Hulluimmat hiushullutukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
normalityloser

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja normalityloser »

Itse olen päänahan rasvaisuutta tuskaillessani (edessä oli pitkä ilta jonka aikana en halunnut hiusten lässähtävän) lantrannut veteen Clearasilin myrkynhajuista kasvovettä ja suihkinut sitä föönattuun, laittamattomaan tukkaan ja antanut kuivua. En vaan enää muista, mitä tuka siihen sanoi iltamyöhäsellä....:D  Hengissä nyt pysyi kuitenkin.
Memmuuh
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2670
Liittynyt: 25 Kesä 2007, 00:11

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Memmuuh »

sonj kirjoitti: Mä pidän hiustenhoitopäiväkirjaa.
Minä pidän kans. Kirjoitain siihen mitä tuotteita olen käyttänyt ja miten kauan olen antanut minkäkin vaikuttaa. Sen perään kirjoitan vielä millainen lopputulos tuli, ja ehkä jotain mietteitä hiuksista ja hiustenhoidosta, tai arvosteluja tuotteista. ;D
Samaan vihkoon kirjotan myös kaikkien tököttien osto- ja loppumispäivän, ja kaikkee muuta sellasta mukavaa..
3b F ii
GoldenBangle

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja GoldenBangle »

Käsirasvaa on täälläkin käytetty joskus pörröjä silottelemaan, ja luontaistuotekaupan ihanat kasvovedet, esim ruusu tai kamomilla-uutteita sisältävät, on ihania hiuksille, jos haluaa pikaraikastusta, tuoksua ja kosteutta.. tai puristella vaan kiharoita tasaisemmaksi. Mä oon sitä mieltä et hiusten kastelu on hyvä kosteuttaja :)

Mä olen kerran laittanut testiblondiraitoja otsatukkaan, hiusrajaan. Niistä tuli oranssit, ja mä sitten näppärä tyttönä leikkasin vaan ne pois. Sitten kärsin viikkokausia tököttävästä otsasiilistä ja monta kuukautta n. sentin levyisestä kaistaleesta lyhyttä otsista.


Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Memmuuh kirjoitti:
sonj kirjoitti: Mä pidän hiustenhoitopäiväkirjaa.
Minä pidän kans. Kirjoitain siihen mitä tuotteita olen käyttänyt ja miten kauan olen antanut minkäkin vaikuttaa. Sen perään kirjoitan vielä millainen lopputulos tuli, ja ehkä jotain mietteitä hiuksista ja hiustenhoidosta, tai arvosteluja tuotteista. ;D
Voi apua, pidin itsekin vastaavaa kirjaa orjallisesti n. vuoden verran, kunnes se valittettavasti jäi.. Pitäisi ehkä aloittaa uudestaan, ihan hyödyllistä (ja kivaa :P) se oli. Samalla siihen tuli kirjattua koska on värjännyt hiuksia ja miten ne on kasvaneet. Ja kyllähän nyt kalleista tököteistä pitaa kaikki ottaa irti, eli toi pesujen analysointi oli siinäkin mielessä hyvä ;D.
Lauretta

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

EOwyn, kiitos nauruista. :D Voin kyllä kuvitella sinut nyppimässä hiusrajaasi. :P

Mulla ei mitään hiushullutuksia pahemmin ole (onneksi), mutta yksi asia on minulle pyhä: puhtaus. En koske hiuksiini likaisin käsin, vaan pesen käteni saippualla jos alan niitä jotenkin laittamaan. Koulussa myöskin pesen käteni, mutta ihan tavallisen harjauksen yhteydessä en. Tämän takia en anna kavereidenikaan laittaa minulle minkäänlaisia kampauksia, ellei kyseessä ole pesupäivä. Ja kun olen ne hiukset sitten saanut pestyä, pesen hiusharjani, että se ei likaa puhtaita hiuksiani. :D Myöskin tyynyliinan käytössä on sama juttu: kun minulla on puhdas tyynyliina, nukun sillä aluksi sen yön, kun hiukseni ovat puhtaat. Seuraavana yönä nukun vieläkin sillä samalla puolella, koska en pese hiuksiani. Sitten kun pesen hiukseni, käännän tyynyn toisinpäin ja nukun taas kaksi yötä puhtaalla puolella. Sitten tyynyliina menee pesuun. Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin onhan tämäkin aika hullua... ::)
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ Minulla on melkein sama tuon tyynyliinan suhteen, mutta vaihdan sen aina sen jälkeen kun olen pessyt hiukset. Muutenhan tuo tyynyn kääntäminen kävisi hyvin, mutta pyörin unissani niin paljon, ettei sitä kyllä tiedä erkkikään, miten päin se on alunperin ollut. ;D Enkä jaksa sen kummemmin ruveta mitään kirjaa pitämään, vaihdan aina pesun jälkeen. Pesen hiuksetkin kuitenkin vain kahdesti viikossa, niin ihan hyvin voi tyynyliinankin vaihtaa aina. Muuten en ole puhtausjuttujen suhteen niin ''hysteerinen'', mutta tyynyliinan vaihdolla on ainakin minulle oikeasti merkitystä.
isla

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja isla »

Nyt ollaan pakkomielteen ytimnessä :D
Minullakin on tuo tyynyjuttu, ja monet kerrat olen saanut useammiltakin tahoilta kehotuksia hakea apua. Puhtausfriikkeily tyynyn ja ihon ja hiusten suhteen menee yli aina vähän väliä. Sillä, jos on puhtaat hiukset tai vielä pahempaa käynyt ihonpuhdistuksessa, niin ei pelkkä puhdas tyynyliinakaan riitä, siinä päällä pitää olla puhdas pyyhe. Tyynyliinojakin on luonnollisesti kaksi päällekäin, sillä eihän sitä ikinä tiedä mitä epäpuhtauksia sieltä tyynystä voi tulla vaikka sitä miten puistelisi. :D  Kerran viikossa tyynyliina(t) vaihtoon, ja aina välittömästi jos tyyny tippuu lattialle.
Lauretta

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Lauretta »

^ Haha, no tuo nyt menee jo vähän överiksi! Vaan ei juurekselle! :D Mie oon muutenkin tosi friikki näiden hygieniajuttujen kanssa ja hyvä niin. Siinä samalla pysyy tukkakin puhtaana. ;)

Yhtenä iltana kun äiti pesi (taas jälleen kerran) harjoja, niin hän kysäisi minulta, että ollaankohan me vähän hulluja, kun näitä harjojakin hinkataan puhtaaksi joka toinen ilta? Minä siihen tokaisin, että ei, ja jatka nyt sitä pesemistä. :D Äidinkin olen vetänyt mukaan tukkahullutuksiini... ::)
Sprite
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 615
Liittynyt: 05 Kesä 2008, 02:36

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Sprite »

Vedin öljyä päähän ja johan karsta alkoi talttua sileäksi. Harkitsin voita tai ruokaöljyä, mutta käytin öljynä ravintolisäksi hommaamaani pellavasiemenöljyä pestessäni hiuksia. Toimi hyvin, haju vähän kalanmaksaöljyinen mutta kun tuikkaa sprayta sekaan, haju muuttuu sprayn tuoksuiseksi.
Sileää jälkeä! ;D
witura
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 319
Liittynyt: 10 Helmi 2008, 21:28

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja witura »

No tämä ei ole varsinaisesti kauhean hullua ole (hyvin perusteltua), mutta jätin menemättä tänään kouluun, koska tukkani oli niin hirveän värinen  ;D En omista oikein semmoisia "sisäpipoja" tai huiveja, mitkä olisit peittäneet tarpeeksi tätä hirveyttä joten tämä oli mielestä paras vaihtoehto.

Nyt väri korjattu jotenkuten, mutta en huomennakaan voi mennä ettei tule epäilyttävän lyhyt flunssa terkkarin mielestä  8)
Luonne on ihmisen kohtalo  -Herakleitos
Charleen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 315
Liittynyt: 04 Huhti 2008, 08:51

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Charleen »

Bambi kirjoitti: Hmm... Ajattelinkin, että toi liukastevoidejuttu voi saada jo jonkun repeämään.  ;D Se lienee kyllä yksi mun Ultimateista ja ehkä tähän mennessä vielä ainoa. Mutta se kiilto  8)
mä teen tätä samaa, mahdollisimman silkkaripitoista liukkaria pidennysten latvoihin  ;D
nita

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja nita »

Laitan tän tänne, modet siirtäkööt parempaan paikkaan mikäli ketjun valinta meni hutiin:

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/st ... ryId=10255

Siitä sitte.
Linoa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 849
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 22:15

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Linoa »

^Jostain netistä luin tuosta jokin aika sitten ja se kuulemma ihan toimikin  ::) En nyt muista mistä luin, olisin muuten linkin vinkannut.. Omasta mielestä pidetään se harja ihan harjana eikä aleta sitä hifistelemään  ;D
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja calypso »

^ No nimenomaan. Sähköisyyttä estää paremmin varmaankin perusjutut eli kunnollinen kosteutus ja hoito, sekä tarvittaessa jätettävät suihkeet pakkasen kuivattamaan ja sähköistämään tukkaan. Minulla ainakin hiusten sähköisyys johtuu yksinkertaisesti kosteudenpuutteesta, harjalla ei ole sen asian kanssa mitään tekemistä. :D
Marni
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 159
Liittynyt: 12 Huhti 2010, 07:00

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Marni »

En tiedä onko tämä ketju sopivin tälle aiheelle, mutta muutakaan en tähän hätään keksinyt :)

Luin internetin syövereistä kätevästä kikasta, jolla voi tarkistaa hiustensa latvojen kunnon. Saksilla pikkuinen, lyhyt tuppo latvustoa irti, ja astiaan jossa on vettä. Jos hiuksen pätkät kelluvat, latvojen kosteus on kunnossa, mutta jos latvat uppoavat, on aika näyttää saksia.

Testasin, nipsaisin ehkä 15 latvapalasta saksilla ja tiputin lasiin. Jäivät kellumaan :)

Voiko tälläiseen luottaa, osaako kukaan sanoa onko tässä mitään perää?

(Tulipahan trimmattua edes 15:sta hiuksen latvoja tuossa :D)
Vastaa Viestiin