L´oréal professional serie expert

Hiusten hoito ja kaikenlaiset hiushärpättimet
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

Taisin silloin ensimmäistä kertaa näitä ostaa kun just olivat tulleet.
Vitamino Colorista shampoota, hoitoainetta ja tehohoitoa, Perm Energyn shampoota ja hoitoa vuonna '99 kun viimeksi oli permis, sekä vaaleille hiuksille omaansa, mutta nimi ei tule mieleen.

Hoitoaineet kesti todella kauan, shampoot oli oikein hyviä, minusta vaan tuntuu että ne tais rasvoittaa hiuspohjaa. Saattaa olla omaa mielikuvitusta kyllä, mutta jotenkin noissa kaikissa oli semmonen raskas olemus.

Vois taas kokeilla kun parin viikon päästä kampaajalla käyn että oliko se asia niin.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
Viivi
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 610
Liittynyt: 28 Tammi 2006, 12:39

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Mun mielestä Serie experteissä on ihan ok hinta-laatu-suhde. Kokemusta on kertynyt jo aika monesta tuotteesta. Kokeiluista on tosi jo jonkin verran aikaa, joten en muista enää niin tarkkaan tykkäsinkö vai en  ::).Vanhalla nimellä kulkenut Osmose oli ensimmäisiä kampaamotuotehankintoja ja muistan kuinka Hairstoressa puolen litran pänikkä maksoi tasan 50 markaa...

- Vitamino Color: Ihana tuoksu ja pesee hellävaraisesti. Värin pysymisestä en osaa sanoa, sillä mun hiuksissa ei väri pysy millään, vaikka en koskaan pesisi hiuksia  :(. Ei pahaa sanottavaa. Oli kauan suosikkishampoo
- Vitamino Color hennoille hiuksille: Ei vakuuttanut, kokeilusta on jo niin kauan, etten osaa/muista tarkemmin analysoida.
- Power care color: Ks.edellinen
- Vitamino Color pikahoito: Pehmitti ja selvitti tosi hyvin
- Intense Repair shampoo: Mukava perusshampoo, jätti hiukset mukavan pehmeäksi
- Intense repair mask: Tämä oli pitkään yksi lempparituotteista. Pehmitti  ja kosteutti hyvin lasimaisia hiuksiani
- Intense repair latvahoito: Selvittää latvat, ei muuta
- Blonde Shine shampoo: Kirkastaa vaaleat raidat tehokkaasti, käytän tätä n. kerran viikossa/tarvittaessa
- Blonde Shine hoitovaahto: Kamala haju, sis. alkoa, mutta kirkastaa raitoja kans tosi hyvin
- Liss Extreme shampoo: Teki hiukset ehkä vähän lötköksi, sis. ehkä liikaa silikonia
- Liss Extreme mask: Siloittaa tosi hyvin, mutta tekee tukan vähän veteläksi (ks. edellinen kohta)
- Liss Extreme jätettävä hoito: Siloitti tosi hyvin, tästä muistaakseni tykkäsin paljon
Hiukset: 1cMii, pitkät ja kevyesti latvoista kerrostetut. Väri: tummanvaaleat+paljon kirkkaan vaaleita raitoja.
doomsower

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja doomsower »

Intense Repair jätettävä löytyy multakin. Käräytin joskus latvat värjäyksessä ja paremman puutteessa laitoin tuota sinne. Tuntui että se vain pahensi tilannetta, laitoinkohan sitten liikaa. Latva oli siis ilman tuota parempi kuin tuon kanssa. Sen käyttö sitten jäi. Pitäisi kokeilla laittaa ihan vähän vain.
muori Pippuri
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3826
Liittynyt: 21 Tammi 2006, 11:35

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja muori Pippuri »

Onko kukaan vielä päässyt kokeilemaan/vilkaisemaan Sensibalance-shampoon inciä?
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Oon ruvennut käyttämään Intense Repair -shampoota (vanha?) ja Absolut Repair -hoitista. Ihan hyvin ovat pelittäneet näinä muutamina kertoina, kun olen niitä käyttänyt, mutta en ole kyllä silti kovin vakuuttunut niiden hoitotehosta. Jos ois kuivat hiukset, niin epäilen kyllä suuresti, mahtaisko noissa tehot riittää... Tälle päälle sopivat hyvin, mutta mitään ylikuntoa en todellakaan ole huomannut ja sen tuntee näissä hiuksissa aika nopeasti, jos on aihetta.

Katselin HS:n nettiputiikista, että Loreal oli uusinut pakkaustensa ulkonäköä. Sisällöt ovat varmaan pysyneet ennallaan, ainakin nimet taisivat olla samoja... Vanhanmalliset pullotkin oli kuitenkin normaalihinnalla. Jos joku bongaa vanhoja malleja tarjouksessa, niin saa vinkata! ;)

EDIT: No nyt näyttikin olevan HS:n puolella värisarjaa puoleen hintaan. Vinkkasin itse itselleni! ;)
Viimeksi muokannut Tuikkuli, 22 Elo 2006, 15:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ava
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 114
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 13:49

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Ava »

Itse olen käyttänyt Sebocontrol-shampoota yhden 500 ml:n pönikän ja kaksi 250 ml:n pulloa. Todella hyvä shampoo rasvoittuvalle hiuspohjalle, muttei kuivata kuitenkaan hiuksia. Ei sisällä silikoniakaan. Nyt en ole pitkään aikaan käyttänyt ja tekisi mieli taas kokeilla. On vaan niin paljon muutakin kokeiltavaa.  ::)
Kiinnostaisi myös Luminocontrast-shampoo ja -tehis. Jokuhan niitä taisi tässä ketjussa kehua. Joskus kehuin Intense repair-jätettävää, mutta nyt Soft endsin löytäneenä en enää tykkää käyttää (Intenseä löytyy yks 50 ml:n putkilo kaapista). Tosin sitähän ei enää muutenkaan valmisteta. Uusi, korvaava Absolut repair-jätettävä oli hirveää kuraa.
Vitamino color-shampoota olen käytellyt aikaisemmin. Se sai vaan päänahan kutisemaan. Saman sarjan hoitis paksuille hiuksille oli hyvää. Naamioita olen myös käytellyt Vitamino colorista ja kosteuttavasta (en muista nimeä, violetti purkki) ja ne oli kohtalaisia. Hopeashampoo on hyvää. Shine blonde-sarja oli aika pettymys. Shampoo on silikonista ja hoitis ei kosteuta yhtään. Volume-sarjan shampoo tuoksui kivalle ja tykkäsin käytellä.
Mun mielestä Serie Expert on ihan hyvä perussarja. Nyt vaan olen siirtynyt muihin merkkeihin.
-kata-
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1390
Liittynyt: 11 Touko 2006, 15:53

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja -kata- »

Kävin kampaajalla jossa käyttivät mun tukkaan Lorealin tuotteita ... Kampaaja ei oikein sanonut minkä nimisiä niistä vaikka kovasti koitin kysellä, joten jäi hivenen epäselväksi tuotteiden tarkat nimet. Värjäyksen jälkeen käytti jotakin rauhoittavaa päänahkaan, sitten jotakin shampoota ja hoitoa kosteuttavaa ja korjaavaa, oisko ollut serie expertin Repaireja... Hiusten muotoiluun techni artin tuotteita.
En ollut tippaakaan vakuuttunut mistään niistä sen käyttämistä tuotteista... Ei tukasta nyt hirveekään tullut, mutta tukasta puuttui kokonaan kiilto ja pehmeys... Tukasta tuli todella jämäkkä ja paksu, kuiva ja karhea, takkuinen, kiilloton. Toisena ja kolmantena päivänä tukka tuntui sitten jo paremmalta, mutta joku jäi vähän "kaivelemaan"...

Niin kovasti kun on houkuttanut kokeilla Lorealin tuotteita, mutta tuo kokemus ei kyllä nyt oikein vakuuttanut ...
"You're born alone, you die alone. The rest is yours to fill the gap. The world goes on without you here. Adjust or just collapse". (Five Finger Death Punch)
Lilly Missy

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Lilly Missy »

Onko kellään kokemusta näistä värjättyjen hiusten shampoista  série expert gloss color? Mua mietityttää, että onnistuisko noilla saamaan 10 asteisesta blondista paremman sävyistä, erityisesti tuo beige kiinnostaisi. Kun mulla on tuo hopea sh pian loppu, ja kaipaisin kyllä vaihtelua. Eipä ne kyllä paljoa maksa.
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Ava kirjoitti: Vitamino color-shampoota olen käytellyt aikaisemmin. Se sai vaan päänahan kutisemaan.
Olen huomannut nyt pidemmässä käytössä ihan saman. Ennen ei mikään shampoo ole saanut päänahkaa kutisemaan, mutta tämäpä sai :(...Muutenkin hiuksista tulee jotenkin kuivanoloiset ja korppumaiset pesun jälkeen.

Vitamino Color hoitoaine on ihan kiva perushoitis, selvittää hiukset hyvin, mutta ei niin hyvä että ostaisin uudestaan.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Natalija kirjoitti:
Ava kirjoitti: Vitamino color-shampoota olen käytellyt aikaisemmin. Se sai vaan päänahan kutisemaan.
Olen huomannut nyt pidemmässä käytössä ihan saman. Ennen ei mikään shampoo ole saanut päänahkaa kutisemaan, mutta tämäpä sai :(
En ihmettele yhtään. Noissa Vitamino Colorin shampoissahan on silikoni (dimethicone) ihan luvattoman ylhäällä incissä, heti ekojen ainesosien joukossa. Se ois helppo syy kutinalle.

Sarjan normaalissa värihoitiksessa (ei Fine, vaan se tavallinen) amodimethicone on puolestaan viidentenä, joten siinä syy siihen, miksi hoitis selvittää hiukset hyvin... ::)

Minun päätä silikonit ei haitaa ja oonkin nyt hetken käyttänyt taas hentojen hiusten värishampoota. Se tuntuu jo kädessä aikamoiselta liimalta, mutta kyllä se jotain silti puhdistaakin! Huuhdeltavana hoitiksena oon käyttänyt Redkeniä, mutta jätettävänä sitten taas Vitamino Color -sarjan voidemaista jätettävää. Melkoisen silikoniannoksen lykkään siis päähäni, mutta hiuksista tulee ihanat! Pehmeät, kiiltävät ja ennen kaikkea taipuisat ja tosi hyvin paikalleen asettuvat! :D
Natalija
Hiushörhö
Hiushörhö
Viestit: 258
Liittynyt: 29 Tammi 2006, 19:55

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Natalija »

Tuikkuli kirjoitti: En ihmettele yhtään. Noissa Vitamino Colorin shampoissahan on silikoni (dimethicone) ihan luvattoman ylhäällä incissä, heti ekojen ainesosien joukossa. Se ois helppo syy kutinalle.
No hitto, niinpä onkin...En ole inciä katsellut aikoihin ja muistelin että se olisi jossain alempana, mutta neljäntenä näyttää olevan  :(. Tuon hoitoaineen silikonisuuden sitten muistinkin, mutta ei ne niin hoitiksessa haittaa.
Hiukset: 1b M ii. Suorat, pitkät, paksut, keskiruskeat.

- Onnellisuus ei ole päämäärä, vaan tapa matkustaa.
Tuikkuli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2461
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 21:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Tuikkuli »

Ja sulla on vielä se "parempi" shampoo! Siinä ohuiden hiusten värishampoossa dimethicone on nimittäin kolmantena heti veden ja sulfaatin jälkeen! ::)
salute
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 654
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 19:18

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja salute »

Lilly Missy kirjoitti: Onko kellään kokemusta näistä värjättyjen hiusten shampoista  série expert gloss color? Mua mietityttää, että onnistuisko noilla saamaan 10 asteisesta blondista paremman sävyistä, erityisesti tuo beige kiinnostaisi. Kun mulla on tuo hopea sh pian loppu, ja kaipaisin kyllä vaihtelua. Eipä ne kyllä paljoa maksa.
Käytin sitä punaista Gloss Coloria(vai mikä lie mahonki?) joskus, ja vieläkin on purkki yli puolillaan. Shampoo oli muistaakseni sulfaatiton, eikä pessyt puhtaaksi emulgoinnillakaan. Pigmenttiä tuli hiuksiin ihan kivasti, mutta paljon parempia punapigmenttituotteita  on olemassa. En sitten tykännyt  käytellä tätä shampoota muuten kuin silloin, kun muut punatukkien tuotteet olivat loppu/unohtuneet porukoille yms.  ;D
Euphoria

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Euphoria »

^Minullakin on tuollainen punainen ja sillä ei saanut tukkaa puhtaaksi mitenkään. Käyttämättä jäi.
Kikka
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2669
Liittynyt: 19 Tammi 2006, 20:10

Vs: L´oréal professional serie expert

Viesti Kirjoittaja Kikka »

Mulla on se Vitamino color hoitoaine (vaaleanpunainen puteli) ja täytyy myöntää, että tykkään kyllä kovasti. Incilistan melko kärkipäässä on amodimethicone, mutta mua ei silikonit haittaa. Selvittää tosi hyvin hiukset ja sisältää kuitenkin myös E-vitamiinia, panthenolia ja UV-suojan. Ja tuoksu on ihanan sensuelli.
Viimeksi muokannut Kikka, 13 Joulu 2006, 12:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailmassa ei ole mitään mukavampaa kuin viihtyminen eikä mikään ole helpompaa. -Mymmeli
Vastaa Viestiin