L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

Sarjan hopeashampoota olen käyttänyt useamman purkin ja tykkään siitä, koostumus on kiva ja tuntuu taittavan keltaisuutta pois kun antaa vaikuttaa hiuksissa kunnolla.

Absolut Repair shampoo oli aivan ihana, tuntui pesevän puhtaaksi hellästi ja jätti hiukset pehmoisiksi, myös Absolut Repair pikahoitis ajoi asiansa ja käytettynä yhdessä tuon shampoon kanssa jätti hiukset pehmeiksi ja hyvän tuoksuisiksi sekä sileiksi. Tuosta Absolut repair naamiosta tykkään myös, jättää hiukset todella sileiksi. Annan tuon naamion yleensä vaikuttaa 5-10 minuuttia.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^kyllä se ihan suht hyvin pesee, mutta jos on paljon muotoilutuotteita päässä tai tosi likaiset hiukset niin yleensä pesen ne ensin jollain muulla shampoolla puhtaaksi ja laitan sitten rauhassa sen hopeashampoon vaikuttamaan. Ajattelen kai että se hopeashampoo pääsee vaikuttamaan paremmin jos hiukset eivät ole ihan lähmäiset, en sitten tiedä onko asia ollenkaan niin vai vain omaa mielikuvitustani. :)  Kovin usein en minäkään hopeashampoota käytä joten satunnaiseen käyttööni ihan toimiva tuote.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Lilly Missy

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mulla on myös ollut joskus toi BC, nyt Loreal, ja tykkään kyllä paljon enemmän tästä Lorealin hopeashampoosta. Mun mielestä pesee suht hyvin, mutta teen myös usein niin, että pesen ekas jollain muulla ja sit vaahdotan ton ja annan vaikuttaa. Jos on tosi vaaleat hiukset tai muutenkin kärsineet, kannattaa vahtia peilin edessä mitä tukalle tapahtuu. Mulle kävi vähä hassusti ton kanssa kerran. Mun hiukset oli kärtsätty kampaajalla ihan kunnolla, oli hoitanut niitä pari viikkoa huolella, ja varmaan hoitoaineiden takia alkoivat olla aika keltaiset. Laitoin sit tota ja hyvä kun ehdin edes vaahdottaa, kun jo näin kuinka latvat olivat oikein imaiseet itsensä violeteiksi ::) äkkiä sitten huuhtelin pois, mutta väri jäi. Onneksi lähti kuitenkin syväpuhdistavalla veke heti. En halua pelotella, mun hiukset oli aika tappokunnossa tuolloin.
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

Mun päähän testattiin koulussa jokin aika sitten Lumino contrast tehohoitoa ja voi hemmetti sitä paskaa ei saanu tukasta millään pois.Aina jäi iljettvän lähmäiseksi ja limaiseksi.Seitsemännen syväpuhdistuksen jälkeen tukka rupesi tuntumaan suht siedettävältä >:(
naanna
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1135
Liittynyt: 21 Syys 2006, 16:49

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja naanna »

Viatmino Color -sarja on mullakin ollu käytössä. Jätettävä hoitis on ihan huippua, ehdottomasti parasta tälle tukalle, shampoo ja hoitoaine on ehkä hieman keskitason yläpuolella (tulee varmasti nuo jo ostetut pullot käytettyä, mutta en tiedä ostanko sitten vielä uusia) ja tehis on aika turhaa markettivastaavaan eli NG:iin verrattuna.
Jadey
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 439
Liittynyt: 23 Elo 2006, 17:13

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Jadey »

Solar sh&ha:   Näistä pidän tosi paljon. Silottaa tukkaa ja jättää kiiltäväksi, ei kuitenkaan latista. Lisäksi tuoksu on ihana. Muistuttaa aprikoosia tai vastaavaa.

Absolut repair naamio: Pari kertaa olen käyttänyt, ja sen perusteella en ostaisi toista kertaa. Kosteutti hyvin, mutta lätsäytti mun tukan kummallakin kerralla aika pahasti :-\

Volume extreme ha: Tätäkin olen käyttänyt vain pari kertaa kun oli unohtunut tuonne kaapin perukoille. oli muistaakseni ihan ok tuote. Ilmeisesti ei kuitenkaan vakuuttanut parhaalla mahdollisella tavalla, kun olin kokonaan unohtanut tän.

Volume extreme volymising conditioning spray: Tää sen sijaan on ollut vakikäytössä. Käytän tätä usein ennen föönausta, ja tuuhea ja pehmeä tukka tulee. Tykkään.

Vitamino color ha: Ostin tätä joskus pienen tuubin ja vaikutti ihan kohtuulliselle. Antoi kiiltoa ja tukasta tuli sileä. Voisin ostaa uudelleenkin, mutta tällä hetkellä ei ole tarvetta.

Sebo control sh: Ei sopinut mun päänahalle, aiheutti kutinaa ja kuivatti hiuksia.

Pelätä ei saa jos tahtoo milloinkaan onnen saavuttaa
Eleonora
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2149
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 00:25

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Eleonora »

ihan jees sarja, mutta itsellä niin paksu tukka että lorealilla kerastase tähän tukkaan must. Sitä hopeasaampoota sen sijaan käytän- toimii loistavasti.
2cCiii,kullanvaalea n.8-9 asteinen vaalennettu, yli BSL - mittainen helposti kuivuva tukka.&nbsp; Suosikit Tigi O&H ha sekä i- herb:n tuotteet <3 Meikkipuolella suosikkeja MAC ja Dior.
heijji
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 309
Liittynyt: 27 Tammi 2006, 13:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja heijji »

Nyt olisi tarvetta jollekin hoitsikalle, joka selvittää hyvin lyhyelläkin vaikutusajalla. Pientä laiskuutta hiustenhoidossa havaittavissa :/ Olisikohan tuo Vitamino color ha hyvä tähän tarkoitukseen?
Ylikasvanut pixie omalla 8- asteisella värillä. Kasvatus käynnissä, tavoitteena hartiamitta.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Ananas »

^ Vitamino color on varmasti omiaan tuohon tarkoitukseen. Lyhytkin vaikutusaika selvittää hiukset, mutta voi myös lätsäyttää silikonisuutensa vuoksi. Hoitotehoja tuossa tuskin juurikaan on.
Cerise

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Cerise »

Sisältävätkö Solar-sarjan tuotteet UV-suojan? Mulla on nyt käytössä Wella Lifetexin
Sun Protection-shampoo josta tykkään kovasti, mutta siitä on enää rippeet jäljelllä pullon
pohjalla.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Cerise kirjoitti: Sisältävätkö Solar-sarjan tuotteet UV-suojan? Mulla on nyt käytössä Wella Lifetexin
Sun Protection-shampoo josta tykkään kovasti, mutta siitä on enää rippeet jäljelllä pullon
pohjalla.
Ainakin shampoossa ja suojavoiteessa on UV-suoja.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Solar shampoo on ihanaa! Se tuoksuu ihanan persikkaiselle, aivan ihana tuoksu. Tukka jää hyvän tuntuiseksi. Ostan uudelleen.

Vitamino Color (?, pinkki pullo) shampoo on aika karseeta. Tukka jää raskaaksi ja roikkuvaksi, hitusen limaiseksi. Sama juttu hoitiksen kanssa. En tykkää yhtään.

Onko joku kokeillut Solar Sublime Advanced Conditioning Sprayta? Tuo on kai uusi tuote, joten en ole varma myydäänkö Suomessa? Mille tuoksuu?
Furtiva

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Furtiva »

Kävin tänään L'oreal-kampaajalla ja ostin heiltä aivan ihanaa kauniissa lasisessa pumppupullossa olevaa vadelmantuoksuista Lumino Contrast kiiltoseerumia. Kampaaja laittoi sitä hiuksiini ja niihin tuli niin ihana kiilto ja tuoksu, että oli pakko heti ostaa itsellekin. Maksoi n. 15 euroa.
Tämä kuulemma kiillon lisäksi suojaa auringolta, silottaa hiusta, poistaa sähköisyyttä ja sitä voi laittaa niin kuivaan kuin märkäänkin tukkaan. Ei lähmää lainkaan. Kampaaja puhui tästä jätettävänä hoitoaineena, mutta niin hoitavaa tämä ei ehkä kuitenkaan ole, että hoitoaineeksi luokittelisin.

En ainakaan pikasilmäyksellä huomannut, että tästä oltaisiin ketjussa puhuttu. Onko kellään muulla kokemuksia?

Inci on tämmöinen (voi olla kirjoitusvirheitä): cyclopentasiloxane, alocohol denat., phenyl trimethicone, dimethiconol,&nbsp; c12-15 alkyl benzoate, tocopheryl acetate, ethylhexyl methoxycinnamate, linalool, limonene, parfum

Eli melko silikonipainotteista tämä luonnollisestikin on, mutta miten on tuon alkoholin kanssa; onko tuo juuri sitä alkoholia, joka hiuksia ei kuivata, vai sitä, joka kuivattaa? Entä osaako joku tulkita muita ainesosia?
Hunajapupu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 6166
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 18:06

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hunajapupu »

^Alcohol denat käsittääkseni on se kuivattava alkoholi. Muuten en osaa tulkita tuota, paitsi että sisältää paljon silikonia, minkä huomaa myös siitä miltä tuo tuntuu käsissä. Olen itse käyttänyt tuota kevään ajan, jätettäväksi hoitoaineeksihan tuo on nimetty mutta eipä tuo hoitavan tunnu vaan käytän ehdottomasti aina tehistä tai pikahoitista ennen tuota. Olen käyttänyt kosteisiin hiuksiin latvoihin levitettynä suojaamaan latvoja, kun tuossa on paljon tuota silikonia, jonka pitäisi käsittääkseni muodostaa suojaava kalvo latvoihin. Kuiviin hiuksiin kannattaa ehdottomasti kokeilla myös, tulee aivan uskomattoman upea kiilto! Noin mahtavaa kiiltoa en ole saanut millään muulla tuotteella. Tuoksukin on kiva, juurikin vadelmalimsamainen kuten kuvailit.&nbsp; :D
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Elluli »

Furtiva kirjoitti:

Eli melko silikonipainotteista tämä luonnollisestikin on, mutta miten on tuon alkoholin kanssa; onko tuo juuri sitä alkoholia, joka hiuksia ei kuivata, vai sitä, joka kuivattaa? Entä osaako joku tulkita muita ainesosia?
On valitettavasti juuri sitä kuivattavaa alkoholia&nbsp; :( eli denaturoitua alkoholia= alcohol denat.

Itsekin iskin silmäni tuohon ihanaan pulloon viimeksi kampaamokauppareissullani, tosi kaunis ja himottava pakkaus on&nbsp; :-* mutta&nbsp; (rehellinen?)kampaajaneito sanoi ettei kannata ostaa, kuulemma parempia kiillottavia tuotteita löytyy monelta sarjalta.

Mut lohdutuksen sananen: voihan se olla että se alkoholi haihtuu siitä nopeasti pois kuivattamasta.. ja hoitavat aineet jäävät hiukseen. Näin sen täytyy olla&nbsp; ;D
Furtiva kirjoitti:
Inci on tämmöinen (voi olla kirjoitusvirheitä): cyclopentasiloxane, alocohol denat., phenyl trimethicone, dimethiconol,&nbsp; c12-15 alkyl benzoate, tocopheryl acetate, ethylhexyl methoxycinnamate, linalool, limonene, parfum

Eli melko silikonipainotteista tämä luonnollisestikin on, mutta miten on tuon alkoholin kanssa; onko tuo juuri sitä alkoholia, joka hiuksia ei kuivata, vai sitä, joka kuivattaa? Entä osaako joku tulkita muita ainesosia?
Silikoneja tuossa tuotteessa ovat: cyclopentasiloxane, phenyl trimethicone, dimethiconol (eli sen alkoholin lisäksi sisältää eniten kolmea eri silikonia..)

Hoitavia aineita ainakin tämä: tocopheryl acetate (e-vitamiini), linalool muistaakseni joku pehmennin..

Eipä silti, itseänikin kiinnostaa ko. tuote juuri tuoksun ja saavutetun kiillon ansiosta&nbsp; ;)

Yhdistin peräkkäiset viestit
Viimeksi muokannut Elluli, 17 Huhti 2007, 19:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
Vastaa Viestiin