L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
Amilo
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1386
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 18:49

L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Amilo »

Elikkäs tämä sarja ei ilmeisestikään ole täällä kovassa huudossa ;D ,mutta minä tykkään. Tykkääkö kukaan muu??
Vitamino color shampoo on niin hyvää, sisälsi sitten mitä tahansa silikoni mömmöä...samoin intense repair sarjan hoidot. Muotoilupuolen helmiä on ainakin Tecni.art:in Glue geeli, jos tarvitsee voimakasta pitoa lyhyeen hiukseen.
Laittakaapas muutkin kommentteja. Hyviä tai huonoja :D
Viimeksi muokannut Amilo, 11 Touko 2007, 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ananas
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 744
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 15:33

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Ananas »

Vitamino color shampoosta ja hoitoaineesta en pahemmin pitänyt. Se siloitti ihan kivasti, mutta taisi rasvoittaakin ärhäkästi. Hoitotehot eivät olleet kummoiset ja en pitänyt tuoksusta. En tiedä miltä nyt kokeiltuna tuntuisivat, mutta parin vuoden takaiset kokemukset ainakin ovat negatiivisia.

Solar naamio (purkissa) on hyvää siloitukseen ja pidän sen tuoksusta. Hyvä silloin, kun haluaa takuuvarmasti sileän ja takuttoman tukan. En kyllä tuon varaan tehohoitoja jättäisi, mutta hyvää silloin tällöin käytettynä.

Absolut repair jätettävästä ei ole oikein mitään sanottavaa, en oikein pidä. Aine on vähän turhan jänkkiä ja sen levittäminen hiuksiin on ikävää. Noin silikonisen aineen odottaisin silottavan enemmän, mutta yleensä tuon jälkeen tukka on aika pörrössä. Parhaimmiillankin keskinkertainen tuote.

Liss extreme jätettävästä pidän, silottaa kivasti. En kuitenkaan tiedä ostanko uutta tuon loputtua, kun ei ihan täydellisesti toimi kuitenkaan.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Vitamino Color Fine shampoo: Kauheaa silikonilientä, joka ei tunnu kunnolla pesevän eikä toimi ainakaan näissä hiuksissa, koska latistaa ja rasvoittaa nopeammin. Hyvä tuoksu tosin!

Norma Control shampoo: Oli vähän turhan ärjyä mulle ja tuoksuikin niiiin miehelle, että avokki sai käyttää pullon pois. :-\

Solar shampoo ja pikahoitis: Shampoo on tosi hoitavan oloinen, mutta pesee silti. Hiukset tuntuu tosi pehmeiltä jo shampoon huuhteluvaiheessa. Hoitis ei tunnu shampooseen verrattuna niin hoitavalta, mutta tuntuu sulkevan hiussuomut ja tasoittavan hiuksia. Näissä on ihana hedelmäisen makea tuoksu!

Hei, laitettaisko muotoilutuotteiden arvioinnit suosiolla muotoilupuolelle, ettei mene puurot ja vellit sekaisin? ;)
Twinkley
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4590
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:23

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Twinkley »

Olen käyttänyt Serie Expertiltä noita kiharatuotteita lähinnä. Ihan ensimmäisiä hiustuotteitani oli Serie Expert Perm Energy - shampoo ja hoitis vihreässä purnukassa.

Perm Energy shampoo pesi hyvin ja tuoksui aika pistävälle greippi-sitruunalle. Pisti tukan kyllä ihan ok:sti kiharaan, mutta ei se pahemmin tukkaa kosteuttanut kyllä. Kyllähän sen purkin ihan mielellään käytti, mutta loppupuolella sitten kyllästyin ja annoin äidille loput ja hän käytti sitten oikein mielellään shampoon pois. ;) Muistaakseni tässä shampoossa oli jopa quaterium-10:ä.

Perm Energy hoitoaine oli aika kevyttä, eikä pahemmin kosteuttanut, muttei kyllä kuivattanutkaan. Hyvin selvitti tukan ja tuoksui tuolta samalta greippi-sitruunalta, mutta hieman miedommin. Aika mitäänsanomatonta kamaa. Shampoosta pidin enemmän kuin hoitiksesta muistaakseni.

Myöhemmin sitten nuo Perm Energyt muuttuivat Shine Curl nimen alle, uusiin sinisiin purkkeihin, joissa ne nytkin ovat. Myyjän mukaan nuo Shine curlit olivat samaa kamaa kuin Perm Energyt, mutta eri purkissa ja eri tuoksu. En menisi väittämään vastaan, koska tosiaan aika samantyyppistä tavaraa oli. Tuoksu muuttui Shine Curleissa paljon kevyemmäksi ja miedommaksi, mikä oli ehdottomasti hyvä asia, sillä se greippi-sitruuna sai kyllä joskus aikaan päänsärkyä. ::) Tarkemmin en Shine Curlien tuoksua muista, muistaakseni kuitenkin kevyt, hieman hedelmäinen ja saippuamainen.

Shine Curl shampoo tuntui miedommin pesevältä kuin tuo Perm Energy. Ihan hyvää kamaa minusta, voisin jopa joskus ostaa tätä uudelleen, en ehkä kuitenkaan normaalihinnalla.

Shine Curl hoitis selvitti ihan ok:sti ja jätti hiukset ihan kivantuntuisiksi - pahemmin erityistä hoitavuutta en huomannut.

Shine Curl mask tehohoito oli minusta hoitiksen hieman hoitavampi versio. Lopulta käytin tätä tehohoitoa ihan hoitoaineen tapaan, kun se oli niin kevyttä. Jätti hiukset kivan tuntuisiksi, ei lässäyttänyt tukkaa eikä aiheuttanut kutinaa tai vastaavaa. Jätti hiukset ilmaviksi ja pehmeiksi, eikä lässäyttänyt kiharoita, vaan paremminkin hieman korosti niitä. Äitinikin piti tästä ja kinastelimme aina kumman purnukka on kyseessä (Why oh why? Ei tämä nyt NIIN ihmekamaa ollut ::)) Ihan ok tavaraa, mutta en ostaisi uudelleen, koska hoitotehot ovat niin mieleenpainumattomat ja purnukka kului nopeasti.

Shine curl kiharanvirkistäjä oli kuin vettä olisi suihkinut hiuksiin (koostumukseltaan). Jätti hiukset ihan ok:n tuntuisiksi, mutta hajotti kiharat ja teki niistä kovat. En pitänyt tästä ja aika nopeasti purnukkakin kului.
Viimeksi muokannut Twinkley, 30 Kesä 2006, 10:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Käy kurkkaamassa vegaanista ruokablogiani joka sopii ihan kaikille: www.satnamnam.com
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Oon käyttänyt tältä sarjalta Absolut Repair shampoota, hoitoainetta ja tehohoitoa. Myöhemmin ilmeisesti muuttunut Intense Repairiksi, ainakin kampaajani niin sanoi kun myi mulle Intense Repair shampoon ja tehohoidon ;D Sanoi myös että pikahoidon valmistus lopetettu... Tiedä sitten onko mitään perää.

Nämä tosiaan olivat ensimmäisiä kampaamotuotteitani, joten en sit tiedä kuinka tyytyväinen olisin nykyään tehoihin... ;) No, enivei, tässä mun kokemuksia:

Absolut Repair- shampoosta pidin. Jätti hiukset kivan pehmeiksi, ja tuoksu oli mukavan mieto. Aluksi oli vaikea saada sitä levittymään ja tuntui että piti laittaa iso kasa ennenkuin sai aineen joka puolelle päänahkaa. Myös vaahdotus tuntui aluksi aika hankalalta. Nopeasti kuitenkin opin annostelemaan ja vaahdottelemaan, ja sen jälkeen kyllä pidin tuosta mömmöstä :)

Absolut Repair- hoitoaine: Tätä rakastin! Oli kyllä eka kampaamohoitoni, joten ehkä johtuu osittain siitäkin, mutta tällä tuli niin uskomattoman pehmeät ja kiiltävät hiukset että! Olin ihan haltioissani kun ekan kerran olin tällä pessyt :D Ainetta kyllä kului ihan mahdoton määrä, kun mun huokoiset hiukset vaan imaisi koko hoitoaineen. Enkä tietenkään vielä tuolloin ollut löytänyt hiusfriikkiä sisältäni, ja mieleeni ei juolahtanutkaan että vaikutusaikaakin voisi pidentää.

Absolut Repair- tehohoito: Tästä pidin myös, mutta hiukset ei jääneet yhtä sileiksi ja kiiltäviksi kuin tuon pikahoidon jälkeen... Johtuneeko siitä, että en tiennyt että tehohoidon jälkeen kannattaa käyttää vielä pikahoitista sulkemaan hiussuomut. Pidemmällä vaikutusajallakin olisi varmasti tullut parempia tuloksia... Tyhmä minä! ;D

Intense Repair- shampoo: Tämä oli kivempi kuin tuo edeltäjänsä. Tuoksu oli ihanan raikas ja hedelmäinen, koostumus oikein mukava ja vaahtosikin helpommin kuin tuo Absolut Repair. Hiukset jäi pehmeiksi.

Intense Repair- tehohoito: Sama tuoksu kuin sarjan shampoossa. Aikalailla samanlainen kuin Absolut Repair- naamio, taisi olla vain pienemmässä purkissa ja saman hintainen... Tälläkin varmaan olisi tullut parempia tuloksia, jos olisi tajunnut pidentää vaikutusaikaa...

Yhteenvetona siis, ihan mukava perussarja. Toimii varmasti mainiosti vähän vähemmän räjähtäneille hiuksille.  :)
Olisi mielenkiintoista kokeilla noita nyt, kun on käyttänyt vähän laadukkaampia tuotteita. Kuinkakohan paljon munkin kommentit muuttuisi  ::)
Supervixen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2603
Liittynyt: 11 Touko 2006, 13:56

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Supervixen »

Mullakin oli Serie Expertin edeltäjät eli Osmoset ihan ekoja kampaamotuotteita! :) Kokeilin niistä varmaan kaikki mahdolliset shampoot ja tykkäsin (kun en tietysti paremmastakaan tiennyt). Hoitoaineista en tosin koskaan erityisemmin innostunut.

Sarjan muututtua Serie Expertiksi olen käyttänyt vain kahta tuotetta.

Shine Curl shampoo - Nojaa, ihan peruskamaa. Ei mitään erityistä sanottavaa.
Shine curl hoitoaine - varmasti huonoin hoitsikka mitä ikinä oon kokeillut, ei mitään hoitotehoja eikä selvitäkään.

Joku on mun mielestä joskus täällä tai HS:lla kehunut Absolut Repair -sarjaa ja ajattelin että joskus vois kokeilla. Serie Expertin omien sivujen mukaan Absolut ja Intense Repair -sarjat löytyy vielä ainakin tällä hetkellä rinnakkain. Siellä sanotaan että Absolut Repair - Triple action program for very damaged hair ja Intense Repair - Extreme nutrition for dry hair.
pinkfrank
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 338
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 14:45

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja pinkfrank »

Supervixen kirjoitti: Serie Expertin omien sivujen mukaan Absolut ja Intense Repair -sarjat löytyy vielä ainakin tällä hetkellä rinnakkain. Siellä sanotaan että Absolut Repair - Triple action program for very damaged hair ja Intense Repair - Extreme nutrition for dry hair.
Niinpäs näytti olevan. Joko se kampaaja oli yhtä pihalla kuin meikäläinenkin silloin tai sit sattui vaan väärinkäsitys :)
Lilly Missy

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Mä oon tykännyt Absolut Repair-jätettävästä hoitoaineesta. Levitän sitä oikeastaan vain niskahiuksiin ja latvoihin. Aluksi tuntui rasvoittavan hulluna jos meni vähänkin liika, mutta sitten kun kampaaja mielestäni vähän käräytti mun kutrejani blondarilla, ei lähmäävää vaikutusta ole ollut. Eli vaurioituneille hiuksille tosiaankin. Voisin harkita rahapulassa ostavani sarjan shampoon ja hoitoaineen, mutta nyt on kyllä k-pak vienyt sydämmeni.

Ja sit mulla on hopeashampoo, oon tykännyt. Aiemmin käyttämääni bonacureen verrattuna loistava, täydellinen.
Tiusku
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 411
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 15:20

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tiusku »

Minä olisin kyllä halunnut tykätä noista Vitamino Coloreista, koska niissä on ihana tuoksu, mutta tämän tukan jättävät kyllä niin velton ja limaisen tuntuiseksi, että huhhuh. Absolut Repair hoitis oli todella hyvä, hoiti tehokkaasti jättämättä hiuksia veltoiksi. Vetää lopputuloksellaan ihan vertoja K-Pakin rekulle ja Moisturizerille.

Kampaaja pesi mut eilen sarjan uudella, herkän hiuspohjan Sensi Balancella, ja sain näytteenkin mukaan. Tuoksu ja tuntu olivat kivan mietoja ja vaahtoavuus aika vähäistä. Pesutuloksesta en osaa vielä sanoa kun en ollut itse sorkkimassa hiuksiani heti pesun jälkeen, täytyy kokeilla itse kotona ja palailla sitten asiaan. Tässä shampoon inci:

water, sodium laureth sulfate, peg-200 hydrogenated glyceryl palmate, disodium cocoamphodiacetate, glycerin, polysorbate 20, peg-7 glyceryl cocoate, sodium chloride, hexylene glycol, disodium ricinoleamido mea-sulfosuccinate, polysorbate butylparaben, ethylparaben, propylparaben, isobutylparaben, hydroxypropyltrimonium hydrolyzed wheat protein, magnesium sulfate, aspartic acid, glycine, arginine, glutamic acid, fragrance.
Viimeksi muokannut Tiusku, 01 Heinä 2006, 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ever tried. Ever failed. No Matter. Try again. Fail again. Fail better. ~Samuel Beckett
maxfactor
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 174
Liittynyt: 01 Kesä 2006, 09:00

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja maxfactor »

ovat hyviä. Mulla tällä hetkellä käytössä Absolut repair naamio ja ehdoton suosikki on Hydra repair jätettävä suihke.
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Chaos »

Itsekin voisin kertoilla kokumuksiani näistä:

Tällä hetkellä käytössä Intense Repair Shampoo ja tykkään kovasti. Tosi pehmeä pesutulos ja pesee sopivasti. Onhan silikonia (niin kuin lähes kaikissa L'Oréaleissa), mutta ei se mua haittane mitenkään, mun hiukset kaipaa sitä! Tuoksu on  kiva.

Ihan lemppari on Absolute Repair maski. Ihan kaipaan tätä, pitää ostaa tätä seuraavaksi, kun tarttee tehohoitoa (tosin siihen on hieman aikaa). Tulee nin sileät hiukset ja tuo tuoksuu aivan ihanalta, tekis mieli syödä koko purkki! :D

Kun mulla oli omat vaaleat hiukset käytin sitä hopeashampoota ja se hoiti asian hyvin. Kirkasti väriä, vaikkei värjätty ollukaan ja tuntui hyvältä hiuksissa, kunhan muisti käyttää kosteuttavaa hoitista.

Intense Repair jätettävä, käytin ystäväni putelin loppuun, kun hän ei tykännyt siitä. Oli ihan ok, mutten ostaisi, koska kuluu nopeasti ja maksaa suht paljon. Mieluummin käytän All Soft Endsiä.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
Tiahaar
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 423
Liittynyt: 16 Helmi 2006, 20:57

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tiahaar »

Olen käyttänyt L'orealin tuotteista vain Vitamino Color -sarjaa. Shampoota, pikahoitista ja naamiota.
Olen tullut siihen tulokseen, että omassa päässäni vaikutus on riippunut vedenlaadusta. En pahemmin välittänyt tuotteista ja tyrkytin shampoon poikaystävälleni. Hänelle tuli tuolla aineella todella pehmeät hiukset. Kokeilin sitten itse pitkän tauon jälkeen ja hiuksista tuli todella mukavan tuuheat ja pehmeät, eivätkä hiukset rasvoittuneet niin nopeasti kuin yleensä.. Tämä siis Turun veden kanssa. Pohjoisemmassa ja pääkaupunkiseudulla tulos taisi olla vain nopeasti rasvoittuva.  :-\

Nyt voisin siis ostaa uudestaankin, kun Tigin Fashionistat loppuu. Ja tuoksu on todella miellyttävä.
Nythän L'orealilta on tullut niitä uusia hiuspohjan hoitoon tarkoitettuja tuotteita, joita voisi joskus kokeilla.
- What did you dream about?
- Lollipops and candycanes.
http://tiahaar.blogspot.com
MinnieMouse
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1117
Liittynyt: 06 Maalis 2006, 17:38

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja MinnieMouse »

ChaosBlack kirjoitti:

Ihan lemppari on Absolute Repair maski. Ihan kaipaan tätä, pitää ostaa tätä seuraavaksi, kun tarttee tehohoitoa (tosin siihen on hieman aikaa). Tulee nin sileät hiukset ja tuo tuoksuu aivan ihanalta, tekis mieli syödä koko purkki! :D
Kiinnostaisi tuo maski kun taitavat olla aika kohtuuhintaisia nämä lorealin tuotteet. Onkos tämä enemmän rakennepaikkaava kuin kosteuttava?
Chaos
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 4148
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 17:53

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Chaos »

MinnieMouse kirjoitti:
ChaosBlack kirjoitti:

Ihan lemppari on Absolute Repair maski. Ihan kaipaan tätä, pitää ostaa tätä seuraavaksi, kun tarttee tehohoitoa (tosin siihen on hieman aikaa). Tulee nin sileät hiukset ja tuo tuoksuu aivan ihanalta, tekis mieli syödä koko purkki! :D
Kiinnostaisi tuo maski kun taitavat olla aika kohtuuhintaisia nämä lorealin tuotteet. Onkos tämä enemmän rakennepaikkaava kuin kosteuttava?
Hmmh, mun hiuksissa tuo tuntuu enemmänkin kosteuttavalta. Mun mielestä tuon maskin nimi johtaa harhaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset alaselässä. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos
RockQueen
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3624
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 19:58

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja RockQueen »

Kerrankin noin päin, useimmiten tuntuu että tuotteet toimii ekoilla kerroilla ja sen jälkeen ne vaan katoaa. Esim kaks ekaa pesukertaa O&H:lla pidensi pesuväliä jopa päivillä mutta eipä sen jälkeen enää vaikka käyttäisinkin harvoin :-\
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com
Vastaa Viestiin