Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
nazu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja nazu »

http://cgi.ebay.com/INDIAN-REMY-REMI-HU ... l1262   

Tuossa on tuo 22 tuumainen hiusnauha jota joku pyysi  ;D anteeksi että kesti hiukan, tossa varmaankin kannattaa laittaa vielä maksun yhteydessä viesti että haluaa juuri sen värin 613
lissu00

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja lissu00 »

Moikka
Oon tilaamassa kavereitten kanssa klipsi pidennykset hairtradesta ja lisäksi ajattelin tilata hiustenhoito tuotteitakin.. niin ajattelin kysyä onko kellään kokomusta kun tilaa tuommosen isomman paketin niin tuleeko se ihan omaan postilaatikkoon vaikka painaakin jotain 1200g, kun siihenhän piti kirjottaa se kotiosote niin miten se pystys postiin tulemaan :o :D? ja sit vielä se kun postikulut on jonkun 20e kun paketti painaa sen verran niin siihen lisätään vielä joku toinenkin kulu juttu niin se on jonkun 22e. niin onko se ihan mahollista, kun näitä keskusteluja mitä täällä oon lukenu niin moni on sanonu et toimitukset on alle 10e?

Siis oon varmaan niin tyhmä et en tajua mut ois kiva kun joku osais auttaa :)

mariana83

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja mariana83 »

Paketti tulee kirjattuna kirjeenä, eli täytyy noutaa postista. Ootko kokeillu laittaa tavarat ostoskoriin, silloinhan se laskee sulle ne postikulut ja sen verran ne on kun ilmoittaa. Kyllä se ihan mahdollista on että jos ison paketin tilaa että postikulut nousevat,monihan tilaa sieltä vaan hiukset ja ne eivät paina paljoa. Silloin voi olla alle 10e.Itellä maksoi klipsisetti n.65e sis.pkt. Kannattaa myös laskea et tulisko halvemmaks tehdä 2 erillistä tilausta jos postarit jäis pienemmäks.
lissu00

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja lissu00 »

aa niin joo no tuo kyllä helpotti aika paljon tätä miettimistä :D joo niin pitää koitella sit et jos erillisissä paketeissa ne tilaa. sit vielä pitää kysyä että maksetaanko ne ennekun kun ovat tulleet postiin  vai heti tilattuako? :) kiitos vastauksesta
mariana83

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja mariana83 »

Niin siis joo,maksetaan heti tilattaessa,mitähän siellä oli vaihtoehtoina, visa ja paypal?
Haalistunut oranssi

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Haalistunut oranssi »

Kellään kokemusta sivusta http://minihouse8888.com/208phuhaclin4.html on niin naurettavan halpaa, että tekisi mieli vaan kokeiluna tilata. Riittäisi itselle 100 sinettiä kun ei ole mikään kovin paksu tukka ja se maksaisi vain vähän päälle 20 euroa  :D

Olisiko tuo Menan kehuma myyjä http://stores.shop.ebay.co.uk/sunnydeal ... QQ_armrsZ1 joku noista minihouse 8888:n myyjistä kun on ainaki kuvat hänellä tuon minihouse 8888. :o
Viimeksi muokannut Haalistunut oranssi, 27 Syys 2009, 22:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

^ Joo siis sama myyjä kyseessä, kulkee vissiin kolmella nimellä Ebayssa mutta en muista sitä kolmatta... Mutta ainakin noi kaks on samaa. :)
sannaofia

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

Itsellä myös pohdinnassa, että ostanko Hairsalon-2008:lta vai sunnydeal2008/minihouse8888:lta aitohiusta.

Hinta on kalliimpi minihouse8888:lla, mutta myös osiossa on enemmän hiusta, joten se tietysti vaikuttaa.  Olen tilaamassa micro ring loopit ja tilaan vielä erikseen niihin niitä silikonisisusteisia micro ringejä. Ilmeisesti pystyn ne vaihtamaan/laittamaan tuollaisiin hiuksiin, joissa on ne loopit - onko kellään enemmän kokemusta? (Mulla on ollu aiemmin sineteillä sekä hyvin erikoislaatuisella aasialaisella letitystyylillä - ei ompelu), joten en nuista ringeistä tiedä muuta kuin mitä olen videoita katsellut yms.

Linkit vielä tuotteisiin: http://cgi.ebay.co.uk/200S-26-Loop-Micro-Ring-Hair-Extension-01-160g_W0QQitemZ220477373216QQcmdZViewItemQQptZUK_Health_Beauty_Hair_Care_Hair_Extentions_CV?hash=item335579bb20&_trksid=p3286.c0.m14

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250461233020&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mikset tilaa suoraan stick-hiuksia jos haluat joka tapauksessa eri ringeillä ne? Mä oon ostanut noilta molemmilta ja jälkimmäisen hiukset oli parempaa tavaraa ja hiusta oli enemmän vaikka myytiin samankokoisina.
Se loop on vaan siimalenkki jossa on pallukka päässä josta vedetään eli sellasen tekee helposti itsekin. Mikäli siis noi loopit maksaa enemmän kuin stick-hiukset, en muista just nyt miten noi hinnat meni...  :)
sannaofia

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja sannaofia »

No laadusta en tietenkään voi kokeilematta tietää, mutta loopit oli halvempia samalla myyjällä, vaikka kaikki kuvailut siis oli samat, eli ainakin väittävät myyvänsä samaa hiusta. Siksi en ymmäräkään hintaeroa! Mutta siis kävi kyllä mielessä ostaa tukkaa ilman ringejä...Opiskelijabudjetinmukaista vaihtoehtoa silti etsin;) Ja tietysti kun pitäisi olla oikeassa pituudessa ja värissä, mustana ja lyhyenä löytyy halvempana:D mutta that's not what i'm looking for! :ts :t
Mamaz

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mamaz »

Eka viesti tällä hiushullujen foorumilla.  :D

Tilasin hairtradelta tukkaa muutaman puntin. Koska olen itse todella vaaleanhiuksinen, tilasin tietty vaaleinta mahdollista, mutta harmikseni heidän lähettämä tukka oli omaani vähän tummempaa. Ymmärretävää kuitenkin, sillä näin vaaleaa hiusta on melko vaikeaa saada aikaiseksi.. Aion kuitenkin iskeä ne tukkani jatkeeksi, eiköhän ne hyvältä silti näytä, koska ero ei ole mitenkään hälyttävä. Harmittaa vaan, kun jatkojen latvat oli aika huonossa kunnossa. Kunnon karkeaa hamppua. Onneksi niitä voi aina leikellä pois.

Toimitus oli kuitenkin supernopea ja muut tilaamani hiukset priimakunnossa! Pointsit siitä!
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Haa, ihana joku on juuri tilannut sitä mitä itse olen tilaamassa heti kun uskallan. Eli siis olet varmaan tilannut tätä väriä?
http://www.hairtrade.com/product_info.p ... rrency/EUR
Kuinka paljon tuon väri poikkeaa luonnossa kuin tuosta kuvasta?
Ja jos vain mitenkään olisi mahdollista niin olisi niiiiin ihanaa jos saisit kuvan hiuksista tai itsestäsi niiden kanssa tänne nettiin? Tai jos sinulla on kuvia irc gallerissa tms. niin voitko mitenkään lähettää vaikka yksärinä tunnuksesi?
Itse kun tilaisin kaksi punttia tuota väriä vain eri pituisina, mutta näin opiskelijan rahoilla ei ole kauhean kiva jos tuo sitten onkin liian tummaa kun en todellakaan aio lähteä sitä vaalentamaan sillä sen jälkeen hiukset on ihan pilalla.

Niin ja paljonko tuli postikuluja? Olisin todella todella kiitollinen jos vain viitsit vastata! :D
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Mamaz

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mamaz »

^Kaveri laittaa nuo mulle päähän torstaina, joten silloin voin laittaa kuvia. ;) Tilasin siis sinettejä, en hiusnauhaa. Vertailin noita värejä, mutta en usko tuloksen olevan kovin luotettava, sillä tuo kuva on mitä luultavimmin kuvattu luonnonvalossa tai kirkkaan loisteputkilampun alla, ja mulla on täällä käytössä kellertävä lamppu. Mitä nyt muistelen luonnonvalossa hiuksia katselleeni, niin väri ei poikkea mitenkään häiritsevästi. Noin vaaleiden hiusten väri vaihtelee tosiaan ympäröivän valaistuksen mukaan, joten vertailu on vähän haastavaa. :)

Laitoin hiustupon ponnarilla kiinni oman poninhäntäni jatkoksi, ja hyvältähän tuo näytti ja nopealla vilkaisulla nä'ytti juurikin omalta hiukselta.
Tiukuting

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Tiukuting »

Jos on ensimmäistä kertaa eläessään haluamassa pidennyksiä, niin onko viisaampaa maksaa se kunnon summa ja kampaaja miettii kaiken, vai hankkia itse jatkot ja laitattaa ne kampaajalla.. luulis, että ei kampaajat hirveästi innostu, kun eipä siinä itselle tuu pal voittoa jos vaan laittaa ne asiakkaalle päähän, kuin että tilais ne asiakkaalle ja sais välistä otettua vähän itselleenkin...?  ???
Nanette
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 02 Marras 2008, 03:27

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Nanette »

^Varmaan ihan yleisesti sanot ja itse olen samaa mieltä sillä tuolla liikenteessä on niin kamalia pidennyksiä, mutta olen itsekin ottamassa ensimmäistä kertaa pidennyksiä, mutta opiskelen kyllä alaa :D

Mutta siis tilasin nyt tuolta hairtradesta ne pidennykset ja 160e meni sinne. Tietääkö joku, että koskahan ne olisi Suomessa kun sunnuntaina tilasin ja ilmeisesti maanantaina ne on mennyt siellä postiin? Eli onko jotain postin sivuilla tai jossain mistä pystyisi seuraamaan koska ne hiukset on missä? Jostain tälläisestä ole kuullut?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.
Vastaa Viestiin