L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Lorena
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 603
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 19:17

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Lorena »

Itsellä on käytössä Shine curl - shamppoo ja se on mielestäni todella hyvää. Kiharuutta korostavaa vaikutusta en kyllä huomaa, mutta aine vaahtoutuu todella hyvin, pesee kunnolla muttei kuivata. Ostan varmasti uudestaankin!

Shine curl - hoitoaine ei tee hiuksilleni oikein mitään. Alussa tuote vaikutti oivalta, mutta enää ei iske.

Vitamino color - shamppoo oli loistokamaa pari vuotta sitten. Jätti hiukset pehmeiksi ja hyväntuoksuisiksi.

Hopeashamppoo ajaa hyvin asiansa ja ei kuivata hiuksia liikaa.

Yleisesti voisin sanoa sarjan shamppoiden olevan todella hyviä ja ostan näitä pumppupulloissa, mikäli ne ovat tarjouksessa. Viimeksi ostin tuon shine curlin pumppupullon 14 eurolla, koko hintaa en kuitenkaan noista maksaisi.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Minun pitää kehaista vielä noita Lumino Contrasteja nopeina arkituotteina. Kesällä huomasin, että kun aineita käytti pitempään putkeen (eikä kauheasti muotoillut hiuksia eli rasitusta ei ollut), niin hiukset alkoi rasvoittua sitten lopulta enemmän.

Nyt otin LC:t kuitenkin taas käyttöön, kun tukka oli mennyt ihme söheröksi. Olin pessyt aina vain ties millä shampoolla ja laittanut hoitsikan tilalle monesti vain jätettävää, kun ei muka ehtinyt ja jaksanut... ::) Hiukset alkoi tuntua karheilta, sojottavilta ja jotenkin tahmeilta. Mietin hetken, että mikä on pikasilottaja ja keksin silikoniset LC:t! Niillä saa aikaisina työaamuinakin tosi nopeasti pehmeän ja kiiltävän tukan, joka ei lentele ja sörötä minne sattuu. Saa nähdä, miten nyt käy, jos jatkan näiden kanssa pidempään... Nyt kuitenkin föönaan joka aamu eli siinä mielessä silikonisuojaukselle voi olla käyttöä. Varsinkin ne tipat tuntuu mukavan suojaavilta ennen muotoilua.
tiikeri
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 180
Liittynyt: 07 Syys 2007, 14:54

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja tiikeri »

Onkohan toi Absolut repair jätettävä kovin silikoninen?
Olkamittainen hennattu paksu, kuivahko ja taipuisa tukka. Kasvatus käynnissä.
calypso
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2457
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 11:49

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja calypso »

tiikeri kirjoitti: Onkohan toi Absolut repair jätettävä kovin silikoninen?
Luulin aluksi löytäneeni Absolut Repairin INCIn vaan se olikin hoitoaine. Jätettävän INCIä ei näkynyt, mutta haulla löytyi aika paljon käyttäjäkokemuksia. Kuten Top 3 - huonoimmat kokeilemasi hiustuotteet ketjussa tällainen mielipide:
"Jätettävät:
-L'oreal Absolut Repair. Silikonista, tylsää ja eikä tee tukalle mitään. Halvemmallakin saa vastaavaa."

En tiedä kuuluuko sarjaan myös latvasuoja vai onko juurekset käyttänyt tuota latvasuojana silikonisuutensa takia, mutta jos sinulla on jo tuo jätettävä niin hankkisin jonkun oikeasti hoitavan sen rinnalle ja käyttelisin tuota latvojen suojaamiseen  :)


Tiitunen
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 342
Liittynyt: 02 Touko 2007, 01:08

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tiitunen »

Mielestäni tuo Absolut repair on sarjan ainoa jätettävä, mutta toimii parhaiten juuri latvasuojana, koska on lähinnä silikonia, hoitavia aineita on tosi vähän. Ceramidia mainosti sisältävänsä.
2a F ii, hiusten pituus noin puoleen selkään, tavoitemitta vyötäröllä, hapetevärjäyslakossa kesästä 2009
Valentine

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Valentine »

Vitamino color toimii loistavasti omiin hiuksiiini, ihana  ;D. Jopa linna shampoo on liian voimakas näihin ja hiuksista tulee rasta pallo, joka on kuiva ja hampsottaa joka suuntaan... Mutta vitamino color on ihanan mieto, ja jättää hiukset kiiltäviksi ja pehmeän ilmaviksi. En halua enää edes yrittää mitään muuta shampoota. Aivan mahtava keksintö, sopii todella hyvin näihin hiuksiin.
Ulrika
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 997
Liittynyt: 06 Marras 2007, 16:54

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Ulrika »

Vitamino Color sh + ha ovat toimineet mulla ihan hyvin. Toisaalta silloin kun noita oon enemmänkin käyttänyt, en ole niin kiinnittänyt huomiota INCI-listoihin enkä tiennyt millaisia huipputuloksia voi muilla aineilla saada aikaan. Mielestäni kuitenkin huomattavasti paremmat hiukset näillä on tullut kuin markettikamalla. Pullo shampoota minulla on tälläkin hetkellä, tosin odottaa avaamattomana vuoroaan, mutta varmasti tulen sen vielä käyttämään. Hiuksistani tulee noilla tuotteilla helposti muotoiltavat ja takuttomat.

Kun minulla oli punaiset hiukset ehdoton suosikkini oli "punainen shampoo", piti punaista väriä tosi hyvin yllä mun hiuksissa. Nyt kun on ruskeat hiukset en ole tuollaisia värishampoita käytellyt. En jotenkin usko että ruskeille hiuksille tarkoitetuista shampoosta olisi niin paljon hyötyä kuin mitä sain tuosta punaisesta.

Liss Extremen jätettävää käytän lähinnä latvasuojana ja laitan alle jotain oikeasti hoitavaa jätettävää. Tämä yhdistelmä toimii ainakin mun hiuksissa. Pörröt silottuu ja silikonit suojaa latvoja. Tuoksut eivät missään näistä tuotteista ole minua häirinneet ja käytössä tuoteet ovat olleet helpooja ja mukavan tuntuisia laittaa hiuksiin.

Edit: Tuolla aiemmin ketjussa tuskailtiin noiden värishamppoiden pesemättömyyttä. Tuon punaisen shampoon kanssa tein niin, että joskus, kun oli oikein likaiset hiukset, pesin joko jollain kunnolla pesevällä ensin ja sitten tuolla punaisella shampoolla sen jälkeen, tai sitten vaahdotin tuon punaisen kahteen kertaan. Lisäksi pidin shampoota aina jonkin aikaa päässä ennen huuhtelua, riippumatta kuinka monta kertaa vaahdotin. Näin sain kummallakin tavalla puhtaat hiukset ja toisaalta tuon punaisen shampoon väriedut. ;D
Viimeksi muokannut Ulrika, 18 Marras 2007, 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tänään on nimenomaan tekemispäivä!
MiuMiu

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja MiuMiu »

Tilasin noin kuukausi sitten Lookfantasticin suoristusraudat, ja siina sain kaupan paalle tuon Solar Sublime shampoon. En ole viela kokeillut sita, vaan ajattelin saastaa avaamisen ensi kevaaksi/kesaksi (nyt ei taida olla aivan sesonkiaika kyseiselle tuotteelle!). Kiva kuulla etta muut ovat tykanneet tasta!
Tiedatteko, kuinka paljon tuo vie varia? Vaikuttaa aika pesevalta...?
Webekhet

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

^Musta tuo Solar-shampoo oli melkoisen pesevä, tukka oli aikamoinen takkupallo sen käytön jälkeen. Toisaalta se oli ihan hyväkin, kun käytin sitä kesällä jolloin muutenkin tulee hikoiltua paljon ja meressä uitua melkein päivittäin. Tuoksu on aivan huumaavan ihana, hedelmäinen aprikoosi-persikka.  :-*
Seela
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 832
Liittynyt: 26 Tammi 2006, 12:02

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Seela »

Nyt on kolme peräkkäistä pesukertaa takana Vitamino Color shampoolla ja hoitoaineella (10 min vaikutusaika). Nämä ei ole niin täynnä silikonia kuin oletin eli silikoni ei ole esim. hoitoaineessa heti ensimmäisen ja toisena  ;)  vaan muistaakseni sijalla 5. tai 6. ja sekin amodimethiconea.

Suurin yllätys on silti ettei nämä ole kutittaneet yhtään päänahkaa. Shampoo on juuri sopivan pesevän ja hellävaraisen väliltä ja hoitoaine toimii kuin häkä. Vielä ei ainakaan ole nopeasta rasvoittumisesta havaittavissa mitään merkkejä. Hiukset on sileät, pehmeät ja kiiltävät.

Tiedän ettei tämä onni ikuisuuksia kestä mutta onpa kiva saada välillä vähällä vaivalla kauniit hiukset sen sijaan että käyttää kaiken aikansa ja rahansa silikonittomiin tuotteisiin ja pää on kuin hattara  :-X
On silkkaa ajan ja sielunvoimien tuhlausta kuvitella, mihin kykenisi, jos asiat olisivat toisin.

Ne eivät ole toisin.
Denial

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Denial »

Itse olen aina käyttänyt pelkkiä markettituotteita, mutta eilen kampaajalla suosittelivat tätä sarjaa minulle (repair) ja ostin shampoon, hoitoaineen ja jätettävän. Eilen pesin niillä hiukset, ja nyt lyhyet hiukseni TAKKUUNTUVAT :o Siis mitä ihmettä? Nää on niin lyhyet ettei ennen takkuuntunu ollenkaan. Tuntuu myös karhealta.

Käytän tota nyt kuitenkin noi putelit loppuun, josko toi oli vaan ekan pesun jälkeä...
Kameleontti
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 762
Liittynyt: 09 Huhti 2006, 10:32

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Kameleontti »

Jäi vähän epäselväksi kumpi repair kyseessä, absolut repair vai intense repair?  :)
Itselläni absolut repair toi pehmeyttä tarpeeksi pitkällä muhittelulla, mutta muuten hiukset jäivät karhean oloisiksi.
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.
Denial

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Denial »

Absolut repair näyttää olevan. Ja siis hiukset tuntuu nyt pahemmalta hampulta ku jos pesis jollain sunsilkillä :D
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Magia »

^ No samaa silikonihöttöä noista Lorealeista oikeastaan löytyy kuin Sunsilkeistä, eroa ei ole juurikaan muuta kuin hinta ja purkki. Kannattaa panostaa kunnollisiin kampaamotuotteisiin, kuten Lanzaan, MOPiin ja Joicoon.
Kuutar
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 255
Liittynyt: 05 Tammi 2007, 15:56

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Kuutar »

Mä ostin just viimeviikolla tuon absolut repair shampoon eikä ole oikein minkäänlaista huonoa sanottavaa, mutta ei kumminkaa tee hiuksille juuri mitään. Menee ihan perusshampoosta ja pullo olikin puolen litran niin menee kyllä hetken että saa sen käytettyä loppuun.
Vastaa Viestiin