina ollut hyvää ja kampaamo on ihan trendikäs, ei mikään mummo kampaamo. Olen siis ollut aina tyytyväinen.
Nyt olen kaksi viimeistä kertaa tasannut latvat itse, kun koskaan ei tunnu olevan aikaa varata aikaa ja mennä kampaajalle, kun se on viikonloppuisin niin vähän aikaa auki. Seuraavan leikkauksen ajattelin tehdä kampaajalla, kunhan saan vain lauantai ajan, elikkäs silloin suuntaan Annelle&Miralle ;)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

PoohBear: Tuo Anne&Mira ei taida sitten olla sellainen paikka missä napsaistaan pois 10 cm kun menee tasoittamaan latvoja..?? Sinne on ollut mullakin suunnitelmissa seuraavalla kerralla suunnistaa.
Sarastus
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 285
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:18

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sarastus »

Sandaali, minäkin olen kerran tuolla kampaamossa käynyt ja sovittiin että 1-2 cm napsaistaan ja sen verran napsaistiin  :).
Sandaali
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 389
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 12:48

Vs: Hyviä kampaajia - pääkaupunkiseutu

Viesti Kirjoittaja Sandaali »

Sarastus kirjoitti: Sandaali, minäkin olen kerran tuolla kampaamossa käynyt ja sovittiin että 1-2 cm napsaistaan ja sen verran napsaistiin  :).
Ok, sittenhän sinne uskoaltaa mennä!  ;D
Vastaa Viestiin