Hulluimmat hiushullutukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
deko
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2744
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 18:14

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja deko »

Olen jo pitkiä aikoja pitänyt kirjaa hiusvärjäyksistäni (jep, ei elämää) ja ajattelin laajentaa kirjanpitoa pesukokemuksiin ;D piti siis ostaa ihan oma kalenteri tälle hulluudelle, muistivihko ei ole näin laajassa kirjaamisessa kätevä...
this too shall pass.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Mä olen merkinnyt hiusputeleiden kylkeen mustalla teipillä, miten paljon niissä on vielä ainetta jäljellä ::)... Tigin purkeistahan sen näkee suoraan, mutta esim. Joicoista ei ja kun niitä kattoo valoa vasten, näkee rajan. Siirrän teippiä sitten aina sen verran alaspäin, kun ainetta on huvennut. Näin on aina ajantasalla siitä, paljon ainetta on ja millon voi alkaa katella uusia juttuja ostettavaksi.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Tarabel kirjoitti: Kävin pari päivää sitten apteekissa katselemassa ACOn tuotteita ja siinä sitten tutkin kasvoveden inciä kun ihan ajattelematta sanoin ääneen "hei,täss on panthenolia,mitähän tää tekis tukalle"
Se apteekin "täti" katsoi sekunnin verran mua huuli pyöreenä ennenkuin vastasi epäröivällä äänellä että öh, se ei kyllä ole hiuksille tarkoitettu tuote..
No,joka tapauksessa mä ostin sen kasvoveden ja koska se on suihkepullossa niin ihan varmasti joku päivä suihkuttelen sitä myös tukkaan  ;D
Jee, mä just suihkin tukkaani Herbinan Soft Care -kasvovettä. Luulin olevani ainut hullu.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Mariia »

^ Siis laitatko tuota kasvovettä hiuksiin muotoilun yhteydessä vai mitenkä? Ei ymmärrä että mihinkä tarkoitukseen sitä käytettäis ::)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Sheppa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1044
Liittynyt: 14 Loka 2006, 18:13

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Sheppa »

eOwyn kirjoitti: Viimeaikaisista ehkä hulluin oli, kun nypin pinseteillä hiusrajan puolitoistasenttiä ylemmäs(on aina häirinnyt mun matalaotsaisuus), ja nypitty alue tulehtui ihan kamalaksi :o. Sen jälkeen olen pitänyt uutta hiusrajaa partahöylällä paikallaan, näyttää ihan hyvältä, mutta niinkuin voitte kuvitella, niin ei tunnu: poikaystävän käsi pysähtyy mun hiekkapaperinkarhealle otsasiilille aina välillä ja muljauttelee silmiään, että ihan tosi hei, voisit vähän rajoittaa noita tempauksia ;D Nyt olen kasvattanut  ns. "Widows Peakin" eli v:n mallisesti hiusrajan keskeltä, joudun liimailemaan sitä sentin-parin sänkeä päivittäin päänahkaan geelillä, jota olen kuivattanut paksuksi möhnäksi ilman korkkia :P.
Oi vitsi, repesin täällä ääneen! ;D

Mulla itelläni ei ole mitään suuria hullutuksia toistaiseksi...
1b F ii.
Lemppareita Joicon k-pak -sarja, Tigi O&H ha, Brunette Goddess sh ja ha, L'Anza Hair Repair-sarja, Dry Hair Moisture treatment ja Healing Moisture Kukui Nut ha. Tukan pituus vajaa bsl. Väritys n. 10/11-tasoinen tuhkanvaalea.
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

Joskus mulle tulee tunne, että nyt on liian pitkä tukka. Joten ei muuta kuin hiustenleikkuusakset käteen ja itse sitten leikkaan  ;D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
Armada
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 441
Liittynyt: 10 Kesä 2006, 22:17

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Armada »

Bamboo kirjoitti: Joskus mulle tulee tunne, että nyt on liian pitkä tukka. Joten ei muuta kuin hiustenleikkuusakset käteen ja itse sitten leikkaan  ;D
Oliskin hiustenleikkuusakset, mutta viimeksi täällä saksittiin keittiösaksilla ja ohennettiin kynsisaksilla.  ::)
Bamboo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1523
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 20:47

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Bamboo »

^ Juuh, on mullakin tullut kokeiltua keittiösaksia, kun olen ollut oikein epätoivoinen. Parturi on saanut sitten korjailla mun aikaan saannoksia  ;D
kivipuuteri.blogspot.fi kosmetiikkablogini
palekastro
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 571
Liittynyt: 15 Marras 2006, 01:37

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja palekastro »

Mariia kirjoitti: ^ Siis laitatko tuota kasvovettä hiuksiin muotoilun yhteydessä vai mitenkä? Ei ymmärrä että mihinkä tarkoitukseen sitä käytettäis ::)
Mä vaan laitoin sitä. Kokeilin vaan mitä se tekis tukalle. Sisällysluettelosta hiffasin joitain kosteuttavia ainesosia ilman alkoja. Tuijottaen peilistä vastapestyä karmivaa römpsykasaa ajattelin että mikä ettei, mitäs tässä enää menettää. ;D

Edit: Karheutti vaan.
Viimeksi muokannut palekastro, 24 Maalis 2007, 17:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Misato
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 292
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 21:57

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Misato »

^ Heh, et ole ainut...  ;D  Olen tykännyt suihkia tukkaan juurikin tuota Tarabelin aiemmin mainitsemaa Acon kasvovettä (oletan, että kyseessä on Time Moisturising Tonic).  Alunperin ostin ihan kasvovedeksi, mutta jotenkin kasvoilla sillä ei tuntunut olevan riittävästi tehoja, joten otin uusiokäyttöön hiustuotteena.  Toimii ihan loistavasti lyhyeen tukkaani -- jos latvat jäävät föönauksen jälkeen korppuisiksi, niin ei muuta kuin pari suihkausta kasvovettä ja pörrö on hallinnassa.  Incihän ei tosiaan sisällä mitään mitä ei löytyisi tavan jätettävistä hoitosuihkeistakaan...  Eli jos jotain todella kevyttä pikakosteuttajaa kaipaa, niin kasvovesi voi olla kokeilemisen arvoinen, niin höpöltä kun se ehkä kuullostaakin.  :D
You and me make the whole world jealous
bast
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1561
Liittynyt: 10 Helmi 2007, 13:12

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja bast »

Täytyy näyttää tää ketju mun miehelle... ehkä se ei sitten enää pidä mun hiushullutuksia ihan niin hulluina.  ;D
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Tämä varmaan kuuluukin tähän ketjuun eli löysin Freemanin Sunflower&Keratin voiteen tuolta kaapin perältä.
INCI:Water, Safflower oil, Glycerin ,Butylene ,Glycol, Steric Acid, Glyceryl Stearate, Glycol Stearate, Sunflower seed oil, Hydrolyzed Keratin, Ascorbyl Plamitate, Calcium Ascorate, Phytonadione, Gelatin, Tocopheryl Acetate,Panthenol, Dimethicone, Shea Butter, Cetyl alcohol, Carbomer, tetrasodium Edta, Sodium hydroxide, Diazolinidyl Urea, Methylparaben, Propylpraben, Parfum +väriaineita.
Toimisi varmaan jonkun hoitiksen kanssa sekoitettuna pieninä määrinä. ::)
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
sonj
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 219
Liittynyt: 02 Elo 2006, 17:57

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja sonj »

Mä pidän hiustenhoitopäiväkirjaa. Siihen listaan käytetyn pesutavan (pesu/CWC/CO), sekä käytetyt shampoot, hoitoaineet, tehikset ja mahdolliset tehissekoitukset, sekä jätettävät hoitikset hiuksiinlaittojärjestyksessä,ja&nbsp; latvasuojat ja muut. Niin ja se, kuinka kauan olen mitäkin huuhtonut pois&nbsp; ;D Tuota päiväkirjaa pidän lähinnä pysyäkseni kärryillä pesukerroista, tuolla tavalla muistan mm. pestä sulfaatillisillakin shampoilla joskus päätä. Oon myös suunnitellut sellaista listaa, että uuden tukkatuotteen ostaessa merkkaisi aina jokaisen sen käyttökerran listaan ylös, niin näkisi selvemmin noita riittosuuksia. Joo minäkö idiootti&nbsp; ::)
on satua, että morsiamet punastelevat
tosiasiassa he hehkuvat voitonriemusta
Helleka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 785
Liittynyt: 10 Elo 2006, 17:30

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Helleka »

Tää ei mun mielestäni ollut mitenkään hullua, mutta työkaveri järkyttyi pahemman kerran. Kävelin töihin ja mun kihara tukkani muuttui vesisateessa aikamoiseksi karvapalloksi. Mitään tukkamömmöä ei ollut mukana, ja jossain vaiheessa päivää nappasin yhteiskäytössä olevan Erioil-käsirasvapullon käteeni, ja silottelin pahemman karhoitukset sillä pois. (Toimi muuten tosi hyvin.)

Mulla ei käynyt mielessä, että teen jotain kummallista, joten en edes yrittänyt mennä jonnekin nurkan taakse piiloon kaunistautumaan, kunnes vierestä kuului "Herrajumala, mitä sää teet!?"&nbsp; ;D&nbsp; Onneksi lopputuloksen nähtyään ilme muuttui vähemmän kauhistuneeksi. Mutta kyllä ainakin yksi ihminen taitaa pitää mua ihan vinksahtaneena, kun en osaa käsirasvaa ja tukkatuotteita erottaa toisistaan.&nbsp;
"I think I am, therefore, I am. I think."
Valentine

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Valentine »

sanna365 kirjoitti:
Tarabel kirjoitti: No,joka tapauksessa mä ostin sen kasvoveden ja koska se on suihkepullossa niin ihan varmasti joku päivä suihkuttelen sitä myös tukkaan&nbsp; ;D
Jee, mä just suihkin tukkaani Herbinan Soft Care -kasvovettä. Luulin olevani ainut hullu.
Heh, mä suihkuttelin joskus Favoran kasvovettä hiuksiin, kun tuntui&nbsp; ihan vedeltä naamalla. Noh ei se kyllä hiuksiinkaan yhtään paremmin tehonnut.

Kun oli vielä pitkät hiukset, niin aamuisin laitoin hiuksiini käsirasvaa ( en toki paljon), jotta sain hiukset alas aamulla ja viimekesänä käytin sitten aurinkorasvaa, kun siinähän on suojakertoimetkin kunnossa. Tänä vuonna ei kyllä taida tulla jostain kumman syystä kokeiluun&nbsp; ;D.
Vastaa Viestiin