L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Kiiltotuotteena todellakin loistava, mutta yksinään en tuota hiuksiin laittaisi jätettäväksi koska ei tosiaankaan tunnu hoitavan hiusta tai kosteuttavan, vaan laitan aina tuon lisäksi vähintään yhtä muuta jätettävää pituuksiin.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Furtiva

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Vau, tehän vastasitte nopeasti :o

Niin vähän pelkäsinkin, että kuivattavasta alkoholista on kyse. Itse aion käyttää tuota vain kiiltoa tuomassa, eli laitan kuiviin hiuksiin. Laitoin sitä heti kun tulin kotiin, ja se kiilto on kyllä mun mielestä tosi hyvä. Samaten tuoksu on huumaava! Tulee mieleen kesä ja koti, jossa pellon laidalla kasvoi valtavat villivadelmapuskat, joita hiki hatussa tyhjennettiin :D

En nyt sitten oikein tiedä, että kannattaako tuota käyttää latvoihin: toisaalta se kuivattaa, mutta toisaalta se sisältää latvoja suojaavaa silikonia. Voipi olla, että laittelen sitä kuitenkin vain pituuksiin, ja alle tosiaan aina hyvät hoitoaineet.
Elluli kirjoitti: Itsekin iskin silmäni tuohon ihanaan pulloon viimeksi kampaamokauppareissullani, tosi kaunis ja himottava pakkaus on  :-* mutta  (rehellinen?)kampaajaneito sanoi ettei kannata ostaa, kuulemma parempia kiillottavia tuotteita löytyy monelta sarjalta.

Mut lohdutuksen sananen: voihan se olla että se alkoholi haihtuu siitä nopeasti pois kuivattamasta.. ja hoitavat aineet jäävät hiukseen. Näin sen täytyy olla  ;D
Kuulostaa oikein hyvältä teorialta!  :D
Myikö se kampaajaneito sulle sitten jonkun paremman kiiltotuotteen? Tai muistatko, sanoiko jonkun esimerkin paremmasta tuotteesta?
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Furtiva kirjoitti:
Kuulostaa oikein hyvältä teorialta!  :D
Myikö se kampaajaneito sulle sitten jonkun paremman kiiltotuotteen? Tai muistatko, sanoiko jonkun esimerkin paremmasta tuotteesta?
Hairstoren myymälässä kävin ja kampaajatyttönen sanoi Matthew James- sarjan kiiltotuotteen olevan paljon parempi. En sitten ostanut mitään..  ;D

Mutta tuon villivadelman tuoksuisen kyllä vielä ostan.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^^Eikös tää ole raidoitetulle tukalle tarkoitettua right? Minä en haista omassani yhtään mitään, en ole polttanutkaan viikkoon, joten senkin takia luulisi joltain tuoksuvan.

Pari kertaa laitoin pyyhekuivattuihin hiuksiin, mutta parempi on kuivaan, pitää ojennuksessa ja kiiltoa saa huimasti lisää. Liian litkua yksistään jätettäväksi kuten Hunis totesikin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^On juu se raidoitettujen hiusten. Mun mielestä tuo tuoksuu aika vahvasti, etenkin silloin kun käytin saman sarjan shampootakin yhtä aikaa niin jäi tuoksu tosi hyvin hiuksiin. Jopa äitini jäi nuuskimaan hiuksiani kun halasimme ja kävi kyselemään että mitä tuotteita käytän kun on niin hyvä tuoksu hiuksissa, en muista sen koskaan aiemmin kommentoineen mitään hiustökötin tuoksua.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Furtiva

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Joo, tuon aineen on tosiaan tarkoitus korostaa raitoja.

Ja tuoksu on minustakin tosi voimakas (ei silti liian), ja kestää hiuksissakin aika kauan. Mikä on vain hyvä asia :)
Magia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4169
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 18:05

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Magia »

Rakastan Vitamino color hoitoainetta, tekee ihanan silkkiset ja kiiltävät hiukset. Harmi vaan, kun pullo on niin pieni että kuluu nopsaan pois. Lätsäyttää myös hiuksia jonkin verran silikoniensa takia, mutta taatusti tätä ostan vielä jossain vaiheessa. Raidoitettujen hiusten naamio on myös todella hyvää, hiukset saavat hyvin kiiltoa ja pehmeyttä, sitäkin ostan vielä jossain vaiheessa uudelleen.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Mariia »

Ajattelin hankkia kesää varten tuon Solar Sublime-sarjan shampoon, pikahoitoaineen ja naamion. Onko tuo tuoksu siis persikka, ja mistä olette halvimmillaan noita löytäneet? Shampoo oli Hairstoren nettikaupasta loppu, siellä hinta oli 12€/250 ml. Pikahoitista en sieltä löytänyt ollenkaan, mutta naamion hinta oli 12€/150 ml (norm. hinta 17€).
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Webekhet

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Webekhet »

Tuo Solar-sarja tuoksuu aivan älyttömän hyvälle, on sellainen raikas persikkamainen. Mä tilasin viime kesänä Hairstorelta paketin, jossa oli tuo shampoo, hoitis ja tehohoito, hinnaltaan oli kahdenkympin tienoilla. Muistaakseni 25 maksimissaan. Tehohoito on mulla tällä hetkellä aktiivikäytössä, mutta ei ole mikään ihmeellinen. Lähinnä selvittävä ja kiiltoa tuova, hoitotehoja ei ole nimeksikään. Jättää melkoisen muovisen tunnun hiuksiin, mutta tuleehan tuota käytettyä. Shampoosta ja hoitiksesta on puolet vielä jäljellä, varmaan tulee ne otettua käyttöön kun alkaa aktiivisti pulahdella meressä. Shampoo on tosi tehokas, pesee hyvin. Hoitiksesta en osaa sanoa mitään, en yksinkertaisesti muista millainen se on käytössä. Varmaan samantyylinen kuin tuo tehohoitokin.
Mariia
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 586
Liittynyt: 29 Marras 2006, 12:54

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Mariia »

^ Toivottavasti tulisi tällekin kesälle tuollaisia paketteja sitten myyntiin :)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.
Chronos
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 948
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 17:35

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Chronos »

Käytin josku sitä intense repair jätettävää mun(silloiseen) blondattuun tukkaan ja oli se ihan hyvän oloista kun en paremmista tiennyt.Samoin sain kaveriltani  kiharille hiuksille tarkoitetun sarjan suihkutettavan hoitiksen ja shampoon,tais olla keltasessa pullossa sillon ja haisi greipille.Sitä en muista olivatko hyviä,mutta shampoon koostumuksesta pidin ja tuotteiden hajusta.Käytin sitä hoitoainetta aika paljon että en ihmettele jos on pään ympärillä leijunut greipin kuvia :P
Ostin alkuviikosta serie expertin gloss color mahonkishampoon,ja on kyllä aivan ihanaa tavaraa :-*Väri kyllä epäilytti kun näyttää kermaiselta mansikkamehulta,tuoksukaan ei hurmaa mutta hiuksista tulee kyllä todella sileät ja pehmoiset.Koostumus on samanlainen kuin muistin aikaisemmista kokemuksista,todella paksua.
1a M ii, vyötäröpituus. Hennavärjäilyä vuodesta 2003. Musiikilla toimiva ihminen <3
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ostin Sokokselta Lumino Contrast -setin hintaan 26,50 €. Pussukassa oli shampoo, naamio ja ne tipat, kaikki normaalikokoisia. Kaikissa on kiva tuoksu! Shampoo tuntuu tosi hyvältä! Pesee, mutta jättää tukan tosi kivaksi. Puhtaan sileäksi, mutta ei raskaaksi tai tahmaiseksi eikä narskuvaksi. Naamio on aika muovista, mutta kyllä sitä käyttelee. Oon kokeillut kerran ihan naamiona saunan lämmössä hupun alla ja tuli tosi siloinen ja pehmeä tulos! Muuten oon käyttänyt pikkunokareen pikahoitiksen tapaan ja ihan jees menee niinkin.

Tippojen suhteen olin tosi epäileväinen ja olin varma, että ne rasvoittaa ihan sikana. Ne on kuitenkin ihanat! Oon laittanut vain kosteisiin hiuksiin, koska yleensä tähän päähän ei kestä lykätä mitään, jos hiukset on kuivat. Vois kuitenkin joskus kokeilla, koska muut tuntuu saavan loistokiillon vasta kuivaan tukkaan laitettuna... Kosteasta tukasta tekee mielettömän pehmeän ja taipuisan, mutta ei silti öljyistä tai limaista.

Ihan hauskat kesätuotteet! 8)
meel

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja meel »

vitamino color sarja on yksi lempisarjoista ja varsinkin sitä sampoota ja hoitoainetta tulee aina ostettua lisää. Vasta ostin solar sarjan naamion ja vaikuttaa hyvältä, hiuksista tuli kiiltävät ja hyväntuntoset.Tuoksu on kyllä ihana persikkainen.
Antonella

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Antonella »

Minulle ei sopinut Vitamino color -jätettävä ollenkaan, veltostutti hiukset ja jotenkin jäi lähmäksi hiuksen pintaan. Harkitsin tuon ja sen keltaisen putelin (olikohan Intense repair tms?) välillä ja kampaaja sanoi että se toinen on mulle luultavasti liian hoitava. Mutta niin vain tuo Vitamino colorkin vissiin hoitaa liikaa, ainakin läsäyttää aika tehokkaasti mun ohuehkon, liukkaan tukan. Mutta tuoksu siinä on aivan ihana&nbsp; :)
Antonella

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Antonella »

^ Joo voi olla että silareistakin johtui, tai sitten vaan annostelin turhan reippaalla kädellä... Mene ja tiedä. Mutta mulla näissä ohuehkoissa hiuksissa runsas hoitavuus ja sitä kautta raskaus näkyy yleensä jotenkin läsähtämisenä, tai en tiedä, tätä lätsähtämisasiaa vähän pohdinkin tuolla tyhmien kysymysten ketjussa.

Pienenä määränä ihan latvoihin laitettuna tuo aine näyttäisi kyllä ihan hyvää tekevän, annoin sille vielä uuden mahdollisuuden tuossa pari iltaa sitten. Mutta en tiedä onko siitä sitten juurikaan hyötyä kun laitan sitä niin minimaalisesti...
Vastaa Viestiin