Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Paka-08

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Paka-08 »

sannaofia kirjoitti: Itsellä myös pohdinnassa, että ostanko Hairsalon-2008:lta vai sunnydeal2008/minihouse8888:lta aitohiusta.
Pieni varoitus kyseisen myyjän myymistä tape hair pidennyksistä.

minihouse8888 tukka on  kiinalaista (tuotteet tulee suoraan Kiinasta) ja hius on hyväkuntoista , paksua ja sileää vaikka kiinalaista hiusta ei suositella pidennyksiin koska sen poikkileikkaus on pyöreä ja eurooppalaisen hiuslaadun ovaali. No minun on oikeastaan yhteensopivuudesta pohjoismaalaisten hiusten kanssa turha sanoa mitään koska oma hiuslaatuni on aasialainen joten tuo kiinalainen hius toimii mun tukassa loistavasti. Mutta tilaamissani teippipidennyksissä oli hieman probleemoja ja ne ei todellakaan ole normi teippipidennykset sillä se teippi osa on kokonaan upotettu silikoni-polymeeri liuskaan eli se toinen puoli on ruma ja rönsyinen. Tilasin kesällä(tartuin tarjoukseen koska lähetti ilman postareita), mutta onneks silloin tukka oli vielä sen verran lyhyt, etten viitsinyt laittaa niitä silloin. Huomasin, että teipit oli huonolaatuiset. Laitoin viestiä kuitenkin kuukautta myöhemmin koska asia vaan unohtui. No myyjä sanoi, että samanlaista palautetta oli tullut ja muilla oli lähtenyt pidennykset parin pesun jälkeen. Syynä oli se, että teipit olivat VESILIUKOISET. Laitoin vihaisena viestiä, että miten ihmeessä tyypit voi laittaa hiustenpidennyksiin vesiliukoisia teippejä! No myyjä kertoi, että testaavat uutta teippiä ja hän lähettää veloituksetta minulle.

Kuukauden päästä saapui sitten teippi ja kun avasin paketin niin naurahdin sillä teippi oli Scotch merkkistä (jotain samperin askarteluteippiä) eikä todellakaan mitään pidennysteippiä. Lähetin viestiä ja kysyin, että minkä ihmeen takia ette voi käyttää pidennyksiin tarkoitettua teippiä. No vastauksena tuli, että olivat testanneet sen teipin ja muut käyttäjät olivat tyytyväisiä ja sen teipin ei pitäisi lähteä veden mukana pois. No minäpä aloin testata teippiä. Se oli sellasta mössöteippiä eli kun irroitti siitä paperista niin se oli möttääntynyt paakuiksi eikä todellakaan pysynyt hiuksessa. Lähetin viestiä taas ilmoittaakseni miten pettynyt olin ja onneks olin antanut neutraalia palautetta tälle myyjälle sinne listalle mistä kaikki voi kommentteja katsoa. No hän sanoi, että voin palauttaa hiukset ja hän antaa rahat takaisin. No minä ajattelin, että näin halvalla ei saa koko pään pidennyksiä mistään ja ( 68 dollaria eli hinnaksi jäi joku 49 e) joten sanoin, että ostan Suomesta parempilaatuista teippiä ja isken pidennykset päähän. Ei vastannut sen jälkeen.

No sitten viime kuussa pistin simply naturalin teipit näihin pidennyksiin ja laitoin päähän paitsi ensin jouduin saksimaan reippaasti koska tarkoitus ei ollut pidentää hiuksia rajusti vaan peittää  oma huonokuntoinen tukka (Minä typerä laitoin suoristuspermanentin vaalennettuun tukkaan, en suosittele!) ja lisätä vähän pituutta. Oli kyllä sääli leikata 50 cm pidennykset tyyliin 15-20 cm pitkiksi, mutta kun myyjällä ei ollut ainakaan silloin lyhyempää. Simply naturalin teippi on tosi hyvää ja sen kanssa nämä pidennykset on toimineet loistavasti. Kuitenkin pitää piilottaa nämä teippikohdat todella hyvin, sillä ne on rumat kun on tehty helpoimman kautta eli sen sijaan, että ne hiukset olisi pujotettu sieltä silikoni-polymeeriliuskan toiselta puolelta on hiukset vain möntätty siihen liuskaan. Hius on kuitenkin tosi hyvälaatuista muuten eikä ole takkuuntunut. Eli suosittelen niille jotka haluaa koko pään aitohiuspidennykset naurettavan halvalla, mutta varautuu vaihtamaan teipit parempiin ja sietää sen teippikohdan ulkonäön. Myyjällä näytti olevan myös skin weft nimikkeellä kulkevaa teippipidennystä mikä näytti kuvan perusteella normaalilta teippihiusnauhalta, mutta se oli kalliimpaa ja joutuu ostamaan kaksi pakettia koko päätä varten.

Muista hänen myymistään pidennyksistä minulla ei kokemusta.
joella

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja joella »

http://www.hairtrade.com/product_info.p ... ucts_id/42

pystyykö tota käyttämään teippipidennyksissä? entä onko muita kokemuksia tuolta hairtradelta tilattujen hiusten laadusta?
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Tuohon ei tartu teipit, tuo on tavallista hiusnauhaa jota käytetään ainakin ompelupidennyksissä. Teippipidennyksiin pitää olla sellaista hiusnauhaa jossa nauha on korvattu polyuretaani/silikonisuikaleella johon hiukset on upotettu. Kuva tuosta: http://imagehost.vendio.com/bin/viewima ... d=65577961
Selaa vähän taaksepäin niin löytyy ainakin Roksanen kommenttia Hairtraden hiusnauhan laadusta.

Jos nyt kuitenkin olet tekemässä tavallisella hiusnauhalla niin mä tilasin omani täältä: http://stores.shop.ebay.co.uk/BEAUTY-EX ... QQ_armrsZ1 Ja ihan hyvälaatuiselta tuntuu, tilasin sävyä #8 eli aika vaalea ruskea. Hiusnauha on tuuhea ja ei ollut mitää kaljumpia kohtia nauhassa.
Kukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 921
Liittynyt: 04 Heinä 2007, 08:39

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Kukka »

Minkä sävyisiä minihouse8888/sunnydeal2008 remyiksi merkityt hiukset ovat? Onko kukaan ostanut värejä #12, #27 tai #16? Löysin netistä värikarttoja, mutta suurinpiirtein jokaisessa värit näyttävät hieman erilaiselta. Kaipailisin lämpimiä/neutraaleja, ei kylmiä sävyjä.

EDIT: Pianhan se nähdään, tilasin kahta eri sävyä..
Viimeksi muokannut Kukka, 01 Kesä 2010, 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Illusia
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1593
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 08:32

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Illusia »

Kukaan tilannut/ostanut jenkeistä teippihiusta?

Mulla on kaveri tulossa new yorkista takas suomeen ja pitäs sille tehdä listaa että mitä sieltä tarvin niin tuli mieleen että oisko siellä yhtään halvemmalla noi teipit?
Hyx
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 367
Liittynyt: 17 Loka 2009, 18:02

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Hyx »

Mistä saisi ostettua simply naturalin sinettipidennyshiusta? Paikan päälle kerkiän niin huonosti, ja sitäpaitsi olen kosmetologi, mutta lopetin pakaopinnot, niin ne varmaan kattoo mua kieroon jos menen ostamaan sinettihiusta paikan päältä. Sit ne selvittää Y-tunnuksen, joka on apteekki, ei taida sopia kuvioon...

Simplyn hius on vaan niin parasta, siinä on kaikki kohdallaan paitsi hinta.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!
wimmma

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja wimmma »

Onko kenelläkään kokemuksia Hairtraden Remi Cuticle -hiusnauhasta?
http://www.hairtrade.com/product_info.p ... cts_id/392

Googlettelin tuota ja löysin koko hiusnauhasta ylipäätään yhden kommentin, jossa sitä kylläkin kehuttiin kovasti. En ole Hairtradelta aikaisemmin tilannut, joten olisi kiva tietää, onko tuo oikeasti hintansa arvoista ja parempaa kuin se halvempi human hair -nauha, jota tuolla myydään.

Myös Afrocare.comin hiukset kiinnostaisivat. Onko kenelläkään kokemuksia niiden laadusta? Tällainen nauha voisi kiinnostaa: http://www.afrocare.com/catalog/Bohyme_ ... i_394.html

Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mena kirjoitti: ^ Tuohon ei tartu teipit, tuo on tavallista hiusnauhaa jota käytetään ainakin ompelupidennyksissä. Teippipidennyksiin pitää olla sellaista hiusnauhaa jossa nauha on korvattu polyuretaani/silikonisuikaleella johon hiukset on upotettu. Kuva tuosta: http://imagehost.vendio.com/bin/viewima ... d=65577961
Selaa vähän taaksepäin niin löytyy ainakin Roksanen kommenttia Hairtraden hiusnauhan laadusta.

Jos nyt kuitenkin olet tekemässä tavallisella hiusnauhalla niin mä tilasin omani täältä: http://stores.shop.ebay.co.uk/BEAUTY-EX ... QQ_armrsZ1 Ja ihan hyvälaatuiselta tuntuu, tilasin sävyä #8 eli aika vaalea ruskea. Hiusnauha on tuuhea ja ei ollut mitää kaljumpia kohtia nauhassa.
Mä olen tilannut tuolta myyjältä useammankin kerran mutta nyt tuli p*skaa hiusnauhaa. Samanlaista palautetta myyjä on saanut viime aikoina ilmeisesti enemmänkin... Väri #33 olikin muka tummanruskeaa (kyllä se viimeksi oli ihan oikeaa punertavaa ruskeaa) ja jouduin vaalentamaan ja värjäämään hiusta. Nyt sitten hiusnauhasta on lähtenyt ihan kauheasti hiusta, parissa viikossa yli puolet.&nbsp; :o Hirrrveen kiva. Noh, onneksi toi hius ei paljoa maksanut.

Eli mistä saa tällä hetkellä parasta hiusnauhaa? Sellaista joka ei tee karvanlähtöä kamalasti ja pysyy selvänä. Mielellään laineikasta / helposti laineille jäävää kun pitää yön letillä. Onko Rapunzelin hius niin hyvää kuin kehutaan?
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^rapunzelin hius on hyvää, itsellä vain latvat räjähtivät kun värjäsin tukan. Mutta ei paljoa, hyvän tuntuista on hius :) Eikä ole nauhasta lähtenyt hiuksia.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Onko sulla ollut noi Rapunzelin hiukset pitkään? Että on hyväkuntoiset pidemmällä käytöllä? Ja jääkö ne laineille jos laitat yöksi letin? Pitää varmaan investoida seuraaviin hiuksiin kunnolla, ei nää halpiksetkaan sen edullisemmaksi tule tällä sulkasadolla..
Tintu
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2578
Liittynyt: 02 Kesä 2009, 14:16

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tintu »

^on ollut kohta kuukauden, ja hyvältä tuntuvat edelleen, saa nähdä miten jatkossa. Menevät laineille letin jäljiltä erittäin tehokkaastikin :D
Rosaw

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Rosaw »

Kumpaa suosittelisitte,

http://cgi.ebay.co.uk/200S-20-Stick-Tip ... 3355c6e5f2
+ ringit erikseen

vaiko

http://cgi.ebay.co.uk/20-Loop-Micro-Rin ... 1b3a0#shId

Kummalla paremman laatuisia? yms. Kertokaapa kokemuksia :P
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Ehdottomasti tuo ylempi. Ihan siksi että looppeja ei saa tarpeeksi kireälle ja ne liukuu nopeammin pois.
Rosaw

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Rosaw »

Okei, kiitoksia :)
peruna

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja peruna »

Nyt tulee täydeltä aloittelijalta tyhmiä kysymyksiä..&nbsp; ::)
Elikkäs mulla on ollut nyt puolisen vuotta minihouse8888:lta tilatut micro ring-pidennykset ja muuten olen ollut erittäin tyytyväinen, mutta ajan kanssa nuo osiot ohenevat. Olen harkinnut nuitten stick tip-hiusten tilaamista ihan jo siksi että kyseisellä myyjällä on enemmän värivaihtoehtoja stick-hiuksiin. (Olen laiska ebayn käyttäjä niin turvautuisin mielelläni tuttuun ja turvalliseen..) Minua vain askarruttaa että miten nuo ringit pysyvät nuissa stick-hiuksissa? Kun eikö tuo ole ihan kova tuo pää, miten sen ringin saa suljettua niin tiukasti jos tuo pää ei jousta? ???
Btw, isot kiitokset tästä ketjusta, luin sitä kuin raamattua kun ekoja pidennyksiä haaveilin..&nbsp; ;)
Vastaa Viestiin