Aitohiuspidennysten ostaminen

Keskustelua muun muassa permanentista, rastoista, pidennyksistä
Heitu
Haiven
Haiven
Viestit: 40
Liittynyt: 07 Kesä 2010, 17:01

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Heitu »

Rapunzelissa ja Dreamhairissa arveluttaakin nimenomaan tuo laatu, on oman kokemuksen mukaan vähintäänkin vaihtelevaa..
1cMii, vyötärömittaa lähenevä omaa väriä tavoitteleva mutta aikoinaan puhkiblondattu tukka
Kathy
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 842
Liittynyt: 04 Elo 2010, 16:19

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Kathy »

Mun Lush Hairit tulivat tänään ja ihan ookoolta vaikuttivat, kun niitä tarkastelin. Jouduin laittamaan niihin Goldwellin 10V-vaahtoa, olivat kellertävämmät mitä luulin, mutta laatu vaikutti ihan hyvältä verrattuna aikaisempaan lumpputukkaan,jonka hain Dimoralta...
1aMii, punapää
Herkästi näppyilevä pintakuiva sekaiho (sinkkitabut rulaa)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

Mistähän saisi nykyään hinta-laatu-suhteeltaan hyvää hiusnauhaa? Sävyn pitäisi olla 27/strawberry blonde. Tarttis iskeä kaverille ompelupidennys päähän mutta en tiedä yhtään mistä saa mitäkin hiusta, kun siitä taitaa olla jo pari vuotta kun mä olen joutunut kellekään tukkaa parsimaan. ;D
Sere

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Sere »

Dreamhairilta tilaamani hiukset saapuivat toissapäivänä, ne ovat esikoiseni, mutta hyvältä vaikuttavat ottaen huomioon sen kidutusmäärän mitä ne ovat kokeneet (vaikka mieleni tekee kyllä uittaa niitä hoitoaineessa, sen verran kuivat ovat..  ::). Värinä siis #60. Ainoa miinus on oma hiukseni on hitusen kellertävämpi kuin pidennykset enkä oikeastaa halua enää yhtään kylmempää sävyä hiuksiini kun pidän pienestä keltapigmentistä :D
Osaako kukaan sanoa millä kannattaisi tuota keltaisuutta yrittää lähteä lisäämään ilman että pidennykset enää kauheasti?  ???
Auringonkukka
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 905
Liittynyt: 25 Tammi 2006, 14:25

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Auringonkukka »

Mena kirjoitti: Mistähän saisi nykyään hinta-laatu-suhteeltaan hyvää hiusnauhaa? Sävyn pitäisi olla 27/strawberry blonde. Tarttis iskeä kaverille ompelupidennys päähän mutta en tiedä yhtään mistä saa mitäkin hiusta, kun siitä taitaa olla jo pari vuotta kun mä olen joutunut kellekään tukkaa parsimaan. ;D
Mäkin kaipailisin vinkkejä tähän, tarkoitus olisi tosin saada teippitukka (olipas hankala valita mut kokeillaan nyt) omaan päähän, mä kaipaan kyllä niitä tummia ja tumma/raidoitettuja värejä mutta mutta... Netistä kun shoppailee mistä kannattaa tilata että saisi edes kohtuuhyvää tukkaa? Saako B*Longia nykyisin oikein mistään? Mitkä muut on hyviä? Mä olen täysin uuno mitä näihin tulee, kaikki pidennykset mitä olen laittanut on ollut Simplyä tai B*Longia tai ne on pidennettävä itse hommannut jostain tmv en ole siis tilannut kertaakaan.
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.
hattarapossu

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja hattarapossu »

Vuosien teippien käytön jälkeen on tullu kokeiltua useampaa firmaa. Tuntuu että nyt kun tarjontaa on Paljon niin hyvää laatua (ja mielellään halvalla :D) on vaikea löytää. Monet eurot on mnny hukkaan kun on tilannut millon kiinasta ja millon mistäki tukkaa joka on parissa viikossa muuttunu takkupesäksi :( Ja siinä vaiheesssa voin sanoa että olen jopa harkinnut piennyksistä luopumista kun saa syytää rahaa hukkaan. Parturille en halua mennä laittamaan kun on kallista ja itsekkin osaan ja ei se hiuslaatu sielläkään aina ole niin hyvää kuulema. Nii mutta nykysistä pidennyksistä!

Tälläkin hetkellä päässä on teipit  :D Clipsejä käytän silloin tällöin huoltojen välillä. Teipit ja hoitoaineet olen tilannut viimeksi hair elegantista( joka on aika uusi kauppa ilmeisesti kun ei ollut tullut aiemmin vastaan).Pidennyksiin olen ollut tyytyväinen! Ekan pesun jälkeen hiukset sekoittuivat täydelliseti omaan tukkaan! Plussana voisin sanoa vielä että kiinnityskohdat ovat huomaamattomat ja hair talkin teippi todella hyvää!! Oon puolitanu sen teipin aina nii kestää pidempään ja hyvin on pysyny sillä puolitetullaki :)

Rosaw

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Rosaw »

Miten on, tietääkö kukaan mistä sais (edullisesti) kiharaa aitohiusnauhaa? :)
Avatar
Mena
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 3453
Liittynyt: 03 Syys 2006, 10:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Mena »

hattarapossu kirjoitti: Teipit ja hoitoaineet olen tilannut viimeksi hair elegantista( joka on aika uusi kauppa ilmeisesti kun ei ollut tullut aiemmin vastaan).Pidennyksiin olen ollut tyytyväinen! Ekan pesun jälkeen hiukset sekoittuivat täydelliseti omaan tukkaan! Plussana voisin sanoa vielä että kiinnityskohdat ovat huomaamattomat ja hair talkin teippi todella hyvää!! Oon puolitanu sen teipin aina nii kestää pidempään ja hyvin on pysyny sillä puolitetullaki :)
Onko sulla ollut nämä Hair elegantin hiukset miten kauan käytössä? Osaatko sanoa kaljuuntuuko? Mulla on hakusessa kaverin puolesta hiusnauha joka ei kaljuuntuisi heti. Viimeksi tilattu Luxista ja 2kk jälkeen vain liru jäljellä hiuksia. :-\
Saranna
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 70
Liittynyt: 17 Touko 2012, 19:39

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Saranna »

Help! Olen aina käyttänyt 1g sinettejä, mutta nyt löysin netistä 0,5g. Mulla on ennestään aiemmin ostettuja 0,5g jonkun verran ja ajattelin ostaa noita vielä sen 200kpl. Mulla on paksut hiukset ja meitin että tuleeko noista ohuista sineteistä yhtään mitään?
Voisiko niitä yhdistää 2kpl ja sulattaa yhdessä kiinni?
Parturi-kampaajaopiskelija, jolla puolipitkät, taipuisat 9,01 hiukset 8.13 raidoilla. Suosikit Elumen, Igora Royal, SIM system 4, Kc Luxima, Forme.
Kristiina
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 1234
Liittynyt: 02 Heinä 2011, 12:53

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja Kristiina »

Olen pari päivää tutustunut tuohon Ebayhin ja googletellut kokemuksia. Myös täältä olen lukenut noista myyjistä, keltä kannattaisi ostaa ja keltä ei.. Oikeastaan sain sellaisen käsityksen, että Kiinasta ei kannata tilata ja juuri nuo halvimmat hiukset kannattaa jättää väliin sieltä (halpoja kaikki kyllä). Katselin ensin minihouse888 ja Sunnydeal2008 hiuksia, mutta näköjään ei kannata heiltä tilata? Googlettamalla löytyi muutenkin sellaisia kokemuksia, että ei kovin hyvää laatua ole ollut nuo. Entä Australiasta, saisiko hieman kalliimmalla sitten parempaa laatua, joka ei hamppuunnu?

Edit. Ostin 3 pkt eBaysta myyjältä nimeltä hair extension-2002. Hiukset tulevat kiinasta, menee jonkun aikaa. Tilasin tummanruskeat.
Nyt alkoi kyllä mietityttämään, kun nämä nykyiset pidennykset tilasin Tukkukauneutta.comista;
nämä http://www.tukkukauneutta.com/valmis-teippipidennys-pituus-40cm-c-46_47_54.html 40 cm mittaisina 2 pkt. Alussa oli hyvänkuntoiset, mutta meni max 2 vkoa niin aivan hirveään kuntoon eli huonoa laatua. Hoidin oikein.

http://www.ebay.co.uk/itm/Expedite-dispatch-Remy-Tape-REAL-human-Hair-Extensions-soft-silky-GREAT-fashion-/140853799839?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160
Nämä teippipidennykset ostin eBaysta, hair extension-2002 nimiseltä myyjältä. Kun noita hiuskuvia katsoo ja vertaa, niin nehän ovat ihan samanlaiset.. toivon niin että ei vaan olisi samaa hiusta kuin nuo tukkukauneutta.com hiukset.

Niin, tukkukauneutta.com valmis teippipidennys-hiuksia en itse henkilökohtaisesti suosittele tilaamaan, on huonoa laatua. Teippi pysyi ainakin tosi hyvin, mutta hius menee hirveäksi hampuksi vaikka miten hoitaa oikeilla tuotteilla ym. Ehkä halvalla ei sitten tosiaan saa hyvää- koskien hiustenpidennyksiä. Vaikka puhutaan, että ei laaduissa paljoa ole eroja, samaa hiusta ne on ja tulee samoista maista.
Viimeksi muokannut Kristiina, 10 Heinä 2013, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kaarina
HAIRahtanut
HAIRahtanut
Viestit: 955
Liittynyt: 27 Marras 2007, 13:34

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja kaarina »

Olen ostanut pidennyshiusta viimeksi useita vuosia sitten, joten kyselisin, että mistä ihmiset nykyään tilaavat hyvälaatuista ja mielellään tietysti edullista hiusta? Joustan mieluummin vähän laadussa, sillä pidennyksen ei tarvitse kestää ikuisuuksia.
Kiitos mahdollisista vinkeistä jo etukäteen!
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

^ Itse tilasin 75 g 18" kokoa kolme Ebaysta (sourgeomg), työkaverin tukka tuli, kaksi muuta vielä matkalla. Noi on seitsemässä osassa clip-on tyyliin, työkaveri vanhana pidennyksien käyttäjä on ollut tyytyväinen, mulla ei oo koskaan ollut mitään näitä. Tuon kokoinen maksoi n. 25 e.
“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
cocos
Pahatukkapäiväläinen
Pahatukkapäiväläinen
Viestit: 68
Liittynyt: 10 Helmi 2011, 23:35

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja cocos »

^ Saisko suoraa linkkiä? Yritin etsiä, mutta en löytänyt kyseistä myyjää  ???
1c F ii
MerGirl
Tukkaguru
Tukkaguru
Viestit: 2819
Liittynyt: 25 Heinä 2006, 22:33

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja MerGirl »

“Driver picks the music, shotgun shuts his cake hole.”
SabbraCadabra

Vs: Aitohiuspidennysten ostaminen

Viesti Kirjoittaja SabbraCadabra »

Pari vuotta sitten kaveri tilas mulle klipsipidennykset Kiinasta, ja ehdottomasti olleet tähän asti parhaat! Rapunzelin pidennyksistä ei sen sijaan voi sanoo samaa, ei kestäneet kauaa aktiivista elämäntyyliä. Kiinan ihmeet tuli värjättyä viidesti eikä kärsineet juurikaan, että pari senttiä piti latvasta nypätä huonoa. Harmi vaan että viimenen värjäys oli mustaks eikä käy enää tähän päähän, mutta epätoivosesti jäljitän sitä myyjää jolta nuo oli hankittu, on meinaan sen verran hyvät! Myyjiä on kyllä niin moneen lähtöön etten tiedä löytyykö sitä samaa enää:/ Aion myös kokeilla cybershopin aitohiusklipsejä, kaveri suositteli niitä.
Vastaa Viestiin