Hulluimmat hiushullutukset

Hiusmuutokset, hiuslaatuketjut yms.
sipe
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 977
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:38

Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja sipe »

Oli pakko tehdä tästä uusi topic, viime päivinä olen nimittäin lukenut täältä pari niin uskomattoman hauskaa juttua, että niille on pitänyt ihan ääneen hihitellä:

1. Vail huuhtoo tukkansa akkuvedellä (näkee ~vailin silmissään lykkimässä minimanissa ostoskärryllistä akkuvesikanistereita)
2. Bambi on hankkinut liukastevoiteen latvasuojaksi (tästä näystä en sitten viitsikään sanoa mitään  ;D)

Tää tosiaan menee kohta siihen jonkun (olikohan ninaxin poikkiksen???) heittämään "kohta te varmaan tykitätte shampoota suoraan suoneen" -heittoon.

Mikä on sinun ultimate-hullutuksesi?
Hiukset: 3b iii. Luonnonkihara, paksu, värjätty ja älyttömän kuiva.
Suosikkituotteet: MOP Hydrating shampoo, Joico K-Pak-sarja kokonaisuudessaan, Joico Moisturizer, Nexxuksen Therappe, Humectress, Luxxtress ja Keraphix; Redken ASHC, sekä Tigin O&H -hoitis CO-pesuun.
Bambi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 659
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:29

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Bambi »

Hmm... Ajattelinkin, että toi liukastevoidejuttu voi saada jo jonkun repeämään.  ;D Se lienee kyllä yksi mun Ultimateista ja ehkä tähän mennessä vielä ainoa. Mutta se kiilto  8)
Mustikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3064
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 23:26

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Mustikka »

Eikö hullutuksiin lasketa sitä, että shampoisiin, hoitoaineisiin ja tehohoitoihin saattaa vuodessa hurahtaa muutama sata euronen. ::) Jokaista sorttia pitää olla (kosteuttavaa, korjaavaa,kosteuttavaa JA korjaavaa, silikonillista ja silikonitonta) ja vieläpä useampi kappale. Eikä varastot ole vielä silloinkaan täynnä, kun kaapissa on tukkajuttuja vähintään viideksi vuodeksi.
;) :D
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t
~vail~

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja ~vail~ »

;D Musta tuntuu että tässä vaaditaan tosiaan toisten kriittistä silmää - itse ei omaa hulluuttaan näe niin selkeästi, addikti kun on :D

Yksi hulluuden aste vielä minulle olisi se paljon puhuttu hevosbiotiinin ostaminen - - ja kieltämättä akkuvesivankkurit hidastaa aina hetkeksi lemmikkiruokaosastolla  Minimanissa... vaan ei vielä lankee ;D
Annika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 332
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 02:53

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Annika »

Mun täytyy myöntää että olen täällä itsekseni naureskellut noille akkuvesihuuhteluille, kunnes yksi päivä tajusin hiplailevani läheisellä Essolla akkuvesikanistereita miettien, miten mä voisin tehdä niistä huuhteluiden lisäksi myös erilaisia blandiksia hoitsikoiden ja muiden aineiden kanssa. ;D Se on alitajuntaista.

Kauheasti ei hiushullutuksia ole päässyt tapahtumaan kun en kovin hurahtavaa tyyppiä ole, mutta viime aikoina olen alkanut pitämään hoitiksia pitkään päässä, jotain mitä vannoin etten koskaan tule tekemään. Yksi aamu sai kyllä miettimään etten enää kookosta laita tukkaan yöksi, kun aamulla muutaman minuutin oikeasti mietin, onko naapuri alkanut heti aamusta tekemään ruokaa, ennenkuin tajusin mistä se kookoksen tuoksu tulee. ;D
The greatest battles are fought within oneself.
rolla

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mitä tuo akkuvesi tekee tukalle ja millä perustein?
Mariatar
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4077
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 17:54

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Mariatar »

Eikös akkuvesi ole sama asia kuin tislattu vesi? Eli se on pehmeämpää kuin tavallinen hanavesi. En sen kummemmin tiedä, paitsi että tuo pehmeä vesi on parempaa hiuksille.
1bMiii. What we call the secret of happiness is no more a secret than our willingness to choose life.
PoohBear
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 19:17

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja PoohBear »

Mullakin on ollut liukastevoide käytössä viime talvesta saakka, kun jouduin kokonaan vaihtamaan hajusteettomiin tuotteisiin. Lisäilen sitä välillä hoitiksiin, käytän pelkästään latvasuojana ja olen tehnyt hajuttomasta hoitiksesta ja liukkarin sekoituksesta voidemaisen jätettävän hoitiksen.
Hajusteetonta silikoniahan se on :)
Hiukset: 1c M iii. Hajusteettomat luomu tuotteet käytössä.
Tarabel
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 281
Liittynyt: 08 Heinä 2006, 16:44

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Tarabel »

En tiedä onko kyseessä hullutus vai muuten vaan hulluus... ::)
Kävin pari päivää sitten apteekissa katselemassa ACOn tuotteita ja siinä sitten tutkin kasvoveden inciä kun ihan ajattelematta sanoin ääneen "hei,täss on panthenolia,mitähän tää tekis tukalle"
Se apteekin "täti" katsoi sekunnin verran mua huuli pyöreenä ennenkuin vastasi epäröivällä äänellä että öh, se ei kyllä ole hiuksille tarkoitettu tuote..
No,joka tapauksessa mä ostin sen kasvoveden ja koska se on suihkepullossa niin ihan varmasti joku päivä suihkuttelen sitä myös tukkaan  ;D
rolla

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Mä myös totesin, että favoran suihkutettava kasvovesi käy tukalla kun ei viitsi tavallista vettä laittaa ja ajaa saman asian kuin joku marketin jätettävä suihke. Tyyristä tavaraa, mutta saa ainakin kuluamaan kun suihkii naamaan ja tukkaan.

Akkuvesi on samaa kuin tislattu vesi, mutta siinä on enemmän suoloja ilmeisesti. Apteekista saa myös tislattua vettä. Hitto muuten repesin kun yhdessä mainoksessa oli, että 4 litraa akkuvettä suurkuluttajalle  :D Tarhatyyli vaan ostoksille.  ;)
Viimeksi muokannut rolla, 13 Heinä 2006, 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja calypso »

Rolla kirjoitti: Akkuvesi on samaa kuin tislattu vesi, mutta siinä on enemmän suoloja ilmeisesti. Apteekista saa myös tislattua vettä. Hitto muuten repesin kun yhdessä mainoksessa oli, että 4 litraa akkuvettä suurkuluttajalle  :D Tarhatyyli vaan ostoksille.  ;)
Akkuvesi on tismalleen samaa kuin tislattu vesi. Jos akkuvesissä olisi suoloja niin akkujen kennot hapettuisivat alta aikayksikön.. Apteekista saa tislattua vettä mutta se on kalliimpaa kuin huoltoasemilla myytävä akkuvesi joka on tislattua vettä eri nimellä.
rolla

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

Ahaa no noin mulle oli asia kerrottu, mutta hyvä jos oikaisit.
Eulaalia
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 156
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 06:39

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Eulaalia »

Tässä kohtaa oli niin hölmö viesti että oli ihan pakko poistaa... ::)
Viimeksi muokannut Eulaalia, 09 Huhti 2007, 15:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mirkka
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 282
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 23:51

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja Mirkka »

Hm, sä et oo siis tarpeeks notkee levittää sitä käsin? Sun pitäs sit visssiin keksiä joku mikä "pidentää  kättäsi" Joku pehmostettu kärpaslätkä tai jotain?
rolla

Vs: Hulluimmat hiushullutukset

Viesti Kirjoittaja rolla »

En mäkää saa pestyä/rasvattua selkää vaikka molemmin puolin ylhäältä ja alhaalta rasvaisi, niin aina jää kohtia mihkä ei pääse ja se on aika työlästä.
Vastaa Viestiin