L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
pinkpepper
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2736
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 18:23

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja pinkpepper »

Glossystä luin, että joku sai tuolla kyllä sellaisen tukan joka rasvoittui helposti. Hänen mielestään tuntui silikonimaiselta. Mutta se vaaraa noissa silottavissa kyllä varmaan helposti on.
TiGi
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 248
Liittynyt: 19 Kesä 2008, 18:26

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja TiGi »

Mä oon käyttänyt jo kauan tämän sarjan hopeashampoota ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Pesun jälkeen pitää vaan aina laittaa hoitoainetta muhimaan päähän, muuten tulee hiuksista kamalan kuivat (joskus kiireessä pesasin vain tällä shampoolla ja hiukset oli yhtä koppuraa). Hoitaa kyllä asiansa, keltaisuus lähtee hyvin jo ekalla käyttökerralla.
sevivas

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja sevivas »

Itse havittelen Serie Naturen lasten sarjaa Tendresse, joka sekin on samaa hinta ainakin Kutrimixissä. Mistäköhän näitä saisi halvemmalla??
Tiizku
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1154
Liittynyt: 23 Tammi 2006, 16:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tiizku »

^^ Nuo kuuluvat lorkun Nature sarjaan jotka ovat mukamas luonnonmukaisempia jne....Eri juttuja kuin serie expert jotka ovat halvempia.
Marylee
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 327
Liittynyt: 07 Helmi 2006, 13:26

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Marylee »

Pakkohan se oli ostaa uusi L'Oreal serie nature kaakaonaamio testattavaksi. Lisäsin incin tuonne inci-osioon. Naamio on kaakaontuoksuinen ja tarkoitettu hennoille hiuksille.

Testaan tänään tai huomenna.  :D

Testattu on. Ei ollenkaan hullumpi naamio. Kaakaon tuoksu jää hiuksiin ainakin muutamiksi tunniksi, nyt illalla en sitä enää huomaa (pesin hiukset aamulla). Annoin naamion vaikuttaa pari minuuttia. Kampa meni hyvin läpi eli naamio ei takuttanut.
Viimeksi muokannut Marylee, 18 Touko 2009, 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Kommentteja hauraille hiuksille tarkoitetusta Force vector-sarjasta en löytänyt. Liekö kovin uusi tuoteperhe?
tuutikuu
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 227
Liittynyt: 04 Marras 2009, 01:11

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja tuutikuu »

Mä olen rakastunut Liss Ultime seerumiin ja naamioon <3 . Ihanat pidennyshiukselle! Jätettävää hoitovoidetta testasin myös, teki hiuksista myös pehmoiset mutta onnistuin saamaan tukan hieman lähmäiseksi - ensi kerralla täytyy annostella hillitymmin.. Seerumia olen käyttänyt jo pidemmän aikaa, kolmas pullo menossa. Loistava föönauksen alle, eikä pidennys takkuunnu! Naamio selvittää ja pehmittää karheankin pehkon. Tuota Night Treatmentia olisi ihana kokeilla.

Sarjan hopeashampoota käytin ollessani blondi. Toimiva tuote keltaisuuden poistoon, tosin hyvin kuivattava - suosin mielummin hopeahoitoaineita.

Myös värjättyjen hiusten shampoota ja pikahoitista olen testaillut, ihan hyvät tuotteet mutta hoitiksen tehot eivät aivan riitä pidennystukkaan.

Kotoa löytyy myös Thermo Repair, lämmöstä aktivoituva korjaava jätettävä hoito. Sitä en ole ehtinyt vielä testailemaan, ajattelin kokeilla sitä omaan tukkaan (eli ei pidennyshiukseen) kuluneimpiin kohtiin. Laitan kokemuksia, kun putelmerestäni se joskus sattuu käteen.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Colour vitamino hoitoainetta kokeilin joululomalla kyläilemässä ollessani. Inciltäänhän tämä ei ole kummoinen, mutta pidin kuitenkin siitä, miten silkkisiksi hoitis hiukset jätti. Toimii siis hyvin sulkevana hoitoaineena. Tätä tuli itselleenkin ostettua pullo kun Hairlekiinissa oli tarjoushintana vajaa 11 euroa.
Ilyasviel
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1299
Liittynyt: 21 Marras 2006, 17:59

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Ilyasviel »

Olen nyt muutaman kerran kokeillut Force Vector-naamiota (nappasin halvalla Feeluniquen aleista) ja tykkään kyllä. Tuoksu on vähän miesmäinen, mutta jättää kyllä hiukset mukavan sileiksi ja pehmeiksi. Tässä taisi olla incin puolivälin jälkeen yhtä silikoni(johdannaista?), mutta muuten ei näyttänyt kamalan pahalta.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Minun hiuksissa Force vector naamio on ollut täysi pettymys. Onneksi ostin siitä vain pikkukoon (75 ml)&nbsp; ja senkin löysin alennuslaarista! Huuhtelun jäljiltä hiukset vain yksinkertaisesti tuntuvat siltä kuin niissä ei olisi mitään naamiota ollutkaan :P Tuotteen lupaukset silkinpehmeydestä ja kiillosta eivät siis todellakaan mun hiuksissa toteutuneet.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

Yli vuosi meni seuraavaan Lorkku-kokeiluun, mutta tällä kertaa olikin erittäin onnistunut ostos: intense repair shampoo on osoittautunut mun hiuksille aivan mielettömän hyväksi shampooksi! Pesee justiinsa sopivasti, ei kuivata yhtään eikä takuta, on riittoisakin, tuoksuu hyvälle, hiukset jäävät pehmeiksi: tässä on yksinkertaisesti kaikki kohdallaan! :l Olen ihan ällistynyt, millaisen helmen olen löytänyt - ja kaiken kukkuraksi vielä L’orealilta 0_0
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

^Tykkäsin lorealin absolut repair shampoosta kerta kokeilulla, mutta siinä haju oli aika voimakas ja jotenkin partavesimäinen niin en ihan ekana hankkisi omaa pulloa.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Hilippa
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1896
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 21:29

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Hilippa »

^ Tuosta intense repairista ei omaan nenään ainakaan käy ollenkaan partavesimäistä löyhkää. Toki ihmiset kokee tuoksut eri tavoin... Melko voimakkaasti tuokin on hajustettu, mutta siinä on sellainen makeahko tuoksu. En vaan millään saa päähäni, mitä tuoksu muistuttaa...!
Avatar
Morrigan
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1312
Liittynyt: 31 Maalis 2011, 21:00

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Oon joskus vuosia sitten tota intense repairia käyttänyt ja siinä ei kyllä ollut ollenkaan paha haju muistaakseni.
BSL 2b F ii kuiva ja pörröinen. Iho kuiva ja herkästi punoittava.
Vastaa Viestiin