L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Käyttelin isin luona sen vaimolta tota Absolut Repair-shampoota ja jätettävää hoitsikkaa. Katsoin että shampoo oli tosi silikoninen ja sen kyllä huomas sitten tukastakin! Kiiltävä oli juu mutta jotenkin tosi muovisen oloinen. Ja ekaa kertaa ala-asteen jälkeen mun hiukset tuli sähköisiksi! Kertoo jotain hiusten kosteustasapainosta :-X Ei kiitos enää.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Narf

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Narf »

Kävin tänään kampaamoliikkeessä hakemassa kosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta pitkille, takkuuntuville ja vaalennetuille hiuksilleni. Katselin Tigin tuotteita ja olin jo ostamassa niitä mutta myyjä sai suostuteltua minut ostamaan L'orealin Shine curl tuotteet, ovat kuulemma tosi kosteuttavia ja sopivat muillekin kuin kiharoille, varsinkin juuri kuiville hiuksille. En ole vielä kokeillut mutta en odota suuria kun kotiin tullessa luin tämän ketjun. Pitikin mennä uskomaan sitä myyjää.  >:(
Neriana
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2417
Liittynyt: 28 Maalis 2008, 13:48

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Neriana »

Olen käyttänyt joskus Volume -sarjaa ja siitä tykkäsin tosi paljon.
Nostaa tyvestä mutta hoitaa latvoja. Ostin sitä monta kertaa uudelleen.

Nyt olen käyttänyt Lizz Extreme jätettävää voidetta.
Siloittaa ihan kivasti.
Tilasin naamion myös.

Haluaisin kokeilla tuota Sun- naamiota, ei vain viitsisi ostaa uutena, joku käytettykkin kävisi.
Ei täällä ole ketään joka haluaisi omansa myydä pois..? On OT, mutta tuli nyt mieleen kun varmaan sarjaa omistavat tätä selaavat..

Enivei, kokeiltu on myös sitä sinistä sarjaa, joku Moisture tms? Siitä en kauheasti tykännyt.. Väärä tuote mun tukalle.

PS. Mistä tuota Solar sarjaa voi ostaa? En ole ainakaan tähän aikaan vuodesta nähnyt sitä missään kaupassa  :-\

Itse en koskaan ole kokeillut muita kun sitä volume shampoota.. Sekin taisi olla aika pesevä mutta yhdessä hoitsikan kanssa lopputulos oli tosi hyvä.
Viimeksi muokannut Neriana, 12 Huhti 2008, 08:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valentine

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Nyt vasta, kun olen alkanut käyttänyt laadukkaampia tuotteita ja pesin kerran Lorealin  värjättyille hiuksille tarkoitetulla shampoolla(vaaleanpunainen pikkupullo), tajusin sen todella peseväksi ja hiuksetkin tuntui likaisilta jo seuraavana päivänä. Käytän nyt varmaan vähitellen tuon yhden loppu pullon pois ( esim. uimahalli kerroilla),  mutta uutta en kyllä todellakaan osta.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Mellie »

Sain Hairlekiinissä jonkun hetkellisen mielenhäiriön ::) ja ostin L'orealin Solar Sublime "säihkyvyyttä antavan hyytelön". Onko joku kokeillut tätä aikaisemmin? En löytänyt haulla. Ostin sen siis UV-suojaksi kesää varten ja varsinkin sen takia että ihastuin sen koostumukseen (eli geeli/hyytelömäinen). Ja siinä on niiiiin ihana tuoksu! :-* Ja sen pitäisi sopia suoristusrautojen alle, ainakin myyjän mielestä (bongasin sieltä ainakin VP/VA Copolymerin ja Dimethiconen INCI:stä).

Lupaus: "MEXORYL S.O. UV-PROTECT: UV-suodatin suojaa hiussäikeen auringonoton yhteydessä. Saa elinvoimaa huokuvat hiukset säihkymään"

Kirjoitan varmaan tänne lisää siitä kun olen kokeillut.
Cherry
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 722
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:51

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Cherry »

^ Saisko tuon incin? Ja mitä tuollainen maksaa/putelin koko? Mulla on vissiin taas alkanut tuo tuotteiden ostamisinto nostaa päätään. Pitkään oli, ettei isommin kiinnostanut ostaa muuta kuin se, minkä välttämättä tarvitsee :)
muori Pippuri kirjoitti: Onko kukaan vielä päässyt kokeilemaan/vilkaisemaan Sensibalance-shampoon inciä?
Tämä vastaus tulee varmaan "vähän" myöhässä, mutta jos jotakuta kiinnostaa. Isäni käyttää tuota shampoota, ja itsellä tulee silloin tällöin kotona käydessä pestyä sillä. Minusta tuo on hyvä herkän päänahan shampoo, ei ainakaan satunnaisessa käytössä ärsytä päänahkaa, ja hiuksetkin jää ihan hyväntuntuisiksi tuolla pesun jälkeen. Ostaisin itsellekin tuota shampoota, mutta se ei ole kovinkaan riittoisaa, joten tulisi aika kalliksi käytössä. Voin laittaa myös tuon incin, jos joku ilmoittaa kaipaavansa sitä (ja jos ei vielä täältä löydy)


Edit. inci lisätty omaan ketjuunsa :)
Viimeksi muokannut Cherry, 01 Touko 2008, 19:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaikkein vaikeinta on luottaa, mutta ilman sitä ei mitään saa.
Mellie
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 704
Liittynyt: 29 Loka 2007, 22:20

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Mellie »

^OK, eli tässä Solar Sublime shimmer-protect gelée:n INCI:

Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Triethanolamine, VP/VA Copolymer, Carbomer, Phenoxyethanol, Benzophenone-4, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Methylparaben, Polyquaternium-16, PEG/PPG-22/24 Dimethicone, Polyethylene Glycol, Mica, Pentasodium Pentetate, Benzyl Benzoate, CI 77891 / Titanium Dioxide, Camphor Benzalkonium methosulfate, Benzyl Salicylate, Linalool, Tocopheryl Acetate, Geraniol, Benzyl Alcohol, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 77491 / Iron Oxides, Disodium Phosphate, Citric Acid, CI 15985 / Yellow 6, CI 19140 / Yellow 5, Parfum.

Aikas pitkä INCI ja paljon ainesosia mitä en ole aikaisemmin bongaillut (esim. Mica ja Geraniol..), tai sitten en vaan ole tutkinut niin paljon muotoilutuotteiden INCI:ä.. Mitäköhän kaikkea pahaa tuosta listasta löytyykään? Pitää varmaan tarkistaa myöhemmin kun on aika selailla noita INCI-listoja..

Niin ja se maksoi 15 € Hairlekiinissä, ja koko on 150 ml.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Cherry kirjoitti:
muori Pippuri kirjoitti: Onko kukaan vielä päässyt kokeilemaan/vilkaisemaan Sensibalance-shampoon inciä?
Voin laittaa myös tuon incin, jos joku ilmoittaa kaipaavansa sitä (ja jos ei vielä täältä löydy)
Aaaa! Laitapa!
Valery

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Valery »

Tuuheuttava hoitis ja shampoo olivat pettymys. Kuivattivat hiukset totaalisesti.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Löysin aikas kivaan hintaan Liss Extreme -shampoon ja -naamion (5,90 €/tuote) ja kampaajan suosituksesta päädyin ne sitten ostamaankin. Sarja on ilmeisesti uudistunut ja siksi edullinen hinta.

Olin aina ajatellut, että nämä olis mulle ehkä ne vihonviimeiset Loreal-tuotteet, mutta myyjä sanoi, että nämä voisivat sopia hiuksilleni talvikaudeksi tosi hyvin. Olen nyt muutaman kerran ehtinyt käyttää ja toistaiseksi oon kyllä tykännyt jopa tosi paljon! Nämä tekee sileäksi hiukset, mutta ei yhtään lähmäisiksi tai raskaiksi. Se on ihme! Hiukset on hellpo muotoilla ja muotoilun jälkeen hiukset ovat jotenkin mukavassa kuosissa: hoidetut, mutta silti ilmavat. Hieman vain pelottaa, milloin näiden silikonisuus ehtii iskeä minun tukkaan... Sen jälkeen luvassa saattaa olla liisterimäinen ällö tulos! Sitä odotellessa... ::)

Naamiota olen käyttänyt aika lyhyellä vaikutusajalla (pari minsaa), mutta silläkin saan sileän ja takuttoman tukan. Naamiossa on mukavaa se, että se alkaa toimia hiuksissa heti!
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

Mitä mieltä ootte Loreal Professionel Serie expert Liss extreme -shampoosta??

Ajattelin ostaa Hulluilta päiviltä. Onkohan se hyvää kamaa vai saako vastaavan tuloksen jollain markettikamalla? Tuossa ei kai pitäisi olla ainakaan silikoneja?

Siirsin sarjan omaan ketjuun. -Hunis
Viimeksi muokannut minnaliini, 30 Maalis 2009, 11:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Tuikkuli kirjoitti: Hieman vain pelottaa, milloin näiden silikonisuus ehtii iskeä minun tukkaan... Sen jälkeen luvassa saattaa olla liisterimäinen ällö tulos! Sitä odotellessa... ::)
Eikös tuo shampoo ainakin ole silikoniton? Naamiosta en tiedä.
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

tässä on tuon Liss extreme -shampoon INCI. Itse en löydä tosta silikonia, mutta en oo ihan varma... Huomenna pitäis hankkia puteli hulluilta päiviltä, jos tää tosiaan on silikoniton!

aqua
sodium laureth sulfate
disodiumcocoamphodiacetate
glycerin
glykol distearate
sodium chloride
cocamide mipa
polyquartenium-10
hexylene clycol
disodium benzoic acid
methylbaraben
butylbaraben
ethylbaraben
isobutylbaraben
magnesiumacetate
2-oleamido-1.2octadecanediol
aspatatic acid
glycine
arginine
clutamic acid
parfym

Miltäs näyttää??
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
Kaisa
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 854
Liittynyt: 20 Syys 2006, 19:47

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Kaisa »

^ Ei näyttäisi sisältävän silikonia, mutta Liss Extrême -sarja on uudistunut ja on nykyään nimellä Liss Ultime, joten shampoon inci on voinut muuttua. Hulluilla Päivillä on luultavasti myynnissä tuota uudistettua versiota.
1c F ii
minnaliini
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 249
Liittynyt: 02 Joulu 2008, 22:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja minnaliini »

^ Ok, täytyy katsoa tarkasti!

HP-kuvaston sivulla 17 on ainakin vielä kuva vanhasta Liss extreme -pullosta.
Hiukset tällä hetkellä pitkä polkka, luonnontaipuisat, karheat ja kuivat. Lempparituotteet: Tigi O&H ha ja Tigin silottavat muotoilutuotteet. Ihonhoidossa käytössä Lumene Sensitive touch ja Erisan, meikkipohjana Lily lolo, luomiväreissä/huulipunissa Dior.
Vastaa Viestiin