Hulluimmat hiushullutukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Joo en todellakaan ole notkea....no nyt kun otin tämän rasvausasian esille, niin hoksasin "iha ite" sellaisen, että mullahan loppui juuri tuo Magic Bullet, jos tunkis siihen tyhjään pulloon sitä voidetta ja vähän vettä sekaan ja suihkis sillä ::) Kas kun en tuotakaan aiemmin ajatellut, pitääpä kokeilla jos toimisi. On tuolla täysinäinenkin Bullet, täytyy vaan tulevaisuudessa katsoa, ettei suihki väärästä pullosta ;D
marenki
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1837
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 02:00

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja marenki »

Kehitelläänpäs tuota kärpäslätkäideaa. Jos siihen kärpäslätkään laittaisi päälle pakastepussin tai kelmua ja sillä hinkkailisi selkään rasvan. Tai jos on saunaharja, niin siihen joku pussiviritys päälle ja eikun hinkkailemaan.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja deko »

^ Sopivan kapea pitempivartinen maalitela voisi toimia ;D
this too shall pass.
Armada
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 441
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 22:17

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Armada »

Sitä kai voisi sanoa aika hullutukseksi, että leikkelen hiuksistani kaksihaaraisia latvoja yksitellen kynsisaksilla.  :D Hyötyä siitä ei varmasti ole, mutta se on enemmänkin rentoutumis- ja työhönryhtymisen välttelemiskeino.
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Armada kirjoitti: Sitä kai voisi sanoa aika hullutukseksi, että leikkelen hiuksistani kaksihaaraisia latvoja yksitellen kynsisaksilla.  :D Hyötyä siitä ei varmasti ole, mutta se on enemmänkin rentoutumis- ja työhönryhtymisen välttelemiskeino.
Mulla tuli harrastettua tätä yo-kirjotusten aikana aikas paljon. ::) Tosin mie leikkasin hiustenleikkuusaksilla.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
Daniela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 490
Liittynyt: 06 Touko 2006, 16:42

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Daniela »

Mustikka kirjoitti:
Armada kirjoitti: Sitä kai voisi sanoa aika hullutukseksi, että leikkelen hiuksistani kaksihaaraisia latvoja yksitellen kynsisaksilla.  :D Hyötyä siitä ei varmasti ole, mutta se on enemmänkin rentoutumis- ja työhönryhtymisen välttelemiskeino.
Mulla tuli harrastettua tätä yo-kirjotusten aikana aikas paljon. ::) Tosin mie leikkasin hiustenleikkuusaksilla.
Mun on kanssa tullut tuota harrastettua, kun olisi pitänyt lukea tenttiin ja apuvälineenä on ollut "keittiö-fiskarssit" tai jos niitä ei ole ollut lähettyvillä, niin vain hampailla.  Ai Ai Ai.... ::)
1b M ii, vaalennetut puoleen selkään asti, vino otsis.
eOwyn
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 237
Liittynyt: 27 Helmi 2006, 15:53

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja eOwyn »

Mulla niitä hulluja tempauksia on historiassa varmaan aika paljon, esim varhaisteininä pinkki-vihreä kaksisävyraidoitus Directions-väreillä, joka muuttui ekan pesun jälkeen kirjavan keltapunaruskeaksi :-X miksiköhän ::) No ainakin festarien ajan oli kivaa, ja mun vyötärömittaiset shokkihiukset herättivät kyllä huomiota ihan kiitettävästi.

Viimeaikaisista ehkä hulluin oli, kun nypin pinseteillä hiusrajan puolitoistasenttiä ylemmäs(on aina häirinnyt mun matalaotsaisuus), ja nypitty alue tulehtui ihan kamalaksi :o. Sen jälkeen olen pitänyt uutta hiusrajaa partahöylällä paikallaan, näyttää ihan hyvältä, mutta niinkuin voitte kuvitella, niin ei tunnu: poikaystävän käsi pysähtyy mun hiekkapaperinkarhealle otsasiilille aina välillä ja muljauttelee silmiään, että ihan tosi hei, voisit vähän rajoittaa noita tempauksia ;D Nyt olen kasvattanut  ns. "Widows Peakin" eli v:n mallisesti hiusrajan keskeltä, joudun liimailemaan sitä sentin-parin sänkeä päivittäin päänahkaan geelillä, jota olen kuivattanut paksuksi möhnäksi ilman korkkia :P.

Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Seela »

Aika vahvan hullun leiman sain otsaani tässä muuton yhteydessä kun muuttoporukka kantoi selkä vääränä laatikoita joissa kaikissa luki hiusjutut/yläkerta. Valtasin puteleille ensin suuren suuren peilikaapin, sitten kaikki suihkunurkkauksen hyllyt, muutama vessan kaapin päälle ja loput sijoittelin huolellisesti kauniisiin riveihin avokin vaatekaappiin. Eilen ostettiin senkki makuuhuoneeseen ja riemastuin koska siellä oli juuri kaipaamiani korkeita hyllyjä isoille pulloille  ;D Mulla on kuulemma ongelma ?!  ::)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Tuulikaappi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 804
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 22:29

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Tuulikaappi »

Seela kirjoitti: Eilen ostettiin senkki makuuhuoneeseen ja riemastuin koska siellä oli juuri kaipaamiani korkeita hyllyjä isoille pulloille  ;D
;D No, mä oon tässä katsellut lipastoa/senkkiä sinne mun uuteen asuntoon (jota mulla ei siis vielä ole...), ja yksi tärkeä valintaperuste tulee kyllä olemaan mahdollisten kaappien hyllyjen korkeus. Jos ostan sen huonekalukaupasta, niin varmaan otan esim. tollasen Tigin korkeen tonkan mukaan ja mittaan sen kanssa, että riittääkö hyllykorkeus. :P Mikään (no, okei, tulee mieleen aika monta muutakin juttua) ei ole niin ärsyttävää kuin härpätinkaappi, johon ei kaikki pullot mahdu pystyyn. Äskenkin kirosin, kun yritin sijoitella noita uusia 750 ml:n Tigipönttöjä vaatekaapin hiushyllylle. Kun ei mahdu, niin ei mahdu. Rrrraivostuttavaa!
1c M ii, tjsp
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Seela »

Tuulikaappi kirjoitti:
Seela kirjoitti: Eilen ostettiin senkki makuuhuoneeseen ja riemastuin koska siellä oli juuri kaipaamiani korkeita hyllyjä isoille pulloille  ;D
;D No, mä oon tässä katsellut lipastoa/senkkiä sinne mun uuteen asuntoon (jota mulla ei siis vielä ole...), ja yksi tärkeä valintaperuste tulee kyllä olemaan mahdollisten kaappien hyllyjen korkeus. Jos ostan sen huonekalukaupasta, niin varmaan otan esim. tollasen Tigin korkeen tonkan mukaan ja mittaan sen kanssa, että riittääkö hyllykorkeus. :P Mikään (no, okei, tulee mieleen aika monta muutakin juttua) ei ole niin ärsyttävää kuin härpätinkaappi, johon ei kaikki pullot mahdu pystyyn. Äskenkin kirosin, kun yritin sijoitella noita uusia 750 ml:n Tigipönttöjä vaatekaapin hiushyllylle. Kun ei mahdu, niin ei mahdu. Rrrraivostuttavaa!
Hehee joo ei muuta ku korkein pullo käsilaukkuun mukaan ja Askoon  ;)
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Sattuipa tuossa viikonloppuna hieman pieni vahinko baarista kotiin tullessani..  ::) (en sitten kovasti kännissä ollut, oikeesti ;)) Kuitenkin onnituin kaatumaan ja lyömään pääni niin, että sinne tuli aika iso haava ja verta tuli niin paljon, että veivät ambulanssilla sairaalaan tikattavaksi.. Ja kun sinne päästiin niin jouduin pesemään kaikki hiukseni käsisuihkulla lavuaarissa, kun olivat niin veressa. Ja kun olin päässyt tikattavaksi sinne tutkimuspöydälle, niin olin siinä valitellut hoitajille, että nyt kun tukka jouduttiin kastelemaan ilman hoitsikan laittoa, niin se menee ihan pilalle  ;D ja kun se hoitaja sitten sanoi, että joutuu parturoimaan hiuksia pois, jotta saadaan haava kunnolla putsattua ja ommeltua, niin sanoin siihen sitten, etten suostu tikattavaks jos sen takia pitää hiuksia leikata  ::) eipä olisi ollut kovin kiva se kalju läntti pitkien hiusten seassa, vaikka tuolla vähän sivummalla onkin.. Onneksi lääkäri oli kuitenkin sen verran ymmärtäväinen mies, että jätti mun hiukset rauhaan  ;D  ;) kaikenlaista hullutusta..
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

_Miracle_ kirjoitti: ja kun se hoitaja sitten sanoi, että joutuu parturoimaan hiuksia pois, jotta saadaan haava kunnolla putsattua ja ommeltua, niin sanoin siihen sitten, etten suostu tikattavaks jos sen takia pitää hiuksia leikata  ::)
Todellinen hiusfriikki! ;) Hiukset ennen terveyttä! ;D Itse olisin kyllä reagoinut varmaan ihan samalla tavalla. ;)
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
Axamit
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1365
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:06

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Axamit »

Twinkley kirjoitti:
_Miracle_ kirjoitti: ja kun se hoitaja sitten sanoi, että joutuu parturoimaan hiuksia pois, jotta saadaan haava kunnolla putsattua ja ommeltua, niin sanoin siihen sitten, etten suostu tikattavaks jos sen takia pitää hiuksia leikata  ::)
Todellinen hiusfriikki! ;) Hiukset ennen terveyttä! ;D Itse olisin kyllä reagoinut varmaan ihan samalla tavalla. ;)
Hui!! Niin minäkin kyllä. Onneksi sentään tajusivat asian vakavuuden ;). Tikattiinko se sitten kuitenkin ihan normaalisti vai kuinka?
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mun pää tikattiin pari vuotta sitten ja ajettiin takaraivolle kauhea kalju läntti :(
Miracle
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2154
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:24

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Miracle »

Tikattiin ihan normaalisti.. Siellä hiusten seassa ne tikit nyt on. Ei vaan saa hiuksia hirveesti harjailla, ettei ne revi sitä haavaa uudelleen auki sitten. Ei onneks kuitenkaan tartte pitää tikkejä kun viikon vaan :)
Vastaa Viestiin