Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
adaliina

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja adaliina »

Taustailijana vihdoin rekisteröidyin ja heti pitää tulla kyselemään neuvoja  ;D.

Mietin ebaysta tilaamista ja mietityttää ne iänikuiset tullit, oon lukenut kokemuksia suuntaan ja toiseen, joillain tulee lisämaksut, joillain ei. Tilauksen arvo olisi suurinpiirtein 49 euroa - onko kellään uudempia kokemuksia ebaysta tilatuista pidennyksistä ja tulleista tuossa hintaluokassa?
kizzi

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja kizzi »

Minä tilasin tukkani täältä http://www.peppyhairextensions.com.au/E ... 64234.aspx ja olen ollut tähän tosi tyytyväinen  (päässä nyt noin kuukauden). Halusin eurooppalaista hiusta valmiiksi teipattuna, että säätämistä olisi mahdollisimman vähän. Ostin tuon 20 tuumaisen 50 kappaleen sarjan joklle euroissa tuli hintaa himpun päälle 150.. Noista jatkoista on päässä nyt noin 40 kappaletta ja hyvin riittää minun ohueen tukkaani koko päänpidennykseen. Kampaajaystävä värjäili osan karvasta ja osa on alkuperäistä strawberry blondia jota tilasin.
Latvat ovat kyllä kuivat, ja multi haaraisia näkyy jonkin verran, mutta tukassa on niin paljon mittaa, että näitä sietää leikatakin. Tilasin samalla harjan ja teippien poistoaineen ja uuden teipin ja hintaa tuli kaikkineen postikulut mukaanlaskettuna hiukan yli 200 euroa.
Hius kihartuu kivasti leitllä ollessaan ja teipit ovat pitäneet erittäin hyvin, vaikka en hoitoaineen kanssa ihan supertarkka ole ollutkaan. Ohimoille nuo 4 cm valmiit teippiosiot puolitettiin ja tulos on hyvä. Erityisen tyytyväinen olen siihen, että pidennyshius oikeasti on laadultaa hienoa ja sulautuu omaan hiukseeni hyvin. Minulla onmyös  klipseillä aitohiuspidennykset joissa hius on aasialaista ja se kyllä on laadullisesti niin erilista kuin oma hius, että paistaa kilometrin päähän.. Tätä tukkaa ihmiset säännöllisesti luulevat omaksi  ;D

elayane

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja elayane »

Pitää jakaa tukkaostokokemukseni. En ainakaan ole löytänyt että täällä olisi tällaisesta sivustosta kuin www.hairoyal.de puhuttu! Tuolta saa useampaa eri merkkiä hiuksia, itse tilasin so.capin nauhapidennyksen, 50cm ja vaalean, ihan parasta hiusta ollut, tai ainaki lähellä simply naturalia. Päässä on ollut jos jonkinmoista pidennystä viimeiset 7 vuotta, nämä hiukset siis ehdottomasti parhaimmistoa! Ja hintaa koko lystille vain 117e postikuluineen, eli suosittelen!
saila
Haiven
Haiven
Viestit: 23
Liittynyt: 06 Touko 2010, 14:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja saila »

mä tässä nyt pähkäilen, että tilaanko hairtradesta remy hiusta, vai sitten ebay:stä http://tinyurl.com/82dzymk
oon ihan pihalla noista väreistä, itsellä tällä hetkellä tukka vastaa lorealin casting creme gloss nro 9.. eli vissiin joku kullan vaalea.. tässä nyt yritän miettiä, että onko se 22 vai 24..  :-\
pikkuneiti

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Hmmhm. Pohdin tässä, että kun tilasin cybershopista klipsipidennykset ja ne on ollu mulla nyt kuukauden. Nää on pysyny tosi hyvänä ja tällei ja kaveri sit ehdotti, että vois pistää mulle sinetit kun sillä on ne tarvikkeet. Kuitenkin mun pitäis tilata uudet hiukset.
Noh, jos poistaisin näistä mun tilaamista hiuksista klipsit nää vois varmaan ommella kiinni? Kuitenki tulis paljon halvemmaks kun ei tarvis tilata vielä uusia ja sitte sais helposti kiinni. Mitäs mieltä tämmösestä?
Elluli
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1584
Liittynyt: 05 Huhti 2007, 15:36

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Elluli »

pikkuneiti kirjoitti: Hmmhm. Pohdin tässä, että kun tilasin cybershopista klipsipidennykset ja ne on ollu mulla nyt kuukauden. Nää on pysyny tosi hyvänä ja tällei ja kaveri sit ehdotti, että vois pistää mulle sinetit kun sillä on ne tarvikkeet. Kuitenkin mun pitäis tilata uudet hiukset.
Noh, jos poistaisin näistä mun tilaamista hiuksista klipsit nää vois varmaan ommella kiinni? Kuitenki tulis paljon halvemmaks kun ei tarvis tilata vielä uusia ja sitte sais helposti kiinni. Mitäs mieltä tämmösestä?
Jos tykkäät noista klipsipidennyksistä niin mikset vois pitää vain niitä?  :) Onhan se tietty työlästä joka aamu väkertää klipsejä päähän mut mielestäni silti pääsee helpommalla kuin esim. sinettipidennysten hoidossa.

Mulla on kerran ollut sinettipidennys ja en enää ikinä halua pidennystä, jota ei saa yöksi tai pesun ajaksi pois päästä. En tykänny siitä, et hiuksia ei saanu kammattua juuresta kunnolla (sinettejä pitää varoa) ja pesu pitkällä paksulla pidennyspäällä oli rasittavaa mun mielestä. Klipseistä olen tykännyt paljon, ne saa aina halutessaan pois ja niiden pesu ja hoito on helppoa.  :)
Viimeksi muokannut Elluli, 02 Helmi 2012, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hiusten kasvattelua ja parasta mahdollista hoitoa. Hiuslaatu hento pohjoismainen. Pidennyshiukset kiinnostaa myös
nazu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja nazu »

Kellään noista star-locks,hiusnauhoista?Jonkun vuoden käyttänyt e-bay.stä ostettua hiusta (minihouse8888) ja ajattelin ostaa hiusnauhaa joka kestäisi kauemmin kuin 2kk?Klipseinä olen laittamassa. <3kiitos etukäteen vastauksista.
pikkuneiti

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja pikkuneiti »

Elluli kirjoitti:
pikkuneiti kirjoitti: Hmmhm. Pohdin tässä, että kun tilasin cybershopista klipsipidennykset ja ne on ollu mulla nyt kuukauden. Nää on pysyny tosi hyvänä ja tällei ja kaveri sit ehdotti, että vois pistää mulle sinetit kun sillä on ne tarvikkeet. Kuitenkin mun pitäis tilata uudet hiukset.
Noh, jos poistaisin näistä mun tilaamista hiuksista klipsit nää vois varmaan ommella kiinni? Kuitenki tulis paljon halvemmaks kun ei tarvis tilata vielä uusia ja sitte sais helposti kiinni. Mitäs mieltä tämmösestä?
Jos tykkäät noista klipsipidennyksistä niin mikset vois pitää vain niitä? &nbsp;:) Onhan se tietty työlästä joka aamu väkertää klipsejä päähän mut mielestäni silti pääsee helpommalla kuin esim. sinettipidennysten hoidossa.

Mulla on kerran ollut sinettipidennys ja en enää ikinä halua pidennystä, jota ei saa yöksi tai pesun ajaksi pois päästä. En tykänny siitä, et hiuksia ei saanu kammattua juuresta kunnolla (sinettejä pitää varoa) ja pesu pitkällä paksulla pidennyspäällä oli rasittavaa mun mielestä. Klipseistä olen tykännyt paljon, ne saa aina halutessaan pois ja niiden pesu ja hoito on helppoa. &nbsp;:)
Olihan ne ihan kätevät kun sai otettua yöks pois mutta työlästä tosiaan, vaikka nopeesti ne saikin laitettua (: Päädyin loppupeleissä kuitenkin irrottamaan niistä klipsit ja kaveri sitten ompeli ne kiinni. Tykänny tosi paljon ja hiukset edelleen hyvässä kunnossa, vaikka on ollu jo about 3kk! (:
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Lucine »

Mä oon nyt yrittänyt parhaan ymmärykseni mukaan tutkia kaikenlaisia ketjuja täällä, mutta mitään selkeetä en nyt löytänyt. Tai ehkä en jaksanut etsiä kunnolla.&nbsp; ::)

Anyhow, haluan teippipidennykset, jotka mun miehen sisko mulle laittaa. Miten paljon mun kannattaa tilata, mun omat hiukset on aika ohuet?&nbsp; Olisi tosi superkiva jos joku voisi vaikka ihan suoraan linkittää jonkun hyvän nettikaupan ( ja sieltä ne nimenomaiset hiukset ) josta saa oikeasti hyvälaatuista hiusta, ja teipit tietysti myös. Halvin vaihtoehto ei tarvitse olla. Ja väri vaalea, todella vaalea. Kauhee nakittaa joku muu tähän hommaan mutta mulla jotenkin katos usko omaan tiedonetsintääni jo eilen kun en viisastunut yhtään.
Salamanteri
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 330
Liittynyt: 07 Elo 2008, 14:00

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Salamanteri »

http://www.rapunzelofsweden.fi/hiustenp ... idennykset

Tiedän useita, joilla on hyviä kokemuksia näistä teippipidennyksistä. Teippi on kuulemma pitävää ja hiukset ihan hyvälaatuiset. Tuossa siis pitkä hiusnauha, joka leikataan halutun paksuisiksi paloiksi ja teippirulla tulee mukana. Toimituksessa kestää 2-4 päivää. Tuo yksi nauha tulee varmasti riittämään koko päähän, eli ei tarvitse erikseen arpoa paljonko tilaa.
Luonnonkihara 7-8-asteinen käsittelemätön hiuksisto, kasvatus käynnissä. Nyt lyhyt polkka, tavoitteena solisluumitta. Pääasiassa käytössä luonnonkosmetiikkaa.
Lucine
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 881
Liittynyt: 20 Tammi 2006, 12:23

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Lucine »

No tuota mä tutkin vähän itsekin, mutta sitten kuitenkin luin että Remy-hius olisi parasta, ja tuo ei taida sitä olla?
sandybell83

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja sandybell83 »

Suosittelen tätä sivustoa

www.hairplanethairextensions.co.uk

Ei ole teippipidennyksiä ainakaan vielä, mutta hius todella hyvälaatuista ja tilasin microring puntteja itelleni ja kaverille hiusnauhaa joista tein pidennykset micro ringeillä.

Kaveri on käyttänyt vuosia sinettejä ja repinyt niitä ite pois ja tämän kokeilun jälkeen on ihan rakastunut hiusnauhapidennykseen :). Itsekin käyttänyt hiusnauhaa micro ringeillä laitettuna, saan ite laitettua ne päähän ja noin tunti puoltoista menee aikaa. Minulla kun klipsit ei pysy sit millään.

Hintaa yhdelle hiusnauha paketille + purkki ringejä + postitus oli n. 85 euroa. Ei paha remy hiuksista!

fantsuu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja fantsuu »

http://luxstyle.fi/extensions.php mitä mieltä luxstylen aitohiusklipsipidennyksistä ? :o vaan 55 e
Heitu
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 17:01

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Heitu »

Mistähän saisi tällä hetkellä parasta oikeasti vaaleaa #60 teippi/hiusnauhapidennystä? Takkuuntumatonta ja katkeilematonta.. Simply on surkeeta eikä löydy tarpeeks vaaleeta, B'longilta löytyy oike väri mutta laatu on aika kökköä myös :(
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Kathy »

^Dreamhair, Rapunzel, Lush Hair Extensions...? Mä tilasin jälkimmäisestä puljusta hiukset klipsipidennykset sävyä 60, eivät tosin ole vielä saapuneet, mutta ovat kuulemma oikeasti vaaleat eivätkä vaaleankeltaiset.
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Vastaa Viestiin